quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
het officiële account van Youtube heeft als reactie geplaatst "consider us busy on June 25th".
Dat ziet de rest van internet als een bevestiging dat trailer 3 uit komt op donderdag.
Hele dag zitten wachten maat?quote:
Beetje dom inderdaad, iedereen weet dat dat niks met in-game te maken heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nog geen trailer, wel een berg screenshots
https://www.rockstargames.com/VI/media/screenshots
Hoop gespeculeer of het daadwerkelijk in-game screenshots zijn. zucht.
Ergens is weer een stuivertje gevallen en iemand heeft het verkocht voor een briefje van 20. Rockstar is zelf de grootste trol denk ik. Al een jaar gaat dit zo.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Trailer 3 toch maar volgende week?
Klopt, want het is allemaal ingame.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje dom inderdaad, iedereen weet dat dat niks met in-game te maken heeft.
Alsnog leuk om lekker naar te kijken.
Reken er maar niet op, dat doen ze vaak pas 2/3 maanden voor de release.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:16 schreef AntoniBro het volgende:
Coolblue pre-orders zijn live. Bij Nedgame is de prijs verhoogd naar 79,99.
Ik hoop dat áls er toch een nieuwe trailer komt, dat we dan wat gameplay te zien krijgen.
Photomode kan natuurlijk ook een enorm vertekend beeld geven van de werkelijkheid. Vind deze kiekjes ook weinig te maken hebben met de gameplay want tijdens gameplay speel je meestal 3rd person. Althans zo vind ik het lijken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt, want het is allemaal ingame.
Net zoals de RDR2 screenshots en de GTA V screenshots prerelease.
Sure zal het allemaal net wat mooier zijn met depth of field enz, gewoon photo mode screenshots. Maar screenshots all the same.
Mensen die aan Rockstar twijfelen. RDR2 is nog steeds een van de, zo niet de mooiste open wereld games en dat is een last gen game.
Koekoekquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:56 schreef over_hedge het volgende:
[ x ]
en dan heb je soms van die mensen die zeggen dat het gaat floppen
??? Wie heeft het over gameplay?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Photomode kan natuurlijk ook een enorm vertekend beeld geven van de werkelijkheid. Vind deze kiekjes ook weinig te maken hebben met de gameplay want tijdens gameplay speel je meestal 3rd person. Althans zo vind ik het lijken.
Maar goed, misschien heb ik zwaar ongelijk en is het goed te vergelijken. We’ll see.
'Most anticipated'quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:56 schreef over_hedge het volgende:
[ x ]
Dit is gewoon gameplay idd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
??? Wie heeft het over gameplay?
Dit is gewoon hoe de graphics eruit gaan zien. Nee natuurlijk zie je tijdens gameplay een ander perspectief dat is logisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit waren pre-release screenshots van RDR2 en die ziet er toch echt zo nice uit
Daarom snap ik ook niet zo goed dat mensen zoiets hebben van IK MOET GAMEPLAY ZIEN!!! want je weet toch hoe het gaat spelen, het is een Rockstar game.
Natuurlijk wil ik dat ook graag zien maar ik heb alle vertrouwen in Rockstar.
Gelukkig zal dat probleem niet spelen bij de releasequote:
Maar zo gaat het spel er wel uit zien, min of meerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Die screenshots zijn duidelijk geen gameplay.
Of zouden ze dat geld nog nodig hebben voor de laatste ontwikkelingsfase?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:56 schreef over_hedge het volgende:
[ x ]
Ja en dan krijgen we nog een laatste uitstel om de beste kwaliteit voor de spelers te garanderen……quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Of zouden ze dat geld nog nodig hebben voor de laatste ontwikkelingsfase?
Goede bron man.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:56 schreef over_hedge het volgende:
[ x ]
Zo kijk ik er ook naar. Als ik kijk hoeveel en hoe lang plezier ik er van heb dan is dit in verhouding voor mij een van de goedkopere gamesquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je bent toch wel 35 tot 50 uur bezig om alle missies uit te spelen in story mode. Als je dat omrekent dan is 80 euro een klein bedrag.
Dit dus 80 of 100 euro is veel geld maar dit is een garantie voor veel game uurtjes plezierquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:16 schreef Marsenal het volgende:
80 euro is inderdaad peanuts voor een game die normaal gezien zo veel inhoud heeft dat je er makkelijk over de 100 uur insteekt. Altijd dat gedoe over de prijzen, onwerkelijk is het. Zo veel mensen kopen zonder na te denken voor 2000 euro per jaar aan meuk bij temu en amazon, maar kunnen er dan 3 maanden over doen om te bepalen of ze 7 tientjes te veel vinden voor een game die ze elke avond gaan spelen.
Zelfs als GTA tegenvalt mag je er vanuit gaan dat je in elk geval zo veel tijd er in steekt om een beetje te zien wat er allemaal te bieden is. Gta 5 was ook zo groot, je was 80 uur verder met aanklooien voordat je zag dat je ergens kon streetracen, bij wijze van.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit dus 80 of 100 euro is veel geld maar dit is een garantie voor veel game uurtjes plezier
Ik ga niet na 13 jaar wachten 20 euro besparen en niet de volledige game hebben, dan pak ik ook meteen maar de Ultimatequote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit dus 80 of 100 euro is veel geld maar dit is een garantie voor veel game uurtjes plezier
Hier hetzelfde , ik ga ook voor de 100 euro versiequote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ga niet na 13 jaar wachten 20 euro besparen en niet de volledige game hebben, dan pak ik ook meteen maar de Ultimate
Grappig dat er ook genoeg 'bronnen' zijn die het tegengestelde beweren.quote:
Welke?quote:Op zondag 28 juni 2026 08:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Grappig dat er ook genoeg 'bronnen' zijn die het tegengestelde beweren.
Ik snap je zeker, maar door dit te doen hou jij dit wel gewoon in stand.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ga niet na 13 jaar wachten 20 euro besparen en niet de volledige game hebben, dan pak ik ook meteen maar de Ultimate
quote:Op maandag 29 juni 2026 11:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik snap je zeker, maar door dit te doen hou jij dit wel gewoon in stand.
NIEMAND zou een ultimate of complete edition moeten kopen. Dan stoppen ze vanzelf met hun game uitkleden (en dan niet goedkoper aanbieden want uitgekleed) maar voor de volle mep verkopen alsof het de complete game is.
En de complete game die verkopen ze dan, zoals nu ook weer, voor een premiumprijs.
Iedereen moet kappen om die versies te kopen!
Idem met op YouTube filmpjes kijken met meer dan 10 seconden reclame. Daar moet ook iedereen mee kappen nondeju ze gooien nu al steeds vaker 30 seconden en zonder enige gene een minuut aan reclamespot vooraf een filmpje.
STOP DAAR MEE
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |