abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze donderdag 25 juni 2026 @ 09:49:30 #76
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221143307
26
Your beauty never ever scared me.
pi_221143330
27 graden
pi_221143472
23,5
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221143649
25c
pi_221145820
Volgens de binnentemperatuurthermometer 23,0

volgens de thermostaat 24,5. Koeling staat aan.(grondgebonden waterpomp)

Vrijstaand huis.

Buitentemperatuur 34,5 volgens app NIBE.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:50:00 #81
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221145856
Toen ik vanochtend de mobairco aan zette was het opgelopen tot 26,5

Teruggebracht naar 24, maar inmiddels 25.

Maar zonder zou het zeker 30 zijn geweest.

Nu ook maar een laken tegen het raam gehangen.
Wel aan de binnenkant, maar toch.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:28:15 #82
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_221146139
Woonkamer 26.3 °C
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_221146146
31
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221146181
25.5 in de zithoek waar we geen airco hebben.
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:17:45 #85
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_221146575
31.5 :%
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_221146769
20.5 :P
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:06:42 #87
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_221146884
24.5
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:37:18 #88
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147161
Maar even een tuinslang gehaald om de condens af te voeren, straks ook eens op ontvochtigen zetten.

Pleurishitte buiten :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221147177
25, net m'n eten op en nu heb ik het wel heel warm itt een uur geleden. Hoop dat het snel bijtrekt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:12:03 #90
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_221147389
25.9 °C
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:26:57 #91
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147508
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
20.5 :P
?
pi_221147520
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:26 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
?
?
pi_221147527
27 inmiddels 🥵 😵‍💫
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:29:46 #94
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147532
quote:
5s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:28 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
?
Steek je je tong uit? Waarom?
pi_221147584
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:29 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Steek je je tong uit? Waarom?
Lekker fris in de mond.

Nee, omdat die dus niet veranderd hier, al mijn laatste posts waren 20.5. Het is hier in de zomer altijd 20.5 binnen. Jaarrond eigenlijk wel als het aan mijn vrouw ligt. Van mij mag het wel wat koeler in de herfst/winter/voorjaar. Maar zitten ook nog met een kind dusja. Vrouwlief wint meestal :+
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:36:28 #96
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147620
Toen ik straks weg ging was het opgelopen naar 25,5 en begon het wat klammig aan te voelen dus toen maar op de koudste stand gezet, en toen ik net thuis kwam was het weer gezakt naar 24,5.

Heb iig een tuinslang gekocht om het condenswater af te kunnen voeren als ik de ontvochtigings functie ga gebruiken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:37:31 #97
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221147627
25.5
pi_221147681
30 graden
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:44:42 #99
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147692
Bij mijn ouders was het 30,5 binnen.

Had nog een aircooler op zolder staan, was ik helemaal vergeten.

Die maar aan mijn ouders gegeven.
Alle beetjes helpen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:58:00 #100
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221147792
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:44 schreef StateOfMind het volgende:
Bij mijn ouders was het 30,5 binnen.

Had nog een aircooler op zolder staan, was ik helemaal vergeten.

Die maar aan mijn ouders gegeven.
Alle beetjes helpen.
Stel je je huis open voor klimaatvluchtelingen zoals ik?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')