Nee, juist een apart topic voor mensen met airco waar ze de hele tijd tegen elkaar kunnen ouwehoeren dat ze een airco hebben en hoe lekker dat wel niet is en op hoeveel graden ze dat ding hebben ingesteld en dat ze maar niet begrijpen waarom niet iedereen een airco neemt want het is zo lekker koel en het is ook zo handig in de winter en dergelijk gelul.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:49 schreef Elan het volgende:
Kunnen we geen apart topic maken voor mensen zonder airco?
Want wij zijn minder ofzoquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:49 schreef Elan het volgende:
Nee hoor heb zelf airco maar het is toch interessanter welke waarden met bereikt onder normale omstandigheden dan iemand die de airco op 23 graden zet en het (suprise suprise) 23 graden in zijn of haar huis is.quote:
Ja da beter andersom dusquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor heb zelf airco maar het is toch interessanter welke waarden met bereikt onder normale omstandigheden dan iemand die de airco op 23 graden zet en het (suprise suprise) 23 graden in zijn of haar huis is.
Nee, maak maar een topic aan voor de airco mensen. Wij blijven hier. Te warm om te verhuizen naar een ander topic.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:49 schreef Elan het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, maak maar een topic aan voor de airco mensen. Wij blijven hier. Te warm om te verhuizen naar een ander topic.
Krijg mijn vloerverkoeling anders met geen mogelijkheid werkend met mijn hoeren NIBE L/L warmtepomp.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:45 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens de binnentemperatuurthermometer 22,2
volgens de thermostaat 23,5. Koeling staat aan.(grondgebonden waterpomp)
Vrijstaand huis.
Buitentemperatuur 34,5 volgens app NIBE.
Hier 25.5 maar dat is voor de ventilator prima te doen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:41 schreef vosss het volgende:
Volgens mijn kachel is het nu 26 graden in de woonkamer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |