Nope, mag niet. Een vaste niet iig. Elektra in het pand trekt dat ook niet trouwens.quote:
Dat is raar. Je offert 1 groep op, maar het opgenomen vermogen van een redelijke airco is vaak niet meer dan 1500 - 2500Watt. En dat is met een 6kW buitenunit op vol vermogen. Daarboven moet je sowieso naar een krachtgroep.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:43 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Nope, mag niet. Elektra in het pand trekt dat ook niet trouwens.
Ik had zo'n mobiel split unit ding voor caravan's die het een jaartje prima deed, maar die gaf vorige week dus de geest
Een mobiele airco trekt meer stroomquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:43 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Nope, mag niet. Een vaste niet iig. Elektra in het pand trekt dat ook niet trouwens.
Ik had zo'n mobiel split unit ding voor caravan's die het een jaartje prima deed, maar die gaf vorige week dus de geest
Ik heb in principe maar 1 groep... voor 65 vierkante meter. Daar zit ook nog delen van 2 andere appartementen op. (leuk eh, die VVD huurmarktquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is raar. Je offert 1 groep op, maar het opgenomen vermogen van een redelijke airco is vaak niet meer dan 1500 - 2500Watt. En dat is met een 6kW buitenunit op vol vermogen. Daarboven moet je sowieso naar een krachtgroep.
Bak eens een ei in het schuurtje.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
26.8 °C, buiten iets van 35 graden.
In het schuurtje is het 41.6 °C
Hoe kan dit in godsnaam?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:37 schreef Cheeseburgert het volgende:
Ik denk dat ik de piek voor vandaag nu wel te pakken heb, hoop ik
[ afbeelding ]
Ik leef wel mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Doe eens lief naar de andere Fokkers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |