Goed om te weten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:00 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Besteld bij Bol, had nog een bon van 50 euro liggen.
Nee als het vandaag komt dan zal het rond 17.00 zijnquote:
Mooie big mac index dit. Supervet.quote:
En wat dan met de ultimate edition en de early bird extra's? Hoe kun je die krijgen?quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:04 schreef Divje het volgende:
Geruchten gaan dat er in December een fysieke disc-versie komt, dit om leaks en dergelijke te voorkomen bij release. (medewerkers die de disc een paar dagen eerder mee naar huis nemen enzo)
Dit herkauw ik van een reddit post trouwens. Doe er mee wat je wil![]()
En voor de user die over ubisoft begon, dan had de ultimate versie 130,- gekost
De ultimate edition kun je als upgrade kopen in de PS of XBOX stores.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En wat dan met de ultimate edition en de early bird extra's? Hoe kun je die krijgen?
Als ik weer ooit een game pc ga kopen iddquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:45 schreef AntoniBro het volgende:
[..]
De ultimate edition kun je als upgrade kopen in de PS of XBOX stores.
De early bird extra's zullen later wel in een "Definitive Collectors' Edition" komen of zo.
Of wachten op de pc-versie en dan erin modden.
Heb werkelijk waar geen ideequote:Op donderdag 25 juni 2026 13:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En wat dan met de ultimate edition en de early bird extra's? Hoe kun je die krijgen?
Ondertussen ook bevestigd door R* zelf.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:04 schreef Divje het volgende:
Geruchten gaan dat er in December een fysieke disc-versie komt, dit om leaks en dergelijke te voorkomen bij release. (medewerkers die de disc een paar dagen eerder mee naar huis nemen enzo)
Dan wacht ik maar een paar weekjes, ik wil gewoon de schijfquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:04 schreef Divje het volgende:
Nu pas bedenk ik mij dat er op een bluray schijfje maar 128GB past. Je zal dan minstens twee schijfjes moeten inladen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan wacht ik maar een paar weekjes, ik wil gewoon de schijf
RDR2 had ook 2 schijfjesquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nu pas bedenk ik mij dat er op een bluray schijfje maar 128GB past. Je zal dan minstens twee schijfjes moeten inladen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |