abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:31:09 #65
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221137498
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik snap Rockstar ook. Zodra het spel op disc uit is staat dat nog dezelfde minuut op usenet, torrent, of wat dan ook.
Er is 12 jaar gewerkt aan GTA6.
Ja want na preload is dat niet zo :D
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:31:26 #66
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221137502
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ik wil gewoon het doosje, voor in mijn kast. Als bibliotheek, als alle boeken die je gelezen hebt...
:(
Ik zal nog steeds de "fysieke" halen om die reden
pi_221137521
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend of innovatief in.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:36:50 #68
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221137532
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend of innovatief in.
Gta ging nooit om diepgang. Als je dat verwacht dan zijn je verwachtingen gewoon verkeerd
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:38:07 #69
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221137547
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend innovatief in.
Ik heb me vorig jaar echt extreem vermaakt met KCD2, misschien wel mijn favoriete game ooit. Maar om nou te zeggen dat elke missie nou zo vernieuwend was ten opzichte van de vorige; hou op hoor. Ga daar heen, zoek iets / iemand, versla die mensen, pluk bloemen, brouw een drankje, haal dit, haal dat, ga deze persoon zoeken om dit aan te vertellen, red deze persoon, zoek dat wapen, versla die enge dieren etc... etc... Het is allemaal geen rocket science natuurlijk en ook niet heel erg nieuw.
Blaf me vol
pi_221137549
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:31 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ja want na preload is dat niet zo :D
we zullen zien. over het algemeen is het Playstation-netwerk goed bedacht en krijgt telkens updates om de beveiliging aan te scherpen.
sowieso koop je nu geen spel maar een licentie voor een spel. gedownloade gamebestanden zijn versleuteld.
en een online spel is gekoppeld aan een account.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:41:46 #71
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221137575
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:29 schreef Friday12 het volgende:

[..]
RDR2 had 2 discs. Er zat dus zeker wel data op.
True.
Bedoel meer over de expansies en updates enzo. Moeten natuurlijk wel gedownload worden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221137607
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend of innovatief in.
Dat is wel iets waar ik ontzettend benieuwd naar ben. Want hoe geweldig de open worlds van Rockstar ook zijn, de missies zijn uiteindelijk zo lineair als de pest. Je krijgt mission failed te zien zodra je afwijkt van het pad. Dat moet ondertussen wel beter, lijkt mij.

Ik ga dit pas kopen wanneer het ook op disc verkrijgbaar is. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door bbuddybb op 24-06-2026 16:53:19 ]
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:17:55 #73
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221137819
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend of innovatief in.
Nee.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:00:44 #74
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221138053
Het mag van mij zo linear als de pest zijn eigenlijk. Het gaat mij om een ontzettend tof verhaal (meestal) in een bijzondere open wereld. Dat de missies vaak nogal linear zijn en simpel doet mij niet zoveel.

Maar goed, we zijn dan ook allemaal anders. Alleen is dat wel een beetje wat GTA al heel lang doet, dus moet je ook niet veel anders verwachten, daar heb je volgens mij genoeg andere games voor.
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:04:36 #75
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221138081
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:00 schreef Scrummie het volgende:
Het mag van mij zo linear als de pest zijn eigenlijk. Het gaat mij om een ontzettend tof verhaal (meestal) in een bijzondere open wereld. Dat de missies vaak nogal linear zijn en simpel doet mij niet zoveel.

Maar goed, we zijn dan ook allemaal anders. Alleen is dat wel een beetje wat GTA al heel lang doet, dus moet je ook niet veel anders verwachten, daar heb je volgens mij genoeg andere games voor.
Dit plus alle subtiele en niet-zo-subtiele referenties naar wat dan ook :D

Alleen al om de Scarface en Miami Vice dingetjes in de pre-order bonus ga ik 'm pre-orderen.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_221138194
Miami Vice in GTA 6 Vintage Vice City Pack



Ultimate Edition is back

Welcome to Leonida, the state where anything goes. Seize everything this massive world has to offer with the Grand Theft Auto VI: Ultimate Edition, an exclusive collection of premium vehicles, weapons, apparel, and action around every corner.

Ultimate Edition bonuses are threaded across all aspects of Jason and Lucia’s story, with new items uncovered behind each chapter.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:41:32 #77
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138334
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:00 schreef Scrummie het volgende:
Het mag van mij zo linear als de pest zijn eigenlijk. Het gaat mij om een ontzettend tof verhaal (meestal) in een bijzondere open wereld. Dat de missies vaak nogal linear zijn en simpel doet mij niet zoveel.

Maar goed, we zijn dan ook allemaal anders. Alleen is dat wel een beetje wat GTA al heel lang doet, dus moet je ook niet veel anders verwachten, daar heb je volgens mij genoeg andere games voor.
GTA is ook gewoon een heerlijke game om gewoon lekker doelloos rond te kloten, chaos te veroorzaken, politie achter je aan krijgen, en die dan proberen te ontvluchten _O_

Trevor vond ik fantastisch _O_
Heerlijk om zo'n sick fucked up psychopaat te spelen _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:43:09 #78
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138349
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:04 schreef Divje het volgende:

[..]
Dit plus alle subtiele en niet-zo-subtiele referenties naar wat dan ook :D

Alleen al om de Scarface en Miami Vice dingetjes in de pre-order bonus ga ik 'm pre-orderen.
Idem, maar ik preorder hem wel vlak voor release.

Ga niet maanden vantevoren al betalen.
Een digitale versie raakt immers nooit uitverkocht.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:15:27 #79
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221138570
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
GTA is ook gewoon een heerlijke game om gewoon lekker doelloos rond te kloten, chaos te veroorzaken, politie achter je aan krijgen, en die dan proberen te ontvluchten _O_

Trevor vond ik fantastisch _O_
Heerlijk om zo'n sick fucked up psychopaat te spelen _O_
99% eens :) (was niet zo’n Trevor fan lol)
pi_221138606
Moet die shitload aan plaatjes echt in de OP? Twee posts verder staan dezelfde screenshots er weer. Artwork, alle trailers, een samenvatting over het verhaal en wat relevante linkjes is hoe je een OP maakt. @Coco @Jimbo @2dope
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:31:46 #81
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221138710
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Moet die shitload aan plaatjes echt in de OP? Twee posts verder staan dezelfde screenshots er weer. Artwork, alle trailers, een samenvatting over het verhaal en wat relevante linkjes is hoe je een OP maakt. @:coco @:Jimbo @:2dope
Er stonden eerst allemaal oude screenshots in en toen ik het wilde editen waren de links broken (veel oude screenshots zijn niet meer online)
.sorry hoor
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221138762
Terechte sorry dit.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 19:38:54 #83
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221138770
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Moet die shitload aan plaatjes echt in de OP? Twee posts verder staan dezelfde screenshots er weer. Artwork, alle trailers, een samenvatting over het verhaal en wat relevante linkjes is hoe je een OP maakt. @:coco @:Jimbo @:2dope
I have no power here
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 19:41:10 #84
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221138790
Ik heb ze in spoiler gezet.
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 19:42:33 #85
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221138807
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:31 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Er stonden eerst allemaal oude screenshots in en toen ik het wilde editen waren de links broken (veel oude screenshots zijn niet meer online)
.sorry hoor
Mocht je de OP nog willen editten kan ik die open zetten.
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:43:24 #86
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221138815
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:42 schreef Coco het volgende:

[..]
Mocht je de OP nog willen editten kan ik die open zetten.
Nee nogmaals eerst stonden er ook screenshots in de op dus snap het probleem niet zo maar oke thx :*
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 20:18:31 #87
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221139123
Geen fysieke versie zou wel erg matig zijn, maar ik vrees dat Rockstar er wel mee wegkomt bij dit spel. Jammere is alleen dat dan straks andere studio's gaan zien dat het allemaal zonder disc kan en verdwijnen die ook net zo snel als de ooit zo mooie dozen van pc games -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:21:31 #88
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139144
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:18 schreef LTVDK het volgende:
Geen fysieke versie zou wel erg matig zijn, maar ik vrees dat Rockstar er wel mee wegkomt bij dit spel. Jammere is alleen dat dan straks andere studio's gaan zien dat het allemaal zonder disc kan en verdwijnen die ook net zo snel als de ooit zo mooie dozen van pc games -O-
Bij de Switch 2 is dat geloof ik ook toch, zit geen kaartje in het doosje, maar een download code.

Het grote voordeel van fysieke games is dat je die na het uitspelen kunt verkopen of ruilen, en je games tweedehands kunt kopen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221139191
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
GTA is ook gewoon een heerlijke game om gewoon lekker doelloos rond te kloten, chaos te veroorzaken, politie achter je aan krijgen, en die dan proberen te ontvluchten _O_

Trevor vond ik fantastisch _O_
Heerlijk om zo'n sick fucked up psychopaat te spelen _O_
Dat vind ik ook zo leuk, laatst ergens in de bergen beland met de motor, ik viel en ik dacht laat ik eens lopend verder gaan, werd ik door een of ander wild beest aangevallen en dood gebeten, hilarisch
pi_221139360
Het zal geen 600GB zijn, dat is een gerucht dat nogal flink rond gaat. het zal eerder 200 GB zijn.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_221140038
Waar van de week nog wat info stond, is het nu nog helaas een lege pagina.

https://www.mediamarkt.nl/nl/content/gta-6

Denk toch dat het om 00.00 ook bij de MM te preorderen valt?
pi_221140087
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:35 schreef spickel het volgende:
Waar van de week nog wat info stond, is het nu nog helaas een lege pagina.

https://www.mediamarkt.nl/nl/content/gta-6

Denk toch dat het om 00.00 ook bij de MM te preorderen valt?
https://www.coolblue.nl/games/gta-vi
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:23:28 #93
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_221140753
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Moet die shitload aan plaatjes echt in de OP? Twee posts verder staan dezelfde screenshots er weer. Artwork, alle trailers, een samenvatting over het verhaal en wat relevante linkjes is hoe je een OP maakt. @:coco @:Jimbo @:2dope
wat moet ik daar mee?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:24:26 #94
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_221140765
waarom zou je hem ergens preorderen als het toch een code in de box is

niet of je hem kan verkopen of iets :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_221140806
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:24 schreef Jimbo het volgende:
waarom zou je hem ergens preorderen als het toch een code in de box is

niet of je hem kan verkopen of iets :')
het is iets Amerikaans. of je moet extreem last hebben van FOMO.
de Nederlander is hier te nuchter voor. ons bin zuunig.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 23:02:35 #96
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221141263
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Bij de Switch 2 is dat geloof ik ook toch, zit geen kaartje in het doosje, maar een download code.

Het grote voordeel van fysieke games is dat je die na het uitspelen kunt verkopen of ruilen, en je games tweedehands kunt kopen.
Of ik het kan verkopen boeit me eigenlijk niet zoveel, volgens mij heb ik nog nooit een game verkocht. Ik wil gewoon dat doosje in de kast hebben staan en altijd kunnen spelen zonder gekut met online accounts en dergelijke :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')