Ziek warm. Slaap je dezer dagen in de huiskamer dan (lijkt mij wel)?quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn bovenverdieping is de zolder (bovenwoning met zolder, recht op het zuiden).
En dat is mijn slaapkamer.
Liep net even naar boven en aiaiai wat een hitte
Ruim boven de 30, ik schat 34 of 35.
Volgend jaar komt er een 2e mobairco bij voor de slaapkamer.
De afgelopen week was het 'te doen' met een ventilator naast het bed.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:35 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Ziek warm. Slaap je dezer dagen in de huiskamer dan (lijkt mij wel)?
nee slaap kamerramen heb ik vanochtend al dicht gedaan,quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Huh wat? Ramen open?
Ben wel benieuwd of dat moment nog gaat komen voor zondag. Zelfs als het buiten koeler is, maakt die hoge LV het nog bij lange na niet waard.
Zojuist 3,5 uur later 25,5c boven. Het is hard werken voor ze.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:55 schreef DutchBlend het volgende:
Bovenverdieping 27,5c.
Zojuist 2 mobaircos aangezet daar. Ben benieuwd
Gedurende de nacht gedaald naar 27,2quote:
Zit nu ook op 25 heeft niet meer afgekoeld vannachtquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:26 schreef Discombobulate het volgende:
25
Is me toch net ietwat te warm. Benieuwd of het wat omlaag gaat nog vannacht. 23 was prima, zo warm was het toen ik thuiskwam.
Hey Hobje! Lang niet gezien.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zit nu ook op 25 heeft niet meer afgekoeld vannacht
Lekker fris in de mond.quote:
Stel je je huis open voor klimaatvluchtelingen zoals ik?quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:44 schreef StateOfMind het volgende:
Bij mijn ouders was het 30,5 binnen.
Had nog een aircooler op zolder staan, was ik helemaal vergeten.
Die maar aan mijn ouders gegeven.
Alle beetjes helpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |