abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:13:28 #151
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221155662
Vanochtend begonnen op 23, nu 25.

Buiten 38 nu.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:15:35 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155692
Keuken meldt 25,7, dat was gisteren de piek. En we moeten nog een paar uur voor ik thuis ben.

Sinds ik een zonnescherm heb is niet meer zo warm geweest in huis los van vakanties.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221155697
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:04 schreef Nattekat het volgende:

ik kan nergens de dimensies van die buitenunit vinden.
Afmeting binnenunit: 65 x 52 x 34 cm
Afmeting buitenunit : 44 x 50 x 26 cm
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:16:36 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155706
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:15 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Afmeting binnenunit: 65 x 52 x 34 cm
Afmeting buitenunit : 44 x 50 x 26 cm
Volgens mij gaat dat dan echt net niet :{

Straks even meten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221155742
24,5
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:21:22 #156
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155755
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
36,2 en rap stijgende :') Had het vanmorgen kort even naar 29 gekregen. ;(

[ afbeelding ]
Hoedan zo heet! omg, dat is echt klote!!!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:26:41 #157
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221155795
Rechtsachter 43C
Links achter 40C

Midvoor 34C

Centrum 28,2C
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221155813
27,5 🥵

Heel veel warmer moet het ook niet meer worden. Hoop uiteindelijk maximaal de 28 aan te tikken, masr ben wel helemaal klaar met fie kuthittd. :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221155842
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
36,2 en rap stijgende :') Had het vanmorgen kort even naar 29 gekregen. ;(

[ afbeelding ]
Met wat voor apps of iets maken jullie zo'n grafieken?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator / Redactie FP vrijdag 26 juni 2026 @ 14:32:56 #160
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221155848
28, hetzelfde als vanochtend om 8:30, interessant. Had gedacht dat het inmiddels wel 28,5 of 29 zou zijn geweest.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221155873
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:32 schreef vosss het volgende:

[..]
Met wat voor apps of iets maken jullie zo'n grafieken?
Ik gebruik de app van mijn meet kastjes, Switchbot. NK gebruikt Home Assistant :)
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_221155913
22,6 met een luchtvochtigheid van 70%
pi_221155970
Update :r
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:06:04 #164
456828 viceversa
graag verwijderen
pi_221156095
27,5 graden maar echt benauwd
graag verwijderen
pi_221156119
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:48 schreef Cheeseburgert het volgende:
Update :r
[ afbeelding ]
:o

Bovenwoning met schuin dak?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:19:10 #166
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_221156304
Bij mij thuis: 29 graden, niet te doen, én dan ook nog eens met gordijnen en rolgordijnen dicht...
Ik ben dus naar mijn vader toegegaan. Daar is het 25 graden in huis.
pi_221156341
Nog altijd precies 23,1 graden:

pi_221156362
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:48 schreef Cheeseburgert het volgende:
Update :r
[ afbeelding ]
Jezus!
pi_221156380
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:09 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
:o

Bovenwoning met schuin dak?
Yes. 100 jaar oud pand, schuin dak aan alle kanten. Maakt niet uit waar in mijn appartement. Woonkamer, slaapkamer, badkamer, keuken. Overal is het een oven :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_221156402
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:24 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Yes. 100 jaar oud pand, schuin dak aan alle kanten. Maakt niet uit waar in mijn appartement. Woonkamer, slaapkamer, badkamer, keuken. Overal is het een oven :')
En je mag geen airco plaatsen?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:38:23 #171
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221156465
24°C

Anders wordt de overgang binnen / buiten te groot
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:39:26 #172
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221156470
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:19 schreef Claude_Viole het volgende:
Bij mij thuis: 29 graden, niet te doen, én dan ook nog eens met gordijnen en rolgordijnen dicht...
Ik ben dus naar mijn vader toegegaan. Daar is het 25 graden in huis.
Multi-split airco aanschaffen. Krijg je geen spijt van. In de winter kun je er lekker mee verwarmen ;) Koelen kost in verhouding niet zoveel.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_221156476
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:38 schreef Stoorzendert het volgende:
24°C

Anders wordt de overgang binnen / buiten te groot
Ik vind het buiten eerlijk gezegd wel lekker. Gisteren heerlijk op een terras gegeten terwijl vrijwel iedereen in het restaurant binnen bij de airco zat. Zo zonde!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:41:26 #174
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_221156497
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:39 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Multi-split airco aanschaffen. Krijg je geen spijt van. In de winter kun je er lekker mee verwarmen ;) Koelen kost in verhouding niet zoveel.
Zit ik wel aan te denken... :)
Maar ik heb wel een huurwoning.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:42:17 #175
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221156512
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik vind het buiten eerlijk gezegd wel lekker. Gisteren heerlijk op een terras gegeten terwijl vrijwel iedereen in het restaurant binnen bij de airco zat. Zo zonde!
De heisa snap ik niet zo goed. En als je alles op z'n 'elfendertigste' doet is het nog goed te doen, maar van mij mag het wel een paar graadjes minder hoor.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')