abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221136835
ookal verraad ik hierdoor mijn leeftijd, ik wil gewoon disc in een playstation proppen. dat zal dus 2027 worden voor mij.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:45:38 #34
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221136839
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
ookal verraad ik hierdoor mijn leeftijd, ik wil gewoon disc in een playstation proppen. dat zal dus 2027 worden voor mij.
Want dan is er wel een disc versie?

:?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221136885
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:45 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Want dan is er wel een disc versie?

:?
Dat is nog niet eens zeker. Er is wel een kans dat er later een editie op disc komt, maar als dat al zou gebeuren is dat in ieder geval niet dit jaar.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_221136900
Ik ben er erg benieuwd naar, en dan maar geen disc, als het spel maar tof is
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:56:49 #37
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221136901
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:54 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dat is nog niet eens zeker. Er is wel een kans dat er later een editie op disc komt, maar als dat al zou gebeuren is dat in ieder geval niet dit jaar.
Dit is de kant waar de industrie opgaat, xbox heeft al jaren codes in doosjes, pc is volledig digitaal.

Grote kans dat ps6 digitaal only is met een mogelijke disc uitbreiding..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:00:12 #38
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_221136934
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat Rockstar nog wel gaat verduidelijken of er wel of geen disc bij zit. Maar ik denk niet dat het erbij zit anders zouden ze dat wel zeggen toch?
https://support.rockstarg(...)ditions-and-versions

The physical version of GTAVI will contain a download code that can be used for the digital download of the game. A disc will not be included in the box.

Physical versions of GTAVI are expected to become available for shipping and pick-up from retailers starting on November 12. Codes can be used as soon as they are received to support pre-load on November 12.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_221136939
Ik ben echt oud zeg. Een beetje glasvezelinternet heeft al een snellere datadoorvoersnelheid dan een bluraydrive in een playstation 5. Heb je gigabit internet, dan heb je eerder GTA6 opgestart dan wanneer je een fysieke disc zou hebben.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_221136942
een jewelcase met alleen een papiertje erin de fysieke editie noemen? .... arggghhh |:( :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_221137029
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
een jewelcase met alleen een papiertje erin de fysieke editie noemen? .... arggghhh |:( :')
Gaming is dood.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:14:13 #42
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221137057
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
een jewelcase met alleen een papiertje erin de fysieke editie noemen? .... arggghhh |:( :')
Zo kocht ik jaren geleden RDR2. Prachtig doosje, papiertje met code.

Echt, wat boeit het. Zijn er uberhaupt mensen die bv nog een pc hebben met een dvd/bluray speler?

edit: Op de retro gamers na dan :+
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_221137058
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:14 schreef Divje het volgende:

Echt, wat boeit het. Zijn er uberhaupt mensen die bv nog een pc hebben met een dvd/bluray speler?
Ik :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:15:06 #44
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221137062
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:14 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik :@
Oh, hoi vosss :W :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_221137115
Hoi!

Dit is mijn pc gebeuren:
Asus ROG STRIX B-550F gaming wifi II
Gigabyte Radeon RX 9070 XT GAMING OC 16G
• AMD Ryzen 5 5600X vanaf 25 juni upgrade naar AMD Ryzen 7 5800X3D - 10th Anniversary Edition
• Be Quiet Dark Rock 5 CPU koeler
• G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC
• Lexar NM710 1TB
• Lexar NM790 2TB
• Be Quiet! Straight Power 12 850W PSU
• Nanoxia Deep Silence 5 Rev. B
Panasonic 48Z80B OLED tv
• Fanatec CSL DD 8Nm + boostkit
• Fanatec Clubsport steering wheel RS
• Trakracer TR8 PRO, reclinerseat en integrated monitor mount.
Roccat Sova lapboard
Logitech G305 Lightspeed Wireless muis
• SMSL AO300 versterker
• Tannoy Revolution Signature DC6
• Norstone Epur stands
• Beyerdynamic DT770 Pro 250ohm

En dus die dvd brander, ik denk van LiteOn, maar dan zou ik even naar de zolder moeten lopen. Kan ook een ander merk zijn.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:27:58 #46
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221137138
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:23 schreef vosss het volgende:
Hoi!

Dit is mijn pc gebeuren:
Asus ROG STRIX B-550F gaming wifi II
Gigabyte Radeon RX 9070 XT GAMING OC 16G
• AMD Ryzen 5 5600X vanaf 25 juni upgrade naar AMD Ryzen 7 5800X3D - 10th Anniversary Edition
• Be Quiet Dark Rock 5 CPU koeler
• G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC
• Lexar NM710 1TB
• Lexar NM790 2TB
• Be Quiet! Straight Power 12 850W PSU
• Nanoxia Deep Silence 5 Rev. B
Panasonic 48Z80B OLED tv
• Fanatec CSL DD 8Nm + boostkit
• Fanatec Clubsport steering wheel RS
• Trakracer TR8 PRO, reclinerseat en integrated monitor mount.
Roccat Sova lapboard
Logitech G305 Lightspeed Wireless muis
• SMSL AO300 versterker
• Tannoy Revolution Signature DC6
• Norstone Epur stands
• Beyerdynamic DT770 Pro 250ohm

En dus die dvd brander, ik denk van LiteOn, maar dan zou ik even naar de zolder moeten lopen. Kan ook een ander merk zijn.
Ah lekker, Simracer toevallig? ;)

En wel off-topic maar hoe bevalt die 9070XT?
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_221137146
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:27 schreef Divje het volgende:

[..]
Ah lekker, Simracer toevallig? ;)
Jep :)

Eerder in VR voornamelijk, nu eigenlijk bijna niet meer wegens nog maar 15% zicht aan 1 oog ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221137148
Ow wel goed, maar nog niet echt goed aan de tand kunnen voelen i.v.m. 30 graden op zolder :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221137159
Achja, er is natuurlijk wel wat te zeggen over die fysieke disc. Die schijf is dan door te verkopen en vast ook wel te kopieeren door een tweaker.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:34:45 #50
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221137171
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:30 schreef vosss het volgende:
Ow wel goed, maar nog niet echt goed aan de tand kunnen voelen i.v.m. 30 graden op zolder :(
Herkenbaar :D

Al zit m'n CPU nu veel rond de 88-90 graden als ik Path of Exile 2 speel :') en temperatuur in de kamer gaat snel van 30 naar 35+ na een tijdje gamen o|O

Klotezooi met je oog trouwens. Las dat een tijd terug in je topic ja. Sterkte!
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_221137188
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:34 schreef Divje het volgende:

[..]
Herkenbaar :D

Al zit m'n CPU nu veel rond de 88-90 graden als ik Path of Exile 2 speel :') en temperatuur in de kamer gaat snel van 30 naar 35+ na een tijdje gamen o|O

Klotezooi met je oog trouwens. Las dat een tijd terug in je topic ja. Sterkte!
Dankje! Komt niet meer goed. Moet nu weer een operatie om verdere schade hopelijk te voorkomen. Wordt elke dag slechter en kan inmiddels niks meer lezen met dat oog en dat wordt ook niet meer beter. Tot de operatie blijft het achteruit gaan. Zie nj nog maar 15% perifeer en centrum is gewoon kapot. Dus dat is nogal kut maarja. -O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:41:25 #52
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221137214
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:38 schreef vosss het volgende:

[..]
Dankje! Komt niet meer goed. Moet nu weer een operatie om verdere schade hopelijk te voorkomen. Wordt elke dag slechter en kan inmiddels niks meer lezen met dat oog en dat wordt ook niet meer beter. Tot de operatie blijft het achteruit gaan. Zie nj nog maar 15% perifeer en centrum is gewoon kapot. Dus dat is nogal kut maarja. -O-
Gadverdamme :{ ;(
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_221137226
Daarom ook die 48 inch tv. Zat eerst op 65 inch, maar op zo'n korte afstand was dat beeld niet in 1 oogopslag te vangen met mijn goeie oog.
Dus van een 65 inch lcd maar naar een 48 inch oled gegaan. Het (ene) oog wil ook wat :P ;)

Excuus voor de offtopic. :@

Komt er nog een trailer weer of waar blijft deze??
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:51:36 #54
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221137280
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:21 schreef MMaRsu het volgende:
Geen disc bij fysieke versie
[..]

Volgens mij is dat ook helemaal niet nodig, wel jammer. Die disks van GTA5 en RDR2 waren er ook eigenlijk alleen maar om de download te activeren.

Wil m wel, daar niet van.
We shall see.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:56:40 #55
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221137320
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:30 schreef Multatilu het volgende:
Deze game gaat zo hard floppen verwacht ik. Ja, de hype is gigantisch, maar de prijs zal sky high zijn, de graphics uit de trailers en screenshots alleen te halen bij een dikke gaming pc setup en tegen de tijd dat de game eindelijk uitkomt zullen er games in de pipeline zitten die met behulp van meer AI veel sneller ontwikkeld kunnen worden en grafisch misschien nog wel beter.

Niet boos op me worden als je denkt dat ik onzin verkondig, want niemand wordt persoonlijk minder van mijn mening
Een flop zal het niet worden. Hoop wel op meer missies dan in GTA5. 69 vond ik een beetje te kort eigenlijk en er kon veel meer. RDR2 vond ik top met 110. Hoop op die richting. Of meer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221137334
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Een flop zal het niet worden. Hoop wel op meer missies dan in GTA5. 69 vond ik een beetje te kort eigenlijk en er kon veel meer. RDR2 vond ik top met 110. Hoop op die richting. Of meer.
GTA5 had ook nog een boel missies die je moest zoeken, of random verschenen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:03:48 #57
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221137362
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik twijfelde aan de RDR2 screenshots toen die uitkwamen, en ik dacht ook bij deze trailer

Bekijk deze YouTube-video

Van ja zo mooi kan het toch nooit zijn haha

Maar dat is t wel

Graphics maak ik me sws geen zorgen over, ik ben benieuwd naar alle npc gedragingen enz en hoe het is om met twee characters te freeroamen enz

Kan je de ander commandos geven etc
Dude...

Zonsopkomst boven Big Valey, de Heartlands of in the Swamps. De wind die waait door de bossen van Scarlet Meadows... De uitzichten vanaf de Grizzlies.

Ik wist niet wat ik zag...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:10:42 #58
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221137384
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:59 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
GTA5 had ook nog een boel missies die je moest zoeken, of random verschenen.
Klopt en RDR2 ook. Alsnog wel vermaakt hoor met eerste playthrough naar 100% in 240 uur. Vind hem nog steeds fantastisch. Vond alleen dat de hoofdverhaallijn wel wat langer had gemogen, de strangers/side missions vond ik ook tof ja :)

Ik heb bij GTA5 dat gevoel, omdat het juist zo top was. RDR2 weet ik echt niet wat nog verder uitgebreid kan worden. Ik vond dat op alle fronten het beste spel wat ik ooit gespeeld heb. RDR1 en 2 hebben in 1x echt een speciaal plekje gekregen, naast een handje vol anderen die ik grijs heb gespeeld toen ik wat jonger was. Zo onwijs goed...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:12:49 #59
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221137401
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:56 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben er erg benieuwd naar, en dan maar geen disc, als het spel maar tof is
Ik wil gewoon het doosje, voor in mijn kast. Als bibliotheek, als alle boeken die je gelezen hebt...
:(
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221137413
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ik wil gewoon het doosje, voor in mijn kast. Als bibliotheek, als alle boeken die je gelezen hebt...
:(
Ik snap dat wel hoor, ik vind dat persoonlijk ook leuker maar daar laat ik deze game niet voor liggen
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:18:05 #61
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221137443
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:12 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik denk dat de woke roepers nu ook wel stil kunnen zijn toch? 💦👀
woke roepers weten altijd wel iets te vinden dat zij met een hoop mentale gymnastiek toch echt ontzettend woke vinden, dus don't worry, komt vanzelf...
Blaf me vol
pi_221137445
Ik snap Rockstar ook. Zodra het spel op disc uit is staat dat nog dezelfde minuut op usenet, torrent, of wat dan ook.
Er is 12 jaar gewerkt aan GTA6.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:25:14 #63
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221137471
80 dollar voor de normale editie en 100 dollar voor de Ultimate Edition (met unieke tattoo-, auto- en kleding(winkels) in game). Gaat dat gewoon naar 80 en 100 euro vertalen?

Alle pre-orders (ook de normale) krijgen de Vintage Vice City Pack met kleding en een auto die een jaren '80 sfeer moeten opwekken.
Blaf me vol
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:29:54 #64
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221137491
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Volgens mij is dat ook helemaal niet nodig, wel jammer. Die disks van GTA5 en RDR2 waren er ook eigenlijk alleen maar om de download te activeren.

Wil m wel, daar niet van.
We shall see.
RDR2 had 2 discs. Er zat dus zeker wel data op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')