abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221160358
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:53 schreef StateOfMind het volgende:
Normaliter gooi je alles open zodra het buiten koeler/minder heet is dan binnen.

Maar hoe zit dat eigenlijk als het buiten idd koeler is dan binnen, maar wel heel smerig benauwd door de hoge luchtvochtigheid?
dicht laten, vannacht koelt het nauwelijks af buiten dus aan de raam open zetten heb je weinig verkoeling aan, enkel het vocht wat binnen komt
pi_221160388
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
26 met 78% luchtvochtigheid, zometeen gaat er een raampje open
25 en luchtvochtigheid van 72 nu
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221160444
Afgekoeld naar 29.5
Slaapkamer weet ik niet, voelt wel warmer...
pi_221160504
Woonkamer 25,5 en Zolder 22 graden.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 00:36:09 #230
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_221160565
Nog steeds 31+
pi_221160571
25,6 in de woonkamer. In de slaapkamer spint de airco op 19 graden.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 00:50:44 #232
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221160591
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 00:36 schreef Zelva het volgende:
Nog steeds 31+
Genieten! 23.5 hier. Trek zo een jas aan
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 27 juni 2026 @ 00:51:27 #233
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221160592
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 00:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
25,6 in de woonkamer. In de slaapkamer spint de airco op 19 graden.
19 is te koud. Het ideale verschil is ~6 graden met buiten
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 27 juni 2026 @ 00:54:32 #234
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221160596
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
19 is te koud. Het ideale verschil is ~6 graden met buiten
Het was hier vandaag 39 graden.

Om dan de airco op 33 te zetten vond ik geen goed idee :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 01:12:23 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221160614
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 00:54 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Het was hier vandaag 39 graden.

Om dan de airco op 33 te zetten vond ik geen goed idee :D
Damn, ik vond het met 34 graden in de ongeisoleerde garage met plat dak al warm, maar dan moet de vloerkoeling z'n werk daar dus ook doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221160619
31 graden, een halve graad minder dan het was *O*
  zaterdag 27 juni 2026 @ 02:26:40 #237
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221160698
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 00:50 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Genieten! 23.5 hier. Trek zo een jas aan
Sympathiek, even je mede-Fokker laten weten dat jij het zo heerlijk koel hebt.
Ik zou dat zelf niet doen.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 02:27:42 #238
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221160699
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 01:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Damn, ik vond het met 34 graden in de ongeisoleerde garage met plat dak al warm, maar dan moet de vloerkoeling z'n werk daar dus ook doen.
Waarom doet het daar zijn werk niet…?
  zaterdag 27 juni 2026 @ 05:55:32 #239
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_221161039
26.3 °C
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_221161125
27 5 alles open
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_221161154
22,5C
Vakman pur sang
pi_221161306
Buiten al weer 26 graden. Het is nog geen half 8 goftedomme.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_221161327
Nu is het niet leuk meer...



In de gang 27.2°C, buiten alweer 23.4°C, veel meer afkoelen kan het dus niet :{
(woonkamer, naast de open schuifpui, 26.6°C)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 07:31:19 #244
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_221161334
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 05:55 schreef gebrokenglas het volgende:
26.3 °C
Het is weinig gedaald. 25.8 °C nu.
De hele tijd staan de ramen en deuren al open.
Buiten is het 22 graden.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 07:59:56 #246
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221161422
26
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221161427
Vannacht gezakt van 27,5 naar 27.
Slaapkamer tikje minder warm.

Nog een dag of 2 volhouden.

Zet 'm op, iedereen!
Ik doe het ff rustig aan.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 27 juni 2026 @ 08:01:43 #248
147316 crew  DJMO
#trut
pi_221161431
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:05:03 #249
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221161437
Alles maar weer potdicht inmiddels.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221161444
Boven 21 graden, beneden 24 graden. Grootste voordeel is ook dat de luchtvochtigheid lekker laag is.

Mensen hebben geld voor drie auto’s en elke dag onzinnig buiten rijden… maar geld stoppen in een airco a 1.500 euro ho maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')