Want dan is er wel een disc versie?quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
ookal verraad ik hierdoor mijn leeftijd, ik wil gewoon disc in een playstation proppen. dat zal dus 2027 worden voor mij.
Dat is nog niet eens zeker. Er is wel een kans dat er later een editie op disc komt, maar als dat al zou gebeuren is dat in ieder geval niet dit jaar.quote:
Dit is de kant waar de industrie opgaat, xbox heeft al jaren codes in doosjes, pc is volledig digitaal.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zeker. Er is wel een kans dat er later een editie op disc komt, maar als dat al zou gebeuren is dat in ieder geval niet dit jaar.
https://support.rockstarg(...)ditions-and-versionsquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat Rockstar nog wel gaat verduidelijken of er wel of geen disc bij zit. Maar ik denk niet dat het erbij zit anders zouden ze dat wel zeggen toch?
Gaming is dood.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
een jewelcase met alleen een papiertje erin de fysieke editie noemen? .... arggghhh![]()
Zo kocht ik jaren geleden RDR2. Prachtig doosje, papiertje met code.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
een jewelcase met alleen een papiertje erin de fysieke editie noemen? .... arggghhh![]()
Ikquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:14 schreef Divje het volgende:
Echt, wat boeit het. Zijn er uberhaupt mensen die bv nog een pc hebben met een dvd/bluray speler?
Ah lekker, Simracer toevallig?quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:23 schreef vosss het volgende:
Hoi!
Dit is mijn pc gebeuren:
• Asus ROG STRIX B-550F gaming wifi II
• Gigabyte Radeon RX 9070 XT GAMING OC 16G
• AMD Ryzen 5 5600X vanaf 25 juni upgrade naar AMD Ryzen 7 5800X3D - 10th Anniversary Edition
• Be Quiet Dark Rock 5 CPU koeler
• G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC
• Lexar NM710 1TB
• Lexar NM790 2TB
• Be Quiet! Straight Power 12 850W PSU
• Nanoxia Deep Silence 5 Rev. B
• Panasonic 48Z80B OLED tv
• Fanatec CSL DD 8Nm + boostkit
• Fanatec Clubsport steering wheel RS
• Trakracer TR8 PRO, reclinerseat en integrated monitor mount.
• Roccat Sova lapboard
• Logitech G305 Lightspeed Wireless muis
• SMSL AO300 versterker
• Tannoy Revolution Signature DC6
• Norstone Epur stands
• Beyerdynamic DT770 Pro 250ohm
En dus die dvd brander, ik denk van LiteOn, maar dan zou ik even naar de zolder moeten lopen. Kan ook een ander merk zijn.
Jepquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:30 schreef vosss het volgende:
Ow wel goed, maar nog niet echt goed aan de tand kunnen voelen i.v.m. 30 graden op zolder
Dankje! Komt niet meer goed. Moet nu weer een operatie om verdere schade hopelijk te voorkomen. Wordt elke dag slechter en kan inmiddels niks meer lezen met dat oog en dat wordt ook niet meer beter. Tot de operatie blijft het achteruit gaan. Zie nj nog maar 15% perifeer en centrum is gewoon kapot. Dus dat is nogal kut maarja.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Herkenbaar
Al zit m'n CPU nu veel rond de 88-90 graden als ik Path of Exile 2 speelen temperatuur in de kamer gaat snel van 30 naar 35+ na een tijdje gamen
![]()
Klotezooi met je oog trouwens. Las dat een tijd terug in je topic ja. Sterkte!
Gadverdammequote:Op woensdag 24 juni 2026 15:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Dankje! Komt niet meer goed. Moet nu weer een operatie om verdere schade hopelijk te voorkomen. Wordt elke dag slechter en kan inmiddels niks meer lezen met dat oog en dat wordt ook niet meer beter. Tot de operatie blijft het achteruit gaan. Zie nj nog maar 15% perifeer en centrum is gewoon kapot. Dus dat is nogal kut maarja.
Volgens mij is dat ook helemaal niet nodig, wel jammer. Die disks van GTA5 en RDR2 waren er ook eigenlijk alleen maar om de download te activeren.quote:
Een flop zal het niet worden. Hoop wel op meer missies dan in GTA5. 69 vond ik een beetje te kort eigenlijk en er kon veel meer. RDR2 vond ik top met 110. Hoop op die richting. Of meer.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:30 schreef Multatilu het volgende:
Deze game gaat zo hard floppen verwacht ik. Ja, de hype is gigantisch, maar de prijs zal sky high zijn, de graphics uit de trailers en screenshots alleen te halen bij een dikke gaming pc setup en tegen de tijd dat de game eindelijk uitkomt zullen er games in de pipeline zitten die met behulp van meer AI veel sneller ontwikkeld kunnen worden en grafisch misschien nog wel beter.
Niet boos op me worden als je denkt dat ik onzin verkondig, want niemand wordt persoonlijk minder van mijn mening
GTA5 had ook nog een boel missies die je moest zoeken, of random verschenen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een flop zal het niet worden. Hoop wel op meer missies dan in GTA5. 69 vond ik een beetje te kort eigenlijk en er kon veel meer. RDR2 vond ik top met 110. Hoop op die richting. Of meer.
Dude...quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik twijfelde aan de RDR2 screenshots toen die uitkwamen, en ik dacht ook bij deze trailer
Bekijk deze YouTube-video
Van ja zo mooi kan het toch nooit zijn haha
Maar dat is t wel
Graphics maak ik me sws geen zorgen over, ik ben benieuwd naar alle npc gedragingen enz en hoe het is om met twee characters te freeroamen enz
Kan je de ander commandos geven etc
Klopt en RDR2 ook. Alsnog wel vermaakt hoor met eerste playthrough naar 100% in 240 uur. Vind hem nog steeds fantastisch. Vond alleen dat de hoofdverhaallijn wel wat langer had gemogen, de strangers/side missions vond ik ook tof jaquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
GTA5 had ook nog een boel missies die je moest zoeken, of random verschenen.
Ik wil gewoon het doosje, voor in mijn kast. Als bibliotheek, als alle boeken die je gelezen hebt...quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:56 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben er erg benieuwd naar, en dan maar geen disc, als het spel maar tof is
Ik snap dat wel hoor, ik vind dat persoonlijk ook leuker maar daar laat ik deze game niet voor liggenquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon het doosje, voor in mijn kast. Als bibliotheek, als alle boeken die je gelezen hebt...
woke roepers weten altijd wel iets te vinden dat zij met een hoop mentale gymnastiek toch echt ontzettend woke vinden, dus don't worry, komt vanzelf...quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:12 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de woke roepers nu ook wel stil kunnen zijn toch? 💦👀
RDR2 had 2 discs. Er zat dus zeker wel data op.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook helemaal niet nodig, wel jammer. Die disks van GTA5 en RDR2 waren er ook eigenlijk alleen maar om de download te activeren.
Wil m wel, daar niet van.
We shall see.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |