Ik vind het al comfortabel voelen als de verwarming gewoon staat te loeien.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:54 schreef Discombobulate het volgende:
20 is bij mij wel minimaal om me echt comfortabel te voelen.
18,5 kan wel, bijvoorbeeld nadat ik gewerkt heb, maar als ik dan even een kwartiertje zit krijg ik het weer koud. Je kan ook niet 24/7 in beweging blijven, want je wil ook gewoon wel even een boek lezen of bankhangen of gamen.
Stoken stoken stokenquote:Op zondag 23 november 2025 09:23 schreef Nattekat het volgende:
17.
Thermostaat is afgestoft, de droom is over.
Ik heb hem nu op 19 gezet. Met een beetje mazzel is dat net warm genoeg om de verwarmingen permanent een beetje warm te houden vandaag. Dat is gewoon het belangrijkste.quote:Op zondag 23 november 2025 09:34 schreef dud0r het volgende:
Als de thermostaat aan slaat wat doen jullie dan? Laten staan op die temperatuur en dat die dan elk half uur of uur even een paar minuten aan gaat of zet je 'm hoger voor een wat langere periode om 'm daarna weer terug te zetten?
Ik doe een soortgelijk iets. Ligt er ook aan hoe laat het is enzo. Gisterenochtend even naar de 20 geknalt en rest van de dag is het niet nodig geweestquote:Op zondag 23 november 2025 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem nu op 19 gezet. Met een beetje mazzel is dat net warm genoeg om de verwarmingen permanent een beetje warm te houden vandaag. Dat is gewoon het belangrijkste.
Als ik hem alleen in de avond nodig heb, is het gewoon in één ruk naar 21 oid en daarna weer uit.
quote:Op zondag 23 november 2025 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh 11 graden
De kachel staat nu net op 15
Eens zien of dat warm genoeg wordt
Lekker voor de schimmel in huisquote:Op zondag 23 november 2025 12:14 schreef Newone82 het volgende:
15 graden.
Best te doen. Vanavond pas kacheltje aan.
Ik heb geen schimmelquote:Op zondag 23 november 2025 12:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
Lekker voor de schimmel in huis
Heeft jouw huis nul isolatie? Enkel glas? Gaten in je muren?quote:Op zondag 23 november 2025 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh 11 graden
De kachel staat nu net op 15
Eens zien of dat warm genoeg wordt
Ik heb geen schimmel. Luchtvochtigheid 49% op mijn metertje. Dus keurig.quote:Op zondag 23 november 2025 12:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
Lekker voor de schimmel in huis
Enkel glas iddquote:Op zondag 23 november 2025 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft jouw huis nul isolatie? Enkel glas? Gaten in je muren?
Volledig gezinsinkomen van 11k per jaar is wel een flexquote:Op zondag 23 november 2025 16:32 schreef halfway het volgende:
21,5 met een gezinsinkomen van ¤11.000 netto maken wij het ons niet te moeilijk.
Pm kut!quote:Op zondag 23 november 2025 16:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Volledig gezinsinkomen van 11k per jaar is wel een flex
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |