Ja ik raak constant in de war van die tijden in de nachtquote:
Alof die ads al niet irritant genoeg zijn.quote:
Wat mij betreft gewoon alleen WK's in Europaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:09 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ja ik raak constant in de war van die tijden in de nacht
Morgenochtend pas na het posten van de woordle scores.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lijkt mij vrij nutteloos om k@nker in plaats van kanker te typen
Die ban krijg je toch wel
ze zijn er want gaat wel weg.quote:
Nogal herhalend van stof ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:08 schreef K21 het volgende:
Iemand een beetje bevat door de hitte, zie ik.
Laten we hiermee wachten tot het 0-5 staatquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef Moeraskat het volgende:
Lijkt wel alsof de grote kinderen tegen de kleintjes voetballen in de speeltuin.
Wel vegen toch?quote:
Iets meer geld toeschuiven naar Danny dusquote:
Nee want misschien worden ze wel wakker zo. Op dit moment ziet het er zo uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Laten we hiermee wachten tot het 0-5 staat
Rustig joh was maar een vraagquote:
Chaotisch, onvoorspelbaar internetquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef Fleischmeister het volgende:
Tering wat loopt Nlziet weer achter
Dit ligt volledig bij GGMM!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef 3rr0r het volgende:
Danny moet gewoon dienstdoende FA's hebben die een pieper bij zich dragen
Noodnummer die gebeld kan wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef 3rr0r het volgende:
Danny moet gewoon dienstdoende FA's hebben die een pieper bij zich dragen
Dit zegt veel over de Eredivisie.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef Wotte het volgende:
Nog een goal dan evenaart Brobbey zijn laatste Eredivisie seizoen.
De Eredivisie is beter dan het WK, genotquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef Wotte het volgende:
Nog een goal dan evenaart Brobbey zijn laatste Eredivisie seizoen.
Zou dan ook in je slaapkamer gaan zitten ipv er opquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:05 schreef K21 het volgende:
[..]
Met 63 graden op de slaapkamer zit een goede nachtrust er toch niet in.
hoger niveau dan het WKquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zegt veel over de Eredivisie.
Niet alleen met deze website.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat niet zo goed met deze website
Wat dacht je van de wk-moderators @onlogisch @R-woud93 en @capuchon_jongenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef WAvanBuren het volgende:
De FA’s laten WK geweldig in de steek.
Deze ken je uit je hoofd, hoef je niet te gaan kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alsof we nu schijtlollige filmpjes gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |