Dankje! Komt niet meer goed. Moet nu weer een operatie om verdere schade hopelijk te voorkomen. Wordt elke dag slechter en kan inmiddels niks meer lezen met dat oog en dat wordt ook niet meer beter. Tot de operatie blijft het achteruit gaan. Zie nj nog maar 15% perifeer en centrum is gewoon kapot. Dus dat is nogal kut maarja.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Herkenbaar
Al zit m'n CPU nu veel rond de 88-90 graden als ik Path of Exile 2 speelen temperatuur in de kamer gaat snel van 30 naar 35+ na een tijdje gamen
![]()
Klotezooi met je oog trouwens. Las dat een tijd terug in je topic ja. Sterkte!
Gadverdammequote:Op woensdag 24 juni 2026 15:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Dankje! Komt niet meer goed. Moet nu weer een operatie om verdere schade hopelijk te voorkomen. Wordt elke dag slechter en kan inmiddels niks meer lezen met dat oog en dat wordt ook niet meer beter. Tot de operatie blijft het achteruit gaan. Zie nj nog maar 15% perifeer en centrum is gewoon kapot. Dus dat is nogal kut maarja.
Volgens mij is dat ook helemaal niet nodig, wel jammer. Die disks van GTA5 en RDR2 waren er ook eigenlijk alleen maar om de download te activeren.quote:
Een flop zal het niet worden. Hoop wel op meer missies dan in GTA5. 69 vond ik een beetje te kort eigenlijk en er kon veel meer. RDR2 vond ik top met 110. Hoop op die richting. Of meer.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:30 schreef Multatilu het volgende:
Deze game gaat zo hard floppen verwacht ik. Ja, de hype is gigantisch, maar de prijs zal sky high zijn, de graphics uit de trailers en screenshots alleen te halen bij een dikke gaming pc setup en tegen de tijd dat de game eindelijk uitkomt zullen er games in de pipeline zitten die met behulp van meer AI veel sneller ontwikkeld kunnen worden en grafisch misschien nog wel beter.
Niet boos op me worden als je denkt dat ik onzin verkondig, want niemand wordt persoonlijk minder van mijn mening
GTA5 had ook nog een boel missies die je moest zoeken, of random verschenen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een flop zal het niet worden. Hoop wel op meer missies dan in GTA5. 69 vond ik een beetje te kort eigenlijk en er kon veel meer. RDR2 vond ik top met 110. Hoop op die richting. Of meer.
Dude...quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik twijfelde aan de RDR2 screenshots toen die uitkwamen, en ik dacht ook bij deze trailer
Bekijk deze YouTube-video
Van ja zo mooi kan het toch nooit zijn haha
Maar dat is t wel
Graphics maak ik me sws geen zorgen over, ik ben benieuwd naar alle npc gedragingen enz en hoe het is om met twee characters te freeroamen enz
Kan je de ander commandos geven etc
Klopt en RDR2 ook. Alsnog wel vermaakt hoor met eerste playthrough naar 100% in 240 uur. Vind hem nog steeds fantastisch. Vond alleen dat de hoofdverhaallijn wel wat langer had gemogen, de strangers/side missions vond ik ook tof jaquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
GTA5 had ook nog een boel missies die je moest zoeken, of random verschenen.
Ik wil gewoon het doosje, voor in mijn kast. Als bibliotheek, als alle boeken die je gelezen hebt...quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:56 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben er erg benieuwd naar, en dan maar geen disc, als het spel maar tof is
Ik snap dat wel hoor, ik vind dat persoonlijk ook leuker maar daar laat ik deze game niet voor liggenquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon het doosje, voor in mijn kast. Als bibliotheek, als alle boeken die je gelezen hebt...
woke roepers weten altijd wel iets te vinden dat zij met een hoop mentale gymnastiek toch echt ontzettend woke vinden, dus don't worry, komt vanzelf...quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:12 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de woke roepers nu ook wel stil kunnen zijn toch? 💦👀
RDR2 had 2 discs. Er zat dus zeker wel data op.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook helemaal niet nodig, wel jammer. Die disks van GTA5 en RDR2 waren er ook eigenlijk alleen maar om de download te activeren.
Wil m wel, daar niet van.
We shall see.
Ja want na preload is dat niet zoquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik snap Rockstar ook. Zodra het spel op disc uit is staat dat nog dezelfde minuut op usenet, torrent, of wat dan ook.
Er is 12 jaar gewerkt aan GTA6.
Ik zal nog steeds de "fysieke" halen om die redenquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon het doosje, voor in mijn kast. Als bibliotheek, als alle boeken die je gelezen hebt...
Gta ging nooit om diepgang. Als je dat verwacht dan zijn je verwachtingen gewoon verkeerdquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend of innovatief in.
Ik heb me vorig jaar echt extreem vermaakt met KCD2, misschien wel mijn favoriete game ooit. Maar om nou te zeggen dat elke missie nou zo vernieuwend was ten opzichte van de vorige; hou op hoor. Ga daar heen, zoek iets / iemand, versla die mensen, pluk bloemen, brouw een drankje, haal dit, haal dat, ga deze persoon zoeken om dit aan te vertellen, red deze persoon, zoek dat wapen, versla die enge dieren etc... etc... Het is allemaal geen rocket science natuurlijk en ook niet heel erg nieuw.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend innovatief in.
we zullen zien. over het algemeen is het Playstation-netwerk goed bedacht en krijgt telkens updates om de beveiliging aan te scherpen.quote:
True.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
RDR2 had 2 discs. Er zat dus zeker wel data op.
Dat is wel iets waar ik ontzettend benieuwd naar ben. Want hoe geweldig de open worlds van Rockstar ook zijn, de missies zijn uiteindelijk zo lineair als de pest. Je krijgt mission failed te zien zodra je afwijkt van het pad. Dat moet ondertussen wel beter, lijkt mij.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend of innovatief in.
Nee.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Laat GTA VI onder een andere naam uitgeven door Ubisoft en iedereen zal dan opeens wel daadwerkelijk zien wat het is: schitterende wereld, maar matige en repetitieve gameplay die qua diepgang wss niet eens kan tippen aan pak hem beet een Witcher of Kingdom Come. Zelfde trucje als ze al doen sinds GTA III. Ik snap echt die overdreven hype niet. Best leuke games daar niet van, maar waar iedereen vandaan haalt dat het “grensverleggend” en “de gamewereld veranderend” gaat zijn is mij echt een raadsel. GTA V was ook behalve in sales nergens grensverleggend of innovatief in.
Dit plus alle subtiele en niet-zo-subtiele referenties naar wat dan ookquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:00 schreef Scrummie het volgende:
Het mag van mij zo linear als de pest zijn eigenlijk. Het gaat mij om een ontzettend tof verhaal (meestal) in een bijzondere open wereld. Dat de missies vaak nogal linear zijn en simpel doet mij niet zoveel.
Maar goed, we zijn dan ook allemaal anders. Alleen is dat wel een beetje wat GTA al heel lang doet, dus moet je ook niet veel anders verwachten, daar heb je volgens mij genoeg andere games voor.
GTA is ook gewoon een heerlijke game om gewoon lekker doelloos rond te kloten, chaos te veroorzaken, politie achter je aan krijgen, en die dan proberen te ontvluchtenquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:00 schreef Scrummie het volgende:
Het mag van mij zo linear als de pest zijn eigenlijk. Het gaat mij om een ontzettend tof verhaal (meestal) in een bijzondere open wereld. Dat de missies vaak nogal linear zijn en simpel doet mij niet zoveel.
Maar goed, we zijn dan ook allemaal anders. Alleen is dat wel een beetje wat GTA al heel lang doet, dus moet je ook niet veel anders verwachten, daar heb je volgens mij genoeg andere games voor.
Idem, maar ik preorder hem wel vlak voor release.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit plus alle subtiele en niet-zo-subtiele referenties naar wat dan ook
Alleen al om de Scarface en Miami Vice dingetjes in de pre-order bonus ga ik 'm pre-orderen.
99% eensquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
GTA is ook gewoon een heerlijke game om gewoon lekker doelloos rond te kloten, chaos te veroorzaken, politie achter je aan krijgen, en die dan proberen te ontvluchten
Trevor vond ik fantastisch
Heerlijk om zo'n sick fucked up psychopaat te spelen
Er stonden eerst allemaal oude screenshots in en toen ik het wilde editen waren de links broken (veel oude screenshots zijn niet meer online)quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Moet die shitload aan plaatjes echt in de OP? Twee posts verder staan dezelfde screenshots er weer. Artwork, alle trailers, een samenvatting over het verhaal en wat relevante linkjes is hoe je een OP maakt. @:coco @:Jimbo @:2dope
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |