abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:37:12 #1
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221135491
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:37:41 #2
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221135495
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:34 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
voor de pre-order is het in ieder geval zo dat je een code koopt, waarmee je op 12 November al de content kunt ophalen, zodat je op 19 November kunt spelen.

Bijzonder, deze constructie heb ik niet eerder gezien. Ik wacht wel even tot het fysieke product er is.
Ah oke, als ik zonder pre-order wel een disc krijg dan wacht ik liever gewoon.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221135507
GTA6 gaat alleen al gaaf zijn vanwege de karakters van de mensen op straat. als je in voorgaande versies een voetganger een stomp uitdeelt en daarna snel achter iemand anders gaat staan, breekt er een soort mini-oorlog uit. Ook leuk hoor, maar verwacht dat het anders verloopt in GTA6.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_221135525
ik durf wel te bekennen dat ik meer tijd heb gespendeerd met het kloten in GTA, dan met missies.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:42:08 #5
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221135527












welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:48:50 #6
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221135570
Tommy Vercetti mentioned

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:49:52 #7
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221135577
hnnng



_O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:52:12 #8
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221135598
quote:
Launching November 19, 2026, for the PlayStation® 5 computer entertainment systems and Xbox Series X|S games and entertainment systems for $79.99, Grand Theft Auto VI features a single-player experience set in the biggest, most immersive evolution of the series yet.

The Grand Theft Auto VI: Ultimate Edition amplifies this experience with an exclusive collection of premium vehicles, weapons, apparel, and action threaded across all aspects of Jason and Lucia's story, and will be available for $99.99.

All Grand Theft Auto VI pre-orders and purchases before November 20, 2026, will include the Vintage Vice City Pack, a collection of items that flash back to when the neon burned brightest, alongside a free month of GTA+ for digital pre-orders, which will be the best way to get the most out of the ever-evolving world of GTA Online and instantly redeemable so that players can jump into Grand Theft Auto V and other classic Rockstar titles as part of the GTA+ Games Library.

Players who pre-order digital versions of Grand Theft Auto VI will be able to begin pre-loading on November 12, 2026 to ensure they are able to play at launch on November 19, 2026. The physical version of Grand Theft Auto VI, containing a download code inside the box, will be available starting November 12, 2026 to support pre-loading.

Grand Theft Auto VI will be available at the PlayStation® Store, Microsoft Store, Rockstar Games Store, and global retailers and storefronts.

Grand Theft Auto VI is not yet rated. Further details can be found at www.rockstargames.com/VI.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221135614
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:52 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hoeveelste datum is dit die Rockstar hier noemt?
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:55:10 #10
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221135619
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:50 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Volgens mij ben je een beetje zenuwachtig dat het allemaal gaat tegenvallen, terwijl jij je op je zolderkamertje al bijna 10 jaar loopt af te trekken op de vrouwen in GTA 5. Jij hoopt gewoon dat je nog dichter in de buurt komt bij echte vrouwen met die nog realistischer graphics.

Heb je misschien inhoudelijk nog een reactie misschien? Hoeveel jaar had Rockstar kunnen besparen als ze vanaf dag 1 AI hadden kunnen gebruiken voor assets, code, dialogen en testen bijvoorbeeld? En nee, ik weet ook dat er geen AI model is dat een game uitspuugt, maar binnen nu en maart volgend jaar (wanneer de volgende uitstel is aangekondigd) zijn er op de Will Smith eet spaghetti index echt weer genoeg stappen gezet om developers te helpen bij de lastige details voor goeie graphics.
Estimated guess, met de kwaliteit AI van nu: 6 tot 24 maanden tijdsbesparing.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:09:49 #11
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221135729
Nieuwe screenshots genot.
pi_221135782


