Story dlc cancellen om shark cards te verkopenquote:Op donderdag 29 januari 2026 12:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welke 'graai actie' refereer je aan?
Was er ooit sprake van een story dlc?quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Story dlc cancellen om shark cards te verkopen
Het is nooit volledig door ontwikkeld dus tja.. beter dat ze die tijd in RDR2 gebben gestoken imoquote:Op donderdag 29 januari 2026 12:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Story dlc cancellen om shark cards te verkopen
Welkom in 2026quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ben van de oude stempel. Er mogen mensen voor de winkel liggen als dat spel uit komt. Met slaapzak.
Ja, in Liberty City o.a.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Was er ooit sprake van een story dlc?
Ja omdat Online een melkkoe wasquote:Op donderdag 29 januari 2026 13:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is nooit volledig door ontwikkeld dus tja.. beter dat ze die tijd in RDR2 gebben gestoken imo
Is dat de fout van Rockstar?quote:
Alles wat ik lees is fake tot ik zie dat het niet zo is. Net zoals de release datumquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
Geruchten gaan rond dat journalisten binnenkort gta 6 mogen previewen bij Rockstar!
Dat zou wel vroeg zijn maar misschien is het over een maand ofzo? Of twee
Ja dat spel begint inmiddels zo mythisch te worden dat ik het pas geloof als die schijf in mijn Playstation zit en het spel daadwerkelijk opstartquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alles wat ik lees is fake tot ik zie dat het niet zo is. Net zoals de release datum
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alles wat ik lees is fake tot ik zie dat het niet zo is. Net zoals de release datum
Donderdagquote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:56 schreef Marsenal het volgende:
19 november, wat is dat, een dinsdag?
ik voel een kuchje opkomen voor 19novquote:
quote:Zelnick also addressed online rumors that have spread about the possibility of Rockstar delaying the release of physical copies of “GTA 6” until 2027, in order to avoid leaks of the game, which will debut Nov. 19. “That’s not the plan,” the Take-Two chief said.
Waarom? De game is naar het schijnt al een tijd klaar en ze zijn gewoon hard aan het polishenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:03 schreef PzKpfw het volgende:
Sowieso dat deze game nog een keer uit gaan stellen.
Tot ik het in handen heb geloof ik er geen fuck van. Volgende keer is er een uitstervende vis in het beekje naast de fabriek ofzo die de productie stil legt of wat dan ook voor vaag excuusquote:
Waar komt deze vage hysterie vandaan alsof het om het minst en geringst al 10x is uitgesteldquote:Op woensdag 4 februari 2026 00:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Tot ik het in handen heb geloof ik er geen fuck van. Volgende keer is er een uitstervende vis in het beekje naast de fabriek ofzo die de productie stil legt of wat dan ook voor vaag excuus
Ja preciesquote:Op woensdag 4 februari 2026 09:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waar komt deze vage hysterie vandaan alsof het om het minst en geringst al 10x is uitgesteld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |