abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221151264
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef Moeraskat het volgende:
Lijkt wel alsof de grote kinderen tegen de kleintjes voetballen in de speeltuin.
Laten we hiermee wachten tot het 0-5 staat
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:09 #152
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151267
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik kan niet bannen!
Wel vegen toch?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151268
Oei
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:11 #154
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151269
Nou, fijn dat atypisch er weer eens is
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:26 #155
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221151272
Japan gaat nu neem ik aan ook niet meer voor groepswinst.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:34 #156
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_221151273
Eentje van Oranje liep de scheids omver.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:36 #157
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151274
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:12 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Wel vegen toch?
Wat ben ik aan het doen dan :')
What can change the nature of a man?
pi_221151275
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik kan niet bannen!
Jeetje.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:41 #159
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151278
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik kan niet bannen!
Iets meer geld toeschuiven naar Danny dus :@ :9~
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221151279
tegen Tunesië al 2 grote kansen weg gegeven.... tegen Marokko sta je nu al achter...
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:53 #161
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151280
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Laten we hiermee wachten tot het 0-5 staat
Nee want misschien worden ze wel wakker zo. Op dit moment ziet het er zo uit. >:)
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151282
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:12 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat ben ik aan het doen dan :')
We houden van je.
pi_221151283
BREAK:
TBS patiënt ontsnapt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221151285
Danny moet gewoon dienstdoende FA's hebben die een pieper bij zich dragen
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:13:26 #165
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151289
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:12 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat ben ik aan het doen dan :')
Rustig joh was maar een vraag :D w/
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:13:28 #166
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221151290
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef Fleischmeister het volgende:
Tering wat loopt Nlziet weer achter
Chaotisch, onvoorspelbaar internet
De grootste vertraging ontstaat bij kijken via een internetstream, zoals de mobiele apps van de provider, NLZiet of de NOS-app. De speciale rijstrook die Ziggo en KPN voor hun eigen tv-signaal reserveren, is er niet voor reguliere internetstreams.

https://nos.nl/artikel/26(...)elpunten-eerder-zien
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:13:35 #167
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151291
23 graden en een koude Grimbergen Tripel, mij hoor je niet klagen :)
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 01:13:38 #168
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221151293
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef 3rr0r het volgende:
Danny moet gewoon dienstdoende FA's hebben die een pieper bij zich dragen
Dit ligt volledig bij GGMM!
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:13:49 #169
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151295
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef 3rr0r het volgende:
Danny moet gewoon dienstdoende FA's hebben die een pieper bij zich dragen
Noodnummer die gebeld kan worden
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221151296
Na de nachtburgemeester is nu ook de nacht FA nodig.

Ik accepteer als je stopt met verwijderen @Coco dit is geen doen.
pi_221151297
Vind 5-0 nog wel vrij schappelijk van hem eigenlijk.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:13:51 #172
378023 Wotte
wotte!?
pi_221151298
Nog een goal dan evenaart Brobbey zijn laatste Eredivisie seizoen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:14:14 #173
501914 Flory-
met streepje!
pi_221151302
@yvonne ook niet ff wakker?
It's weird being the same age as old people
pi_221151305
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef Coco het volgende:

[..]
Dit ligt volledig bij GGMM!
Om 01:00 al geen Oranje meer kijken is wel slappe hap inderdaad
pi_221151306
Energie van de commentator is net zo slaapverwekkend als de fans op de tribunes
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221151307
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef Wotte het volgende:
Nog een goal dan evenaart Brobbey zijn laatste Eredivisie seizoen.
Dit zegt veel over de Eredivisie.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:14:32 #177
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151309
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef Wotte het volgende:
Nog een goal dan evenaart Brobbey zijn laatste Eredivisie seizoen.
De Eredivisie is beter dan het WK, genot
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221151311
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef Flory- het volgende:
@:Yvonne ook niet ff wakker?
@Jippie @GGMM @Danny
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:14:43 #179
364681 over_hedge
pi_221151313
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:05 schreef K21 het volgende:

[..]
Met 63 graden op de slaapkamer zit een goede nachtrust er toch niet in. ;)
Zou dan ook in je slaapkamer gaan zitten ipv er op
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221151314
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit zegt veel over de Eredivisie.
hoger niveau dan het WK
pi_221151316
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:10 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Bij 5-0 ga ik slapen *)
Doe dat maar want dan komen Weghorst en Depay erin...
pi_221151318
@straatcommando.

Oh..
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:15:03 #183
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221151319
Geen enkele FA die NL kijkt :o
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221151323
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef Zelfscanner het volgende:
Geen enkele FA die NL kijkt :o
@GGMM is een slapjanus.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:15:27 #185
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221151325
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:straatcommando.

Oh..
Het gaat niet zo goed met deze website
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221151327
Nederland nog steeds matig.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:15:32 #187
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151328
Mooie kop poging hoor. Maar helaas
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151331
De FA’s laten WK geweldig in de steek.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:16:11 #189
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221151334
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:16:14 #190
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221151335
Wow leuk hoe een of andere geretardeerde idioot het hele topic om zeep kan helpen
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:16:15 #191
842 Zorro
Z
pi_221151336
Dat is rood
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221151337
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het gaat niet zo goed met deze website
Niet alleen met deze website.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:16:19 #193
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221151338
Vrije trap w/
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221151341
Vieze trapploeg
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:16:48 #195
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221151344
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:16 schreef Gretzl het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:kidlionel
Alsof we nu schijtlollige filmpjes gaan kijken :o
pi_221151345
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef WAvanBuren het volgende:
De FA’s laten WK geweldig in de steek.
Wat dacht je van de wk-moderators @onlogisch @R-woud93 en @capuchon_jongen

Waardeloos stel.
pi_221151348
al 10 minuten geen goals, matig
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 juni 2026 @ 01:17:09 #198
364681 over_hedge
pi_221151351
Weet iemand wat een bbq gezicht precies inhoud?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:17:11 #199
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221151353
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:17:30 #200
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221151355
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Alsof we nu schijtlollige filmpjes gaan kijken :o
Deze ken je uit je hoofd, hoef je niet te gaan kijken :P
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')