abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221156541
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
En je mag geen airco plaatsen?
Nope, mag niet. Een vaste niet iig. Elektra in het pand trekt dat ook niet trouwens.
Ik had zo'n mobiel split unit ding voor caravan's die het een jaartje prima deed, maar die gaf vorige week dus de geest :P
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:46:21 #177
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221156573
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:43 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Nope, mag niet. Elektra in het pand trekt dat ook niet trouwens.
Ik had zo'n mobiel split unit ding voor caravan's die het een jaartje prima deed, maar die gaf vorige week dus de geest :P
Dat is raar. Je offert 1 groep op, maar het opgenomen vermogen van een redelijke airco is vaak niet meer dan 1500 - 2500Watt. En dat is met een 6kW buitenunit op vol vermogen. Daarboven moet je sowieso naar een krachtgroep.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:48:59 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156588
De 26 is zojuist doorbroken in m'n slaapkamer.

Maar vergeleken met sommigen hier is dat echt helemaal niets _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:49:28 #179
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156591
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:43 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Nope, mag niet. Een vaste niet iig. Elektra in het pand trekt dat ook niet trouwens.
Ik had zo'n mobiel split unit ding voor caravan's die het een jaartje prima deed, maar die gaf vorige week dus de geest :P
Een mobiele airco trekt meer stroom :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221156700
31,5
pi_221156733
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:46 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Dat is raar. Je offert 1 groep op, maar het opgenomen vermogen van een redelijke airco is vaak niet meer dan 1500 - 2500Watt. En dat is met een 6kW buitenunit op vol vermogen. Daarboven moet je sowieso naar een krachtgroep.
Ik heb in principe maar 1 groep... voor 65 vierkante meter. Daar zit ook nog delen van 2 andere appartementen op. (leuk eh, die VVD huurmarkt :T ). Maar dat is een ander verhaal. Maar daar hebben ze vorige winter een groep bijgebeund voor elektrische kacheltjes, omdat ze de CV niet meer wilden repareren. Dus ik heb nu zo'n 1 tot 1.5KW om mee te spelen tijdens de zomer. Niet genoeg voor een dikke mobiele, maar voor zo'n mobiel split ding te doen
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:06:01 #182
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221156738
25.5
pi_221157015
Volgens de binnentemperatuurthermometer 24,2

volgens de thermostaat 23,7. Koeling staat aan.(grondgebonden waterpomp)

Vrijstaand huis.

Buitentemperatuur 38,5 volgens app NIBE.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_221157031
25 zonder airco. Vanavond voor het eerst met ventilator aan slapen denk ik.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221157207
21 graden strak, heerlijk zo
graag verwijderen
  vrijdag 26 juni 2026 @ 17:26:58 #186
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_221157337
32 :%
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:09:11 #187
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_221157635
26.8 °C, buiten iets van 35 graden.
In het schuurtje is het 41.6 °C :o
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 26 juni 2026 @ 18:13:42 #188
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221157660
29 nu.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 18:14:21 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221157665


De eindstand. Airco is weer aangegaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221157710
Volgens de binnentemperatuurthermometer 23,7

volgens de thermostaat 25,0. Koeling staat aan.(grondgebonden waterpomp)

Vrijstaand huis.

Buitentemperatuur 41,0 volgens app NIBE.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_221157755
25,5 team geen airco
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:29:38 #192
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221157772
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
26.8 °C, buiten iets van 35 graden.
In het schuurtje is het 41.6 °C :o
Bak eens een ei in het schuurtje.
  roze vrijdag 26 juni 2026 @ 18:31:03 #193
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221157781
27.9

Heb mijn schermpje ook maar weer even geïnstalleerd zodat ik het beter kan zien.
Your beauty never ever scared me.
pi_221157818
Ik denk dat ik de piek voor vandaag nu wel te pakken heb, hoop ik :T
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_221157824
24, lang leve mijn airco.
pi_221157850
22,7
Holy airco _O_ _O_
  vrijdag 26 juni 2026 @ 19:07:08 #197
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221157987
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:43 schreef Seeburg54 het volgende:
22,7
Holy airco _O_ _O_
Doe eens lief naar de andere Fokkers.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 19:11:38 #198
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_221158012
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:37 schreef Cheeseburgert het volgende:
Ik denk dat ik de piek voor vandaag nu wel te pakken heb, hoop ik :T
[ afbeelding ]
Hoe kan dit in godsnaam?
Dit is toch niet te doen joh
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_221158017
26 met 78% luchtvochtigheid, zometeen gaat er een raampje open
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221158029
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:07 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Doe eens lief naar de andere Fokkers.
Ik leef wel mee natuurlijk.
Want nog niet zo lang geleden was het in mijn huis ook 28 gr. met dit soort weer. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')