dicht laten, vannacht koelt het nauwelijks af buiten dus aan de raam open zetten heb je weinig verkoeling aan, enkel het vocht wat binnen komtquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:53 schreef StateOfMind het volgende:
Normaliter gooi je alles open zodra het buiten koeler/minder heet is dan binnen.
Maar hoe zit dat eigenlijk als het buiten idd koeler is dan binnen, maar wel heel smerig benauwd door de hoge luchtvochtigheid?
25 en luchtvochtigheid van 72 nuquote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
26 met 78% luchtvochtigheid, zometeen gaat er een raampje open
Genieten! 23.5 hier. Trek zo een jas aanquote:
19 is te koud. Het ideale verschil is ~6 graden met buitenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 00:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
25,6 in de woonkamer. In de slaapkamer spint de airco op 19 graden.
Het was hier vandaag 39 graden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
19 is te koud. Het ideale verschil is ~6 graden met buiten
Damn, ik vond het met 34 graden in de ongeisoleerde garage met plat dak al warm, maar dan moet de vloerkoeling z'n werk daar dus ook doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 00:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het was hier vandaag 39 graden.
Om dan de airco op 33 te zetten vond ik geen goed idee
Sympathiek, even je mede-Fokker laten weten dat jij het zo heerlijk koel hebt.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 00:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Genieten! 23.5 hier. Trek zo een jas aan
Waarom doet het daar zijn werk niet…?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, ik vond het met 34 graden in de ongeisoleerde garage met plat dak al warm, maar dan moet de vloerkoeling z'n werk daar dus ook doen.
Het is weinig gedaald. 25.8 °C nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |