Nee, juist een apart topic voor mensen met airco waar ze de hele tijd tegen elkaar kunnen ouwehoeren dat ze een airco hebben en hoe lekker dat wel niet is en op hoeveel graden ze dat ding hebben ingesteld en dat ze maar niet begrijpen waarom niet iedereen een airco neemt want het is zo lekker koel en het is ook zo handig in de winter en dergelijk gelul.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:49 schreef Elan het volgende:
Kunnen we geen apart topic maken voor mensen zonder airco?
Want wij zijn minder ofzoquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:49 schreef Elan het volgende:
Nee hoor heb zelf airco maar het is toch interessanter welke waarden met bereikt onder normale omstandigheden dan iemand die de airco op 23 graden zet en het (suprise suprise) 23 graden in zijn of haar huis is.quote:
Ja da beter andersom dusquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor heb zelf airco maar het is toch interessanter welke waarden met bereikt onder normale omstandigheden dan iemand die de airco op 23 graden zet en het (suprise suprise) 23 graden in zijn of haar huis is.
Nee, maak maar een topic aan voor de airco mensen. Wij blijven hier. Te warm om te verhuizen naar een ander topic.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:49 schreef Elan het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, maak maar een topic aan voor de airco mensen. Wij blijven hier. Te warm om te verhuizen naar een ander topic.
Krijg mijn vloerverkoeling anders met geen mogelijkheid werkend met mijn hoeren NIBE L/L warmtepomp.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:45 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens de binnentemperatuurthermometer 22,2
volgens de thermostaat 23,5. Koeling staat aan.(grondgebonden waterpomp)
Vrijstaand huis.
Buitentemperatuur 34,5 volgens app NIBE.
Hier 25.5 maar dat is voor de ventilator prima te doen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:41 schreef vosss het volgende:
Volgens mijn kachel is het nu 26 graden in de woonkamer.
Ramen aan de Oost-, Zuid- en West-zijde helpen ook niet echtquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:06 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens de binnentemperatuurthermometer 23,0
volgens de thermostaat 24,5. Koeling staat aan.(grondgebonden waterpomp)
Vrijstaand huis.
Buitentemperatuur 38,0 volgens app NIBE.
Is een Nibe W/W warmtepomp, maar heb je in de app al "verwarming uitschakelen" geprobeerd?quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:39 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Krijg mijn vloerverkoeling anders met geen mogelijkheid werkend met mijn hoeren NIBE L/L warmtepomp.
Tnx maar dat had ik gedaan, had hem op handmatige modus staan. Net wat zitten klooien tussen auto en handmatige modus en opnieuw opgestart en lijkt nu éin-de-lijk te gaan werken. Aanvoertemp van 18 graden nuquote:Op woensdag 24 juni 2026 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is een Nibe W/W warmtepomp, maar heb je in de app al "verwarming uitschakelen" geprobeerd?
Niet lager dan 18 zetten trouwens, dan heb je kans op vocht op de vloer (of aan het plafond, als de bovenverdieping ook vloerkoeling heeft).quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:29 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Tnx maar dat had ik gedaan, had hem op handmatige modus staan. Net wat zitten klooien tussen auto en handmatige modus en opnieuw opgestart en lijkt nu éin-de-lijk te gaan werken. Aanvoertemp van 18 graden nu
Goeie, dankjewel!quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet lager dan 18 zetten trouwens, dan heb je kans op vocht op de vloer (of aan het plafond, als de bovenverdieping ook vloerkoeling heeft).
Oh ja, ik zou hier nog op terugkomen. Toen ik thuiskwam om 4 uur was het 29,2. En inmiddels is het opgelopen tot 30,3. Dus de ramen kunnen bijna alweer open als het zo doorgaat.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:07 schreef kilon het volgende:
Inmiddels 28.5. Er komt ongeveer elke 20 minuten 0,2 bij. Vanmiddag ben ik weg dus ben benieuwd wat het geworden is als ik eind van de middag terugkom.
24 hierquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:27 schreef DutchBlend het volgende:
25c woonkamer (met mobairco aan sinds 14u)
Hehe ja, maakt het gelijk duidelijk, dus why notquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
24 hier![]()
Zie dat mijn term 'mobairco' ingeburgerd begint te worden
3 flessen met bevroren water vannacht op de slaapkamer zettenquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:48 schreef Elan het volgende:
Vergeet niet dat een koele slaapkamer tijdens zomernachten essentieel is voor een goede nachtrust! 🌿
Mijn bovenverdieping is de zolder (bovenwoning met zolder, recht op het zuiden).quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:55 schreef DutchBlend het volgende:
Bovenverdieping 27,5c.
Zojuist 2 mobaircos aangezet daar. Ben benieuwd
Ziek warm. Slaap je dezer dagen in de huiskamer dan (lijkt mij wel)?quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn bovenverdieping is de zolder (bovenwoning met zolder, recht op het zuiden).
En dat is mijn slaapkamer.
Liep net even naar boven en aiaiai wat een hitte
Ruim boven de 30, ik schat 34 of 35.
Volgend jaar komt er een 2e mobairco bij voor de slaapkamer.
De afgelopen week was het 'te doen' met een ventilator naast het bed.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:35 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Ziek warm. Slaap je dezer dagen in de huiskamer dan (lijkt mij wel)?
nee slaap kamerramen heb ik vanochtend al dicht gedaan,quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Huh wat? Ramen open?
Ben wel benieuwd of dat moment nog gaat komen voor zondag. Zelfs als het buiten koeler is, maakt die hoge LV het nog bij lange na niet waard.
Zojuist 3,5 uur later 25,5c boven. Het is hard werken voor ze.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:55 schreef DutchBlend het volgende:
Bovenverdieping 27,5c.
Zojuist 2 mobaircos aangezet daar. Ben benieuwd
Gedurende de nacht gedaald naar 27,2quote:
Zit nu ook op 25 heeft niet meer afgekoeld vannachtquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:26 schreef Discombobulate het volgende:
25
Is me toch net ietwat te warm. Benieuwd of het wat omlaag gaat nog vannacht. 23 was prima, zo warm was het toen ik thuiskwam.
Hey Hobje! Lang niet gezien.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zit nu ook op 25 heeft niet meer afgekoeld vannacht
Lekker fris in de mond.quote:
Stel je je huis open voor klimaatvluchtelingen zoals ik?quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:44 schreef StateOfMind het volgende:
Bij mijn ouders was het 30,5 binnen.
Had nog een aircooler op zolder staan, was ik helemaal vergeten.
Die maar aan mijn ouders gegeven.
Alle beetjes helpen.
Klimaatvluchtelingquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Stel je je huis open voor klimaatvluchtelingen zoals ik?
Je luchtvochtigheid is nog wel prima. Daar zit ik ruim boven.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zal morgen de 40 wel halen
Zou ik niet doen, die blaast droge warme lucht. Geen experiment voor bij 40c. Cooling is droog en koud (ontvochtigt dus ook). Het is gewoon vochtig weer.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:35 schreef StateOfMind het volgende:
Als het morgen idd die temperatuur wordt binnen, ga ik eens kijken op de ontvochtings stand.
*schrapt planquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:52 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, die blaast droge warme lucht. Geen experiment voor bij 40c. Cooling is droog en koud (ontvochtigt dus ook). Het is gewoon vochtig weer.
Maar doe je ding uiteraard
Je slaapt toch in de huiskamer? Dus in de nabijheid van het apparaat?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Twijfel alleen of ik de mobairco uit zet als ik naar bed ga, of aan laat staan de hele nacht.
Hou er niet van om appatuur 's nachts aan te laten staan als ik slaap.
Ik ben inmiddels zo ver heen dat het enige wat mij nog kan weerhouden om hem morgen de hele dag aan te laten terwijl ik op werk zit het simpele feit is dat ie voorbij een bepaalde delta T eerder averechts gaat werken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef StateOfMind het volgende:
Twijfel alleen of ik de mobairco uit zet als ik naar bed ga, of aan laat staan de hele nacht.
Hou er niet van om appatuur 's nachts aan te laten staan als ik slaap.
Over 12 uur is straks? Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:11 schreef Sport_Life het volgende:
Straks voetbal kijken in de kelder. 19,5 graden.
Bikkelenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:45 schreef Discombobulate het volgende:
22,5 was minimum, maar daarna ging het alweer snel naar 23,0
Nog 2-3 dagen bikkelen.
Ik kan er niks aan doen dat jij in het zuiden of midden woont. Als het hier 28,5 was had ik precies hetzelfde gezegd.quote:
Stijve tepelsgenotquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:11 schreef Sport_Life het volgende:
Straks voetbal kijken in de kelder. 19,5 graden.
Herhaling van vannacht, ik heb nog niet gekeken.. spannendquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over 12 uur is straks? Weer wat geleerd.
Je hebt toch wel een ventilator…?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:01 schreef Makamba_ het volgende:
Nu al 30,5 graden. Het breekpunt van boos worden is bijna bereikt.
Gaat toch weinig oplossen qua temperatuur, maar volgend jaar koop ik echt een mobiele airco.quote:
Kan ik absoluut aanraden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gaat toch weinig oplossen qua temperatuur, maar volgend jaar koop ik echt een mobiele airco.
Zeg ik nu al 4 jaar dus mijn eigen schuld. Oke ik zal niet boos worden.
36 graden binnen what the helly.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
36,2 en rap stijgendeHad het vanmorgen kort even naar 29 gekregen.
![]()
[ afbeelding ]
En ik zal volgend jaar wel een rapport uitbrengen over mijn upgrade naar een mobiele splitquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kan ik absoluut aanraden.
Hier zou het normaal nu ook 30+ zijn geweest hier binnen, nu 24 om de woonkamer.
Dat is ook mijn gedachte nu. Van de andere kant, het is elk jaar maar een paar dagen zo heet. Dan moet ik weer een plekje vinden waar dat apparaat 350 dagen per jaar niks staat te doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:04 schreef Makamba_ het volgende:
maar volgend jaar koop ik echt een mobiele airco.
Zeg ik nu al 4 jaar dus mijn eigen schuld
Koop geen Eurom mobiele split. Die oververhitte zondag bij mijquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:17 schreef Nattekat het volgende:
En ik zal volgend jaar wel een rapport uitbrengen over mijn upgrade naar een mobiele split
Ik had ook Midea op het oog. Maar wel pas komend voorjaar, heb het idee dat er wat meer te kiezen is dan voor een betere prijs. Daarnaast zit er nog een kleine kanttekening aan vast dat ik een kiepraam heb waar de buitenunit wel doorheen moet passen, en ik kan nergens de dimensies van die buitenunit vinden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:57 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Koop geen Eurom mobiele split. Die oververhitte zondag bij mij
Ben nu maar aan het wachten op een Midea, hopelijk woensdag
Afmeting binnenunit: 65 x 52 x 34 cmquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:04 schreef Nattekat het volgende:
ik kan nergens de dimensies van die buitenunit vinden.
Volgens mij gaat dat dan echt net nietquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:15 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Afmeting binnenunit: 65 x 52 x 34 cm
Afmeting buitenunit : 44 x 50 x 26 cm
Hoedan zo heet! omg, dat is echt klote!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Met wat voor apps of iets maken jullie zo'n grafieken?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik gebruik de app van mijn meet kastjes, Switchbot. NK gebruikt Home Assistantquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Met wat voor apps of iets maken jullie zo'n grafieken?
Yes. 100 jaar oud pand, schuin dak aan alle kanten. Maakt niet uit waar in mijn appartement. Woonkamer, slaapkamer, badkamer, keuken. Overal is het een ovenquote:
En je mag geen airco plaatsen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:24 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Yes. 100 jaar oud pand, schuin dak aan alle kanten. Maakt niet uit waar in mijn appartement. Woonkamer, slaapkamer, badkamer, keuken. Overal is het een oven
Multi-split airco aanschaffen. Krijg je geen spijt van. In de winter kun je er lekker mee verwarmenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:19 schreef Claude_Viole het volgende:
Bij mij thuis: 29 graden, niet te doen, én dan ook nog eens met gordijnen en rolgordijnen dicht...
Ik ben dus naar mijn vader toegegaan. Daar is het 25 graden in huis.
