Ja ik raak constant in de war van die tijden in de nachtquote:
Alof die ads al niet irritant genoeg zijn.quote:
Wat mij betreft gewoon alleen WK's in Europaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:09 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ja ik raak constant in de war van die tijden in de nacht
Morgenochtend pas na het posten van de woordle scores.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lijkt mij vrij nutteloos om k@nker in plaats van kanker te typen
Die ban krijg je toch wel
ze zijn er want gaat wel weg.quote:
Nogal herhalend van stof ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:08 schreef K21 het volgende:
Iemand een beetje bevat door de hitte, zie ik.
Laten we hiermee wachten tot het 0-5 staatquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef Moeraskat het volgende:
Lijkt wel alsof de grote kinderen tegen de kleintjes voetballen in de speeltuin.
Wel vegen toch?quote:
Iets meer geld toeschuiven naar Danny dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |