abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:08:32 #101
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151180
Die mensen willen weg voor de storm begint denk ik.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151181
10! 10! 10!
pi_221151182
Is er nog een mod wakker?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:08:38 #104
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151183
Verder alles goed????
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:08:39 #105
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221151184
Iemand is mad hier
pi_221151188
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Leuk dametje wel.
inderdaad jah :P
Do what you love, love what you do!
pi_221151191
hier gaat worden gemodereerd
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 01:08:45 #108
284411 crew  heywoodu
pi_221151192
Op koers voor 15-0 ongeveer *O*
pi_221151193
Zijn er geen Mods?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221151194
Jeetje daar schrik ik van.
pi_221151196
Moet die KidLionel niet naar bed?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:08:57 #112
481998 K21
Cappuccino
pi_221151197
Iemand een beetje bevat door de hitte, zie ik. :')
pi_221151201
Natuurlijk is er weer geen FA aanwezig.

Arme Coco.

Allemaal GGMM zijn schuld
pi_221151202
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:08 schreef RipCity het volgende:
Zijn er geen Mods?
Alleen FA kan bannen
pi_221151203
Staat deze scheids al in de Playboy?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221151204
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Leuk dametje wel.
De scheids?
pi_221151205
FA's naar bed dus niemand kan bannen. Dit gaat nog wat worden tijdens nachtwedstrijden.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:09:23 #118
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151206
Iemand hier heeft te veel bier op
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221151209
@GGMM schaam je kapot!!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:09:30 #120
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221151210
Dit tijdstip haalt het beste in mensen naar boven merk ik.
pi_221151211
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:08 schreef Zorro het volgende:
1 juli
Ja ik raak constant in de war van die tijden in de nacht
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:09:40 #122
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151213
Lijkt mij vrij nutteloos om k@nker in plaats van kanker te typen

Die ban krijg je toch wel
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:09:45 #123
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151215
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:09 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Alleen FA kan bannen
Slechte zaak
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221151217
Neem nog een pilletje, homotje
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:09:58 #125
378023 Wotte
wotte!?
pi_221151221
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:09 schreef RipCity het volgende:
Staat deze scheids al in de Playboy?
Dan wel zo wijdbeens met het kont naar achteren en enkel een fluit.
pi_221151222
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:09 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Alleen FA kan bannen
Alof die ads al niet irritant genoeg zijn.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221151224
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:09 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Ja ik raak constant in de war van die tijden in de nacht
Wat mij betreft gewoon alleen WK's in Europa
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:10:08 #128
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221151225
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:09 schreef Zelfscanner het volgende:
Iemand hier heeft te veel bier op
Pillen niet ingenomen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221151226
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lijkt mij vrij nutteloos om k@nker in plaats van kanker te typen

Die ban krijg je toch wel
Morgenochtend pas na het posten van de woordle scores.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:10:18 #130
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221151229
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:08 schreef heywoodu het volgende:
Op koers voor 15-0 ongeveer *O*
Bij 5-0 ga ik slapen *)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221151230
Enige nadeel is nu dat de hype wel helemaal aan gaat, dus dan kan het tegen Marokko alleen maar mis gaan.

Beetje a la 2006 en 2008
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221151234
Waar zijn de mods? @Coco?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:10:40 #133
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_221151236
w/ w/
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_221151238
Je zou maar zoveel aandacht tekort komen. Zeker te vroeg geboren en toen op de stoep ergens gelegd.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:10:51 #135
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221151239
Kidlinol ga eens dood ole ole
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:10:56 #136
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151241
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Waar zijn de mods? @:Coco?
Ja wat
What can change the nature of a man?
pi_221151243
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Waar zijn de mods? @:Coco?
ze zijn er want gaat wel weg.

Tis vrij irritant wel jah........
Do what you love, love what you do!
pi_221151244
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Waar zijn de mods? @:Coco?
Die werkt zich het apezuur omdat zijn maten het weer laten afweten.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:11:03 #139
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151246
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:10 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Pillen niet ingenomen
GGZ bezuinigingen ;( ;(
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:11:09 #140
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221151247
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Waar zijn de mods? @:Coco?
Die doen hun best/werk gewoon goed
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221151248
Naar links
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:11:12 #142
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221151249
Brobbey Golden Boot genot.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:11:16 #143
501914 Flory-
met streepje!
pi_221151251
Altijd gezellig met de oranje fans :+
It's weird being the same age as old people
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:11:16 #144
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151252
Lijkt wel alsof de grote kinderen tegen de kleintjes voetballen in de speeltuin.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151253
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:10 schreef Coco het volgende:

[..]
Ja wat
Dat weet je best! :6
pi_221151255
Tering wat loopt Nlziet weer achter
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221151256
Frenkie de Jong scoort ook amper
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:11:40 #148
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151257
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Dat weet je best! :6
Ik kan niet bannen!
What can change the nature of a man?
pi_221151259
Dat zit wel goed. Schiettent attractie.
pi_221151263
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:08 schreef K21 het volgende:
Iemand een beetje bevat door de hitte, zie ik. :')
Nogal herhalend van stof ook.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221151264
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef Moeraskat het volgende:
Lijkt wel alsof de grote kinderen tegen de kleintjes voetballen in de speeltuin.
Laten we hiermee wachten tot het 0-5 staat
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:09 #152
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151267
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik kan niet bannen!
Wel vegen toch?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151268
Oei
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:11 #154
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151269
Nou, fijn dat atypisch er weer eens is
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:26 #155
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221151272
Japan gaat nu neem ik aan ook niet meer voor groepswinst.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:34 #156
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_221151273
Eentje van Oranje liep de scheids omver.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:36 #157
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151274
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:12 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Wel vegen toch?
Wat ben ik aan het doen dan :')
What can change the nature of a man?
pi_221151275
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik kan niet bannen!
Jeetje.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:41 #159
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151278
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik kan niet bannen!
Iets meer geld toeschuiven naar Danny dus :@ :9~
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221151279
tegen Tunesië al 2 grote kansen weg gegeven.... tegen Marokko sta je nu al achter...
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:53 #161
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151280
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Laten we hiermee wachten tot het 0-5 staat
Nee want misschien worden ze wel wakker zo. Op dit moment ziet het er zo uit. >:)
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151282
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:12 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat ben ik aan het doen dan :')
We houden van je.
pi_221151283
BREAK:
TBS patiënt ontsnapt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221151285
Danny moet gewoon dienstdoende FA's hebben die een pieper bij zich dragen
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:13:26 #165
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151289
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:12 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat ben ik aan het doen dan :')
Rustig joh was maar een vraag :D w/
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:13:28 #166
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221151290
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef Fleischmeister het volgende:
Tering wat loopt Nlziet weer achter
Chaotisch, onvoorspelbaar internet
De grootste vertraging ontstaat bij kijken via een internetstream, zoals de mobiele apps van de provider, NLZiet of de NOS-app. De speciale rijstrook die Ziggo en KPN voor hun eigen tv-signaal reserveren, is er niet voor reguliere internetstreams.

https://nos.nl/artikel/26(...)elpunten-eerder-zien
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:13:35 #167
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151291
23 graden en een koude Grimbergen Tripel, mij hoor je niet klagen :)
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:13:38 #168
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151293
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef 3rr0r het volgende:
Danny moet gewoon dienstdoende FA's hebben die een pieper bij zich dragen
Dit ligt volledig bij GGMM!
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:13:49 #169
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151295
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef 3rr0r het volgende:
Danny moet gewoon dienstdoende FA's hebben die een pieper bij zich dragen
Noodnummer die gebeld kan worden
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221151296
Na de nachtburgemeester is nu ook de nacht FA nodig.

Ik accepteer als je stopt met verwijderen @Coco dit is geen doen.
pi_221151297
Vind 5-0 nog wel vrij schappelijk van hem eigenlijk.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:13:51 #172
378023 Wotte
wotte!?
pi_221151298
Nog een goal dan evenaart Brobbey zijn laatste Eredivisie seizoen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:14:14 #173
501914 Flory-
met streepje!
pi_221151302
@yvonne ook niet ff wakker?
It's weird being the same age as old people
pi_221151305
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef Coco het volgende:

[..]
Dit ligt volledig bij GGMM!
Om 01:00 al geen Oranje meer kijken is wel slappe hap inderdaad
pi_221151306
Energie van de commentator is net zo slaapverwekkend als de fans op de tribunes
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221151307
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef Wotte het volgende:
Nog een goal dan evenaart Brobbey zijn laatste Eredivisie seizoen.
Dit zegt veel over de Eredivisie.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:14:32 #177
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151309
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef Wotte het volgende:
Nog een goal dan evenaart Brobbey zijn laatste Eredivisie seizoen.
De Eredivisie is beter dan het WK, genot
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221151311
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef Flory- het volgende:
@:Yvonne ook niet ff wakker?
@Jippie @GGMM @Danny
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:14:43 #179
364681 over_hedge
pi_221151313
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:05 schreef K21 het volgende:

[..]
Met 63 graden op de slaapkamer zit een goede nachtrust er toch niet in. ;)
Zou dan ook in je slaapkamer gaan zitten ipv er op
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221151314
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit zegt veel over de Eredivisie.
hoger niveau dan het WK
pi_221151316
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:10 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Bij 5-0 ga ik slapen *)
Doe dat maar want dan komen Weghorst en Depay erin...
pi_221151318
@straatcommando.

Oh..
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:15:03 #183
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151319
Geen enkele FA die NL kijkt :o
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221151323
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef Zelfscanner het volgende:
Geen enkele FA die NL kijkt :o
@GGMM is een slapjanus.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:15:27 #185
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151325
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:straatcommando.

Oh..
Het gaat niet zo goed met deze website
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221151327
Nederland nog steeds matig.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:15:32 #187
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151328
Mooie kop poging hoor. Maar helaas
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151331
De FA’s laten WK geweldig in de steek.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:16:11 #189
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221151334
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:16:14 #190
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221151335
Wow leuk hoe een of andere geretardeerde idioot het hele topic om zeep kan helpen
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:16:15 #191
842 Zorro
Z
pi_221151336
Dat is rood
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221151337
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het gaat niet zo goed met deze website
Niet alleen met deze website.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:16:19 #193
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151338
Vrije trap w/
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151341
Vieze trapploeg
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:16:48 #195
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151344
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:16 schreef Gretzl het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:kidlionel
Alsof we nu schijtlollige filmpjes gaan kijken :o
pi_221151345
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef WAvanBuren het volgende:
De FA’s laten WK geweldig in de steek.
Wat dacht je van de wk-moderators @onlogisch @R-woud93 en @capuchon_jongen

Waardeloos stel.
pi_221151348
al 10 minuten geen goals, matig
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:17:09 #198
364681 over_hedge
pi_221151351
Weet iemand wat een bbq gezicht precies inhoud?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:17:11 #199
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221151353
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:17:30 #200
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221151355
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Alsof we nu schijtlollige filmpjes gaan kijken :o
Deze ken je uit je hoofd, hoef je niet te gaan kijken :P
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')