Dat komt omdat de huidige consoles inmiddels zo oud als Metusalem zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:03 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Zo bijzonder is dit niet qua graphics.
Spelers die digitaal pre-orderen kunnen vanaf 12 november beginnen met pre-loaden, zodat ze op de dag van release direct aan de slag kunnen. Opvallend is dat de game een week eerder in de winkels komt te liggen, doordat de game geen discversie krijgt. De fysieke versie van GTA VI – die een downloadcode in de doos bevat – is eveneens beschikbaar vanaf 12 november en ondersteunt ook pre-loaden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:52 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet. Er staat dat als je de fysieke versie pro-ordert, er een code in de doos zit waarmee je vanaf 12 november al kan pre-downloaden. Dat downloaden zal sowieso wel nodig zijn, ook met een disc. Er staat nergens dat er helemaal geen disc in het doosje zit. Ik vermoed disc + code voor pre-downloaden.
Nee liever niet. Die shit is niet te betalenquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat komt omdat de huidige consoles inmiddels zo oud als Metusalem zijn.
We hebben echt nieuwe consoles nodig.
Ik wil wel die sicke outfits hoorquote:
ja net als dat steam dingquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee liever niet. Die shit is niet te betalen
Wilde ze niet 32gb ram? Dan ben je straks 1500 voor een console kwijt
Want dan is er wel een disc versie?quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
ookal verraad ik hierdoor mijn leeftijd, ik wil gewoon disc in een playstation proppen. dat zal dus 2027 worden voor mij.
Dat is nog niet eens zeker. Er is wel een kans dat er later een editie op disc komt, maar als dat al zou gebeuren is dat in ieder geval niet dit jaar.quote:
Dit is de kant waar de industrie opgaat, xbox heeft al jaren codes in doosjes, pc is volledig digitaal.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zeker. Er is wel een kans dat er later een editie op disc komt, maar als dat al zou gebeuren is dat in ieder geval niet dit jaar.
https://support.rockstarg(...)ditions-and-versionsquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat Rockstar nog wel gaat verduidelijken of er wel of geen disc bij zit. Maar ik denk niet dat het erbij zit anders zouden ze dat wel zeggen toch?
Gaming is dood.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
een jewelcase met alleen een papiertje erin de fysieke editie noemen? .... arggghhh![]()
Zo kocht ik jaren geleden RDR2. Prachtig doosje, papiertje met code.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
een jewelcase met alleen een papiertje erin de fysieke editie noemen? .... arggghhh![]()
Ikquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:14 schreef Divje het volgende:
Echt, wat boeit het. Zijn er uberhaupt mensen die bv nog een pc hebben met een dvd/bluray speler?
Ah lekker, Simracer toevallig?quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:23 schreef vosss het volgende:
Hoi!
Dit is mijn pc gebeuren:
• Asus ROG STRIX B-550F gaming wifi II
• Gigabyte Radeon RX 9070 XT GAMING OC 16G
• AMD Ryzen 5 5600X vanaf 25 juni upgrade naar AMD Ryzen 7 5800X3D - 10th Anniversary Edition
• Be Quiet Dark Rock 5 CPU koeler
• G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC
• Lexar NM710 1TB
• Lexar NM790 2TB
• Be Quiet! Straight Power 12 850W PSU
• Nanoxia Deep Silence 5 Rev. B
• Panasonic 48Z80B OLED tv
• Fanatec CSL DD 8Nm + boostkit
• Fanatec Clubsport steering wheel RS
• Trakracer TR8 PRO, reclinerseat en integrated monitor mount.
• Roccat Sova lapboard
• Logitech G305 Lightspeed Wireless muis
• SMSL AO300 versterker
• Tannoy Revolution Signature DC6
• Norstone Epur stands
• Beyerdynamic DT770 Pro 250ohm
En dus die dvd brander, ik denk van LiteOn, maar dan zou ik even naar de zolder moeten lopen. Kan ook een ander merk zijn.
Jepquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:30 schreef vosss het volgende:
Ow wel goed, maar nog niet echt goed aan de tand kunnen voelen i.v.m. 30 graden op zolder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |