abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221135178


Op warme dagen kun je je huis op natuurlijke wijze koel houden zonder een airconditioning te gebruiken. Hier zijn enkele tips:

1. **Ventilatie**: 's ochtends kun je alle ramen openzetten om het huis door te laten waaien. Zodra het warmer wordt, sluit je de ramen en gordijnen om de ergste warmte buiten te houden. Witte lakens voor de ramen spannen kan ook helpen.

2. **Bescherming tegen warmte**: Gebruik zonnewering, plant een boom aan de zonnige kant van je huis en laat klimplanten tegen de muren groeien. Dit helpt om de zon buiten te houden.

3. **Zet apparaten uit**: Elektrische apparaten geven warmte af, dus zet ze uit als je het huis wilt verkoelen. Vermijd ook het gebruik van de oven en kook zo min mogelijk.

4. **Voetenbadje**: Vul een emmer met koud water en ijsblokjes en dompel je voeten erin voor directe verfrissing. Een plantenspuit gevuld met water kan ook helpen.

5. **Luchtige kleding**: Draag luchtige kleding van natuurlijke materialen zoals linnen, katoen en bamboe. Kies voor loszittende kleding.

Vergeet niet dat een koele slaapkamer tijdens zomernachten essentieel is voor een goede nachtrust! 🌿

Bekijk deze YouTube-video
blablablabla
pi_221135180
Kunnen we geen apart topic maken voor mensen zonder airco?
blablablabla
pi_221135205
28
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221135211
20.5
  roze woensdag 24 juni 2026 @ 11:57:49 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221135227
26
Your beauty never ever scared me.
pi_221135244
33,5
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 12:01:08 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135245
23,5

Het is echt precies even warm als 24 uur geleden. Met als kanttekening dat ik nu de airco aan heb staan, en gisteren niet. Gaat echt nog wel wat worden zo.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:01:23 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221135248
24.0
pi_221135263
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:49 schreef Elan het volgende:
Kunnen we geen apart topic maken voor mensen zonder airco?
Nee, juist een apart topic voor mensen met airco waar ze de hele tijd tegen elkaar kunnen ouwehoeren dat ze een airco hebben en hoe lekker dat wel niet is en op hoeveel graden ze dat ding hebben ingesteld en dat ze maar niet begrijpen waarom niet iedereen een airco neemt want het is zo lekker koel en het is ook zo handig in de winter en dergelijk gelul.

On topic: 27.5
pi_221135295
Inmiddels 28.5. Er komt ongeveer elke 20 minuten 0,2 bij. Vanmiddag ben ik weg dus ben benieuwd wat het geworden is als ik eind van de middag terugkom.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 12:07:59 #11
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221135304
27
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 12:08:44 #12
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221135315
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:49 schreef Elan het volgende:
Kunnen we geen apart topic maken voor mensen zonder airco?
Want wij zijn minder ofzo ;(?
pi_221135359
25.5

Met zonnescherm buiten, gordijnen/rolgordijnen dicht en 2 ventilators
I'm not online, it's just your imagination
pi_221135372
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
Want wij zijn minder ofzo ?
Blijkbaar :{

pi_221135377
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:08 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Want wij zijn minder ofzo ;(?
Nee hoor heb zelf airco maar het is toch interessanter welke waarden met bereikt onder normale omstandigheden dan iemand die de airco op 23 graden zet en het (suprise suprise) 23 graden in zijn of haar huis is.
blablablabla
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 12:21:02 #16
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221135381
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Nee hoor heb zelf airco maar het is toch interessanter welke waarden met bereikt onder normale omstandigheden dan iemand die de airco op 23 graden zet en het (suprise suprise) 23 graden in zijn of haar huis is.
Ja da beter andersom dus :P
pi_221135554
Volgens de binnentemperatuurthermometer 22,2

volgens de thermostaat 23,5. Koeling staat aan.(grondgebonden waterpomp)

Vrijstaand huis.

Buitentemperatuur 34,5 volgens app NIBE.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_221135799
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:49 schreef Elan het volgende:
Kunnen we geen apart topic maken voor mensen zonder airco?
Nee, maak maar een topic aan voor de airco mensen. Wij blijven hier. Te warm om te verhuizen naar een ander topic.
pi_221135816
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:21 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Nee, maak maar een topic aan voor de airco mensen. Wij blijven hier. Te warm om te verhuizen naar een ander topic.
_O- idd
het is hier 27.5 graden, ik blijf gewoon hier zweten :6

:+ ;)
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:39:24 #20
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221135902
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:45 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens de binnentemperatuurthermometer 22,2

volgens de thermostaat 23,5. Koeling staat aan.(grondgebonden waterpomp)

Vrijstaand huis.

Buitentemperatuur 34,5 volgens app NIBE.
Krijg mijn vloerverkoeling anders met geen mogelijkheid werkend met mijn hoeren NIBE L/L warmtepomp.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221136328
24,5
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221137213
Volgens mijn kachel is het nu 26 graden in de woonkamer. :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  roze woensdag 24 juni 2026 @ 15:43:01 #23
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221137222
quote:
15s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:41 schreef vosss het volgende:
Volgens mijn kachel is het nu 26 graden in de woonkamer. :'(
Hier 25.5 maar dat is voor de ventilator prima te doen.
Your beauty never ever scared me.
pi_221137229
21 graden *O*
Smile, it's free therapy.
pi_221137252
Weet niet waarom maar de koelste plek in m'n huis is de wc beneden )))
I carried the fire before I knew its name.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')