is een reclame pauzequote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:23 schreef Vlinder het volgende:
Die drinkpauzes moeten ze echt afschaffen onder de 25°
avondroutine afmaken? Toch geen onchristelijke bezigheden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:23 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben helemaal fan van de commercialsdrinkpauze. ff pissen, drank halen, avondroutine afmaken etc
Terwijl niemand weet of de wedstrijd uitgespeeld kan worden wegens dreigend onweer, even 3 minuten water drinken.quote:
Op zijn minst een 'break the glass' ban. En als ze het misbruiken ontmod je ze direct.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:22 schreef over_hedge het volgende:
Zou toch best handig zijn als mods wel bans konden geven he
Wat is je avondroutine om half 2 's nachts?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:23 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben helemaal fan van de commercialsdrinkpauze. ff pissen, drank halen, avondroutine afmaken etc
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:24 schreef Lothiriel het volgende:
Ik denk dat @:Coco over de banhamer zou moeten kunnen beschikken
Oh echt?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Altijd al zo geweest. Macht van de broadcasters.
lekker crčme smerenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is je avondroutine om half 2 's nachts?
Nou, er kan altijd een drinkpauze worden ingelast als de scheids dat nodig acht.... Nu is het van boven opgelegd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:25 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Ik kijk ook helemaal nooit voetbal. Alleen als Nederland speelt
Kan primaquote:
Nachtcrčme, dus ook soort van hydratatiepauzequote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:24 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
avondroutine afmaken? Toch geen onchristelijke bezigheden.
Nou echt. Z'n teksten worden steeds langer. Hoeveel woorden kunnen we kwijt per post?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:28 schreef Lothiriel het volgende:
Ik ben weg, superkut om te posten met die idioot z’n paginalange spam
2-0 NLquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:28 schreef Makamba_ het volgende:
Stel Nederland speelt 30 juni echt tegen Marokko wat logisch lijkt bij deze tussenstand.
Hoeveel denken jullie dat het wordt?
Een nulletje of 5quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:28 schreef Makamba_ het volgende:
Stel Nederland speelt 30 juni echt tegen Marokko wat logisch lijkt bij deze tussenstand.
Hoeveel denken jullie dat het wordt?
Ik kwam er net achter het om 03:00 is.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:28 schreef Makamba_ het volgende:
Stel Nederland speelt 30 juni echt tegen Marokko wat logisch lijkt bij deze tussenstand.
Hoeveel denken jullie dat het wordt?
Het is inmiddels een stuk koeler in de woonkamer.quote:
Dat merk ik de volgende dag wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:28 schreef Makamba_ het volgende:
Stel Nederland speelt 30 juni echt tegen Marokko wat logisch lijkt bij deze tussenstand.
Hoeveel denken jullie dat het wordt?
Beetje zoals in dit topicquote:
geilquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:30 schreef Zorro het volgende:
De scheids heeft trekwerk gezien zegt de Belg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |