abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221135178


Op warme dagen kun je je huis op natuurlijke wijze koel houden zonder een airconditioning te gebruiken. Hier zijn enkele tips:

1. **Ventilatie**: 's ochtends kun je alle ramen openzetten om het huis door te laten waaien. Zodra het warmer wordt, sluit je de ramen en gordijnen om de ergste warmte buiten te houden. Witte lakens voor de ramen spannen kan ook helpen.

2. **Bescherming tegen warmte**: Gebruik zonnewering, plant een boom aan de zonnige kant van je huis en laat klimplanten tegen de muren groeien. Dit helpt om de zon buiten te houden.

3. **Zet apparaten uit**: Elektrische apparaten geven warmte af, dus zet ze uit als je het huis wilt verkoelen. Vermijd ook het gebruik van de oven en kook zo min mogelijk.

4. **Voetenbadje**: Vul een emmer met koud water en ijsblokjes en dompel je voeten erin voor directe verfrissing. Een plantenspuit gevuld met water kan ook helpen.

5. **Luchtige kleding**: Draag luchtige kleding van natuurlijke materialen zoals linnen, katoen en bamboe. Kies voor loszittende kleding.

Vergeet niet dat een koele slaapkamer tijdens zomernachten essentieel is voor een goede nachtrust! 🌿

Bekijk deze YouTube-video
blablablabla
pi_221135180
Kunnen we geen apart topic maken voor mensen zonder airco?
blablablabla
pi_221135205
28
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221135211
20.5
  roze woensdag 24 juni 2026 @ 11:57:49 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221135227
26
Your beauty never ever scared me.
pi_221135244
33,5
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 12:01:08 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135245
23,5

Het is echt precies even warm als 24 uur geleden. Met als kanttekening dat ik nu de airco aan heb staan, en gisteren niet. Gaat echt nog wel wat worden zo.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:01:23 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221135248
24.0
pi_221135263
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:49 schreef Elan het volgende:
Kunnen we geen apart topic maken voor mensen zonder airco?
Nee, juist een apart topic voor mensen met airco waar ze de hele tijd tegen elkaar kunnen ouwehoeren dat ze een airco hebben en hoe lekker dat wel niet is en op hoeveel graden ze dat ding hebben ingesteld en dat ze maar niet begrijpen waarom niet iedereen een airco neemt want het is zo lekker koel en het is ook zo handig in de winter en dergelijk gelul.

On topic: 27.5
pi_221135295
Inmiddels 28.5. Er komt ongeveer elke 20 minuten 0,2 bij. Vanmiddag ben ik weg dus ben benieuwd wat het geworden is als ik eind van de middag terugkom.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 12:07:59 #11
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221135304
27
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 12:08:44 #12
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221135315
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:49 schreef Elan het volgende:
Kunnen we geen apart topic maken voor mensen zonder airco?
Want wij zijn minder ofzo ;(?
pi_221135359
25.5

Met zonnescherm buiten, gordijnen/rolgordijnen dicht en 2 ventilators
I'm not online, it's just your imagination
pi_221135372
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
Want wij zijn minder ofzo ?
Blijkbaar :{

pi_221135377
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:08 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Want wij zijn minder ofzo ;(?
Nee hoor heb zelf airco maar het is toch interessanter welke waarden met bereikt onder normale omstandigheden dan iemand die de airco op 23 graden zet en het (suprise suprise) 23 graden in zijn of haar huis is.
blablablabla
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 12:21:02 #16
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221135381
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Nee hoor heb zelf airco maar het is toch interessanter welke waarden met bereikt onder normale omstandigheden dan iemand die de airco op 23 graden zet en het (suprise suprise) 23 graden in zijn of haar huis is.
Ja da beter andersom dus :P
pi_221135554
Volgens de binnentemperatuurthermometer 22,2

volgens de thermostaat 23,5. Koeling staat aan.(grondgebonden waterpomp)

Vrijstaand huis.

Buitentemperatuur 34,5 volgens app NIBE.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_221135799
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:49 schreef Elan het volgende:
Kunnen we geen apart topic maken voor mensen zonder airco?
Nee, maak maar een topic aan voor de airco mensen. Wij blijven hier. Te warm om te verhuizen naar een ander topic.
pi_221135816
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:21 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Nee, maak maar een topic aan voor de airco mensen. Wij blijven hier. Te warm om te verhuizen naar een ander topic.
_O- idd
het is hier 27.5 graden, ik blijf gewoon hier zweten :6

:+ ;)
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:39:24 #20
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221135902
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:45 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens de binnentemperatuurthermometer 22,2

volgens de thermostaat 23,5. Koeling staat aan.(grondgebonden waterpomp)

Vrijstaand huis.

Buitentemperatuur 34,5 volgens app NIBE.
Krijg mijn vloerverkoeling anders met geen mogelijkheid werkend met mijn hoeren NIBE L/L warmtepomp.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221136328
24,5
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221137213
Volgens mijn kachel is het nu 26 graden in de woonkamer. :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  roze woensdag 24 juni 2026 @ 15:43:01 #23
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221137222
quote:
15s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:41 schreef vosss het volgende:
Volgens mijn kachel is het nu 26 graden in de woonkamer. :'(
Hier 25.5 maar dat is voor de ventilator prima te doen.
Your beauty never ever scared me.
pi_221137229
21 graden *O*
Smile, it's free therapy.
pi_221137252
Weet niet waarom maar de koelste plek in m'n huis is de wc beneden )))
I carried the fire before I knew its name.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:56:11 #26
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221137316
25.0 Ben ik blij mee.
pi_221137373
Volgens de binnentemperatuurthermometer 23,0

volgens de thermostaat 24,5. Koeling staat aan.(grondgebonden waterpomp)

Vrijstaand huis.

Buitentemperatuur 38,0 volgens app NIBE.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:25:44 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221137867
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:06 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens de binnentemperatuurthermometer 23,0

volgens de thermostaat 24,5. Koeling staat aan.(grondgebonden waterpomp)

Vrijstaand huis.

Buitentemperatuur 38,0 volgens app NIBE.
Ramen aan de Oost-, Zuid- en West-zijde helpen ook niet echt :X
Op Noord alleen 2 kleine ramen op iedere verdieping.

Maar goed, als je binnenkomt is het lekker koel, en met blote voeten op een vloer van 18/19 graden is helemaal koel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:27:18 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221137873
quote:
8s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:39 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Krijg mijn vloerverkoeling anders met geen mogelijkheid werkend met mijn hoeren NIBE L/L warmtepomp.
Is een Nibe W/W warmtepomp, maar heb je in de app al "verwarming uitschakelen" geprobeerd?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:29:55 #30
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221137882
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:27 schreef Leandra het volgende:

[..]
Is een Nibe W/W warmtepomp, maar heb je in de app al "verwarming uitschakelen" geprobeerd?
Tnx maar dat had ik gedaan, had hem op handmatige modus staan. Net wat zitten klooien tussen auto en handmatige modus en opnieuw opgestart en lijkt nu éin-de-lijk te gaan werken. Aanvoertemp van 18 graden nu _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:41:28 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221137955
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:29 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Tnx maar dat had ik gedaan, had hem op handmatige modus staan. Net wat zitten klooien tussen auto en handmatige modus en opnieuw opgestart en lijkt nu éin-de-lijk te gaan werken. Aanvoertemp van 18 graden nu _O_
Niet lager dan 18 zetten trouwens, dan heb je kans op vocht op de vloer (of aan het plafond, als de bovenverdieping ook vloerkoeling heeft).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:51:18 #32
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221138012
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Niet lager dan 18 zetten trouwens, dan heb je kans op vocht op de vloer (of aan het plafond, als de bovenverdieping ook vloerkoeling heeft).
Goeie, dankjewel! :)
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221138328
27
pi_221138397
22.1 *O*
pi_221138432
22
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:56:58 #36
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138458
24 de hele dag stabiel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221138466
20,5 in de ruimte waar ik nu aanwezig ben. Ik was net ook nog even op zolder en daar was het 41...
pi_221138472
27 graden in de woonkamer :'(
pi_221138595
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:07 schreef kilon het volgende:
Inmiddels 28.5. Er komt ongeveer elke 20 minuten 0,2 bij. Vanmiddag ben ik weg dus ben benieuwd wat het geworden is als ik eind van de middag terugkom.
Oh ja, ik zou hier nog op terugkomen. Toen ik thuiskwam om 4 uur was het 29,2. En inmiddels is het opgelopen tot 30,3. Dus de ramen kunnen bijna alweer open als het zo doorgaat.
pi_221138686
25c woonkamer (met mobairco aan sinds 14u). Geen puf om ook maar iets te doen
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:30:40 #41
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138706
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:27 schreef DutchBlend het volgende:
25c woonkamer (met mobairco aan sinds 14u)
24 hier ^p^ :6

Zie dat mijn term 'mobairco' ingeburgerd begint te worden 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221138716
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:30 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
24 hier ^p^ :6

Zie dat mijn term 'mobairco' ingeburgerd begint te worden 8-)
Hehe ja, maakt het gelijk duidelijk, dus why not :D

Ik woon trouwens in een betonnen airey hoekwoning uit de jaren 50 met de hele dag zon erop. Dus de warmtelast is hoog hier.
pi_221138725
Bovenverdieping koelen wordt nog een uitdaging straks
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:33:28 #44
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221138728
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:48 schreef Elan het volgende:

Vergeet niet dat een koele slaapkamer tijdens zomernachten essentieel is voor een goede nachtrust! 🌿

3 flessen met bevroren water vannacht op de slaapkamer zetten

koelt lekker af weet ik
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221138766
Volgens de binnentemperatuurthermometer 23,5

volgens de thermostaat 24,5. Koeling staat aan.(grondgebonden waterpomp)

Vrijstaand huis.

Buitentemperatuur 39,0 volgens app NIBE.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_221138941
Bovenverdieping 27,5c.
Zojuist 2 mobaircos aangezet daar. Ben benieuwd

[ Bericht 2% gewijzigd door DutchBlend op 24-06-2026 20:04:18 ]
pi_221138977
16 graden met airco. Niks mis mee.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221139084


Heerlijk constant.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:16:45 #49
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139111
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:55 schreef DutchBlend het volgende:
Bovenverdieping 27,5c.
Zojuist 2 mobaircos aangezet daar. Ben benieuwd
Mijn bovenverdieping is de zolder (bovenwoning met zolder, recht op het zuiden).

En dat is mijn slaapkamer.

Liep net even naar boven en aiaiai wat een hitte -O-
Ruim boven de 30, ik schat 34 of 35.

Volgend jaar komt er een 2e mobairco bij voor de slaapkamer.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221139127
25,5 beneden. Is prima.

Op zolder op één van de kamers daar van 9m2, waar ik nu zit, geen idee wat de temperatuur is, maar met een mobiele airco prima te doen. Anders niet :X
pi_221139187
25

Is me toch net ietwat te warm. Benieuwd of het wat omlaag gaat nog vannacht. 23 was prima, zo warm was het toen ik thuiskwam.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 20:35:39 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221139270


Huh wat? Ramen open?

Ben wel benieuwd of dat moment nog gaat komen voor zondag. Zelfs als het buiten koeler is, maakt die hoge LV het nog bij lange na niet waard.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221139272
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Mijn bovenverdieping is de zolder (bovenwoning met zolder, recht op het zuiden).

En dat is mijn slaapkamer.

Liep net even naar boven en aiaiai wat een hitte -O-
Ruim boven de 30, ik schat 34 of 35.

Volgend jaar komt er een 2e mobairco bij voor de slaapkamer.
Ziek warm. Slaap je dezer dagen in de huiskamer dan (lijkt mij wel)?
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:41:12 #54
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139310
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:35 schreef DutchBlend het volgende:

[..]
Ziek warm. Slaap je dezer dagen in de huiskamer dan (lijkt mij wel)?
De afgelopen week was het 'te doen' met een ventilator naast het bed.

Maar met die idioot hoge temperaturen van vandaag en de komende dagen is dat onbegonnen werk.

Heb 1 of 2 jaar geleden zo'n dik luchtbed van 40 of 50cm dik, met zo'n opblaas/leegloop motortje erin, dus die haal ik straks naar beneden ja.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:07:45 #55
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221139603
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Huh wat? Ramen open?

Ben wel benieuwd of dat moment nog gaat komen voor zondag. Zelfs als het buiten koeler is, maakt die hoge LV het nog bij lange na niet waard.
nee slaap kamerramen heb ik vanochtend al dicht gedaan,
staan nu alvast een paar flessen ijs om te koelen en straks nog een paar mee

komt goed
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221140010
28,5

Komt omdat we de gordijntjes onder de lichtkoepels hebben weggehaald toen de boel geschilderd werd maar nog niet de moeite hebben genomen om ze te vervangen :')
pi_221140304
24!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:59:54 #58
42184 crew  DaMart
pi_221140406
26,5 in de woonkamer -O-.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_221141174
20.5
pi_221141277
Nog steeds 21 graden
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:25:08 #61
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_221141356
30.5 :%
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_221141451
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:55 schreef DutchBlend het volgende:
Bovenverdieping 27,5c.
Zojuist 2 mobaircos aangezet daar. Ben benieuwd
Zojuist 3,5 uur later 25,5c boven. Het is hard werken voor ze.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:03:49 #63
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221141568
30,1 graden in mijn slaapkamer nu.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221141767
Bijna de hele dag 22,5 c, nu 23 c. in de woonkamer.

Hoekwoning met bodemwarmtepomp.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_221141959
Heb in bovenkamers geen thermostaat maar ik schat 40+
pi_221142169
27 graadjes.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 25 juni 2026 @ 05:38:19 #67
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221142249
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:03 schreef livelink het volgende:
30,1 graden in mijn slaapkamer nu.
Gedurende de nacht gedaald naar 27,2
Wonder boven wonder toch redelijk geslapen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 25 juni 2026 @ 06:25:23 #68
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_221142323
In de woonkamer 24.2 °C, slaapkamer 23.5 °C
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_221142362
Woonkamer 24,5
Zolder 27,8
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:01:08 #70
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221142415
Gisteren 30°C bereikt. :{
pi_221142702
24

Ik heb best aardig geslapen. Vandaag minder warm hier en een koele nacht. Morgen de apotheose...
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:17:04 #72
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221143024
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:26 schreef Discombobulate het volgende:
25

Is me toch net ietwat te warm. Benieuwd of het wat omlaag gaat nog vannacht. 23 was prima, zo warm was het toen ik thuiskwam.
Zit nu ook op 25 heeft niet meer afgekoeld vannacht :'(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221143049
25,5 inmiddels hier. 🫠 🥵
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221143053
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:17 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Zit nu ook op 25 heeft niet meer afgekoeld vannacht :'(
Hey Hobje! Lang niet gezien. :*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  roze donderdag 25 juni 2026 @ 09:49:30 #76
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221143307
26
Your beauty never ever scared me.
pi_221143330
27 graden
pi_221143472
23,5
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221143649
25c
pi_221145820
Volgens de binnentemperatuurthermometer 23,0

volgens de thermostaat 24,5. Koeling staat aan.(grondgebonden waterpomp)

Vrijstaand huis.

Buitentemperatuur 34,5 volgens app NIBE.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:50:00 #81
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221145856
Toen ik vanochtend de mobairco aan zette was het opgelopen tot 26,5

Teruggebracht naar 24, maar inmiddels 25.

Maar zonder zou het zeker 30 zijn geweest.

Nu ook maar een laken tegen het raam gehangen.
Wel aan de binnenkant, maar toch.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:28:15 #82
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_221146139
Woonkamer 26.3 °C
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_221146146
31
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221146181
25.5 in de zithoek waar we geen airco hebben.
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:17:45 #85
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_221146575
31.5 :%
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_221146769
20.5 :P
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:06:42 #87
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_221146884
24.5
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:37:18 #88
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147161
Maar even een tuinslang gehaald om de condens af te voeren, straks ook eens op ontvochtigen zetten.

Pleurishitte buiten :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221147177
25, net m'n eten op en nu heb ik het wel heel warm itt een uur geleden. Hoop dat het snel bijtrekt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:12:03 #90
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_221147389
25.9 °C
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:26:57 #91
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147508
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
20.5 :P
?
pi_221147520
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:26 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
?
?
pi_221147527
27 inmiddels 🥵 😵‍💫
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:29:46 #94
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147532
quote:
5s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:28 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
?
Steek je je tong uit? Waarom?
pi_221147584
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:29 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Steek je je tong uit? Waarom?
Lekker fris in de mond.

Nee, omdat die dus niet veranderd hier, al mijn laatste posts waren 20.5. Het is hier in de zomer altijd 20.5 binnen. Jaarrond eigenlijk wel als het aan mijn vrouw ligt. Van mij mag het wel wat koeler in de herfst/winter/voorjaar. Maar zitten ook nog met een kind dusja. Vrouwlief wint meestal :+
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:36:28 #96
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147620
Toen ik straks weg ging was het opgelopen naar 25,5 en begon het wat klammig aan te voelen dus toen maar op de koudste stand gezet, en toen ik net thuis kwam was het weer gezakt naar 24,5.

Heb iig een tuinslang gekocht om het condenswater af te kunnen voeren als ik de ontvochtigings functie ga gebruiken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:37:31 #97
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147627
25.5
pi_221147681
30 graden
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:44:42 #99
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147692
Bij mijn ouders was het 30,5 binnen.

Had nog een aircooler op zolder staan, was ik helemaal vergeten.

Die maar aan mijn ouders gegeven.
Alle beetjes helpen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:58:00 #100
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221147792
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:44 schreef StateOfMind het volgende:
Bij mijn ouders was het 30,5 binnen.

Had nog een aircooler op zolder staan, was ik helemaal vergeten.

Die maar aan mijn ouders gegeven.
Alle beetjes helpen.
Stel je je huis open voor klimaatvluchtelingen zoals ik?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')