abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:02:41 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151033
Lekker op de vrijdag, na het werk, diep in de avond voetbal kijken. Heerlijk. Dachten we allemaal precies drie seconden. Want nee, slecht nieuws. Het is de nacht van donderdag op vrijdag. Iedereen die het vrijdagje geen vrij heeft is dus simpelweg fucked. Ach ach ach. Of diep in de nacht kijken en doodmoe, of de baas lief aankijken. Of lekker thuiswerken en dan pas laat beginnen. En hoe doen we het dan vooraf? Nouja, alleen de ekte ekte gaan kijken, in ieder geval.

De wedstrijd. Tunesië tegen Nederland. Kenners hebben gezien dat Tunesië echt rotslecht is, dus hopelijk hebben jullie het telraam meegenomen. Al had Nederland geregeld moeite tegen telraamteams de laatste tijd, dus het is nog even afwachten. Nederland gaf tegen Japan 2x een voorsprong weg, maar tegen Zweden was er eindelijk de ketchupfles en behoedde Verbruggen ons een paar keer voor een tegengoal. Die was goed. De rest van de defensie oogde soms toch ook weer leaky. Achja. Een zorg voor later.

Tunesië zelf was niet groots. 5-1 verlies tegen Zweden, 4-0 tegen Japan. Dat is vrij pijnlijk. Ueda scoorde 2x, en die kan het alleen tegen de kleintjes. Toch een ander niveau dan Isak en Gyökeres. En dan ook nog tussendoor de bondscoach ontslagen.

Tegelijkertijd is er ook die andere wedstrijd tussen Japan en Zweden. Eigenlijk is die spannender. Zweden is met een overwinning als tweede door en dan redt Japan het ook wel, bij een nederlaag wordt het echter nog lastig omdat Nederland het goede doelsaldo helemaal heeft GESLOOPT. Die mogen niet te dik verliezen dus. Een puntje zou voor Zweden genoeg zijn. En de vraag is of eerste of tweede nou beter is in deze groep, desalniettemin zal Japan toch wel gewoon willen winnen. Het doelsaldo van Nederland is nu iets beter dan dat van Japan, hetzelfde saldo maar 1 goal meer gescoord.

Vriendschappelijk speelden WE 3x tegen Tunesië en dat ging best matig. De eerste keer 4-0, maar daarna 2 gelijke spelen. Mag wel weer een overwinninkje bij. Maar ja, Japan en Zweden leveren vergelijkbare statistieken. Daar zat nog wel een wedstrijd op de immer dubieuze Spelen van 36 bij die Japan won met 3-2. Die behoren ook tot de statistieken, ach ach ach. Daarna kwamen er 3 gelijke spelen, ook vriendschappelijk. Dat zullen ze dus vast ook willen doorbreken. We gaan naar Dallas en Kansas, twee namen die we deze weken geregeld rondom Nederland hoorden. Maar na winst wacht een reisje naar Mexico.

What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:02:56 #2
842 Zorro
Z
pi_221151036
Owen _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221151037
Gespeeld
pi_221151038
Tjemig das snel
Zonder wrijving geen glans
pi_221151039
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221151040
Easy
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:08 #7
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151042
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gespeeld
Wat gaan we nu kijken?
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:09 #8
364681 over_hedge
pi_221151043
10 10 10
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221151044
en we kunnen weer naar bed.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:14 #10
501914 Flory-
met streepje!
pi_221151045
It's weird being the same age as old people
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:17 #11
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151046
Zie je, Tunesië scoort de tweede kans wel
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221151047
Genot.
Vanaf nu juichen we voor Zweden.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:21 #13
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151049
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:01 schreef Flory- het volgende: [..] MK :D [ afbeelding ]
Halloooo :W Jaaaa hoorrr *O*
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:22 #14
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221151051
Ach Tunesië

Own Goal scoort weer
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:24 #15
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151052
pi_221151054
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat is snel.
En dan is Willy Overtoom er niet bij
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221151056
Het begin is er!
pi_221151058
Zo. Dat was een makkie *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_221151059
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:03 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat gaan we nu kijken?
Ueda
pi_221151060
Tunesie is een parodie op een voetballand
pi_221151061
pi_221151062
wat een kneuzenteam dat tunesie, het belgie van noord afrika
pi_221151063
We kunnen gaan slapen?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221151066
Lekkere start *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:47 #25
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151067
Nou, we kunnen nu al naar bed :o
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:48 #26
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221151068
Leek wel met opzet man wtf
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:54 #27
481998 K21
Cappuccino
pi_221151071
Ach ja, als 't maar telt he. :P
pi_221151073
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:03 schreef PSVCL het volgende:
wat een kneuzenteam dat tunesie, het belgie van noord afrika
Wie is het Belgie van Afrika?
pi_221151075
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wie is het Belgie van Afrika?
DR Congo?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:04:18 #30
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151077
Leuk al dat nieuw volk hier te zien :)
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:04:23 #31
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151080
Elke 5 minuten een goal? :7
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:04:29 #32
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221151081
Dit is snel klaar
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:04:31 #33
842 Zorro
Z
pi_221151082
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wie is het Belgie van Afrika?
Wie niet?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221151084
Al met al toch niet echt de indruk dat dit Tunesië op een WK thuis hoort.
pi_221151085
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Coco het volgende:
Leuk al dat nieuw volk hier te zien :)
Nachtbrakers?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221151087
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:03 schreef PSVCL het volgende:
wat een kneuzenteam dat tunesie, het belgie van noord afrika
Nou nou
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:04:46 #37
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151088
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Coco het volgende:
Leuk al dat nieuw volk hier te zien :)
Ja apart op dit tijdstip allemaal nieuwe lui :)
pi_221151089
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wie is het Belgie van Afrika?
Congo.
pi_221151090
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Coco het volgende:
Leuk al dat nieuw volk hier te zien :)
We missen ook wat namen.

We weten genoeg.
pi_221151091
Waarom denken ze steeds dat Japan Zweden wel ff oprolt?
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:04:51 #41
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151092
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Zelfscanner het volgende:
Elke 5 minuten een goal? :7
PSV - Feyenoord genot.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:05:07 #42
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221151094
_O-
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:05:16 #43
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151096
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Al met al toch niet echt de indruk dat dit Tunesië op een WK thuis hoort.
Geen enkele goal tegen gekregen in de kwalificatiereeks!
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221151097
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom denken ze steeds dat Japan Zweden wel ff oprolt?
Omdat ze goed zijn in sushi maken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:05:18 #45
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151098
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom denken ze steeds dat Japan Zweden wel ff oprolt?
Wie zijn ze?
What can change the nature of a man?
pi_221151099
Het stadion lijkt best indrukwekkend, maar hoezo kijken we naar een 5 meter hoge blauwe muur -O-
pi_221151100
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom denken ze steeds dat Japan Zweden wel ff oprolt?
Omdat die Zweden er niks van kunnen?
pi_221151101
Is er iemand overleden in Kansas? stadion lijkt wel alsof het corona tijden zijn
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:05:36 #49
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151102
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Coco het volgende:

[..]
PSV - Feyenoord genot.
Zat toen in het stadion genot _O_
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:05:40 #50
481998 K21
Cappuccino
pi_221151103
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Coco het volgende:
Leuk al dat nieuw volk hier te zien :)
Met 63 graden op de slaapkamer zit een goede nachtrust er toch niet in. ;)
pi_221151104
Ik zag een "No Era Penal" bordje op de tribune.

:') :')
pi_221151107
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:05 schreef Coco het volgende:

[..]
Wie zijn ze?
Iedereen die je hoort bij de NOS
pi_221151108
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:05 schreef Coco het volgende:

[..]
Wie zijn ze?
Ik was de enige ja.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:05:57 #54
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151109
Leuke scheidsrechter.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:05:59 #55
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151110
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Coco het volgende:

[..]
PSV - Feyenoord genot.
Toen het 3-0 na een kwartiertje stond was ik even bang op een nieuwe 10-0.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221151111
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wie is het Belgie van Afrika?
@Makamba_ is de sub-sahara kenner
pi_221151112
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:05 schreef tjoptjop het volgende:
Het stadion lijkt best indrukwekkend, maar hoezo kijken we naar een 5 meter hoge blauwe muur -O-
Blue wave.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:06:17 #58
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221151113
Sow knappe scheidsrechteres
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_221151115
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:05 schreef tjoptjop het volgende:
Het stadion lijkt best indrukwekkend, maar hoezo kijken we naar een 5 meter hoge blauwe muur -O-
Zodat veldbestormers hun enkel verzwikken
pi_221151116
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Geen enkele goal tegen gekregen in de kwalificatiereeks!
Ivoorkust ook al niet. Is er überhaupt wel gescoord in de Afrikaanse kwalificatie?
pi_221151118
Jaaaa
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:06:33 #62
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151119
2-0
What can change the nature of a man?
pi_221151120
nou Sneijder, krul hem erin
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:06:42 #64
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221151122
Wtf … Tunesië kan er geen fuck van
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_221151124
10 10 10
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221151127
Den Brob.
pi_221151128
GOLLLL dit wordt een leuke nacht
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:06:56 #68
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151129
Gespeeld :o
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:06:56 #69
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151130
11 jarige hier zit mega te genieten dus we blijven nog even wakker
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151131
10 10 10 10 10
pi_221151133
TIEN TIEN TIEN
pi_221151135
Minimaal 6-0 _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221151137
10 10 10
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:07:05 #74
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151139
BROBBEAST snoert mondjes.
What can change the nature of a man?
pi_221151142
Brobbey is helemaal los hoor :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221151143
Wat een spits
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:07:18 #77
842 Zorro
Z
pi_221151146
Ik wil doelpunten van Dumfries.

Dat heeft niets met Scorito te maken.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221151147
*O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:07:22 #79
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151148
Oké dit is toch wel leuk
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221151149
1 juli maar vrij nemen
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:07:27 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151151
Die goaltune :')
What can change the nature of a man?
pi_221151152
10 10 10 10!!
pi_221151155
^O^
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:07:34 #84
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221151156
JAAAAAA w/ Brobbey _O_ :B
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221151157
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]
@:Makamba_ is de sub-sahara kenner
Bedankt voor de erkenning.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:07:38 #86
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221151158
BrobbeyGod
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221151159
best nice doelpunt wel
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:07:41 #88
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221151160
101010 in de eerste helft
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:07:43 #89
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151161
Voorspelling lukt tot nu toe. Elke 5 min wel een doelpunt. *O* _O-
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:07:45 #90
481998 K21
Cappuccino
pi_221151162
*O* *O* *O*
pi_221151163
.
pi_221151164
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:07 schreef Fleischmeister het volgende:
1 juli maar vrij nemen
Al halve dag, begin om 12:30 _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221151166
Tientien
pi_221151167
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:07 schreef Coco het volgende:
Die goaltune :')
Erg knullig inderdaad
pi_221151168
Leuk dametje wel.
pi_221151169
God neemt het Brobbey duidelijk niet kwalijk dat hij nooit meezingt
  Vis een optie? vrijdag 26 juni 2026 @ 01:08:07 #97
70532 loveli
N
pi_221151172
Zo ga ik de voorspelling niet winnen, vandaag.
crap in = crap out
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:08:09 #98
842 Zorro
Z
pi_221151173
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:07 schreef Fleischmeister het volgende:
1 juli maar vrij nemen
Kun je doen.

Geen idee waarom maar dat moet jij weten.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:08:15 #99
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221151176
Bliksemachtig begin
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:08:25 #100
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151178
Nu nog even nadenken hoe we dit maandag naar dinsdag gaan aanpakken
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:08:32 #101
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151180
Die mensen willen weg voor de storm begint denk ik.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151181
10! 10! 10!
pi_221151182
Is er nog een mod wakker?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:08:38 #104
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151183
Verder alles goed????
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:08:39 #105
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221151184
Iemand is mad hier
pi_221151188
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Leuk dametje wel.
inderdaad jah :P
Do what you love, love what you do!
pi_221151191
hier gaat worden gemodereerd
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 01:08:45 #108
284411 crew  heywoodu
pi_221151192
Op koers voor 15-0 ongeveer *O*
pi_221151193
Zijn er geen Mods?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221151194
Jeetje daar schrik ik van.
pi_221151196
Moet die KidLionel niet naar bed?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:08:57 #112
481998 K21
Cappuccino
pi_221151197
Iemand een beetje bevat door de hitte, zie ik. :')
pi_221151201
Natuurlijk is er weer geen FA aanwezig.

Arme Coco.

Allemaal GGMM zijn schuld
pi_221151202
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:08 schreef RipCity het volgende:
Zijn er geen Mods?
Alleen FA kan bannen
pi_221151203
Staat deze scheids al in de Playboy?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221151204
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Leuk dametje wel.
De scheids?
pi_221151205
FA's naar bed dus niemand kan bannen. Dit gaat nog wat worden tijdens nachtwedstrijden.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:09:23 #118
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151206
Iemand hier heeft te veel bier op
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221151209
@GGMM schaam je kapot!!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:09:30 #120
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221151210
Dit tijdstip haalt het beste in mensen naar boven merk ik.
pi_221151211
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:08 schreef Zorro het volgende:
1 juli
Ja ik raak constant in de war van die tijden in de nacht
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:09:40 #122
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151213
Lijkt mij vrij nutteloos om k@nker in plaats van kanker te typen

Die ban krijg je toch wel
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:09:45 #123
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151215
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:09 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Alleen FA kan bannen
Slechte zaak
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221151217
Neem nog een pilletje, homotje
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:09:58 #125
378023 Wotte
wotte!?
pi_221151221
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:09 schreef RipCity het volgende:
Staat deze scheids al in de Playboy?
Dan wel zo wijdbeens met het kont naar achteren en enkel een fluit.
pi_221151222
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:09 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Alleen FA kan bannen
Alof die ads al niet irritant genoeg zijn.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221151224
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:09 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Ja ik raak constant in de war van die tijden in de nacht
Wat mij betreft gewoon alleen WK's in Europa
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:10:08 #128
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221151225
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:09 schreef Zelfscanner het volgende:
Iemand hier heeft te veel bier op
Pillen niet ingenomen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221151226
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lijkt mij vrij nutteloos om k@nker in plaats van kanker te typen

Die ban krijg je toch wel
Morgenochtend pas na het posten van de woordle scores.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:10:18 #130
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221151229
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:08 schreef heywoodu het volgende:
Op koers voor 15-0 ongeveer *O*
Bij 5-0 ga ik slapen *)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221151230
Enige nadeel is nu dat de hype wel helemaal aan gaat, dus dan kan het tegen Marokko alleen maar mis gaan.

Beetje a la 2006 en 2008
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221151234
Waar zijn de mods? @Coco?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:10:40 #133
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_221151236
w/ w/
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_221151238
Je zou maar zoveel aandacht tekort komen. Zeker te vroeg geboren en toen op de stoep ergens gelegd.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:10:51 #135
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221151239
Kidlinol ga eens dood ole ole
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:10:56 #136
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151241
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Waar zijn de mods? @:Coco?
Ja wat
What can change the nature of a man?
pi_221151243
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Waar zijn de mods? @:Coco?
ze zijn er want gaat wel weg.

Tis vrij irritant wel jah........
Do what you love, love what you do!
pi_221151244
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Waar zijn de mods? @:Coco?
Die werkt zich het apezuur omdat zijn maten het weer laten afweten.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:11:03 #139
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151246
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:10 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Pillen niet ingenomen
GGZ bezuinigingen ;( ;(
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:11:09 #140
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221151247
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Waar zijn de mods? @:Coco?
Die doen hun best/werk gewoon goed
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221151248
Naar links
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:11:12 #142
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221151249
Brobbey Golden Boot genot.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:11:16 #143
501914 Flory-
met streepje!
pi_221151251
Altijd gezellig met de oranje fans :+
It's weird being the same age as old people
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:11:16 #144
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151252
Lijkt wel alsof de grote kinderen tegen de kleintjes voetballen in de speeltuin.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151253
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:10 schreef Coco het volgende:

[..]
Ja wat
Dat weet je best! :6
pi_221151255
Tering wat loopt Nlziet weer achter
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221151256
Frenkie de Jong scoort ook amper
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:11:40 #148
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151257
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Dat weet je best! :6
Ik kan niet bannen!
What can change the nature of a man?
pi_221151259
Dat zit wel goed. Schiettent attractie.
pi_221151263
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:08 schreef K21 het volgende:
Iemand een beetje bevat door de hitte, zie ik. :')
Nogal herhalend van stof ook.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221151264
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef Moeraskat het volgende:
Lijkt wel alsof de grote kinderen tegen de kleintjes voetballen in de speeltuin.
Laten we hiermee wachten tot het 0-5 staat
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:09 #152
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151267
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik kan niet bannen!
Wel vegen toch?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151268
Oei
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:11 #154
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151269
Nou, fijn dat atypisch er weer eens is
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:26 #155
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221151272
Japan gaat nu neem ik aan ook niet meer voor groepswinst.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:34 #156
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_221151273
Eentje van Oranje liep de scheids omver.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:36 #157
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151274
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:12 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Wel vegen toch?
Wat ben ik aan het doen dan :')
What can change the nature of a man?
pi_221151275
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik kan niet bannen!
Jeetje.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:41 #159
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151278
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik kan niet bannen!
Iets meer geld toeschuiven naar Danny dus :@ :9~
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221151279
tegen Tunesië al 2 grote kansen weg gegeven.... tegen Marokko sta je nu al achter...
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:53 #161
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151280
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Laten we hiermee wachten tot het 0-5 staat
Nee want misschien worden ze wel wakker zo. Op dit moment ziet het er zo uit. >:)
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151282
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:12 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat ben ik aan het doen dan :')
We houden van je.
pi_221151283
BREAK:
TBS patiënt ontsnapt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221151285
Danny moet gewoon dienstdoende FA's hebben die een pieper bij zich dragen
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:13:26 #165
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151289
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:12 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat ben ik aan het doen dan :')
Rustig joh was maar een vraag :D w/
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:13:28 #166
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221151290
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef Fleischmeister het volgende:
Tering wat loopt Nlziet weer achter
Chaotisch, onvoorspelbaar internet
De grootste vertraging ontstaat bij kijken via een internetstream, zoals de mobiele apps van de provider, NLZiet of de NOS-app. De speciale rijstrook die Ziggo en KPN voor hun eigen tv-signaal reserveren, is er niet voor reguliere internetstreams.

https://nos.nl/artikel/26(...)elpunten-eerder-zien
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:13:35 #167
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151291
23 graden en een koude Grimbergen Tripel, mij hoor je niet klagen :)
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:13:38 #168
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151293
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef 3rr0r het volgende:
Danny moet gewoon dienstdoende FA's hebben die een pieper bij zich dragen
Dit ligt volledig bij GGMM!
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:13:49 #169
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151295
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef 3rr0r het volgende:
Danny moet gewoon dienstdoende FA's hebben die een pieper bij zich dragen
Noodnummer die gebeld kan worden
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221151296
Na de nachtburgemeester is nu ook de nacht FA nodig.

Ik accepteer als je stopt met verwijderen @Coco dit is geen doen.
pi_221151297
Vind 5-0 nog wel vrij schappelijk van hem eigenlijk.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:13:51 #172
378023 Wotte
wotte!?
pi_221151298
Nog een goal dan evenaart Brobbey zijn laatste Eredivisie seizoen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:14:14 #173
501914 Flory-
met streepje!
pi_221151302
@yvonne ook niet ff wakker?
It's weird being the same age as old people
pi_221151305
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef Coco het volgende:

[..]
Dit ligt volledig bij GGMM!
Om 01:00 al geen Oranje meer kijken is wel slappe hap inderdaad
pi_221151306
Energie van de commentator is net zo slaapverwekkend als de fans op de tribunes
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221151307
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef Wotte het volgende:
Nog een goal dan evenaart Brobbey zijn laatste Eredivisie seizoen.
Dit zegt veel over de Eredivisie.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:14:32 #177
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151309
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef Wotte het volgende:
Nog een goal dan evenaart Brobbey zijn laatste Eredivisie seizoen.
De Eredivisie is beter dan het WK, genot
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221151311
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef Flory- het volgende:
@:Yvonne ook niet ff wakker?
@Jippie @GGMM @Danny
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:14:43 #179
364681 over_hedge
pi_221151313
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:05 schreef K21 het volgende:

[..]
Met 63 graden op de slaapkamer zit een goede nachtrust er toch niet in. ;)
Zou dan ook in je slaapkamer gaan zitten ipv er op
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221151314
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit zegt veel over de Eredivisie.
hoger niveau dan het WK
pi_221151316
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:10 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Bij 5-0 ga ik slapen *)
Doe dat maar want dan komen Weghorst en Depay erin...
pi_221151318
@straatcommando.

Oh..
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:15:03 #183
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151319
Geen enkele FA die NL kijkt :o
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221151323
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef Zelfscanner het volgende:
Geen enkele FA die NL kijkt :o
@GGMM is een slapjanus.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:15:27 #185
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151325
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:straatcommando.

Oh..
Het gaat niet zo goed met deze website
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221151327
Nederland nog steeds matig.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:15:32 #187
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151328
Mooie kop poging hoor. Maar helaas
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151331
De FA’s laten WK geweldig in de steek.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:16:11 #189
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221151334
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:16:14 #190
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221151335
Wow leuk hoe een of andere geretardeerde idioot het hele topic om zeep kan helpen
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:16:15 #191
842 Zorro
Z
pi_221151336
Dat is rood
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221151337
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het gaat niet zo goed met deze website
Niet alleen met deze website.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:16:19 #193
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151338
Vrije trap w/
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151341
Vieze trapploeg
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:16:48 #195
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151344
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:16 schreef Gretzl het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:kidlionel
Alsof we nu schijtlollige filmpjes gaan kijken :o
pi_221151345
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef WAvanBuren het volgende:
De FA’s laten WK geweldig in de steek.
Wat dacht je van de wk-moderators @onlogisch @R-woud93 en @capuchon_jongen

Waardeloos stel.
pi_221151348
al 10 minuten geen goals, matig
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:17:09 #198
364681 over_hedge
pi_221151351
Weet iemand wat een bbq gezicht precies inhoud?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:17:11 #199
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221151353
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:17:30 #200
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221151355
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Alsof we nu schijtlollige filmpjes gaan kijken :o
Deze ken je uit je hoofd, hoef je niet te gaan kijken :P
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:17:32 #201
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151356
quote:
Alsof we nu schijtlollige filmpjes gaan kijken :o
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:17:39 #202
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221151357
Wat een dooie boel in dat stadion.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221151359
Laten we stiekem verdergaan in VER.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:17:48 #204
378023 Wotte
wotte!?
pi_221151360
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit zegt veel over de Eredivisie.
Geloof dat vrijwel iedere speler in deze basiself in de Eredivisie heeft gespeeld. Alleen Ake niet.

Dat is best aardig.
pi_221151361
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:16 schreef OmniRocket het volgende:
al 10 minuten geen goals, matig
We moeten ons gaan richten op 0-5 en de 0-10 vergeten
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:17:52 #206
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151362
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:17 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Deze ken je uit je hoofd, hoef je niet te gaan kijken :P
akkoord
pi_221151363
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:17 schreef over_hedge het volgende:
Weet iemand wat een bbq gezicht precies inhoud?
Tegen de hete grill gedrukt denk ik.
pi_221151369
Wat de fok. Wie is die kidlionel en waarom heeft hij nog een account?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:18:38 #209
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221151376
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:10 schreef TheVulture het volgende:
Enige nadeel is nu dat de hype wel helemaal aan gaat, dus dan kan het tegen Marokko alleen maar mis gaan.

Beetje a la 2006 en 2008
Nah, we zijn niet foutloos in de poulefase. Net als Marokko. Hierna gewoon wedstrijd voor wedstrijd benaderen, en niet onderschatten hoeveel potjes waarschijnlijk in een penalty shoot-out gaan uitmonden
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:18:40 #210
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151377
Dit vindt mijn mobiele fok niet leuk zulke lange berichten }:|
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:18:42 #211
842 Zorro
Z
pi_221151379
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:18:52 #212
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221151380
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:08 schreef dvdfreak het volgende:
Iemand is mad hier
Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221151383
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Zorro het volgende:
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu :)
Zeg je nu dat het Danny zelf is ;)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:19:17 #214
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151384
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Zorro het volgende:
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu :)
Te beroerd om een admin op dit tijdstip neer te zetten, neem maar een abonnementje gr gr
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:19:17 #215
378023 Wotte
wotte!?
pi_221151385
Strijder @Coco
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:19:19 #216
501914 Flory-
met streepje!
pi_221151387
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Zorro het volgende:
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu :)
Oja verrek! :D
It's weird being the same age as old people
pi_221151388
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Zorro het volgende:
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu :)
Het is stiekem Danny undercover
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:19:27 #218
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151390
quote:
Alsof we nu schijtlollige filmpjes gaan kijken :o
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:19:34 #219
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151391
Jammer jammer.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151393
Je moet het maar leuk vinden. Zeker zijn pillen vergeten
pi_221151394
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Zorro het volgende:
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu :)
Hallo Danny.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:19:52 #222
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221151395
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:17 schreef over_hedge het volgende:
Weet iemand wat een bbq gezicht precies inhoud?
Marokko wordt geroosterd op 30 juni
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221151398
ja zoek het maar uit. Ben d'r weg van als niemand wat aan die onzin kan doen hier. Toedeledokie.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221151399
Nou kunnen we wel eindelijk wat posts inlopen op Coco
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:20:30 #225
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151401
WAVE!
pi_221151402
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:19 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Het is stiekem Danny undercover
Die is al jaren niet zolang op het forum geweest.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:20:33 #227
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221151403
Tijd om de scheidsrechter wat vaker in beeld te brengen :)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_221151406
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:20 schreef RipCity het volgende:
ja zoek het maar uit. Ben d'r weg van als niemand wat aan die onzin kan doen hier. Toedeledokie.
Ziedend.
pi_221151407
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:20 schreef leolinedance het volgende:
WAVE!
ode aan de blue wave
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:21:31 #230
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151412
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:20 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ziedend.
:D
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:22:03 #231
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151416
Ik waardeer de inzet van @Coco maar dit is niet te doen

Erg jammer.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:22:08 #232
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151417
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:20 schreef RipCity het volgende:
ja zoek het maar uit. Ben d'r weg van als niemand wat aan die onzin kan doen hier. Toedeledokie.
Warme bad loopt wel leeg zo :{
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:22:30 #233
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221151420
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Warme bad loopt wel leeg zo :{
En warm dat ie is vandaag.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221151422
Ik wist oprecht niet dat Gakpo meedeed. Was dit z'n eerste balcontact?
pi_221151425
Flinke bus bij Tunesie
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:22:53 #236
364681 over_hedge
pi_221151428
Zou toch best handig zijn als mods wel bans konden geven he :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221151429
Zuipen
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221151430
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:19 schreef Cherni het volgende:
Je moet het maar leuk vinden. Zeker zijn pillen vergeten
Bot denk ik
pi_221151432
We gaan weer hydrateren.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:23:31 #240
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151435
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:22 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Bot denk ik
Het is gewoon @atypisch ofzo
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221151438
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:22 schreef over_hedge het volgende:
Zou toch best handig zijn als mods wel bans konden geven he :P
In ieder geval een time out van een paar uur
pi_221151439
Die drinkpauzes moeten ze echt afschaffen onder de 25°
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_221151440
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:22 schreef over_hedge het volgende:
Zou toch best handig zijn als mods wel bans konden geven he :P
We missen een type als straatcommando.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221151441
De Belg maakt Infantino met de grond gelijk.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:23:48 #245
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151442
Lekker hydrateren B:)B
pi_221151444
Ik ben helemaal fan van de commercialsdrinkpauze. ff pissen, drank halen, avondroutine afmaken etc
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:24:07 #247
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221151446
Ik denk dat @Coco over de banhamer zou moeten kunnen beschikken :)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:24:07 #248
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151447
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:23 schreef Vlinder het volgende:
Die drinkpauzes moeten ze echt afschaffen onder de 25°
Zo weinig geduld? :@
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151450
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:23 schreef Vlinder het volgende:
Die drinkpauzes moeten ze echt afschaffen onder de 25°
Altijd al zo geweest. Macht van de broadcasters.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 juni 2026 @ 01:24:34 #250
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221151453
Heyhey
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221151454
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:23 schreef Vlinder het volgende:
Die drinkpauzes moeten ze echt afschaffen onder de 25°
is een reclame pauze
pi_221151457
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:23 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben helemaal fan van de commercialsdrinkpauze. ff pissen, drank halen, avondroutine afmaken etc
avondroutine afmaken? Toch geen onchristelijke bezigheden.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:24:50 #253
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221151458
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:23 schreef leolinedance het volgende:
Lekker hydrateren B:)B
Terwijl niemand weet of de wedstrijd uitgespeeld kan worden wegens dreigend onweer, even 3 minuten water drinken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221151462
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:22 schreef over_hedge het volgende:
Zou toch best handig zijn als mods wel bans konden geven he :P
Op zijn minst een 'break the glass' ban. En als ze het misbruiken ontmod je ze direct.
Volgens mij heeft deze ook wel eens op de frontpage elk nieuwsbericht vol gespammed. Het is maar waar je snachts zin aan moet hebben.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:25:11 #255
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151463
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:23 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben helemaal fan van de commercialsdrinkpauze. ff pissen, drank halen, avondroutine afmaken etc
Wat is je avondroutine om half 2 's nachts? :'(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:25:19 #256
378023 Wotte
wotte!?
pi_221151464
Kom gewoon ragebaiten op dit forum bot vriend. Doet iedereen. Het Feyenoord topic werkt vaak wel. Gewoon wat roepen over de spits.

Dit is niks.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:25:22 #257
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151465
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:24 schreef Paul het volgende:
Heyhey
Hallo
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221151467
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:24 schreef Lothiriel het volgende:
Ik denk dat @:Coco over de banhamer zou moeten kunnen beschikken :)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:25:40 #259
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151469
Airfryer aangooien *O*
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221151470
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:24 schreef Paul het volgende:
Heyhey
Welkom.
pi_221151471
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:24 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Altijd al zo geweest. Macht van de broadcasters.
Oh echt? :@

Ik kijk ook helemaal nooit voetbal. Alleen als Nederland speelt :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_221151472
Dagbesteding is nog lang open..
:')
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:25:55 #263
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151474
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Wat is je avondroutine om half 2 's nachts? :'(
lekker crème smeren ;(
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151475
Blijven doneren @Zipportal
pi_221151480
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:25 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Oh echt? :@

Ik kijk ook helemaal nooit voetbal. Alleen als Nederland speelt :P
Nou, er kan altijd een drinkpauze worden ingelast als de scheids dat nodig acht.... Nu is het van boven opgelegd.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:27:13 #266
378023 Wotte
wotte!?
pi_221151483
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:25 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
lekker crème smeren ;(
Rare naam voor masturberen
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:27:14 #267
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151484
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:25 schreef Zelfscanner het volgende:
Airfryer aangooien *O*
Wat gaat erin? :P
pi_221151488
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:25 schreef Zelfscanner het volgende:
Airfryer aangooien *O*
Hier waren de bitterballen precies klaar *O*
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221151489
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:27 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Wat gaat erin? :P
Tunesie
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:28:01 #270
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221151491
Ik ben weg, superkut om te posten met die idioot z’n paginalange spam
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_221151492
Ik heb inmiddels te doen met Coco.
pi_221151494
Haal malen er nou maar uit volgende pot
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:28:26 #273
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151495
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:27 schreef Wotte het volgende:

[..]
Rare naam voor masturberen
Kan prima :9
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151497
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:24 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
avondroutine afmaken? Toch geen onchristelijke bezigheden.
Nachtcrème, dus ook soort van hydratatiepauze :P
pi_221151498
Malen. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221151499
dood publiek
pi_221151502
Stel Nederland speelt 30 juni echt tegen Marokko wat logisch lijkt bij deze tussenstand.

Hoeveel denken jullie dat het wordt?
pi_221151503
Wie opent er een ander topic.
pi_221151505
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:28 schreef Lothiriel het volgende:
Ik ben weg, superkut om te posten met die idioot z’n paginalange spam
Nou echt. Z'n teksten worden steeds langer. Hoeveel woorden kunnen we kwijt per post? _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 juni 2026 @ 01:29:02 #280
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221151506
Niemand afwassen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221151507
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:28 schreef RipCity het volgende:
Haal malen er nou maar uit volgende pot
Had geluk nu dat Summer geel heeft staan
pi_221151510
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:28 schreef Makamba_ het volgende:
Stel Nederland speelt 30 juni echt tegen Marokko wat logisch lijkt bij deze tussenstand.

Hoeveel denken jullie dat het wordt?
2-0 NL
pi_221151511
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:28 schreef Makamba_ het volgende:
Stel Nederland speelt 30 juni echt tegen Marokko wat logisch lijkt bij deze tussenstand.

Hoeveel denken jullie dat het wordt?
Een nulletje of 5
pi_221151513
wat een slechte kopbal
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:29:53 #285
378023 Wotte
wotte!?
pi_221151516
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:28 schreef Makamba_ het volgende:
Stel Nederland speelt 30 juni echt tegen Marokko wat logisch lijkt bij deze tussenstand.

Hoeveel denken jullie dat het wordt?
Ik kwam er net achter het om 03:00 is.
pi_221151517
Ik word agressief van die klootzak.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221151519
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:29 schreef superniger het volgende:
Ik word agressief van die klootzak.
kalm aan, veel te warm
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:30:24 #288
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151522
Wel mooie roze schoentjes :9
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151524
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:25 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
lekker crème smeren ;(
Shiseido jwtz :Y
pi_221151525
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:30 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
kalm aan, veel te warm
Het is inmiddels een stuk koeler in de woonkamer.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221151527
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:29 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
2-0 NL
Ik ben inmiddels geïndoctrineerd. 5-0 voor Marokko.
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:30:51 #292
842 Zorro
Z
pi_221151528
De scheids heeft trekwerk gezien zegt de Belg
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221151529
Matige sfeer in het stadion.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:30:54 #294
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221151530
Als Malen zo doorgaat is dit voorlopig zijn laatste wedstrijd voor NL
pi_221151532
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:28 schreef Makamba_ het volgende:
Stel Nederland speelt 30 juni echt tegen Marokko wat logisch lijkt bij deze tussenstand.

Hoeveel denken jullie dat het wordt?
Dat merk ik de volgende dag wel.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:31:19 #296
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151533
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Matige sfeer in het stadion.
Beetje zoals in dit topic
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151535
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:30 schreef Zorro het volgende:
De scheids heeft trekwerk gezien zegt de Belg
geil
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221151536
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:28 schreef PSVCL het volgende:
dood publiek
Het is 1 uur 's nachts. Dan krijg je dat!
pi_221151538
Reijnders eruit voor Kluivertje
pi_221151539
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:30 schreef Moeraskat het volgende:
Wel mooie roze schoentjes :9
Ze zijn allemaal roze dit WK. Alle merken kwamen tot de zelfde conclusie dat roze het beste contrast gaf en met meeste opvalt op een groen veld dus goede reclame. Alleen dat effect heeft weinig zin wanneer elk merk dat doet :P
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:32:07 #301
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151542
peepo
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')