abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221151402
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:19 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Het is stiekem Danny undercover
Die is al jaren niet zolang op het forum geweest.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:20:33 #227
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221151403
Tijd om de scheidsrechter wat vaker in beeld te brengen :)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_221151406
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:20 schreef RipCity het volgende:
ja zoek het maar uit. Ben d'r weg van als niemand wat aan die onzin kan doen hier. Toedeledokie.
Ziedend.
pi_221151407
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:20 schreef leolinedance het volgende:
WAVE!
ode aan de blue wave
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:21:31 #230
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151412
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:20 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ziedend.
:D
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:22:03 #231
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151416
Ik waardeer de inzet van @Coco maar dit is niet te doen

Erg jammer.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:22:08 #232
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151417
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:20 schreef RipCity het volgende:
ja zoek het maar uit. Ben d'r weg van als niemand wat aan die onzin kan doen hier. Toedeledokie.
Warme bad loopt wel leeg zo :{
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:22:30 #233
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221151420
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Warme bad loopt wel leeg zo :{
En warm dat ie is vandaag.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221151422
Ik wist oprecht niet dat Gakpo meedeed. Was dit z'n eerste balcontact?
pi_221151425
Flinke bus bij Tunesie
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:22:53 #236
364681 over_hedge
pi_221151428
Zou toch best handig zijn als mods wel bans konden geven he :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221151429
Zuipen
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221151430
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:19 schreef Cherni het volgende:
Je moet het maar leuk vinden. Zeker zijn pillen vergeten
Bot denk ik
pi_221151432
We gaan weer hydrateren.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:23:31 #240
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151435
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:22 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Bot denk ik
Het is gewoon @atypisch ofzo
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221151438
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:22 schreef over_hedge het volgende:
Zou toch best handig zijn als mods wel bans konden geven he :P
In ieder geval een time out van een paar uur
pi_221151439
Die drinkpauzes moeten ze echt afschaffen onder de 25°
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_221151440
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:22 schreef over_hedge het volgende:
Zou toch best handig zijn als mods wel bans konden geven he :P
We missen een type als straatcommando.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221151441
De Belg maakt Infantino met de grond gelijk.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:23:48 #245
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151442
Lekker hydrateren B:)B
pi_221151444
Ik ben helemaal fan van de commercialsdrinkpauze. ff pissen, drank halen, avondroutine afmaken etc
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:24:07 #247
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221151446
Ik denk dat @Coco over de banhamer zou moeten kunnen beschikken :)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:24:07 #248
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151447
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:23 schreef Vlinder het volgende:
Die drinkpauzes moeten ze echt afschaffen onder de 25°
Zo weinig geduld? :@
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151450
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:23 schreef Vlinder het volgende:
Die drinkpauzes moeten ze echt afschaffen onder de 25°
Altijd al zo geweest. Macht van de broadcasters.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 juni 2026 @ 01:24:34 #250
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221151453
Heyhey
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221151454
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:23 schreef Vlinder het volgende:
Die drinkpauzes moeten ze echt afschaffen onder de 25°
is een reclame pauze
pi_221151457
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:23 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben helemaal fan van de commercialsdrinkpauze. ff pissen, drank halen, avondroutine afmaken etc
avondroutine afmaken? Toch geen onchristelijke bezigheden.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:24:50 #253
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221151458
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:23 schreef leolinedance het volgende:
Lekker hydrateren B:)B
Terwijl niemand weet of de wedstrijd uitgespeeld kan worden wegens dreigend onweer, even 3 minuten water drinken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221151462
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:22 schreef over_hedge het volgende:
Zou toch best handig zijn als mods wel bans konden geven he :P
Op zijn minst een 'break the glass' ban. En als ze het misbruiken ontmod je ze direct.
Volgens mij heeft deze ook wel eens op de frontpage elk nieuwsbericht vol gespammed. Het is maar waar je snachts zin aan moet hebben.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:25:11 #255
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151463
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:23 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben helemaal fan van de commercialsdrinkpauze. ff pissen, drank halen, avondroutine afmaken etc
Wat is je avondroutine om half 2 's nachts? :'(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:25:19 #256
378023 Wotte
wotte!?
pi_221151464
Kom gewoon ragebaiten op dit forum bot vriend. Doet iedereen. Het Feyenoord topic werkt vaak wel. Gewoon wat roepen over de spits.

Dit is niks.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:25:22 #257
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151465
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:24 schreef Paul het volgende:
Heyhey
Hallo
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221151467
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:24 schreef Lothiriel het volgende:
Ik denk dat @:Coco over de banhamer zou moeten kunnen beschikken :)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:25:40 #259
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151469
Airfryer aangooien *O*
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221151470
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:24 schreef Paul het volgende:
Heyhey
Welkom.
pi_221151471
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:24 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Altijd al zo geweest. Macht van de broadcasters.
Oh echt? :@

Ik kijk ook helemaal nooit voetbal. Alleen als Nederland speelt :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_221151472
Dagbesteding is nog lang open..
:')
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:25:55 #263
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151474
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Wat is je avondroutine om half 2 's nachts? :'(
lekker crčme smeren ;(
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151475
Blijven doneren @Zipportal
pi_221151480
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:25 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Oh echt? :@

Ik kijk ook helemaal nooit voetbal. Alleen als Nederland speelt :P
Nou, er kan altijd een drinkpauze worden ingelast als de scheids dat nodig acht.... Nu is het van boven opgelegd.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:27:13 #266
378023 Wotte
wotte!?
pi_221151483
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:25 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
lekker crčme smeren ;(
Rare naam voor masturberen
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:27:14 #267
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151484
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:25 schreef Zelfscanner het volgende:
Airfryer aangooien *O*
Wat gaat erin? :P
pi_221151488
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:25 schreef Zelfscanner het volgende:
Airfryer aangooien *O*
Hier waren de bitterballen precies klaar *O*
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221151489
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:27 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Wat gaat erin? :P
Tunesie
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:28:01 #270
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221151491
Ik ben weg, superkut om te posten met die idioot z’n paginalange spam
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_221151492
Ik heb inmiddels te doen met Coco.
pi_221151494
Haal malen er nou maar uit volgende pot
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:28:26 #273
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151495
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:27 schreef Wotte het volgende:

[..]
Rare naam voor masturberen
Kan prima :9
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151497
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:24 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
avondroutine afmaken? Toch geen onchristelijke bezigheden.
Nachtcrčme, dus ook soort van hydratatiepauze :P
pi_221151498
Malen. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221151499
dood publiek
pi_221151502
Stel Nederland speelt 30 juni echt tegen Marokko wat logisch lijkt bij deze tussenstand.

Hoeveel denken jullie dat het wordt?
pi_221151503
Wie opent er een ander topic.
pi_221151505
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:28 schreef Lothiriel het volgende:
Ik ben weg, superkut om te posten met die idioot z’n paginalange spam
Nou echt. Z'n teksten worden steeds langer. Hoeveel woorden kunnen we kwijt per post? _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 juni 2026 @ 01:29:02 #280
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221151506
Niemand afwassen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221151507
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:28 schreef RipCity het volgende:
Haal malen er nou maar uit volgende pot
Had geluk nu dat Summer geel heeft staan
pi_221151510
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:28 schreef Makamba_ het volgende:
Stel Nederland speelt 30 juni echt tegen Marokko wat logisch lijkt bij deze tussenstand.

Hoeveel denken jullie dat het wordt?
2-0 NL
pi_221151511
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:28 schreef Makamba_ het volgende:
Stel Nederland speelt 30 juni echt tegen Marokko wat logisch lijkt bij deze tussenstand.

Hoeveel denken jullie dat het wordt?
Een nulletje of 5
pi_221151513
wat een slechte kopbal
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:29:53 #285
378023 Wotte
wotte!?
pi_221151516
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:28 schreef Makamba_ het volgende:
Stel Nederland speelt 30 juni echt tegen Marokko wat logisch lijkt bij deze tussenstand.

Hoeveel denken jullie dat het wordt?
Ik kwam er net achter het om 03:00 is.
pi_221151517
Ik word agressief van die klootzak.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221151519
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:29 schreef superniger het volgende:
Ik word agressief van die klootzak.
kalm aan, veel te warm
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:30:24 #288
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151522
Wel mooie roze schoentjes :9
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151524
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:25 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
lekker crčme smeren ;(
Shiseido jwtz :Y
pi_221151525
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:30 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
kalm aan, veel te warm
Het is inmiddels een stuk koeler in de woonkamer.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221151527
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:29 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
2-0 NL
Ik ben inmiddels geīndoctrineerd. 5-0 voor Marokko.
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:30:51 #292
842 Zorro
Z
pi_221151528
De scheids heeft trekwerk gezien zegt de Belg
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221151529
Matige sfeer in het stadion.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:30:54 #294
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221151530
Als Malen zo doorgaat is dit voorlopig zijn laatste wedstrijd voor NL
pi_221151532
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:28 schreef Makamba_ het volgende:
Stel Nederland speelt 30 juni echt tegen Marokko wat logisch lijkt bij deze tussenstand.

Hoeveel denken jullie dat het wordt?
Dat merk ik de volgende dag wel.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:31:19 #296
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151533
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Matige sfeer in het stadion.
Beetje zoals in dit topic
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151535
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:30 schreef Zorro het volgende:
De scheids heeft trekwerk gezien zegt de Belg
geil
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221151536
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:28 schreef PSVCL het volgende:
dood publiek
Het is 1 uur 's nachts. Dan krijg je dat!
pi_221151538
Reijnders eruit voor Kluivertje
pi_221151539
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:30 schreef Moeraskat het volgende:
Wel mooie roze schoentjes :9
Ze zijn allemaal roze dit WK. Alle merken kwamen tot de zelfde conclusie dat roze het beste contrast gaf en met meeste opvalt op een groen veld dus goede reclame. Alleen dat effect heeft weinig zin wanneer elk merk dat doet :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')