Bro dit is bijna realistisch.
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:44:25 #13
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221135943
Wel jammer geen nachtlaunches dus ;(
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221135952
80 euro dus? Duur maar ook wel prima. Heb er zin in.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:50:37 #15
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221135993
Ultimate Edition krijgt dus diverse kleding- en tattooshops die niet in de normale editie te bezoeken zijn.
Blaf me vol
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:52:18 #16
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221136005
quote:
16s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ah oke, als ik zonder pre-order wel een disc krijg dan wacht ik liever gewoon.
Dat staat er toch niet. Er staat dat als je de fysieke versie pro-ordert, er een code in de doos zit waarmee je vanaf 12 november al kan pre-downloaden. Dat downloaden zal sowieso wel nodig zijn, ook met een disc. Er staat nergens dat er helemaal geen disc in het doosje zit. Ik vermoed disc + code voor pre-downloaden.
Blaf me vol
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:54:59 #17
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221136019
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:17 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

Bro dit is bijna realistisch.
Ja man bro praaaachtig

Al blijft het natuurlijk een screenshot, gameplay zal wel weer heel anders zijn
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 13:57:19 #18
364681 over_hedge
pi_221136030
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ja man bro praaaachtig

Al blijft het natuurlijk een screenshot, gameplay zal wel weer heel anders zijn
jaar of 5 later met mods ziet het er echt zo uit :P Zoals bij 5 het geval was
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 14:00:47 #19
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221136043
quote:
16s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ah oke, als ik zonder pre-order wel een disc krijg dan wacht ik liever gewoon.
Geen disc in de fysieke versie zou wel intens triest zijn :N Hopelijk is het alleen zo'n 'speciale' editie die je dan de 12e kunt kopen om de 19e te kunnen spelen en dat je de 19e ook gewoon de disc kunt kopen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:03:11 #20
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221136060
Ik denk dat Rockstar nog wel gaat verduidelijken of er wel of geen disc bij zit. Maar ik denk niet dat het erbij zit anders zouden ze dat wel zeggen toch?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221136061


Zo bijzonder is dit niet qua graphics.
  FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 14:08:08 #22
364681 over_hedge
pi_221136178
graphics maken me sowieso weinig uit. Ik heb liever mindere graphics maar meer toffe gameplay dingen in free roam etc dan andersom.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:12:33 #23
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221136289




Ik denk dat de woke roepers nu ook wel stil kunnen zijn toch? 💦👀
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:23:09 #24
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221136395
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:50 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Ultimate Edition krijgt dus diverse kleding- en tattooshops die niet in de normale editie te bezoeken zijn.
Totaal nutteloos dus :D
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:24:22 #25
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221136402
GTA SA zei genoeg over de graphics. De gameplay was waar het om ging en dat zal hier ook zijn.
pi_221136426
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:03 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Zo bijzonder is dit niet qua graphics.
Dat komt omdat de huidige consoles inmiddels zo oud als Metusalem zijn.

We hebben echt nieuwe consoles nodig. :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:32:44 #27
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221136533
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:52 schreef Irmak_Spermabak het volgende:

[..]
Dat staat er toch niet. Er staat dat als je de fysieke versie pro-ordert, er een code in de doos zit waarmee je vanaf 12 november al kan pre-downloaden. Dat downloaden zal sowieso wel nodig zijn, ook met een disc. Er staat nergens dat er helemaal geen disc in het doosje zit. Ik vermoed disc + code voor pre-downloaden.
Spelers die digitaal pre-orderen kunnen vanaf 12 november beginnen met pre-loaden, zodat ze op de dag van release direct aan de slag kunnen. Opvallend is dat de game een week eerder in de winkels komt te liggen, doordat de game geen discversie krijgt. De fysieke versie van GTA VI – die een downloadcode in de doos bevat – is eveneens beschikbaar vanaf 12 november en ondersteunt ook pre-loaden.

de game krijgt geen discversie volgens ign
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:33:03 #28
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221136545
Ik twijfelde aan de RDR2 screenshots toen die uitkwamen, en ik dacht ook bij deze trailer

Bekijk deze YouTube-video

Van ja zo mooi kan het toch nooit zijn haha

Maar dat is t wel

Graphics maak ik me sws geen zorgen over, ik ben benieuwd naar alle npc gedragingen enz en hoe het is om met twee characters te freeroamen enz

Kan je de ander commandos geven etc
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:34:43 #29
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221136588
quote:
3s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:27 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat komt omdat de huidige consoles inmiddels zo oud als Metusalem zijn.

We hebben echt nieuwe consoles nodig. :'(
Nee liever niet. Die shit is niet te betalen :D

Wilde ze niet 32gb ram? Dan ben je straks 1500 voor een console kwijt
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:34:52 #30
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221136593
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:23 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Totaal nutteloos dus :D
Ik wil wel die sicke outfits hoor

Die 100¤ is prima, ik koop eigenlijk nooit ultimate editions enz, maar voor een dikke singleplayer wil ik wel gewoon overal in etc. Beetje lame maar beter dan early access bullshit ofzo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:35:29 #31
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221136608
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Nee liever niet. Die shit is niet te betalen :D

Wilde ze niet 32gb ram? Dan ben je straks 1500 voor een console kwijt
ja net als dat steam ding
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221136794
Barst, de fysieke editie bevat geen disc, maar slechts een code? wtf
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_221136835
ookal verraad ik hierdoor mijn leeftijd, ik wil gewoon disc in een playstation proppen. dat zal dus 2027 worden voor mij.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:45:38 #34
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221136839
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
ookal verraad ik hierdoor mijn leeftijd, ik wil gewoon disc in een playstation proppen. dat zal dus 2027 worden voor mij.
Want dan is er wel een disc versie?

:?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221136885
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:45 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Want dan is er wel een disc versie?

:?
Dat is nog niet eens zeker. Er is wel een kans dat er later een editie op disc komt, maar als dat al zou gebeuren is dat in ieder geval niet dit jaar.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_221136900
Ik ben er erg benieuwd naar, en dan maar geen disc, als het spel maar tof is
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:56:49 #37
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221136901
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:54 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dat is nog niet eens zeker. Er is wel een kans dat er later een editie op disc komt, maar als dat al zou gebeuren is dat in ieder geval niet dit jaar.
Dit is de kant waar de industrie opgaat, xbox heeft al jaren codes in doosjes, pc is volledig digitaal.

Grote kans dat ps6 digitaal only is met een mogelijke disc uitbreiding..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:00:12 #38
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_221136934
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat Rockstar nog wel gaat verduidelijken of er wel of geen disc bij zit. Maar ik denk niet dat het erbij zit anders zouden ze dat wel zeggen toch?
https://support.rockstarg(...)ditions-and-versions

The physical version of GTAVI will contain a download code that can be used for the digital download of the game. A disc will not be included in the box.

Physical versions of GTAVI are expected to become available for shipping and pick-up from retailers starting on November 12. Codes can be used as soon as they are received to support pre-load on November 12.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_221136939
Ik ben echt oud zeg. Een beetje glasvezelinternet heeft al een snellere datadoorvoersnelheid dan een bluraydrive in een playstation 5. Heb je gigabit internet, dan heb je eerder GTA6 opgestart dan wanneer je een fysieke disc zou hebben.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_221136942
een jewelcase met alleen een papiertje erin de fysieke editie noemen? .... arggghhh |:( :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_221137029
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
een jewelcase met alleen een papiertje erin de fysieke editie noemen? .... arggghhh |:( :')
Gaming is dood.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:14:13 #42
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221137057
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
een jewelcase met alleen een papiertje erin de fysieke editie noemen? .... arggghhh |:( :')
Zo kocht ik jaren geleden RDR2. Prachtig doosje, papiertje met code.

Echt, wat boeit het. Zijn er uberhaupt mensen die bv nog een pc hebben met een dvd/bluray speler?

edit: Op de retro gamers na dan :+
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_221137058
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:14 schreef Divje het volgende:

Echt, wat boeit het. Zijn er uberhaupt mensen die bv nog een pc hebben met een dvd/bluray speler?
Ik :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:15:06 #44
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221137062
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:14 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik :@
Oh, hoi vosss :W :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_221137115
Hoi!

Dit is mijn pc gebeuren:
Asus ROG STRIX B-550F gaming wifi II
Gigabyte Radeon RX 9070 XT GAMING OC 16G
• AMD Ryzen 5 5600X vanaf 25 juni upgrade naar AMD Ryzen 7 5800X3D - 10th Anniversary Edition
• Be Quiet Dark Rock 5 CPU koeler
• G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC
• Lexar NM710 1TB
• Lexar NM790 2TB
• Be Quiet! Straight Power 12 850W PSU
• Nanoxia Deep Silence 5 Rev. B
Panasonic 48Z80B OLED tv
• Fanatec CSL DD 8Nm + boostkit
• Fanatec Clubsport steering wheel RS
• Trakracer TR8 PRO, reclinerseat en integrated monitor mount.
Roccat Sova lapboard
Logitech G305 Lightspeed Wireless muis
• SMSL AO300 versterker
• Tannoy Revolution Signature DC6
• Norstone Epur stands
• Beyerdynamic DT770 Pro 250ohm

En dus die dvd brander, ik denk van LiteOn, maar dan zou ik even naar de zolder moeten lopen. Kan ook een ander merk zijn.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:27:58 #46
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221137138
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:23 schreef vosss het volgende:
Hoi!

Dit is mijn pc gebeuren:
Asus ROG STRIX B-550F gaming wifi II
Gigabyte Radeon RX 9070 XT GAMING OC 16G
• AMD Ryzen 5 5600X vanaf 25 juni upgrade naar AMD Ryzen 7 5800X3D - 10th Anniversary Edition
• Be Quiet Dark Rock 5 CPU koeler
• G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC
• Lexar NM710 1TB
• Lexar NM790 2TB
• Be Quiet! Straight Power 12 850W PSU
• Nanoxia Deep Silence 5 Rev. B
Panasonic 48Z80B OLED tv
• Fanatec CSL DD 8Nm + boostkit
• Fanatec Clubsport steering wheel RS
• Trakracer TR8 PRO, reclinerseat en integrated monitor mount.
Roccat Sova lapboard
Logitech G305 Lightspeed Wireless muis
• SMSL AO300 versterker
• Tannoy Revolution Signature DC6
• Norstone Epur stands
• Beyerdynamic DT770 Pro 250ohm

En dus die dvd brander, ik denk van LiteOn, maar dan zou ik even naar de zolder moeten lopen. Kan ook een ander merk zijn.
Ah lekker, Simracer toevallig? ;)

En wel off-topic maar hoe bevalt die 9070XT?
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_221137146
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:27 schreef Divje het volgende:

[..]
Ah lekker, Simracer toevallig? ;)
Jep :)

Eerder in VR voornamelijk, nu eigenlijk bijna niet meer wegens nog maar 15% zicht aan 1 oog ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221137148
Ow wel goed, maar nog niet echt goed aan de tand kunnen voelen i.v.m. 30 graden op zolder :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221137159
Achja, er is natuurlijk wel wat te zeggen over die fysieke disc. Die schijf is dan door te verkopen en vast ook wel te kopieeren door een tweaker.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:34:45 #50
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221137171
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:30 schreef vosss het volgende:
Ow wel goed, maar nog niet echt goed aan de tand kunnen voelen i.v.m. 30 graden op zolder :(
Herkenbaar :D

Al zit m'n CPU nu veel rond de 88-90 graden als ik Path of Exile 2 speel :') en temperatuur in de kamer gaat snel van 30 naar 35+ na een tijdje gamen o|O

Klotezooi met je oog trouwens. Las dat een tijd terug in je topic ja. Sterkte!
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_221137188
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:34 schreef Divje het volgende:

[..]
Herkenbaar :D

Al zit m'n CPU nu veel rond de 88-90 graden als ik Path of Exile 2 speel :') en temperatuur in de kamer gaat snel van 30 naar 35+ na een tijdje gamen o|O

Klotezooi met je oog trouwens. Las dat een tijd terug in je topic ja. Sterkte!
Dankje! Komt niet meer goed. Moet nu weer een operatie om verdere schade hopelijk te voorkomen. Wordt elke dag slechter en kan inmiddels niks meer lezen met dat oog en dat wordt ook niet meer beter. Tot de operatie blijft het achteruit gaan. Zie nj nog maar 15% perifeer en centrum is gewoon kapot. Dus dat is nogal kut maarja. -O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:41:25 #52
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221137214
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:38 schreef vosss het volgende:

[..]
Dankje! Komt niet meer goed. Moet nu weer een operatie om verdere schade hopelijk te voorkomen. Wordt elke dag slechter en kan inmiddels niks meer lezen met dat oog en dat wordt ook niet meer beter. Tot de operatie blijft het achteruit gaan. Zie nj nog maar 15% perifeer en centrum is gewoon kapot. Dus dat is nogal kut maarja. -O-
Gadverdamme :{ ;(
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_221137226
Daarom ook die 48 inch tv. Zat eerst op 65 inch, maar op zo'n korte afstand was dat beeld niet in 1 oogopslag te vangen met mijn goeie oog.
Dus van een 65 inch lcd maar naar een 48 inch oled gegaan. Het (ene) oog wil ook wat :P ;)

Excuus voor de offtopic. :@

Komt er nog een trailer weer of waar blijft deze??
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:51:36 #54
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221137280
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:21 schreef MMaRsu het volgende:
Geen disc bij fysieke versie
[..]

Volgens mij is dat ook helemaal niet nodig, wel jammer. Die disks van GTA5 en RDR2 waren er ook eigenlijk alleen maar om de download te activeren.

Wil m wel, daar niet van.
We shall see.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:56:40 #55
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221137320
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:30 schreef Multatilu het volgende:
Deze game gaat zo hard floppen verwacht ik. Ja, de hype is gigantisch, maar de prijs zal sky high zijn, de graphics uit de trailers en screenshots alleen te halen bij een dikke gaming pc setup en tegen de tijd dat de game eindelijk uitkomt zullen er games in de pipeline zitten die met behulp van meer AI veel sneller ontwikkeld kunnen worden en grafisch misschien nog wel beter.

Niet boos op me worden als je denkt dat ik onzin verkondig, want niemand wordt persoonlijk minder van mijn mening
Een flop zal het niet worden. Hoop wel op meer missies dan in GTA5. 69 vond ik een beetje te kort eigenlijk en er kon veel meer. RDR2 vond ik top met 110. Hoop op die richting. Of meer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221137334
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Een flop zal het niet worden. Hoop wel op meer missies dan in GTA5. 69 vond ik een beetje te kort eigenlijk en er kon veel meer. RDR2 vond ik top met 110. Hoop op die richting. Of meer.
GTA5 had ook nog een boel missies die je moest zoeken, of random verschenen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:03:48 #57
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221137362
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik twijfelde aan de RDR2 screenshots toen die uitkwamen, en ik dacht ook bij deze trailer

Bekijk deze YouTube-video

Van ja zo mooi kan het toch nooit zijn haha

Maar dat is t wel

Graphics maak ik me sws geen zorgen over, ik ben benieuwd naar alle npc gedragingen enz en hoe het is om met twee characters te freeroamen enz

Kan je de ander commandos geven etc
Dude...

Zonsopkomst boven Big Valey, de Heartlands of in the Swamps. De wind die waait door de bossen van Scarlet Meadows... De uitzichten vanaf de Grizzlies.

Ik wist niet wat ik zag...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:10:42 #58
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221137384
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:59 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
GTA5 had ook nog een boel missies die je moest zoeken, of random verschenen.
Klopt en RDR2 ook. Alsnog wel vermaakt hoor met eerste playthrough naar 100% in 240 uur. Vind hem nog steeds fantastisch. Vond alleen dat de hoofdverhaallijn wel wat langer had gemogen, de strangers/side missions vond ik ook tof ja :)

Ik heb bij GTA5 dat gevoel, omdat het juist zo top was. RDR2 weet ik echt niet wat nog verder uitgebreid kan worden. Ik vond dat op alle fronten het beste spel wat ik ooit gespeeld heb. RDR1 en 2 hebben in 1x echt een speciaal plekje gekregen, naast een handje vol anderen die ik grijs heb gespeeld toen ik wat jonger was. Zo onwijs goed...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:12:49 #59
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221137401
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:56 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben er erg benieuwd naar, en dan maar geen disc, als het spel maar tof is
Ik wil gewoon het doosje, voor in mijn kast. Als bibliotheek, als alle boeken die je gelezen hebt...
:(
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221137413
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ik wil gewoon het doosje, voor in mijn kast. Als bibliotheek, als alle boeken die je gelezen hebt...
:(
Ik snap dat wel hoor, ik vind dat persoonlijk ook leuker maar daar laat ik deze game niet voor liggen
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:18:05 #61
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221137443
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:12 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik denk dat de woke roepers nu ook wel stil kunnen zijn toch? 💦👀
woke roepers weten altijd wel iets te vinden dat zij met een hoop mentale gymnastiek toch echt ontzettend woke vinden, dus don't worry, komt vanzelf...
Blaf me vol
pi_221137445
Ik snap Rockstar ook. Zodra het spel op disc uit is staat dat nog dezelfde minuut op usenet, torrent, of wat dan ook.
Er is 12 jaar gewerkt aan GTA6.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:25:14 #63
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221137471
80 dollar voor de normale editie en 100 dollar voor de Ultimate Edition (met unieke tattoo-, auto- en kleding(winkels) in game). Gaat dat gewoon naar 80 en 100 euro vertalen?

Alle pre-orders (ook de normale) krijgen de Vintage Vice City Pack met kleding en een auto die een jaren '80 sfeer moeten opwekken.
Blaf me vol
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:29:54 #64
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221137491
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Volgens mij is dat ook helemaal niet nodig, wel jammer. Die disks van GTA5 en RDR2 waren er ook eigenlijk alleen maar om de download te activeren.

Wil m wel, daar niet van.
We shall see.
RDR2 had 2 discs. Er zat dus zeker wel data op.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:31:09 #65
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221137498
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik snap Rockstar ook. Zodra het spel op disc uit is staat dat nog dezelfde minuut op usenet, torrent, of wat dan ook.
Er is 12 jaar gewerkt aan GTA6.
Ja want na preload is dat niet zo :D
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:31:26 #66
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221137502
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ik wil gewoon het doosje, voor in mijn kast. Als bibliotheek, als alle boeken die je gelezen hebt...
:(
Ik zal nog steeds de "fysieke" halen om die reden
pi_221137521
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend of innovatief in.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:36:50 #68
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221137532
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend of innovatief in.
Gta ging nooit om diepgang. Als je dat verwacht dan zijn je verwachtingen gewoon verkeerd
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:38:07 #69
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221137547
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend innovatief in.
Ik heb me vorig jaar echt extreem vermaakt met KCD2, misschien wel mijn favoriete game ooit. Maar om nou te zeggen dat elke missie nou zo vernieuwend was ten opzichte van de vorige; hou op hoor. Ga daar heen, zoek iets / iemand, versla die mensen, pluk bloemen, brouw een drankje, haal dit, haal dat, ga deze persoon zoeken om dit aan te vertellen, red deze persoon, zoek dat wapen, versla die enge dieren etc... etc... Het is allemaal geen rocket science natuurlijk en ook niet heel erg nieuw.
Blaf me vol
pi_221137549
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:31 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ja want na preload is dat niet zo :D
we zullen zien. over het algemeen is het Playstation-netwerk goed bedacht en krijgt telkens updates om de beveiliging aan te scherpen.
sowieso koop je nu geen spel maar een licentie voor een spel. gedownloade gamebestanden zijn versleuteld.
en een online spel is gekoppeld aan een account.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:41:46 #71
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221137575
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:29 schreef Friday12 het volgende:

[..]
RDR2 had 2 discs. Er zat dus zeker wel data op.
True.
Bedoel meer over de expansies en updates enzo. Moeten natuurlijk wel gedownload worden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221137607
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend of innovatief in.
Dat is wel iets waar ik ontzettend benieuwd naar ben. Want hoe geweldig de open worlds van Rockstar ook zijn, de missies zijn uiteindelijk zo lineair als de pest. Je krijgt mission failed te zien zodra je afwijkt van het pad. Dat moet ondertussen wel beter, lijkt mij.

Ik ga dit pas kopen wanneer het ook op disc verkrijgbaar is. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door bbuddybb op 24-06-2026 16:53:19 ]
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:17:55 #73
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221137819
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend of innovatief in.
Nee.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:00:44 #74
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221138053
Het mag van mij zo linear als de pest zijn eigenlijk. Het gaat mij om een ontzettend tof verhaal (meestal) in een bijzondere open wereld. Dat de missies vaak nogal linear zijn en simpel doet mij niet zoveel.

Maar goed, we zijn dan ook allemaal anders. Alleen is dat wel een beetje wat GTA al heel lang doet, dus moet je ook niet veel anders verwachten, daar heb je volgens mij genoeg andere games voor.
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:04:36 #75
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221138081
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:00 schreef Scrummie het volgende:
Het mag van mij zo linear als de pest zijn eigenlijk. Het gaat mij om een ontzettend tof verhaal (meestal) in een bijzondere open wereld. Dat de missies vaak nogal linear zijn en simpel doet mij niet zoveel.

Maar goed, we zijn dan ook allemaal anders. Alleen is dat wel een beetje wat GTA al heel lang doet, dus moet je ook niet veel anders verwachten, daar heb je volgens mij genoeg andere games voor.
Dit plus alle subtiele en niet-zo-subtiele referenties naar wat dan ook :D

Alleen al om de Scarface en Miami Vice dingetjes in de pre-order bonus ga ik 'm pre-orderen.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_221138194
Miami Vice in GTA 6 Vintage Vice City Pack



Ultimate Edition is back

Welcome to Leonida, the state where anything goes. Seize everything this massive world has to offer with the Grand Theft Auto VI: Ultimate Edition, an exclusive collection of premium vehicles, weapons, apparel, and action around every corner.

Ultimate Edition bonuses are threaded across all aspects of Jason and Lucia’s story, with new items uncovered behind each chapter.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:41:32 #77
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138334
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:00 schreef Scrummie het volgende:
Het mag van mij zo linear als de pest zijn eigenlijk. Het gaat mij om een ontzettend tof verhaal (meestal) in een bijzondere open wereld. Dat de missies vaak nogal linear zijn en simpel doet mij niet zoveel.

Maar goed, we zijn dan ook allemaal anders. Alleen is dat wel een beetje wat GTA al heel lang doet, dus moet je ook niet veel anders verwachten, daar heb je volgens mij genoeg andere games voor.
GTA is ook gewoon een heerlijke game om gewoon lekker doelloos rond te kloten, chaos te veroorzaken, politie achter je aan krijgen, en die dan proberen te ontvluchten _O_

Trevor vond ik fantastisch _O_
Heerlijk om zo'n sick fucked up psychopaat te spelen _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:43:09 #78
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138349
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:04 schreef Divje het volgende:

[..]
Dit plus alle subtiele en niet-zo-subtiele referenties naar wat dan ook :D

Alleen al om de Scarface en Miami Vice dingetjes in de pre-order bonus ga ik 'm pre-orderen.
Idem, maar ik preorder hem wel vlak voor release.

Ga niet maanden vantevoren al betalen.
Een digitale versie raakt immers nooit uitverkocht.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:15:27 #79
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221138570
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
GTA is ook gewoon een heerlijke game om gewoon lekker doelloos rond te kloten, chaos te veroorzaken, politie achter je aan krijgen, en die dan proberen te ontvluchten _O_

Trevor vond ik fantastisch _O_
Heerlijk om zo'n sick fucked up psychopaat te spelen _O_
99% eens :) (was niet zo’n Trevor fan lol)
pi_221138606
Moet die shitload aan plaatjes echt in de OP? Twee posts verder staan dezelfde screenshots er weer. Artwork, alle trailers, een samenvatting over het verhaal en wat relevante linkjes is hoe je een OP maakt. @Coco @Jimbo @2dope
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:31:46 #81
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221138710
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Moet die shitload aan plaatjes echt in de OP? Twee posts verder staan dezelfde screenshots er weer. Artwork, alle trailers, een samenvatting over het verhaal en wat relevante linkjes is hoe je een OP maakt. @:coco @:Jimbo @:2dope
Er stonden eerst allemaal oude screenshots in en toen ik het wilde editen waren de links broken (veel oude screenshots zijn niet meer online)
.sorry hoor
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221138762
Terechte sorry dit.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')