Ja want na preload is dat niet zoquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik snap Rockstar ook. Zodra het spel op disc uit is staat dat nog dezelfde minuut op usenet, torrent, of wat dan ook.
Er is 12 jaar gewerkt aan GTA6.
Ik zal nog steeds de "fysieke" halen om die redenquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon het doosje, voor in mijn kast. Als bibliotheek, als alle boeken die je gelezen hebt...
Gta ging nooit om diepgang. Als je dat verwacht dan zijn je verwachtingen gewoon verkeerdquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend of innovatief in.
Ik heb me vorig jaar echt extreem vermaakt met KCD2, misschien wel mijn favoriete game ooit. Maar om nou te zeggen dat elke missie nou zo vernieuwend was ten opzichte van de vorige; hou op hoor. Ga daar heen, zoek iets / iemand, versla die mensen, pluk bloemen, brouw een drankje, haal dit, haal dat, ga deze persoon zoeken om dit aan te vertellen, red deze persoon, zoek dat wapen, versla die enge dieren etc... etc... Het is allemaal geen rocket science natuurlijk en ook niet heel erg nieuw.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend innovatief in.
we zullen zien. over het algemeen is het Playstation-netwerk goed bedacht en krijgt telkens updates om de beveiliging aan te scherpen.quote:
True.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
RDR2 had 2 discs. Er zat dus zeker wel data op.
Dat is wel iets waar ik ontzettend benieuwd naar ben. Want hoe geweldig de open worlds van Rockstar ook zijn, de missies zijn uiteindelijk zo lineair als de pest. Je krijgt mission failed te zien zodra je afwijkt van het pad. Dat moet ondertussen wel beter, lijkt mij.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend of innovatief in.
Nee.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend of innovatief in.
Dit plus alle subtiele en niet-zo-subtiele referenties naar wat dan ookquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:00 schreef Scrummie het volgende:
Het mag van mij zo linear als de pest zijn eigenlijk. Het gaat mij om een ontzettend tof verhaal (meestal) in een bijzondere open wereld. Dat de missies vaak nogal linear zijn en simpel doet mij niet zoveel.
Maar goed, we zijn dan ook allemaal anders. Alleen is dat wel een beetje wat GTA al heel lang doet, dus moet je ook niet veel anders verwachten, daar heb je volgens mij genoeg andere games voor.
GTA is ook gewoon een heerlijke game om gewoon lekker doelloos rond te kloten, chaos te veroorzaken, politie achter je aan krijgen, en die dan proberen te ontvluchtenquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:00 schreef Scrummie het volgende:
Het mag van mij zo linear als de pest zijn eigenlijk. Het gaat mij om een ontzettend tof verhaal (meestal) in een bijzondere open wereld. Dat de missies vaak nogal linear zijn en simpel doet mij niet zoveel.
Maar goed, we zijn dan ook allemaal anders. Alleen is dat wel een beetje wat GTA al heel lang doet, dus moet je ook niet veel anders verwachten, daar heb je volgens mij genoeg andere games voor.
Idem, maar ik preorder hem wel vlak voor release.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit plus alle subtiele en niet-zo-subtiele referenties naar wat dan ook
Alleen al om de Scarface en Miami Vice dingetjes in de pre-order bonus ga ik 'm pre-orderen.
99% eensquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
GTA is ook gewoon een heerlijke game om gewoon lekker doelloos rond te kloten, chaos te veroorzaken, politie achter je aan krijgen, en die dan proberen te ontvluchten
Trevor vond ik fantastisch
Heerlijk om zo'n sick fucked up psychopaat te spelen
Er stonden eerst allemaal oude screenshots in en toen ik het wilde editen waren de links broken (veel oude screenshots zijn niet meer online)quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Moet die shitload aan plaatjes echt in de OP? Twee posts verder staan dezelfde screenshots er weer. Artwork, alle trailers, een samenvatting over het verhaal en wat relevante linkjes is hoe je een OP maakt. @:coco @:Jimbo @:2dope
I have no power herequote:Op woensdag 24 juni 2026 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Moet die shitload aan plaatjes echt in de OP? Twee posts verder staan dezelfde screenshots er weer. Artwork, alle trailers, een samenvatting over het verhaal en wat relevante linkjes is hoe je een OP maakt. @:coco @:Jimbo @:2dope
Mocht je de OP nog willen editten kan ik die open zetten.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er stonden eerst allemaal oude screenshots in en toen ik het wilde editen waren de links broken (veel oude screenshots zijn niet meer online)
.sorry hoor
Nee nogmaals eerst stonden er ook screenshots in de op dus snap het probleem niet zo maar oke thxquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Mocht je de OP nog willen editten kan ik die open zetten.
Bij de Switch 2 is dat geloof ik ook toch, zit geen kaartje in het doosje, maar een download code.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:18 schreef LTVDK het volgende:
Geen fysieke versie zou wel erg matig zijn, maar ik vrees dat Rockstar er wel mee wegkomt bij dit spel. Jammere is alleen dat dan straks andere studio's gaan zien dat het allemaal zonder disc kan en verdwijnen die ook net zo snel als de ooit zo mooie dozen van pc games
Dat vind ik ook zo leuk, laatst ergens in de bergen beland met de motor, ik viel en ik dacht laat ik eens lopend verder gaan, werd ik door een of ander wild beest aangevallen en dood gebeten, hilarischquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
GTA is ook gewoon een heerlijke game om gewoon lekker doelloos rond te kloten, chaos te veroorzaken, politie achter je aan krijgen, en die dan proberen te ontvluchten
Trevor vond ik fantastisch
Heerlijk om zo'n sick fucked up psychopaat te spelen
https://www.coolblue.nl/games/gta-viquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:35 schreef spickel het volgende:
Waar van de week nog wat info stond, is het nu nog helaas een lege pagina.
https://www.mediamarkt.nl/nl/content/gta-6
Denk toch dat het om 00.00 ook bij de MM te preorderen valt?
wat moet ik daar mee?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Moet die shitload aan plaatjes echt in de OP? Twee posts verder staan dezelfde screenshots er weer. Artwork, alle trailers, een samenvatting over het verhaal en wat relevante linkjes is hoe je een OP maakt. @:coco @:Jimbo @:2dope
het is iets Amerikaans. of je moet extreem last hebben van FOMO.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:24 schreef Jimbo het volgende:
waarom zou je hem ergens preorderen als het toch een code in de box is
niet of je hem kan verkopen of iets
Of ik het kan verkopen boeit me eigenlijk niet zoveel, volgens mij heb ik nog nooit een game verkocht. Ik wil gewoon dat doosje in de kast hebben staan en altijd kunnen spelen zonder gekut met online accounts en dergelijkequote:Op woensdag 24 juni 2026 20:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij de Switch 2 is dat geloof ik ook toch, zit geen kaartje in het doosje, maar een download code.
Het grote voordeel van fysieke games is dat je die na het uitspelen kunt verkopen of ruilen, en je games tweedehands kunt kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |