Dit zegt veel over de Eredivisie.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef Wotte het volgende:
Nog een goal dan evenaart Brobbey zijn laatste Eredivisie seizoen.
De Eredivisie is beter dan het WK, genotquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef Wotte het volgende:
Nog een goal dan evenaart Brobbey zijn laatste Eredivisie seizoen.
Zou dan ook in je slaapkamer gaan zitten ipv er opquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:05 schreef K21 het volgende:
[..]
Met 63 graden op de slaapkamer zit een goede nachtrust er toch niet in.
hoger niveau dan het WKquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zegt veel over de Eredivisie.
Niet alleen met deze website.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat niet zo goed met deze website
Wat dacht je van de wk-moderators @onlogisch @R-woud93 en @capuchon_jongenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef WAvanBuren het volgende:
De FA’s laten WK geweldig in de steek.
Deze ken je uit je hoofd, hoef je niet te gaan kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alsof we nu schijtlollige filmpjes gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |