abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:02:41 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151033
Lekker op de vrijdag, na het werk, diep in de avond voetbal kijken. Heerlijk. Dachten we allemaal precies drie seconden. Want nee, slecht nieuws. Het is de nacht van donderdag op vrijdag. Iedereen die het vrijdagje geen vrij heeft is dus simpelweg fucked. Ach ach ach. Of diep in de nacht kijken en doodmoe, of de baas lief aankijken. Of lekker thuiswerken en dan pas laat beginnen. En hoe doen we het dan vooraf? Nouja, alleen de ekte ekte gaan kijken, in ieder geval.

De wedstrijd. Tunesië tegen Nederland. Kenners hebben gezien dat Tunesië echt rotslecht is, dus hopelijk hebben jullie het telraam meegenomen. Al had Nederland geregeld moeite tegen telraamteams de laatste tijd, dus het is nog even afwachten. Nederland gaf tegen Japan 2x een voorsprong weg, maar tegen Zweden was er eindelijk de ketchupfles en behoedde Verbruggen ons een paar keer voor een tegengoal. Die was goed. De rest van de defensie oogde soms toch ook weer leaky. Achja. Een zorg voor later.

Tunesië zelf was niet groots. 5-1 verlies tegen Zweden, 4-0 tegen Japan. Dat is vrij pijnlijk. Ueda scoorde 2x, en die kan het alleen tegen de kleintjes. Toch een ander niveau dan Isak en Gyökeres. En dan ook nog tussendoor de bondscoach ontslagen.

Tegelijkertijd is er ook die andere wedstrijd tussen Japan en Zweden. Eigenlijk is die spannender. Zweden is met een overwinning als tweede door en dan redt Japan het ook wel, bij een nederlaag wordt het echter nog lastig omdat Nederland het goede doelsaldo helemaal heeft GESLOOPT. Die mogen niet te dik verliezen dus. Een puntje zou voor Zweden genoeg zijn. En de vraag is of eerste of tweede nou beter is in deze groep, desalniettemin zal Japan toch wel gewoon willen winnen. Het doelsaldo van Nederland is nu iets beter dan dat van Japan, hetzelfde saldo maar 1 goal meer gescoord.

Vriendschappelijk speelden WE 3x tegen Tunesië en dat ging best matig. De eerste keer 4-0, maar daarna 2 gelijke spelen. Mag wel weer een overwinninkje bij. Maar ja, Japan en Zweden leveren vergelijkbare statistieken. Daar zat nog wel een wedstrijd op de immer dubieuze Spelen van 36 bij die Japan won met 3-2. Die behoren ook tot de statistieken, ach ach ach. Daarna kwamen er 3 gelijke spelen, ook vriendschappelijk. Dat zullen ze dus vast ook willen doorbreken. We gaan naar Dallas en Kansas, twee namen die we deze weken geregeld rondom Nederland hoorden. Maar na winst wacht een reisje naar Mexico.

What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:02:56 #2
842 Zorro
Z
pi_221151036
Owen _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221151037
Gespeeld
pi_221151038
Tjemig das snel
Zonder wrijving geen glans
pi_221151039
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221151040
Easy
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:08 #7
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151042
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gespeeld
Wat gaan we nu kijken?
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:09 #8
364681 over_hedge
pi_221151043
10 10 10
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221151044
en we kunnen weer naar bed.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:14 #10
501914 Flory-
met streepje!
pi_221151045
It's weird being the same age as old people
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:17 #11
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151046
Zie je, Tunesië scoort de tweede kans wel
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221151047
Genot.
Vanaf nu juichen we voor Zweden.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:21 #13
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151049
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:01 schreef Flory- het volgende: [..] MK :D [ afbeelding ]
Halloooo :W Jaaaa hoorrr *O*
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:22 #14
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221151051
Ach Tunesië

Own Goal scoort weer
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:24 #15
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151052
pi_221151054
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat is snel.
En dan is Willy Overtoom er niet bij
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221151056
Het begin is er!
pi_221151058
Zo. Dat was een makkie *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_221151059
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:03 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat gaan we nu kijken?
Ueda
pi_221151060
Tunesie is een parodie op een voetballand
pi_221151061
pi_221151062
wat een kneuzenteam dat tunesie, het belgie van noord afrika
pi_221151063
We kunnen gaan slapen?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221151066
Lekkere start *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:47 #25
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151067
Nou, we kunnen nu al naar bed :o
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:48 #26
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221151068
Leek wel met opzet man wtf
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:03:54 #27
481998 K21
Cappuccino
pi_221151071
Ach ja, als 't maar telt he. :P
pi_221151073
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:03 schreef PSVCL het volgende:
wat een kneuzenteam dat tunesie, het belgie van noord afrika
Wie is het Belgie van Afrika?
pi_221151075
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wie is het Belgie van Afrika?
DR Congo?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:04:18 #30
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151077
Leuk al dat nieuw volk hier te zien :)
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:04:23 #31
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151080
Elke 5 minuten een goal? :7
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:04:29 #32
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221151081
Dit is snel klaar
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:04:31 #33
842 Zorro
Z
pi_221151082
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wie is het Belgie van Afrika?
Wie niet?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221151084
Al met al toch niet echt de indruk dat dit Tunesië op een WK thuis hoort.
pi_221151085
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Coco het volgende:
Leuk al dat nieuw volk hier te zien :)
Nachtbrakers?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221151087
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:03 schreef PSVCL het volgende:
wat een kneuzenteam dat tunesie, het belgie van noord afrika
Nou nou
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:04:46 #37
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151088
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Coco het volgende:
Leuk al dat nieuw volk hier te zien :)
Ja apart op dit tijdstip allemaal nieuwe lui :)
pi_221151089
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wie is het Belgie van Afrika?
Congo.
pi_221151090
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Coco het volgende:
Leuk al dat nieuw volk hier te zien :)
We missen ook wat namen.

We weten genoeg.
pi_221151091
Waarom denken ze steeds dat Japan Zweden wel ff oprolt?
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:04:51 #41
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151092
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Zelfscanner het volgende:
Elke 5 minuten een goal? :7
PSV - Feyenoord genot.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:05:07 #42
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221151094
_O-
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:05:16 #43
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151096
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Al met al toch niet echt de indruk dat dit Tunesië op een WK thuis hoort.
Geen enkele goal tegen gekregen in de kwalificatiereeks!
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221151097
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom denken ze steeds dat Japan Zweden wel ff oprolt?
Omdat ze goed zijn in sushi maken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:05:18 #45
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151098
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom denken ze steeds dat Japan Zweden wel ff oprolt?
Wie zijn ze?
What can change the nature of a man?
pi_221151099
Het stadion lijkt best indrukwekkend, maar hoezo kijken we naar een 5 meter hoge blauwe muur -O-
pi_221151100
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom denken ze steeds dat Japan Zweden wel ff oprolt?
Omdat die Zweden er niks van kunnen?
pi_221151101
Is er iemand overleden in Kansas? stadion lijkt wel alsof het corona tijden zijn
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:05:36 #49
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151102
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Coco het volgende:

[..]
PSV - Feyenoord genot.
Zat toen in het stadion genot _O_
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:05:40 #50
481998 K21
Cappuccino
pi_221151103
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:04 schreef Coco het volgende:
Leuk al dat nieuw volk hier te zien :)
Met 63 graden op de slaapkamer zit een goede nachtrust er toch niet in. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')