abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221139187
25

Is me toch net ietwat te warm. Benieuwd of het wat omlaag gaat nog vannacht. 23 was prima, zo warm was het toen ik thuiskwam.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 20:35:39 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221139270


Huh wat? Ramen open?

Ben wel benieuwd of dat moment nog gaat komen voor zondag. Zelfs als het buiten koeler is, maakt die hoge LV het nog bij lange na niet waard.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221139272
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Mijn bovenverdieping is de zolder (bovenwoning met zolder, recht op het zuiden).

En dat is mijn slaapkamer.

Liep net even naar boven en aiaiai wat een hitte -O-
Ruim boven de 30, ik schat 34 of 35.

Volgend jaar komt er een 2e mobairco bij voor de slaapkamer.
Ziek warm. Slaap je dezer dagen in de huiskamer dan (lijkt mij wel)?
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:41:12 #54
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139310
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:35 schreef DutchBlend het volgende:

[..]
Ziek warm. Slaap je dezer dagen in de huiskamer dan (lijkt mij wel)?
De afgelopen week was het 'te doen' met een ventilator naast het bed.

Maar met die idioot hoge temperaturen van vandaag en de komende dagen is dat onbegonnen werk.

Heb 1 of 2 jaar geleden zo'n dik luchtbed van 40 of 50cm dik, met zo'n opblaas/leegloop motortje erin, dus die haal ik straks naar beneden ja.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:07:45 #55
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221139603
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Huh wat? Ramen open?

Ben wel benieuwd of dat moment nog gaat komen voor zondag. Zelfs als het buiten koeler is, maakt die hoge LV het nog bij lange na niet waard.
nee slaap kamerramen heb ik vanochtend al dicht gedaan,
staan nu alvast een paar flessen ijs om te koelen en straks nog een paar mee

komt goed
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221140010
28,5

Komt omdat we de gordijntjes onder de lichtkoepels hebben weggehaald toen de boel geschilderd werd maar nog niet de moeite hebben genomen om ze te vervangen :')
pi_221140304
24!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:59:54 #58
42184 crew  DaMart
pi_221140406
26,5 in de woonkamer -O-.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_221141174
20.5
pi_221141277
Nog steeds 21 graden
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:25:08 #61
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_221141356
30.5 :%
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_221141451
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:55 schreef DutchBlend het volgende:
Bovenverdieping 27,5c.
Zojuist 2 mobaircos aangezet daar. Ben benieuwd
Zojuist 3,5 uur later 25,5c boven. Het is hard werken voor ze.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:03:49 #63
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221141568
30,1 graden in mijn slaapkamer nu.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221141767
Bijna de hele dag 22,5 c, nu 23 c. in de woonkamer.

Hoekwoning met bodemwarmtepomp.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_221141959
Heb in bovenkamers geen thermostaat maar ik schat 40+
pi_221142169
27 graadjes.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 25 juni 2026 @ 05:38:19 #67
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221142249
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:03 schreef livelink het volgende:
30,1 graden in mijn slaapkamer nu.
Gedurende de nacht gedaald naar 27,2
Wonder boven wonder toch redelijk geslapen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 25 juni 2026 @ 06:25:23 #68
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_221142323
In de woonkamer 24.2 °C, slaapkamer 23.5 °C
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_221142362
Woonkamer 24,5
Zolder 27,8
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:01:08 #70
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221142415
Gisteren 30°C bereikt. :{
pi_221142702
24

Ik heb best aardig geslapen. Vandaag minder warm hier en een koele nacht. Morgen de apotheose...
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:17:04 #72
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221143024
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:26 schreef Discombobulate het volgende:
25

Is me toch net ietwat te warm. Benieuwd of het wat omlaag gaat nog vannacht. 23 was prima, zo warm was het toen ik thuiskwam.
Zit nu ook op 25 heeft niet meer afgekoeld vannacht :'(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221143049
25,5 inmiddels hier. 🫠 🥵
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221143053
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:17 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Zit nu ook op 25 heeft niet meer afgekoeld vannacht :'(
Hey Hobje! Lang niet gezien. :*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  roze donderdag 25 juni 2026 @ 09:49:30 #76
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221143307
26
Your beauty never ever scared me.
pi_221143330
27 graden
pi_221143472
23,5
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221143649
25c
pi_221145820
Volgens de binnentemperatuurthermometer 23,0

volgens de thermostaat 24,5. Koeling staat aan.(grondgebonden waterpomp)

Vrijstaand huis.

Buitentemperatuur 34,5 volgens app NIBE.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:50:00 #81
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221145856
Toen ik vanochtend de mobairco aan zette was het opgelopen tot 26,5

Teruggebracht naar 24, maar inmiddels 25.

Maar zonder zou het zeker 30 zijn geweest.

Nu ook maar een laken tegen het raam gehangen.
Wel aan de binnenkant, maar toch.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:28:15 #82
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_221146139
Woonkamer 26.3 °C
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_221146146
31
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221146181
25.5 in de zithoek waar we geen airco hebben.
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:17:45 #85
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_221146575
31.5 :%
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_221146769
20.5 :P
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:06:42 #87
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_221146884
24.5
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:37:18 #88
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147161
Maar even een tuinslang gehaald om de condens af te voeren, straks ook eens op ontvochtigen zetten.

Pleurishitte buiten :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221147177
25, net m'n eten op en nu heb ik het wel heel warm itt een uur geleden. Hoop dat het snel bijtrekt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:12:03 #90
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_221147389
25.9 °C
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:26:57 #91
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147508
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
20.5 :P
?
pi_221147520
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:26 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
?
?
pi_221147527
27 inmiddels 🥵 😵‍💫
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:29:46 #94
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147532
quote:
5s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:28 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
?
Steek je je tong uit? Waarom?
pi_221147584
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:29 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Steek je je tong uit? Waarom?
Lekker fris in de mond.

Nee, omdat die dus niet veranderd hier, al mijn laatste posts waren 20.5. Het is hier in de zomer altijd 20.5 binnen. Jaarrond eigenlijk wel als het aan mijn vrouw ligt. Van mij mag het wel wat koeler in de herfst/winter/voorjaar. Maar zitten ook nog met een kind dusja. Vrouwlief wint meestal :+
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:36:28 #96
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147620
Toen ik straks weg ging was het opgelopen naar 25,5 en begon het wat klammig aan te voelen dus toen maar op de koudste stand gezet, en toen ik net thuis kwam was het weer gezakt naar 24,5.

Heb iig een tuinslang gekocht om het condenswater af te kunnen voeren als ik de ontvochtigings functie ga gebruiken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:37:31 #97
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147627
25.5
pi_221147681
30 graden
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:44:42 #99
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147692
Bij mijn ouders was het 30,5 binnen.

Had nog een aircooler op zolder staan, was ik helemaal vergeten.

Die maar aan mijn ouders gegeven.
Alle beetjes helpen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:58:00 #100
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221147792
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:44 schreef StateOfMind het volgende:
Bij mijn ouders was het 30,5 binnen.

Had nog een aircooler op zolder staan, was ik helemaal vergeten.

Die maar aan mijn ouders gegeven.
Alle beetjes helpen.
Stel je je huis open voor klimaatvluchtelingen zoals ik?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')