Ik vind het buiten eerlijk gezegd wel lekker. Gisteren heerlijk op een terras gegeten terwijl vrijwel iedereen in het restaurant binnen bij de airco zat. Zo zonde!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:38 schreef Stoorzendert het volgende:
24°C
Anders wordt de overgang binnen / buiten te groot
Zit ik wel aan te denken...quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Multi-split airco aanschaffen. Krijg je geen spijt van. In de winter kun je er lekker mee verwarmenKoelen kost in verhouding niet zoveel.
De heisa snap ik niet zo goed. En als je alles op z'n 'elfendertigste' doet is het nog goed te doen, maar van mij mag het wel een paar graadjes minder hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het buiten eerlijk gezegd wel lekker. Gisteren heerlijk op een terras gegeten terwijl vrijwel iedereen in het restaurant binnen bij de airco zat. Zo zonde!
Nope, mag niet. Een vaste niet iig. Elektra in het pand trekt dat ook niet trouwens.quote:
Dat is raar. Je offert 1 groep op, maar het opgenomen vermogen van een redelijke airco is vaak niet meer dan 1500 - 2500Watt. En dat is met een 6kW buitenunit op vol vermogen. Daarboven moet je sowieso naar een krachtgroep.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:43 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Nope, mag niet. Elektra in het pand trekt dat ook niet trouwens.
Ik had zo'n mobiel split unit ding voor caravan's die het een jaartje prima deed, maar die gaf vorige week dus de geest
Een mobiele airco trekt meer stroomquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:43 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Nope, mag niet. Een vaste niet iig. Elektra in het pand trekt dat ook niet trouwens.
Ik had zo'n mobiel split unit ding voor caravan's die het een jaartje prima deed, maar die gaf vorige week dus de geest
Ik heb in principe maar 1 groep... voor 65 vierkante meter. Daar zit ook nog delen van 2 andere appartementen op. (leuk eh, die VVD huurmarktquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is raar. Je offert 1 groep op, maar het opgenomen vermogen van een redelijke airco is vaak niet meer dan 1500 - 2500Watt. En dat is met een 6kW buitenunit op vol vermogen. Daarboven moet je sowieso naar een krachtgroep.
Bak eens een ei in het schuurtje.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
26.8 °C, buiten iets van 35 graden.
In het schuurtje is het 41.6 °C
Hoe kan dit in godsnaam?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:37 schreef Cheeseburgert het volgende:
Ik denk dat ik de piek voor vandaag nu wel te pakken heb, hoop ik
[ afbeelding ]
Ik leef wel mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Doe eens lief naar de andere Fokkers.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:15 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik leef wel mee natuurlijk.
Want nog niet zo lang geleden was het in mijn huis ook 28 gr. met dit soort weer.![]()
Bovenwoning met amper tot geen isolatie en schuin dak. In het Oosten van het landquote:
lekker naar het zwembad geweest 30 baantjes getrokken en terug langs het kanaal gefietst , prima te doenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:19 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Bovenwoning met amper tot geen isolatie en schuin dak. In het Oosten van het land![]()
Gelukkig nu wel weer langzaam aan het afkoelen, bijna een graad eraf.
Slaapkamer/zolder 34 😱quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
25
Bedacht me net dat mijn wandklok ook een hygrometer en thermometer heeft.
En die heb ik zojuist op zolder geplaatst, omdat ik toch benieuwd ben naar de temperatuur daar.
Hygrometer stond beneden op 57 en die zag ik meteen iets oplopen.
Over een uurtje even checken.
Wat een achterlijk groot verschil. Dit kan niet eens. Of heb je een airco blazen ofzo in je woonkamer.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Slaapkamer/zolder 34 😱
Woonkamer 25
Hier 34quote:
RIP aan de nabestaanden alvast.quote:
Mobiele airco idd, recent gekocht, want anders zou het nu zeker 31 zijn in de woonkamer.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat een achterlijk groot verschil. Dit kan niet eens. Of heb je een airco blazen ofzo in je woonkamer.
Die staan om de hoek al te wachten op mijn nalatenschapquote:
dicht laten, vannacht koelt het nauwelijks af buiten dus aan de raam open zetten heb je weinig verkoeling aan, enkel het vocht wat binnen komtquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:53 schreef StateOfMind het volgende:
Normaliter gooi je alles open zodra het buiten koeler/minder heet is dan binnen.
Maar hoe zit dat eigenlijk als het buiten idd koeler is dan binnen, maar wel heel smerig benauwd door de hoge luchtvochtigheid?
25 en luchtvochtigheid van 72 nuquote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
26 met 78% luchtvochtigheid, zometeen gaat er een raampje open
Genieten! 23.5 hier. Trek zo een jas aanquote:
19 is te koud. Het ideale verschil is ~6 graden met buitenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 00:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
25,6 in de woonkamer. In de slaapkamer spint de airco op 19 graden.
Het was hier vandaag 39 graden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
19 is te koud. Het ideale verschil is ~6 graden met buiten
Damn, ik vond het met 34 graden in de ongeisoleerde garage met plat dak al warm, maar dan moet de vloerkoeling z'n werk daar dus ook doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 00:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het was hier vandaag 39 graden.
Om dan de airco op 33 te zetten vond ik geen goed idee
Sympathiek, even je mede-Fokker laten weten dat jij het zo heerlijk koel hebt.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 00:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Genieten! 23.5 hier. Trek zo een jas aan
Waarom doet het daar zijn werk niet…?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, ik vond het met 34 graden in de ongeisoleerde garage met plat dak al warm, maar dan moet de vloerkoeling z'n werk daar dus ook doen.
Het is weinig gedaald. 25.8 °C nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
Ik ken ze niet, maar die zijn er ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:07 schreef xminator het volgende:
Boven 21 graden, beneden 24 graden. Grootste voordeel is ook dat de luchtvochtigheid lekker laag is.
Mensen hebben geld voor drie auto’s en elke dag onzinnig buiten rijden… maar geld stoppen in een airco a 1.500 euro ho maar.
Is relatief natuurlijk. Als het binnen 35 graden was dan is het zeker afgekoeldquote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:24 schreef Lavenderlily het volgende:
Mijn huis is "afgekoeld" naar zo'n 28.5 graden.
Begin maar alvast met je mentale voorbereiding, aankomende nacht gaat sowieso weer een tropenmacht worden en morgen nog steeds warm. Alleen niet meer zo warm als vandaag gelukkig.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:56 schreef Discombobulate het volgende:
25,5
Eigenlijk niet echt iets afgekoeld vannacht. Werd voorspeld dat het 22 minimaal zou worden vannacht, maar volgens mij zat het daar gewoon boven.
Gadver zeg. Ik ben er nu, ondanks meer gewenning, wel echt klaar mee. Als hier geen onweer des doods komt vanmiddag/vanavond hebben we gewoon weer zo'n dag. Dan wordt het pas zondagnacht dat het spul open kan en er significant een beetje van af kan.
Dat hangt dus van de onweer af. Vorige keer toen het zo warm was en flink ging onweren heb ik er een paar graden van af gekregen binnen een uur ofzo, zo lang alles maar tegen elkaar open staat en het doorwaait.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begin maar alvast met je mentale voorbereiding, aankomende nacht gaat sowieso weer een tropenmacht worden en morgen nog steeds warm. Alleen niet meer zo warm als vandaag gelukkig.
Onweer of niet, het blijft gewoon warm. Je zal hooguit direct na de bui even wat verkoeling hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat hangt dus van de onweer af. Vorige keer toen het zo warm was en flink ging onweren heb ik er een paar graden van af gekregen binnen een uur ofzo, zo lang alles maar tegen elkaar open staat en het doorwaait.
Weer zo’n Fokkernaaier.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:31 schreef UitStraling het volgende:
21 graden, hard en veel werken en je huis gewoon luxueus met premium split units koelen van de nok tot aan de kelder
Fans, maar ik zal blij zijn als de temps weer wat omlaag gaan. Ik ben zo'n figuur die als het sneeuwt nog in een t-shirt buiten loopt.quote:
Niet iedereen heeft er het budget voor, en in het geval van huurwoningen mag er vaak niks aan de gevel gemonteerd worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:31 schreef spickel het volgende:
Heb even wat koeler gezet, nu 20.5 overal. Mitsubishi Heavy doet zijn werk goed, heb ze al jaren en jaren, en qua kosten heb ik ze meerdere malen er uit.
Ik snap mensen zonder airco echt niet. In de winter lekker mee verwarmen voor een fractie van de gaskosten. Even een investering, maar wel de beste van je leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |