quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:15 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik leef wel mee natuurlijk.
Want nog niet zo lang geleden was het in mijn huis ook 28 gr. met dit soort weer.![]()
Bovenwoning met amper tot geen isolatie en schuin dak. In het Oosten van het landquote:
lekker naar het zwembad geweest 30 baantjes getrokken en terug langs het kanaal gefietst , prima te doenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:19 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Bovenwoning met amper tot geen isolatie en schuin dak. In het Oosten van het land![]()
Gelukkig nu wel weer langzaam aan het afkoelen, bijna een graad eraf.
Slaapkamer/zolder 34 😱quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
25
Bedacht me net dat mijn wandklok ook een hygrometer en thermometer heeft.
En die heb ik zojuist op zolder geplaatst, omdat ik toch benieuwd ben naar de temperatuur daar.
Hygrometer stond beneden op 57 en die zag ik meteen iets oplopen.
Over een uurtje even checken.
Wat een achterlijk groot verschil. Dit kan niet eens. Of heb je een airco blazen ofzo in je woonkamer.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Slaapkamer/zolder 34 😱
Woonkamer 25
Hier 34quote:
RIP aan de nabestaanden alvast.quote:
Mobiele airco idd, recent gekocht, want anders zou het nu zeker 31 zijn in de woonkamer.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat een achterlijk groot verschil. Dit kan niet eens. Of heb je een airco blazen ofzo in je woonkamer.
Die staan om de hoek al te wachten op mijn nalatenschapquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |