Afmeting binnenunit: 65 x 52 x 34 cmquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:04 schreef Nattekat het volgende:
ik kan nergens de dimensies van die buitenunit vinden.
Volgens mij gaat dat dan echt net nietquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:15 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Afmeting binnenunit: 65 x 52 x 34 cm
Afmeting buitenunit : 44 x 50 x 26 cm
Hoedan zo heet! omg, dat is echt klote!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
36,2 en rap stijgendeHad het vanmorgen kort even naar 29 gekregen.
![]()
[ afbeelding ]
Met wat voor apps of iets maken jullie zo'n grafieken?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
36,2 en rap stijgendeHad het vanmorgen kort even naar 29 gekregen.
![]()
[ afbeelding ]
Ik gebruik de app van mijn meet kastjes, Switchbot. NK gebruikt Home Assistantquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Met wat voor apps of iets maken jullie zo'n grafieken?
Yes. 100 jaar oud pand, schuin dak aan alle kanten. Maakt niet uit waar in mijn appartement. Woonkamer, slaapkamer, badkamer, keuken. Overal is het een ovenquote:
En je mag geen airco plaatsen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:24 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Yes. 100 jaar oud pand, schuin dak aan alle kanten. Maakt niet uit waar in mijn appartement. Woonkamer, slaapkamer, badkamer, keuken. Overal is het een oven
Multi-split airco aanschaffen. Krijg je geen spijt van. In de winter kun je er lekker mee verwarmenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:19 schreef Claude_Viole het volgende:
Bij mij thuis: 29 graden, niet te doen, én dan ook nog eens met gordijnen en rolgordijnen dicht...
Ik ben dus naar mijn vader toegegaan. Daar is het 25 graden in huis.
Ik vind het buiten eerlijk gezegd wel lekker. Gisteren heerlijk op een terras gegeten terwijl vrijwel iedereen in het restaurant binnen bij de airco zat. Zo zonde!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:38 schreef Stoorzendert het volgende:
24°C
Anders wordt de overgang binnen / buiten te groot
Zit ik wel aan te denken...quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Multi-split airco aanschaffen. Krijg je geen spijt van. In de winter kun je er lekker mee verwarmenKoelen kost in verhouding niet zoveel.
De heisa snap ik niet zo goed. En als je alles op z'n 'elfendertigste' doet is het nog goed te doen, maar van mij mag het wel een paar graadjes minder hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het buiten eerlijk gezegd wel lekker. Gisteren heerlijk op een terras gegeten terwijl vrijwel iedereen in het restaurant binnen bij de airco zat. Zo zonde!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |