abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221137188
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:34 schreef Divje het volgende:

[..]
Herkenbaar :D

Al zit m'n CPU nu veel rond de 88-90 graden als ik Path of Exile 2 speel :') en temperatuur in de kamer gaat snel van 30 naar 35+ na een tijdje gamen o|O

Klotezooi met je oog trouwens. Las dat een tijd terug in je topic ja. Sterkte!
Dankje! Komt niet meer goed. Moet nu weer een operatie om verdere schade hopelijk te voorkomen. Wordt elke dag slechter en kan inmiddels niks meer lezen met dat oog en dat wordt ook niet meer beter. Tot de operatie blijft het achteruit gaan. Zie nj nog maar 15% perifeer en centrum is gewoon kapot. Dus dat is nogal kut maarja. -O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:41:25 #52
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221137214
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:38 schreef vosss het volgende:

[..]
Dankje! Komt niet meer goed. Moet nu weer een operatie om verdere schade hopelijk te voorkomen. Wordt elke dag slechter en kan inmiddels niks meer lezen met dat oog en dat wordt ook niet meer beter. Tot de operatie blijft het achteruit gaan. Zie nj nog maar 15% perifeer en centrum is gewoon kapot. Dus dat is nogal kut maarja. -O-
Gadverdamme :{ ;(
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_221137226
Daarom ook die 48 inch tv. Zat eerst op 65 inch, maar op zo'n korte afstand was dat beeld niet in 1 oogopslag te vangen met mijn goeie oog.
Dus van een 65 inch lcd maar naar een 48 inch oled gegaan. Het (ene) oog wil ook wat :P ;)

Excuus voor de offtopic. :@

Komt er nog een trailer weer of waar blijft deze??
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:51:36 #54
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221137280
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:21 schreef MMaRsu het volgende:
Geen disc bij fysieke versie
[..]

Volgens mij is dat ook helemaal niet nodig, wel jammer. Die disks van GTA5 en RDR2 waren er ook eigenlijk alleen maar om de download te activeren.

Wil m wel, daar niet van.
We shall see.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:56:40 #55
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221137320
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:30 schreef Multatilu het volgende:
Deze game gaat zo hard floppen verwacht ik. Ja, de hype is gigantisch, maar de prijs zal sky high zijn, de graphics uit de trailers en screenshots alleen te halen bij een dikke gaming pc setup en tegen de tijd dat de game eindelijk uitkomt zullen er games in de pipeline zitten die met behulp van meer AI veel sneller ontwikkeld kunnen worden en grafisch misschien nog wel beter.

Niet boos op me worden als je denkt dat ik onzin verkondig, want niemand wordt persoonlijk minder van mijn mening
Een flop zal het niet worden. Hoop wel op meer missies dan in GTA5. 69 vond ik een beetje te kort eigenlijk en er kon veel meer. RDR2 vond ik top met 110. Hoop op die richting. Of meer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221137334
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Een flop zal het niet worden. Hoop wel op meer missies dan in GTA5. 69 vond ik een beetje te kort eigenlijk en er kon veel meer. RDR2 vond ik top met 110. Hoop op die richting. Of meer.
GTA5 had ook nog een boel missies die je moest zoeken, of random verschenen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:03:48 #57
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221137362
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik twijfelde aan de RDR2 screenshots toen die uitkwamen, en ik dacht ook bij deze trailer

Bekijk deze YouTube-video

Van ja zo mooi kan het toch nooit zijn haha

Maar dat is t wel

Graphics maak ik me sws geen zorgen over, ik ben benieuwd naar alle npc gedragingen enz en hoe het is om met twee characters te freeroamen enz

Kan je de ander commandos geven etc
Dude...

Zonsopkomst boven Big Valey, de Heartlands of in the Swamps. De wind die waait door de bossen van Scarlet Meadows... De uitzichten vanaf de Grizzlies.

Ik wist niet wat ik zag...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:10:42 #58
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221137384
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:59 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
GTA5 had ook nog een boel missies die je moest zoeken, of random verschenen.
Klopt en RDR2 ook. Alsnog wel vermaakt hoor met eerste playthrough naar 100% in 240 uur. Vind hem nog steeds fantastisch. Vond alleen dat de hoofdverhaallijn wel wat langer had gemogen, de strangers/side missions vond ik ook tof ja :)

Ik heb bij GTA5 dat gevoel, omdat het juist zo top was. RDR2 weet ik echt niet wat nog verder uitgebreid kan worden. Ik vond dat op alle fronten het beste spel wat ik ooit gespeeld heb. RDR1 en 2 hebben in 1x echt een speciaal plekje gekregen, naast een handje vol anderen die ik grijs heb gespeeld toen ik wat jonger was. Zo onwijs goed...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:12:49 #59
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221137401
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:56 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben er erg benieuwd naar, en dan maar geen disc, als het spel maar tof is
Ik wil gewoon het doosje, voor in mijn kast. Als bibliotheek, als alle boeken die je gelezen hebt...
:(
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221137413
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ik wil gewoon het doosje, voor in mijn kast. Als bibliotheek, als alle boeken die je gelezen hebt...
:(
Ik snap dat wel hoor, ik vind dat persoonlijk ook leuker maar daar laat ik deze game niet voor liggen
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:18:05 #61
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221137443
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:12 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik denk dat de woke roepers nu ook wel stil kunnen zijn toch? 💦👀
woke roepers weten altijd wel iets te vinden dat zij met een hoop mentale gymnastiek toch echt ontzettend woke vinden, dus don't worry, komt vanzelf...
Blaf me vol
pi_221137445
Ik snap Rockstar ook. Zodra het spel op disc uit is staat dat nog dezelfde minuut op usenet, torrent, of wat dan ook.
Er is 12 jaar gewerkt aan GTA6.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:25:14 #63
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221137471
80 dollar voor de normale editie en 100 dollar voor de Ultimate Edition (met unieke tattoo-, auto- en kleding(winkels) in game). Gaat dat gewoon naar 80 en 100 euro vertalen?

Alle pre-orders (ook de normale) krijgen de Vintage Vice City Pack met kleding en een auto die een jaren '80 sfeer moeten opwekken.
Blaf me vol
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:29:54 #64
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221137491
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Volgens mij is dat ook helemaal niet nodig, wel jammer. Die disks van GTA5 en RDR2 waren er ook eigenlijk alleen maar om de download te activeren.

Wil m wel, daar niet van.
We shall see.
RDR2 had 2 discs. Er zat dus zeker wel data op.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:31:09 #65
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221137498
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik snap Rockstar ook. Zodra het spel op disc uit is staat dat nog dezelfde minuut op usenet, torrent, of wat dan ook.
Er is 12 jaar gewerkt aan GTA6.
Ja want na preload is dat niet zo :D
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:31:26 #66
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221137502
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ik wil gewoon het doosje, voor in mijn kast. Als bibliotheek, als alle boeken die je gelezen hebt...
:(
Ik zal nog steeds de "fysieke" halen om die reden
pi_221137521
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend of innovatief in.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:36:50 #68
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221137532
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend of innovatief in.
Gta ging nooit om diepgang. Als je dat verwacht dan zijn je verwachtingen gewoon verkeerd
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:38:07 #69
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221137547
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend innovatief in.
Ik heb me vorig jaar echt extreem vermaakt met KCD2, misschien wel mijn favoriete game ooit. Maar om nou te zeggen dat elke missie nou zo vernieuwend was ten opzichte van de vorige; hou op hoor. Ga daar heen, zoek iets / iemand, versla die mensen, pluk bloemen, brouw een drankje, haal dit, haal dat, ga deze persoon zoeken om dit aan te vertellen, red deze persoon, zoek dat wapen, versla die enge dieren etc... etc... Het is allemaal geen rocket science natuurlijk en ook niet heel erg nieuw.
Blaf me vol
pi_221137549
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:31 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ja want na preload is dat niet zo :D
we zullen zien. over het algemeen is het Playstation-netwerk goed bedacht en krijgt telkens updates om de beveiliging aan te scherpen.
sowieso koop je nu geen spel maar een licentie voor een spel. gedownloade gamebestanden zijn versleuteld.
en een online spel is gekoppeld aan een account.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:41:46 #71
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221137575
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:29 schreef Friday12 het volgende:

[..]
RDR2 had 2 discs. Er zat dus zeker wel data op.
True.
Bedoel meer over de expansies en updates enzo. Moeten natuurlijk wel gedownload worden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221137607
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend of innovatief in.
Dat is wel iets waar ik ontzettend benieuwd naar ben. Want hoe geweldig de open worlds van Rockstar ook zijn, de missies zijn uiteindelijk zo lineair als de pest. Je krijgt mission failed te zien zodra je afwijkt van het pad. Dat moet ondertussen wel beter, lijkt mij.

Ik ga dit pas kopen wanneer het ook op disc verkrijgbaar is. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door bbuddybb op 24-06-2026 16:53:19 ]
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:17:55 #73
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221137819
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend of innovatief in.
Nee.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:00:44 #74
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221138053
Het mag van mij zo linear als de pest zijn eigenlijk. Het gaat mij om een ontzettend tof verhaal (meestal) in een bijzondere open wereld. Dat de missies vaak nogal linear zijn en simpel doet mij niet zoveel.

Maar goed, we zijn dan ook allemaal anders. Alleen is dat wel een beetje wat GTA al heel lang doet, dus moet je ook niet veel anders verwachten, daar heb je volgens mij genoeg andere games voor.
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:04:36 #75
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221138081
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:00 schreef Scrummie het volgende:
Het mag van mij zo linear als de pest zijn eigenlijk. Het gaat mij om een ontzettend tof verhaal (meestal) in een bijzondere open wereld. Dat de missies vaak nogal linear zijn en simpel doet mij niet zoveel.

Maar goed, we zijn dan ook allemaal anders. Alleen is dat wel een beetje wat GTA al heel lang doet, dus moet je ook niet veel anders verwachten, daar heb je volgens mij genoeg andere games voor.
Dit plus alle subtiele en niet-zo-subtiele referenties naar wat dan ook :D

Alleen al om de Scarface en Miami Vice dingetjes in de pre-order bonus ga ik 'm pre-orderen.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_221138194
Miami Vice in GTA 6 Vintage Vice City Pack



Ultimate Edition is back

Welcome to Leonida, the state where anything goes. Seize everything this massive world has to offer with the Grand Theft Auto VI: Ultimate Edition, an exclusive collection of premium vehicles, weapons, apparel, and action around every corner.

Ultimate Edition bonuses are threaded across all aspects of Jason and Lucia’s story, with new items uncovered behind each chapter.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:41:32 #77
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138334
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:00 schreef Scrummie het volgende:
Het mag van mij zo linear als de pest zijn eigenlijk. Het gaat mij om een ontzettend tof verhaal (meestal) in een bijzondere open wereld. Dat de missies vaak nogal linear zijn en simpel doet mij niet zoveel.

Maar goed, we zijn dan ook allemaal anders. Alleen is dat wel een beetje wat GTA al heel lang doet, dus moet je ook niet veel anders verwachten, daar heb je volgens mij genoeg andere games voor.
GTA is ook gewoon een heerlijke game om gewoon lekker doelloos rond te kloten, chaos te veroorzaken, politie achter je aan krijgen, en die dan proberen te ontvluchten _O_

Trevor vond ik fantastisch _O_
Heerlijk om zo'n sick fucked up psychopaat te spelen _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:43:09 #78
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138349
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:04 schreef Divje het volgende:

[..]
Dit plus alle subtiele en niet-zo-subtiele referenties naar wat dan ook :D

Alleen al om de Scarface en Miami Vice dingetjes in de pre-order bonus ga ik 'm pre-orderen.
Idem, maar ik preorder hem wel vlak voor release.

Ga niet maanden vantevoren al betalen.
Een digitale versie raakt immers nooit uitverkocht.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:15:27 #79
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221138570
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
GTA is ook gewoon een heerlijke game om gewoon lekker doelloos rond te kloten, chaos te veroorzaken, politie achter je aan krijgen, en die dan proberen te ontvluchten _O_

Trevor vond ik fantastisch _O_
Heerlijk om zo'n sick fucked up psychopaat te spelen _O_
99% eens :) (was niet zo’n Trevor fan lol)
pi_221138606
Moet die shitload aan plaatjes echt in de OP? Twee posts verder staan dezelfde screenshots er weer. Artwork, alle trailers, een samenvatting over het verhaal en wat relevante linkjes is hoe je een OP maakt. @Coco @Jimbo @2dope
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:31:46 #81
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221138710
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Moet die shitload aan plaatjes echt in de OP? Twee posts verder staan dezelfde screenshots er weer. Artwork, alle trailers, een samenvatting over het verhaal en wat relevante linkjes is hoe je een OP maakt. @:coco @:Jimbo @:2dope
Er stonden eerst allemaal oude screenshots in en toen ik het wilde editen waren de links broken (veel oude screenshots zijn niet meer online)
.sorry hoor
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221138762
Terechte sorry dit.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')