quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Grafisch gezien ziet het er uiteraard erg goed uit, characters een beetje over de top.
Hij denk waarschijnlijk dat je ze nog kunt redden door naar een genezer te gaan, of ze desnoods van een hoge flat te tiefen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:37 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Homoseksualiteit is normaal en een aantal procent van de bevolking is homoseksueel, leer ermee leven of huil harder sneeuwvlokje.
En volgens mij is Trevor niet vies van een beetje mannenliefdequote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:25 schreef Starhopper het volgende:
Over woke gesproken. Als Trevor spwan je soms in een jurkje. Ook heel woke hoor.
[ afbeelding ]
Anno 2026 nog zeiken over LGBTQquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij denk waarschijnlijk dat je ze nog kunt redden door naar een genezer te gaan, of ze desnoods van een hoge flat te tiefen.
Als iedereen nou gewoon eens zou accepteren dat niet iedereen hetzelfde is, maar we uiteindelijk allemaal gewoon mensen zijn.
Dan zou de wereld een stuk beter zijn.
30fpsquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:06 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Anno 2026 nog zeiken over LGBTQ
Het enige waar ik mij druk over maak is hoe de performance zal zijn op een standaard PS5.
Juist die andere user deed daar moeilijk over, niet ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:06 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Anno 2026 nog zeiken over LGBTQ
Het enige waar ik mij druk over maak is hoe de performance zal zijn op een standaard PS5.
Die voelde bijzonder omniseksueel aan ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En volgens mij is Trevor niet vies van een beetje mannenliefde
Mijn post was ook gericht naar die user en niet naar jouquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Juist die andere user deed daar moeilijk over, niet ik.
Zijn post is dan ook aangepast door een mod.
Zeker niet. Dat betekend dat ze moeten inruilen op pracht en praal en een levendige wereld en dat gaat rockstar niet doenquote:
Dan maar wachten op de PC versie en let's plays kijkenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker niet. Dat betekend dat ze moeten inruilen op pracht en praal en een levendige wereld en dat gaat rockstar niet doen
Ik zou het niet overslaan maar iedereen zn ding! Dat is gvd de enige reden dat ik die PS5 heb manquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:09 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Dan maar wachten op de PC versie en let's plays kijken
De zomer is klaar 21 september. Bijna twee volledige maanden nog. Theoretisch gezien kunnen ze in september een gameplay trailer droppen en een launch trailer. Te veel laten zien hoeft niet.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:40 schreef Scrummie het volgende:
Ja, die marketing 'during the summer' is tot nu toe wel heel magertjes eigenlijk.
Maar ja, brengen ze de komende weken de langverwachte trailer 3 uit, is het weer top. Lang leve Rockstar.
Zoals het hoort in een GTA.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Grafisch gezien ziet het er uiteraard erg goed uit, characters een beetje over de top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |