Laten we hiermee wachten tot het 0-5 staatquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef Moeraskat het volgende:
Lijkt wel alsof de grote kinderen tegen de kleintjes voetballen in de speeltuin.
Wel vegen toch?quote:
Iets meer geld toeschuiven naar Danny dusquote:
Nee want misschien worden ze wel wakker zo. Op dit moment ziet het er zo uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Laten we hiermee wachten tot het 0-5 staat
Rustig joh was maar een vraagquote:
Chaotisch, onvoorspelbaar internetquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef Fleischmeister het volgende:
Tering wat loopt Nlziet weer achter
Dit ligt volledig bij GGMM!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef 3rr0r het volgende:
Danny moet gewoon dienstdoende FA's hebben die een pieper bij zich dragen
Noodnummer die gebeld kan wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef 3rr0r het volgende:
Danny moet gewoon dienstdoende FA's hebben die een pieper bij zich dragen
Dit zegt veel over de Eredivisie.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef Wotte het volgende:
Nog een goal dan evenaart Brobbey zijn laatste Eredivisie seizoen.
De Eredivisie is beter dan het WK, genotquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef Wotte het volgende:
Nog een goal dan evenaart Brobbey zijn laatste Eredivisie seizoen.
Zou dan ook in je slaapkamer gaan zitten ipv er opquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:05 schreef K21 het volgende:
[..]
Met 63 graden op de slaapkamer zit een goede nachtrust er toch niet in.
hoger niveau dan het WKquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zegt veel over de Eredivisie.
Niet alleen met deze website.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat niet zo goed met deze website
Wat dacht je van de wk-moderators @onlogisch @R-woud93 en @capuchon_jongenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef WAvanBuren het volgende:
De FA’s laten WK geweldig in de steek.
Deze ken je uit je hoofd, hoef je niet te gaan kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alsof we nu schijtlollige filmpjes gaan kijken
Geloof dat vrijwel iedere speler in deze basiself in de Eredivisie heeft gespeeld. Alleen Ake niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zegt veel over de Eredivisie.
akkoordquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Deze ken je uit je hoofd, hoef je niet te gaan kijken
Tegen de hete grill gedrukt denk ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:17 schreef over_hedge het volgende:
Weet iemand wat een bbq gezicht precies inhoud?
Nah, we zijn niet foutloos in de poulefase. Net als Marokko. Hierna gewoon wedstrijd voor wedstrijd benaderen, en niet onderschatten hoeveel potjes waarschijnlijk in een penalty shoot-out gaan uitmondenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:10 schreef TheVulture het volgende:
Enige nadeel is nu dat de hype wel helemaal aan gaat, dus dan kan het tegen Marokko alleen maar mis gaan.
Beetje a la 2006 en 2008
Zeg je nu dat het Danny zelf isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Zorro het volgende:
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu
Te beroerd om een admin op dit tijdstip neer te zetten, neem maar een abonnementje gr grquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Zorro het volgende:
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu
Oja verrek!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Zorro het volgende:
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu
Het is stiekem Danny undercoverquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Zorro het volgende:
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu
Hallo Danny.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Zorro het volgende:
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu
Marokko wordt geroosterd op 30 juniquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:17 schreef over_hedge het volgende:
Weet iemand wat een bbq gezicht precies inhoud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |