abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221136426
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:03 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Zo bijzonder is dit niet qua graphics.
Dat komt omdat de huidige consoles inmiddels zo oud als Metusalem zijn.

We hebben echt nieuwe consoles nodig. :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:32:44 #27
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221136533
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:52 schreef Irmak_Spermabak het volgende:

[..]
Dat staat er toch niet. Er staat dat als je de fysieke versie pro-ordert, er een code in de doos zit waarmee je vanaf 12 november al kan pre-downloaden. Dat downloaden zal sowieso wel nodig zijn, ook met een disc. Er staat nergens dat er helemaal geen disc in het doosje zit. Ik vermoed disc + code voor pre-downloaden.
Spelers die digitaal pre-orderen kunnen vanaf 12 november beginnen met pre-loaden, zodat ze op de dag van release direct aan de slag kunnen. Opvallend is dat de game een week eerder in de winkels komt te liggen, doordat de game geen discversie krijgt. De fysieke versie van GTA VI – die een downloadcode in de doos bevat – is eveneens beschikbaar vanaf 12 november en ondersteunt ook pre-loaden.

de game krijgt geen discversie volgens ign
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:33:03 #28
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221136545
Ik twijfelde aan de RDR2 screenshots toen die uitkwamen, en ik dacht ook bij deze trailer

Bekijk deze YouTube-video

Van ja zo mooi kan het toch nooit zijn haha

Maar dat is t wel

Graphics maak ik me sws geen zorgen over, ik ben benieuwd naar alle npc gedragingen enz en hoe het is om met twee characters te freeroamen enz

Kan je de ander commandos geven etc
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:34:43 #29
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221136588
quote:
3s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:27 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat komt omdat de huidige consoles inmiddels zo oud als Metusalem zijn.

We hebben echt nieuwe consoles nodig. :'(
Nee liever niet. Die shit is niet te betalen :D

Wilde ze niet 32gb ram? Dan ben je straks 1500 voor een console kwijt
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:34:52 #30
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221136593
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:23 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Totaal nutteloos dus :D
Ik wil wel die sicke outfits hoor

Die 100¤ is prima, ik koop eigenlijk nooit ultimate editions enz, maar voor een dikke singleplayer wil ik wel gewoon overal in etc. Beetje lame maar beter dan early access bullshit ofzo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:35:29 #31
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221136608
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Nee liever niet. Die shit is niet te betalen :D

Wilde ze niet 32gb ram? Dan ben je straks 1500 voor een console kwijt
ja net als dat steam ding
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221136794
Barst, de fysieke editie bevat geen disc, maar slechts een code? wtf
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_221136835
ookal verraad ik hierdoor mijn leeftijd, ik wil gewoon disc in een playstation proppen. dat zal dus 2027 worden voor mij.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:45:38 #34
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221136839
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
ookal verraad ik hierdoor mijn leeftijd, ik wil gewoon disc in een playstation proppen. dat zal dus 2027 worden voor mij.
Want dan is er wel een disc versie?

:?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221136885
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:45 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Want dan is er wel een disc versie?

:?
Dat is nog niet eens zeker. Er is wel een kans dat er later een editie op disc komt, maar als dat al zou gebeuren is dat in ieder geval niet dit jaar.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_221136900
Ik ben er erg benieuwd naar, en dan maar geen disc, als het spel maar tof is
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:56:49 #37
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221136901
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:54 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dat is nog niet eens zeker. Er is wel een kans dat er later een editie op disc komt, maar als dat al zou gebeuren is dat in ieder geval niet dit jaar.
Dit is de kant waar de industrie opgaat, xbox heeft al jaren codes in doosjes, pc is volledig digitaal.

Grote kans dat ps6 digitaal only is met een mogelijke disc uitbreiding..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:00:12 #38
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_221136934
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat Rockstar nog wel gaat verduidelijken of er wel of geen disc bij zit. Maar ik denk niet dat het erbij zit anders zouden ze dat wel zeggen toch?
https://support.rockstarg(...)ditions-and-versions

The physical version of GTAVI will contain a download code that can be used for the digital download of the game. A disc will not be included in the box.

Physical versions of GTAVI are expected to become available for shipping and pick-up from retailers starting on November 12. Codes can be used as soon as they are received to support pre-load on November 12.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_221136939
Ik ben echt oud zeg. Een beetje glasvezelinternet heeft al een snellere datadoorvoersnelheid dan een bluraydrive in een playstation 5. Heb je gigabit internet, dan heb je eerder GTA6 opgestart dan wanneer je een fysieke disc zou hebben.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_221136942
een jewelcase met alleen een papiertje erin de fysieke editie noemen? .... arggghhh |:( :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_221137029
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
een jewelcase met alleen een papiertje erin de fysieke editie noemen? .... arggghhh |:( :')
Gaming is dood.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:14:13 #42
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221137057
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
een jewelcase met alleen een papiertje erin de fysieke editie noemen? .... arggghhh |:( :')
Zo kocht ik jaren geleden RDR2. Prachtig doosje, papiertje met code.

Echt, wat boeit het. Zijn er uberhaupt mensen die bv nog een pc hebben met een dvd/bluray speler?

edit: Op de retro gamers na dan :+
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_221137058
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:14 schreef Divje het volgende:

Echt, wat boeit het. Zijn er uberhaupt mensen die bv nog een pc hebben met een dvd/bluray speler?
Ik :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:15:06 #44
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221137062
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:14 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik :@
Oh, hoi vosss :W :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_221137115
Hoi!

Dit is mijn pc gebeuren:
Asus ROG STRIX B-550F gaming wifi II
Gigabyte Radeon RX 9070 XT GAMING OC 16G
• AMD Ryzen 5 5600X vanaf 25 juni upgrade naar AMD Ryzen 7 5800X3D - 10th Anniversary Edition
• Be Quiet Dark Rock 5 CPU koeler
• G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC
• Lexar NM710 1TB
• Lexar NM790 2TB
• Be Quiet! Straight Power 12 850W PSU
• Nanoxia Deep Silence 5 Rev. B
Panasonic 48Z80B OLED tv
• Fanatec CSL DD 8Nm + boostkit
• Fanatec Clubsport steering wheel RS
• Trakracer TR8 PRO, reclinerseat en integrated monitor mount.
Roccat Sova lapboard
Logitech G305 Lightspeed Wireless muis
• SMSL AO300 versterker
• Tannoy Revolution Signature DC6
• Norstone Epur stands
• Beyerdynamic DT770 Pro 250ohm

En dus die dvd brander, ik denk van LiteOn, maar dan zou ik even naar de zolder moeten lopen. Kan ook een ander merk zijn.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:27:58 #46
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221137138
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:23 schreef vosss het volgende:
Hoi!

Dit is mijn pc gebeuren:
Asus ROG STRIX B-550F gaming wifi II
Gigabyte Radeon RX 9070 XT GAMING OC 16G
• AMD Ryzen 5 5600X vanaf 25 juni upgrade naar AMD Ryzen 7 5800X3D - 10th Anniversary Edition
• Be Quiet Dark Rock 5 CPU koeler
• G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC
• Lexar NM710 1TB
• Lexar NM790 2TB
• Be Quiet! Straight Power 12 850W PSU
• Nanoxia Deep Silence 5 Rev. B
Panasonic 48Z80B OLED tv
• Fanatec CSL DD 8Nm + boostkit
• Fanatec Clubsport steering wheel RS
• Trakracer TR8 PRO, reclinerseat en integrated monitor mount.
Roccat Sova lapboard
Logitech G305 Lightspeed Wireless muis
• SMSL AO300 versterker
• Tannoy Revolution Signature DC6
• Norstone Epur stands
• Beyerdynamic DT770 Pro 250ohm

En dus die dvd brander, ik denk van LiteOn, maar dan zou ik even naar de zolder moeten lopen. Kan ook een ander merk zijn.
Ah lekker, Simracer toevallig? ;)

En wel off-topic maar hoe bevalt die 9070XT?
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_221137146
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:27 schreef Divje het volgende:

[..]
Ah lekker, Simracer toevallig? ;)
Jep :)

Eerder in VR voornamelijk, nu eigenlijk bijna niet meer wegens nog maar 15% zicht aan 1 oog ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221137148
Ow wel goed, maar nog niet echt goed aan de tand kunnen voelen i.v.m. 30 graden op zolder :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221137159
Achja, er is natuurlijk wel wat te zeggen over die fysieke disc. Die schijf is dan door te verkopen en vast ook wel te kopieeren door een tweaker.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:34:45 #50
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221137171
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:30 schreef vosss het volgende:
Ow wel goed, maar nog niet echt goed aan de tand kunnen voelen i.v.m. 30 graden op zolder :(
Herkenbaar :D

Al zit m'n CPU nu veel rond de 88-90 graden als ik Path of Exile 2 speel :') en temperatuur in de kamer gaat snel van 30 naar 35+ na een tijdje gamen o|O

Klotezooi met je oog trouwens. Las dat een tijd terug in je topic ja. Sterkte!
oh ah toma toma vem vem vem vem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')