abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:17:32 #201
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151356
quote:
Alsof we nu schijtlollige filmpjes gaan kijken :o
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:17:39 #202
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221151357
Wat een dooie boel in dat stadion.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221151359
Laten we stiekem verdergaan in VER.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:17:48 #204
378023 Wotte
wotte!?
pi_221151360
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit zegt veel over de Eredivisie.
Geloof dat vrijwel iedere speler in deze basiself in de Eredivisie heeft gespeeld. Alleen Ake niet.

Dat is best aardig.
pi_221151361
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:16 schreef OmniRocket het volgende:
al 10 minuten geen goals, matig
We moeten ons gaan richten op 0-5 en de 0-10 vergeten
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:17:52 #206
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151362
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:17 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Deze ken je uit je hoofd, hoef je niet te gaan kijken :P
akkoord
pi_221151363
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:17 schreef over_hedge het volgende:
Weet iemand wat een bbq gezicht precies inhoud?
Tegen de hete grill gedrukt denk ik.
pi_221151369
Wat de fok. Wie is die kidlionel en waarom heeft hij nog een account?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:18:38 #209
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221151376
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:10 schreef TheVulture het volgende:
Enige nadeel is nu dat de hype wel helemaal aan gaat, dus dan kan het tegen Marokko alleen maar mis gaan.

Beetje a la 2006 en 2008
Nah, we zijn niet foutloos in de poulefase. Net als Marokko. Hierna gewoon wedstrijd voor wedstrijd benaderen, en niet onderschatten hoeveel potjes waarschijnlijk in een penalty shoot-out gaan uitmonden
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:18:40 #210
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151377
Dit vindt mijn mobiele fok niet leuk zulke lange berichten }:|
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:18:42 #211
842 Zorro
Z
pi_221151379
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:18:52 #212
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221151380
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:08 schreef dvdfreak het volgende:
Iemand is mad hier
Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221151383
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Zorro het volgende:
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu :)
Zeg je nu dat het Danny zelf is ;)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:19:17 #214
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151384
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Zorro het volgende:
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu :)
Te beroerd om een admin op dit tijdstip neer te zetten, neem maar een abonnementje gr gr
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:19:17 #215
378023 Wotte
wotte!?
pi_221151385
Strijder @Coco
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:19:19 #216
501914 Flory-
met streepje!
pi_221151387
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Zorro het volgende:
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu :)
Oja verrek! :D
It's weird being the same age as old people
pi_221151388
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Zorro het volgende:
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu :)
Het is stiekem Danny undercover
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:19:27 #218
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151390
quote:
Alsof we nu schijtlollige filmpjes gaan kijken :o
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:19:34 #219
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151391
Jammer jammer.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151393
Je moet het maar leuk vinden. Zeker zijn pillen vergeten
pi_221151394
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Zorro het volgende:
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu :)
Hallo Danny.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:19:52 #222
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221151395
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:17 schreef over_hedge het volgende:
Weet iemand wat een bbq gezicht precies inhoud?
Marokko wordt geroosterd op 30 juni
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221151398
ja zoek het maar uit. Ben d'r weg van als niemand wat aan die onzin kan doen hier. Toedeledokie.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221151399
Nou kunnen we wel eindelijk wat posts inlopen op Coco
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:20:30 #225
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151401
WAVE!
pi_221151402
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:19 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Het is stiekem Danny undercover
Die is al jaren niet zolang op het forum geweest.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:20:33 #227
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221151403
Tijd om de scheidsrechter wat vaker in beeld te brengen :)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_221151406
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:20 schreef RipCity het volgende:
ja zoek het maar uit. Ben d'r weg van als niemand wat aan die onzin kan doen hier. Toedeledokie.
Ziedend.
pi_221151407
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:20 schreef leolinedance het volgende:
WAVE!
ode aan de blue wave
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:21:31 #230
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151412
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:20 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ziedend.
:D
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:22:03 #231
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151416
Ik waardeer de inzet van @Coco maar dit is niet te doen

Erg jammer.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:22:08 #232
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151417
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:20 schreef RipCity het volgende:
ja zoek het maar uit. Ben d'r weg van als niemand wat aan die onzin kan doen hier. Toedeledokie.
Warme bad loopt wel leeg zo :{
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:22:30 #233
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221151420
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Warme bad loopt wel leeg zo :{
En warm dat ie is vandaag.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221151422
Ik wist oprecht niet dat Gakpo meedeed. Was dit z'n eerste balcontact?
pi_221151425
Flinke bus bij Tunesie
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:22:53 #236
364681 over_hedge
pi_221151428
Zou toch best handig zijn als mods wel bans konden geven he :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221151429
Zuipen
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221151430
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:19 schreef Cherni het volgende:
Je moet het maar leuk vinden. Zeker zijn pillen vergeten
Bot denk ik
pi_221151432
We gaan weer hydrateren.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:23:31 #240
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151435
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:22 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Bot denk ik
Het is gewoon @atypisch ofzo
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')