Geloof dat vrijwel iedere speler in deze basiself in de Eredivisie heeft gespeeld. Alleen Ake niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zegt veel over de Eredivisie.
akkoordquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Deze ken je uit je hoofd, hoef je niet te gaan kijken
Tegen de hete grill gedrukt denk ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:17 schreef over_hedge het volgende:
Weet iemand wat een bbq gezicht precies inhoud?
Nah, we zijn niet foutloos in de poulefase. Net als Marokko. Hierna gewoon wedstrijd voor wedstrijd benaderen, en niet onderschatten hoeveel potjes waarschijnlijk in een penalty shoot-out gaan uitmondenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:10 schreef TheVulture het volgende:
Enige nadeel is nu dat de hype wel helemaal aan gaat, dus dan kan het tegen Marokko alleen maar mis gaan.
Beetje a la 2006 en 2008
Zeg je nu dat het Danny zelf isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Zorro het volgende:
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu
Te beroerd om een admin op dit tijdstip neer te zetten, neem maar een abonnementje gr grquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Zorro het volgende:
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu
Oja verrek!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Zorro het volgende:
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu
Het is stiekem Danny undercoverquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Zorro het volgende:
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu
Hallo Danny.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Zorro het volgende:
Met zo'n blokkeerfunctie is een abbonement best handig nu
Marokko wordt geroosterd op 30 juniquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:17 schreef over_hedge het volgende:
Weet iemand wat een bbq gezicht precies inhoud?
Ziedend.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:20 schreef RipCity het volgende:
ja zoek het maar uit. Ben d'r weg van als niemand wat aan die onzin kan doen hier. Toedeledokie.
Warme bad loopt wel leeg zoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:20 schreef RipCity het volgende:
ja zoek het maar uit. Ben d'r weg van als niemand wat aan die onzin kan doen hier. Toedeledokie.
En warm dat ie is vandaag.quote:
Bot denk ikquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:19 schreef Cherni het volgende:
Je moet het maar leuk vinden. Zeker zijn pillen vergeten
In ieder geval een time out van een paar uurquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:22 schreef over_hedge het volgende:
Zou toch best handig zijn als mods wel bans konden geven he
We missen een type als straatcommando.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:22 schreef over_hedge het volgende:
Zou toch best handig zijn als mods wel bans konden geven he
Zo weinig geduld?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:23 schreef Vlinder het volgende:
Die drinkpauzes moeten ze echt afschaffen onder de 25°
Altijd al zo geweest. Macht van de broadcasters.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:23 schreef Vlinder het volgende:
Die drinkpauzes moeten ze echt afschaffen onder de 25°
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |