Jammer johquote:Op maandag 29 juni 2026 11:15 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Als dit waar is, koop ik geen GTA VI, ik wil een diskversie hebben
quote:Op maandag 29 juni 2026 11:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik snap je zeker, maar door dit te doen hou jij dit wel gewoon in stand.
NIEMAND zou een ultimate of complete edition moeten kopen. Dan stoppen ze vanzelf met hun game uitkleden (en dan niet goedkoper aanbieden want uitgekleed) maar voor de volle mep verkopen alsof het de complete game is.
En de complete game die verkopen ze dan, zoals nu ook weer, voor een premiumprijs.
Iedereen moet kappen om die versies te kopen!
Idem met op YouTube filmpjes kijken met meer dan 10 seconden reclame. Daar moet ook iedereen mee kappen nondeju ze gooien nu al steeds vaker 30 seconden en zonder enige gene een minuut aan reclamespot vooraf een filmpje.
STOP DAAR MEE
Die 20 euro boeit me niet zoveel.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:02 schreef over_hedge het volgende:
ik koop ook de 100 euro versie. Kan mij die 20 euro schelen joh.
Daar heb je je gratis maandje GTA+ voorquote:Op maandag 29 juni 2026 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Die 20 euro boeit me niet zoveel.
Maar single player boeit me nog minder.
Ik wil iets extra voor online.
Ik zou eerder een game kopen dan een film ook. Of een boxset van een serie.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit dus 80 of 100 euro is veel geld maar dit is een garantie voor veel game uurtjes plezier
Veel te warm om je zo druk te makenquote:Op maandag 29 juni 2026 16:19 schreef Geralt het volgende:
Ow en diegene die mij hier een beetje belachelijk maken:!
Betaal gerust de volle mep voor een doelbewust uitgekleedde game. Betaal ook gerust meer dan de volle mep voor gewoon de volledige game.
Ik zeg alleen maar, volkomen terecht, dat het fucking geldwolven zijn en dat iedereen zou moeten stoppen dat te faciliteren.
Die 20 euro boeit mij geen ene flikker, maar ik spoel die nog liever door de plee dan dat ik die EXTRA ga betalen bovenop de prijs voor de normale game die ze doelbewust uitgekleed hebben en dan alsnog voor de normale prijs verkopen.
Jullie zijn het schuld.
Zo. Nu ga ik ff 2 tientjes door de plee spoelen
je kan die upgrade later ook gewoon nog kopenquote:Op maandag 29 juni 2026 14:02 schreef over_hedge het volgende:
ik koop ook de 100 euro versie. Kan mij die 20 euro schelen joh.
name-change is verwarrendquote:Op maandag 29 juni 2026 16:19 schreef Geralt het volgende:
Betaal gerust de volle mep voor een doelbewust uitgekleedde game. Betaal ook gerust meer dan de volle mep voor gewoon de volledige game.
Ik zeg alleen maar, volkomen terecht, dat het fucking geldwolven zijn en dat iedereen zou moeten stoppen dat te faciliteren.
Die 20 euro boeit mij geen ene flikker, maar ik spoel die nog liever door de plee dan dat ik die EXTRA ga betalen bovenop de prijs voor de normale game die ze doelbewust uitgekleed hebben en dan alsnog voor de normale prijs verkopen.
Jullie zijn het schuld.
Geen name change, is gewoon zijn andere account.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:27 schreef Divje het volgende:
[..]
name-change is verwarrend
Verder vond ik je rant wel leuk trouwens
Huuhhhhhquote:Op maandag 29 juni 2026 17:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geen name change, is gewoon zijn andere account.
Maar waarom gebruik je zo plots @:vosss niet meer @:geralt
Ik snap ook niet waarom iemand zich druk maakt over wat iemand anders kooptquote:Op maandag 29 juni 2026 16:55 schreef Marsenal het volgende:
De manier waarop gamestudios te werk gaan om zo veel mogelijk geld te verdienen boeit me geen kloot.
Als ik 100 euro voor deze game neer zou leggen, zou ik gewoon denken, vind ik dat het waard, ja of nee. Zo ja, dan koop ik het, zo nee, dan niet. Verder voel ik me niet verantwoordelijk om de boel te sturen met een kritische houding als consument. Ik wil gewoon hasj roken en xboxen, en dan mag iedereen lekker z'n bek houden.
Dat.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:55 schreef Drankster het volgende:
Laten we eerst maar eens afwachten of de game überhaupt 60fps of 40fps (icm 120hz) draait voordat we blind ¤100 over de toonbank smijten.
Uitgekleedquote:Op maandag 29 juni 2026 16:19 schreef Geralt het volgende:
Jullie zijn het schuld.
Nee het liefst gewoon maximale eruit halen op 30fps lockedquote:Op maandag 29 juni 2026 22:55 schreef Drankster het volgende:
Laten we eerst maar eens afwachten of de game überhaupt 60fps of 40fps (icm 120hz) draait voordat we blind ¤100 over de toonbank smijten.
Jawel.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:48 schreef NoCigar het volgende:
Het is toch nog lang niet duidelijk wat er in de ultimate-versie extra bijzit?
Wel veel, maar gelukkig moet ik nog wachten op de pc-versie zodat ik er nog even over kan nadenken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 00:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Jawel.
https://www.rockstargames.com/VI/editions
Had wel 150 over gehad voor een leuke fysieke collector's edition met Lucia opblaaspop oidquote:Op maandag 29 juni 2026 22:00 schreef Redbullkid het volgende:
Ultimate editions koop ik zeker niet voor elke game.
Maar Rockstar levert altijd kwaliteit en heeft me nog nooit teleur gesteld.
Zo'n bedrijf geef ik graag 20 euro voor de Ultimate edition.
150 had ik er ook zonder nadenken voor betaald gok ik
Zoals je op de link van Drankster kan zien is het wel meer dan 2 schijfjes augurk en 3 schijfjes tomaat.quote:
Game kost 100 euro en er is een budget optie. We wisten dat ze iets gingen doenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zoals je op de link van Drankster kan zien is het wel meer dan 2 schijfjes augurk en 3 schijfjes tomaat.
Ik snap werkelijk niet waarom jullie daar zo enthousiast over zijn. Het is gewoon een verdienmodel geworden om content eruit te halen en los te verkopen.
En het maakt mij geen flikker uit dat het om Rockstar gaat, bijna iedereen doet dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |