Ah oke, als ik zonder pre-order wel een disc krijg dan wacht ik liever gewoon.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
voor de pre-order is het in ieder geval zo dat je een code koopt, waarmee je op 12 November al de content kunt ophalen, zodat je op 19 November kunt spelen.
Bijzonder, deze constructie heb ik niet eerder gezien. Ik wacht wel even tot het fysieke product er is.
quote:Launching November 19, 2026, for the PlayStation® 5 computer entertainment systems and Xbox Series X|S games and entertainment systems for $79.99, Grand Theft Auto VI features a single-player experience set in the biggest, most immersive evolution of the series yet.
The Grand Theft Auto VI: Ultimate Edition amplifies this experience with an exclusive collection of premium vehicles, weapons, apparel, and action threaded across all aspects of Jason and Lucia's story, and will be available for $99.99.
All Grand Theft Auto VI pre-orders and purchases before November 20, 2026, will include the Vintage Vice City Pack, a collection of items that flash back to when the neon burned brightest, alongside a free month of GTA+ for digital pre-orders, which will be the best way to get the most out of the ever-evolving world of GTA Online and instantly redeemable so that players can jump into Grand Theft Auto V and other classic Rockstar titles as part of the GTA+ Games Library.
Players who pre-order digital versions of Grand Theft Auto VI will be able to begin pre-loading on November 12, 2026 to ensure they are able to play at launch on November 19, 2026. The physical version of Grand Theft Auto VI, containing a download code inside the box, will be available starting November 12, 2026 to support pre-loading.
Grand Theft Auto VI will be available at the PlayStation® Store, Microsoft Store, Rockstar Games Store, and global retailers and storefronts.
Grand Theft Auto VI is not yet rated. Further details can be found at www.rockstargames.com/VI.
Hoeveelste datum is dit die Rockstar hier noemt?quote:
Estimated guess, met de kwaliteit AI van nu: 6 tot 24 maanden tijdsbesparing.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:50 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje zenuwachtig dat het allemaal gaat tegenvallen, terwijl jij je op je zolderkamertje al bijna 10 jaar loopt af te trekken op de vrouwen in GTA 5. Jij hoopt gewoon dat je nog dichter in de buurt komt bij echte vrouwen met die nog realistischer graphics.
Heb je misschien inhoudelijk nog een reactie misschien? Hoeveel jaar had Rockstar kunnen besparen als ze vanaf dag 1 AI hadden kunnen gebruiken voor assets, code, dialogen en testen bijvoorbeeld? En nee, ik weet ook dat er geen AI model is dat een game uitspuugt, maar binnen nu en maart volgend jaar (wanneer de volgende uitstel is aangekondigd) zijn er op de Will Smith eet spaghetti index echt weer genoeg stappen gezet om developers te helpen bij de lastige details voor goeie graphics.
Dat staat er toch niet. Er staat dat als je de fysieke versie pro-ordert, er een code in de doos zit waarmee je vanaf 12 november al kan pre-downloaden. Dat downloaden zal sowieso wel nodig zijn, ook met een disc. Er staat nergens dat er helemaal geen disc in het doosje zit. Ik vermoed disc + code voor pre-downloaden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke, als ik zonder pre-order wel een disc krijg dan wacht ik liever gewoon.
Ja man bro praaaachtigquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:17 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Bro dit is bijna realistisch.
jaar of 5 later met mods ziet het er echt zo uitquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja man bro praaaachtig
Al blijft het natuurlijk een screenshot, gameplay zal wel weer heel anders zijn
Geen disc in de fysieke versie zou wel intens triest zijnquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke, als ik zonder pre-order wel een disc krijg dan wacht ik liever gewoon.
Totaal nutteloos dusquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:50 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Ultimate Edition krijgt dus diverse kleding- en tattooshops die niet in de normale editie te bezoeken zijn.
Dat komt omdat de huidige consoles inmiddels zo oud als Metusalem zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:03 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Zo bijzonder is dit niet qua graphics.
Spelers die digitaal pre-orderen kunnen vanaf 12 november beginnen met pre-loaden, zodat ze op de dag van release direct aan de slag kunnen. Opvallend is dat de game een week eerder in de winkels komt te liggen, doordat de game geen discversie krijgt. De fysieke versie van GTA VI – die een downloadcode in de doos bevat – is eveneens beschikbaar vanaf 12 november en ondersteunt ook pre-loaden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:52 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet. Er staat dat als je de fysieke versie pro-ordert, er een code in de doos zit waarmee je vanaf 12 november al kan pre-downloaden. Dat downloaden zal sowieso wel nodig zijn, ook met een disc. Er staat nergens dat er helemaal geen disc in het doosje zit. Ik vermoed disc + code voor pre-downloaden.
Nee liever niet. Die shit is niet te betalenquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat komt omdat de huidige consoles inmiddels zo oud als Metusalem zijn.
We hebben echt nieuwe consoles nodig.
Ik wil wel die sicke outfits hoorquote:
ja net als dat steam dingquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee liever niet. Die shit is niet te betalen
Wilde ze niet 32gb ram? Dan ben je straks 1500 voor een console kwijt
Want dan is er wel een disc versie?quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
ookal verraad ik hierdoor mijn leeftijd, ik wil gewoon disc in een playstation proppen. dat zal dus 2027 worden voor mij.
Dat is nog niet eens zeker. Er is wel een kans dat er later een editie op disc komt, maar als dat al zou gebeuren is dat in ieder geval niet dit jaar.quote:
Dit is de kant waar de industrie opgaat, xbox heeft al jaren codes in doosjes, pc is volledig digitaal.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zeker. Er is wel een kans dat er later een editie op disc komt, maar als dat al zou gebeuren is dat in ieder geval niet dit jaar.
https://support.rockstarg(...)ditions-and-versionsquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat Rockstar nog wel gaat verduidelijken of er wel of geen disc bij zit. Maar ik denk niet dat het erbij zit anders zouden ze dat wel zeggen toch?
Gaming is dood.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
een jewelcase met alleen een papiertje erin de fysieke editie noemen? .... arggghhh![]()
Zo kocht ik jaren geleden RDR2. Prachtig doosje, papiertje met code.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
een jewelcase met alleen een papiertje erin de fysieke editie noemen? .... arggghhh![]()
Ikquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:14 schreef Divje het volgende:
Echt, wat boeit het. Zijn er uberhaupt mensen die bv nog een pc hebben met een dvd/bluray speler?
Ah lekker, Simracer toevallig?quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:23 schreef vosss het volgende:
Hoi!
Dit is mijn pc gebeuren:
• Asus ROG STRIX B-550F gaming wifi II
• Gigabyte Radeon RX 9070 XT GAMING OC 16G
• AMD Ryzen 5 5600X vanaf 25 juni upgrade naar AMD Ryzen 7 5800X3D - 10th Anniversary Edition
• Be Quiet Dark Rock 5 CPU koeler
• G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC
• Lexar NM710 1TB
• Lexar NM790 2TB
• Be Quiet! Straight Power 12 850W PSU
• Nanoxia Deep Silence 5 Rev. B
• Panasonic 48Z80B OLED tv
• Fanatec CSL DD 8Nm + boostkit
• Fanatec Clubsport steering wheel RS
• Trakracer TR8 PRO, reclinerseat en integrated monitor mount.
• Roccat Sova lapboard
• Logitech G305 Lightspeed Wireless muis
• SMSL AO300 versterker
• Tannoy Revolution Signature DC6
• Norstone Epur stands
• Beyerdynamic DT770 Pro 250ohm
En dus die dvd brander, ik denk van LiteOn, maar dan zou ik even naar de zolder moeten lopen. Kan ook een ander merk zijn.
Jepquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:30 schreef vosss het volgende:
Ow wel goed, maar nog niet echt goed aan de tand kunnen voelen i.v.m. 30 graden op zolder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |