Normale gang van zaken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:53 schreef Coco het volgende:
Overigens locked content tenzij je ultimate edition hebt.
Nothing has killed my GTA 6 hype faster than locking a core part of its identity behind a $20 upgrade
Nu op in PS store Ultimate Edition 99,99quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:04 schreef spickel het volgende:
80 piek, en waar vind ik de ultimate versie
Nog geen prijs voor de upgrade in de PS storequote:Op donderdag 25 juni 2026 00:15 schreef spickel het volgende:
Wel gaar dat je de upgrade los moet kopen voor ¤20 (bij xbox tenminste)
Dit dusquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Idem, maar ik preorder hem wel vlak voor release.
Ga niet maanden vantevoren al betalen.
Een digitale versie raakt immers nooit uitverkocht.
Ik bestel altijd bij bol met achteraf betalen als ik pre orderquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Idem, maar ik preorder hem wel vlak voor release.
Ga niet maanden vantevoren al betalen.
Een digitale versie raakt immers nooit uitverkocht.
Dan kan je de grote doos bewonderen en het uitgebreide boekwerk inclusief artwork & backgroundstory alvast bestuderen terwijl de game aan het installeren is.quote:
Het doosje is leeg, alleen een code, die krijg je sws.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan kan je de grote doos bewonderen en het uitgebreide boekwerk inclusief artwork & backgroundstory alvast bestuderen terwijl de game aan het installeren is.
Ow nee. Dat is al tig jaar niet meer
Zo jammer dat ze daar vanaf gestapt zijn heel lang geleden al. Mooie tijden waren dat. Nu krijg je een doosje en als je geluk hebt zit daar een schijfje in en een flutblaadje met controls erop en that's it.
Ik weet het. Het ging meer over het algemeen hoe het nu is tov vroeger. Vroeger was misschien niet alles beter, maar dit zeker wel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het doosje is leeg, alleen een code, die krijg je sws.
Mag toch hopen ook een grote opgevouwde map.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het doosje is leeg, alleen een code, die krijg je sws.
Dat is een uitgestorven fenomeen voor zover ik weet. Ook erg jammer.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:16 schreef Divje het volgende:
Ik wil wel weer net zo'n dikke game-guide die GTAV had.
Jammer dat je niet met creditcard kunt betalen.quote:
Ik heb hier drie dikke gameguides staan van Elden Ringquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is een uitgestorven fenomeen voor zover ik weet. Ook erg jammer.
Ik heb er alleen van The Witcher 3 en Skyrim.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:29 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb hier drie dikke gameguides staan van Elden Ring
Hoop toch dat die ook weer voor GTAVI komt
Ik had Skyrim, GTAV en Fallout 3. Zonde dat ik die ooit heb weggedaan. Nou ja, eentje was opgegeten door de hont.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb er alleen van The Witcher 3 en Skyrim.
Volgens mij bestaat dat serieus niet meer toch, al is Elden Ring nog niet zo heel pud? Bestaan ze wel nog dan??
Dacht dat wel klaar waren met dat region-lock gekutquote:The PlayStation 5 version can only be used by users holding an account for PlayStation® registered to the United Kingdom.
Ik heb heel veel oude games ook weer verkocht omdat ik ze later toch digitaal had, best jammer eigenlijk, had ik alle Playstation GTA's naast elkaar kunnen zetten t/m GTA6.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:11 schreef spickel het volgende:
[..]
Staat mooi tussen de andere gamesIk vind digital only zo kut.
Goed om te weten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:00 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Besteld bij Bol, had nog een bon van 50 euro liggen.
Nee als het vandaag komt dan zal het rond 17.00 zijnquote:
Mooie big mac index dit. Supervet.quote:
En wat dan met de ultimate edition en de early bird extra's? Hoe kun je die krijgen?quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:04 schreef Divje het volgende:
Geruchten gaan dat er in December een fysieke disc-versie komt, dit om leaks en dergelijke te voorkomen bij release. (medewerkers die de disc een paar dagen eerder mee naar huis nemen enzo)
Dit herkauw ik van een reddit post trouwens. Doe er mee wat je wil![]()
En voor de user die over ubisoft begon, dan had de ultimate versie 130,- gekost
De ultimate edition kun je als upgrade kopen in de PS of XBOX stores.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En wat dan met de ultimate edition en de early bird extra's? Hoe kun je die krijgen?
Als ik weer ooit een game pc ga kopen iddquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:45 schreef AntoniBro het volgende:
[..]
De ultimate edition kun je als upgrade kopen in de PS of XBOX stores.
De early bird extra's zullen later wel in een "Definitive Collectors' Edition" komen of zo.
Of wachten op de pc-versie en dan erin modden.
Heb werkelijk waar geen ideequote:Op donderdag 25 juni 2026 13:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En wat dan met de ultimate edition en de early bird extra's? Hoe kun je die krijgen?
Ondertussen ook bevestigd door R* zelf.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:04 schreef Divje het volgende:
Geruchten gaan dat er in December een fysieke disc-versie komt, dit om leaks en dergelijke te voorkomen bij release. (medewerkers die de disc een paar dagen eerder mee naar huis nemen enzo)
Dan wacht ik maar een paar weekjes, ik wil gewoon de schijfquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:04 schreef Divje het volgende:
Nu pas bedenk ik mij dat er op een bluray schijfje maar 128GB past. Je zal dan minstens twee schijfjes moeten inladen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan wacht ik maar een paar weekjes, ik wil gewoon de schijf
RDR2 had ook 2 schijfjesquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nu pas bedenk ik mij dat er op een bluray schijfje maar 128GB past. Je zal dan minstens twee schijfjes moeten inladen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |