abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 19:16:18 #201
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221158034
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:15 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ik leef wel mee natuurlijk.
Want nog niet zo lang geleden was het in mijn huis ook 28 gr. met dit soort weer. ;(
:*
pi_221158049
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:11 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:

[..]
Hoe kan dit in godsnaam?
Bovenwoning met amper tot geen isolatie en schuin dak. In het Oosten van het land ;(
Gelukkig nu wel weer langzaam aan het afkoelen, bijna een graad eraf.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 19:36:47 #203
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221158146
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:19 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Bovenwoning met amper tot geen isolatie en schuin dak. In het Oosten van het land ;(
Gelukkig nu wel weer langzaam aan het afkoelen, bijna een graad eraf.
lekker naar het zwembad geweest 30 baantjes getrokken en terug langs het kanaal gefietst , prima te doen

daarna in de tuin onder de boom met een paar zeer koude pilseners :9
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 19:37:19 #204
388664 crew  Dotteke
pi_221158147
26.6 nu beneden, boven was het gisteren avond 29.4 :'(
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221158154
Kom met thuis 29,5 :r . Gauw de airco aan en terugkoelen naar in elk geval 25.
blablablabla
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:07:06 #206
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221158304
25

Bedacht me net dat mijn wandklok ook een hygrometer en thermometer heeft.

En die heb ik zojuist op zolder geplaatst, omdat ik toch benieuwd ben naar de temperatuur daar.

Hygrometer stond beneden op 57 en die zag ik meteen iets oplopen.

Over een uurtje even checken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221158439
28 woonkamer :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:00:14 #208
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221158588
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
25

Bedacht me net dat mijn wandklok ook een hygrometer en thermometer heeft.

En die heb ik zojuist op zolder geplaatst, omdat ik toch benieuwd ben naar de temperatuur daar.

Hygrometer stond beneden op 57 en die zag ik meteen iets oplopen.

Over een uurtje even checken.
Slaapkamer/zolder 34 😱
Woonkamer 25
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:22:14 #209
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221158925
Op het moment van typen zowel binnen als buiten 32°C en 55% rv. :')
pi_221159151
Toch nog 0,5 graad erbij tot 26 om half 10 's avonds. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:43:05 #211
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_221159265
Woonkamer 25.7
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:00:25 #212
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221159518
Huiskamer 29 en slaapkamer 33. Man, man, man
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:02:54 #213
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_221159548
Huiskamer 27.5 °C
Zolder 32.0 °C
Slaapkamer 28.2 °C
Buiten 29 °C
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_221159593
Net 28.5 genot
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:17:51 #215
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_221159745
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Slaapkamer/zolder 34 😱
Woonkamer 25
Wat een achterlijk groot verschil. Dit kan niet eens. Of heb je een airco blazen ofzo in je woonkamer.
pindazakje
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:21:16 #216
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221159775
22,8
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:24:54 #217
369251 Geralt
of Rivia
pi_221159843
31,3 op zolder :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:25:51 #218
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221159852
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:24 schreef Geralt het volgende:
31,3 op zolder :(
Hier 34 :(
En dat is de slaapkamer :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:27:38 #219
369251 Geralt
of Rivia
pi_221159883
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Hier 34 :(
En dat is de slaapkamer :'(
RIP aan de nabestaanden alvast. :'(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:28:22 #220
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221159897
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Wat een achterlijk groot verschil. Dit kan niet eens. Of heb je een airco blazen ofzo in je woonkamer.
Mobiele airco idd, recent gekocht, want anders zou het nu zeker 31 zijn in de woonkamer.

Bovenwoning met zolder, recht op het zuiden, geen schaduw.

Ben er heel erg blij mee _O_


Nu 25,5
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:29:28 #221
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221159910
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:27 schreef Geralt het volgende:

[..]
RIP aan de nabestaanden alvast. :'(
Die staan om de hoek al te wachten op mijn nalatenschap :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221159931
25.4 zonder airco. heerlijk die ZW kust :P
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:31:59 #223
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:31:59 #224
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221159949
Buiten nu afgekoeld van 39 naar 31, maar héél erg smerig klam buiten, niet normaal.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:53:48 #225
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221160209
Normaliter gooi je alles open zodra het buiten koeler/minder heet is dan binnen.

Maar hoe zit dat eigenlijk als het buiten idd koeler is dan binnen, maar wel heel smerig benauwd door de hoge luchtvochtigheid?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221160358
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:53 schreef StateOfMind het volgende:
Normaliter gooi je alles open zodra het buiten koeler/minder heet is dan binnen.

Maar hoe zit dat eigenlijk als het buiten idd koeler is dan binnen, maar wel heel smerig benauwd door de hoge luchtvochtigheid?
dicht laten, vannacht koelt het nauwelijks af buiten dus aan de raam open zetten heb je weinig verkoeling aan, enkel het vocht wat binnen komt
pi_221160388
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
26 met 78% luchtvochtigheid, zometeen gaat er een raampje open
25 en luchtvochtigheid van 72 nu
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221160444
Afgekoeld naar 29.5
Slaapkamer weet ik niet, voelt wel warmer...
pi_221160504
Woonkamer 25,5 en Zolder 22 graden.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 00:36:09 #230
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_221160565
Nog steeds 31+
pi_221160571
25,6 in de woonkamer. In de slaapkamer spint de airco op 19 graden.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 00:50:44 #232
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221160591
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 00:36 schreef Zelva het volgende:
Nog steeds 31+
Genieten! 23.5 hier. Trek zo een jas aan
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 27 juni 2026 @ 00:51:27 #233
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221160592
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 00:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
25,6 in de woonkamer. In de slaapkamer spint de airco op 19 graden.
19 is te koud. Het ideale verschil is ~6 graden met buiten
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 27 juni 2026 @ 00:54:32 #234
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221160596
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
19 is te koud. Het ideale verschil is ~6 graden met buiten
Het was hier vandaag 39 graden.

Om dan de airco op 33 te zetten vond ik geen goed idee :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 01:12:23 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221160614
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 00:54 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Het was hier vandaag 39 graden.

Om dan de airco op 33 te zetten vond ik geen goed idee :D
Damn, ik vond het met 34 graden in de ongeisoleerde garage met plat dak al warm, maar dan moet de vloerkoeling z'n werk daar dus ook doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221160619
31 graden, een halve graad minder dan het was *O*
  zaterdag 27 juni 2026 @ 02:26:40 #237
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221160698
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 00:50 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Genieten! 23.5 hier. Trek zo een jas aan
Sympathiek, even je mede-Fokker laten weten dat jij het zo heerlijk koel hebt.
Ik zou dat zelf niet doen.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 02:27:42 #238
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221160699
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 01:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Damn, ik vond het met 34 graden in de ongeisoleerde garage met plat dak al warm, maar dan moet de vloerkoeling z'n werk daar dus ook doen.
Waarom doet het daar zijn werk niet…?
  zaterdag 27 juni 2026 @ 05:55:32 #239
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_221161039
26.3 °C
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_221161125
27 5 alles open
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_221161154
22,5C
Vakman pur sang
pi_221161306
Buiten al weer 26 graden. Het is nog geen half 8 goftedomme.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_221161327
Nu is het niet leuk meer...



In de gang 27.2°C, buiten alweer 23.4°C, veel meer afkoelen kan het dus niet :{
(woonkamer, naast de open schuifpui, 26.6°C)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 07:31:19 #244
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_221161334
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 05:55 schreef gebrokenglas het volgende:
26.3 °C
Het is weinig gedaald. 25.8 °C nu.
De hele tijd staan de ramen en deuren al open.
Buiten is het 22 graden.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 07:59:56 #246
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221161422
26
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221161427
Vannacht gezakt van 27,5 naar 27.
Slaapkamer tikje minder warm.

Nog een dag of 2 volhouden.

Zet 'm op, iedereen!
Ik doe het ff rustig aan.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 27 juni 2026 @ 08:01:43 #248
147316 crew  DJMO
#trut
pi_221161431
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:05:03 #249
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221161437
Alles maar weer potdicht inmiddels.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221161444
Boven 21 graden, beneden 24 graden. Grootste voordeel is ook dat de luchtvochtigheid lekker laag is.

Mensen hebben geld voor drie auto’s en elke dag onzinnig buiten rijden… maar geld stoppen in een airco a 1.500 euro ho maar.
pi_221161459
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:07 schreef xminator het volgende:
Boven 21 graden, beneden 24 graden. Grootste voordeel is ook dat de luchtvochtigheid lekker laag is.

Mensen hebben geld voor drie auto’s en elke dag onzinnig buiten rijden… maar geld stoppen in een airco a 1.500 euro ho maar.
Ik ken ze niet, maar die zijn er ongetwijfeld.
Maar er zijn ook andere mensen.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 08:17:55 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221161478
Slaapkamer is niet onder de 25 geweest, ondanks airco :')
Gelukkig is de luchtvochtigheid dan nog wel goed.

Het heeft wel lang genoeg geduurd dit allemaal. Het was leuk, maar het mag wel ophouden nu.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:24:45 #253
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_221161500
Mijn huis is "afgekoeld" naar zo'n 28.5 graden.
pi_221161532
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:24 schreef Lavenderlily het volgende:
Mijn huis is "afgekoeld" naar zo'n 28.5 graden.
Is relatief natuurlijk. Als het binnen 35 graden was dan is het zeker afgekoeld :7

Hier is de airco druk bezig om alle vocht uit de lucht te onttrekken. Echt afkoelen wil het nog niet, nog steeds 25 graden waar ik nu zit. Rest van het huis is niet veel beter.
pi_221161594
25,5

Eigenlijk niet echt iets afgekoeld vannacht. Werd voorspeld dat het 22 minimaal zou worden vannacht, maar volgens mij zat het daar gewoon boven.

Gadver zeg. Ik ben er nu, ondanks meer gewenning, wel echt klaar mee. Als hier geen onweer des doods komt vanmiddag/vanavond hebben we gewoon weer zo'n dag. Dan wordt het pas zondagnacht dat het spul open kan en er significant een beetje van af kan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 09:03:19 #256
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_221161617
24.9 woonkamer
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 09:03:30 #257
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221161618
Buiten 28, binnen 22 en aan het dalen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 09:07:50 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221161658
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:56 schreef Discombobulate het volgende:
25,5

Eigenlijk niet echt iets afgekoeld vannacht. Werd voorspeld dat het 22 minimaal zou worden vannacht, maar volgens mij zat het daar gewoon boven.

Gadver zeg. Ik ben er nu, ondanks meer gewenning, wel echt klaar mee. Als hier geen onweer des doods komt vanmiddag/vanavond hebben we gewoon weer zo'n dag. Dan wordt het pas zondagnacht dat het spul open kan en er significant een beetje van af kan.
Begin maar alvast met je mentale voorbereiding, aankomende nacht gaat sowieso weer een tropenmacht worden en morgen nog steeds warm. Alleen niet meer zo warm als vandaag gelukkig.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221161708
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Begin maar alvast met je mentale voorbereiding, aankomende nacht gaat sowieso weer een tropenmacht worden en morgen nog steeds warm. Alleen niet meer zo warm als vandaag gelukkig.
Dat hangt dus van de onweer af. Vorige keer toen het zo warm was en flink ging onweren heb ik er een paar graden van af gekregen binnen een uur ofzo, zo lang alles maar tegen elkaar open staat en het doorwaait.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 09:17:46 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221161763
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat hangt dus van de onweer af. Vorige keer toen het zo warm was en flink ging onweren heb ik er een paar graden van af gekregen binnen een uur ofzo, zo lang alles maar tegen elkaar open staat en het doorwaait.
Onweer of niet, het blijft gewoon warm. Je zal hooguit direct na de bui even wat verkoeling hebben.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221161816
21 graden, hard en veel werken en je huis gewoon luxueus met premium split units koelen van de nok tot aan de kelder _O_
graag verwijderen
  zaterdag 27 juni 2026 @ 09:37:04 #262
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_221161907
27,5 graden in de huiskamer, lekker hoor ;(
  zaterdag 27 juni 2026 @ 09:59:36 #264
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221162036
Huiskamer is alweer 28,8° nu :(
pi_221162066
35,0 en dan is het pas 10 uur :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_221162093
26 zonder airco
Ik prijs me gelukkig met sommige temperaturen die ik voorbij zie komen.
Twiddel
pi_221162096
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 10:04 schreef Cheeseburgert het volgende:
35,0 en dan is het pas 10 uur :')
Tering, hoe slaap je nog?
Twiddel
  zaterdag 27 juni 2026 @ 10:28:43 #268
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221162285
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:31 schreef UitStraling het volgende:
21 graden, hard en veel werken en je huis gewoon luxueus met premium split units koelen van de nok tot aan de kelder _O_
Weer zo’n Fokkernaaier.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 10:29:27 #269
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221162293
25.0
pi_221162303
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 10:11 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Tering, hoe slaap je nog?
Fans, maar ik zal blij zijn als de temps weer wat omlaag gaan. Ik ben zo'n figuur die als het sneeuwt nog in een t-shirt buiten loopt. ;(
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_221162304
Heb even wat koeler gezet, nu 20.5 overal. Mitsubishi Heavy doet zijn werk goed, heb ze al jaren en jaren, en qua kosten heb ik ze meerdere malen er uit.

Ik snap mensen zonder airco echt niet. In de winter lekker mee verwarmen voor een fractie van de gaskosten. Even een investering, maar wel de beste van je leven.
pi_221162434
Heb het vannacht met alles tegen elkaar open weten te koelen tot 27 graden. Met slapen heb ik geen moeite eigenlijk, met een goede ventilator, wel beetje jammer dat ik om 5 uur 's ochtends wakkergetoeterd werd door de Kaapverdianen. Toen heb ik het raam een tijdje dicht moeten doen. Maakt op zich niet zo veel verschil, inmiddels is het door de warme stenen alweer 28.5.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 19:20:47 #273
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221166429
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 10:31 schreef spickel het volgende:
Heb even wat koeler gezet, nu 20.5 overal. Mitsubishi Heavy doet zijn werk goed, heb ze al jaren en jaren, en qua kosten heb ik ze meerdere malen er uit.

Ik snap mensen zonder airco echt niet. In de winter lekker mee verwarmen voor een fractie van de gaskosten. Even een investering, maar wel de beste van je leven.
Niet iedereen heeft er het budget voor, en in het geval van huurwoningen mag er vaak niks aan de gevel gemonteerd worden.

Een mobiele airco is dan the next best thing.

Heb er zelf sinds kort een en ben er absoluut blij mee.

Ik woon recht op het zuiden en heb een groot raam, dus dat zijn wel beperkende factoren (andere richting en/of kleinere ramen geven een beter resultaat).

Normaliter zou het bij mij binnen nu 30-31 zijn.
Met mijn mobairco is het zelfs met 4 dagen van respectievelijk 36, 36, 39 en 35 (en de 7 dagen daarvoor is het hier ook 30+ geweest) maximaal 25,5 geworden.
En op de dagen daarvoor 23-24 graden.

En dankzij mijn 6 zonnepanelen heb ik in de 8 dagen dat die in gebruik is (7 keer van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat, 1 keer ook de nacht aan laten staan) netto voor net geen 18 euro aan stroom verbruikt _O_

@Nattekat
@DutchBlend
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 19:33:50 #274
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221166511
31
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221166521
Volgens de binnentemperatuurthermometer 24,4

volgens de thermostaat 25,5. Koeling staat aan.(grondgebonden waterpomp)

Vrijstaand huis.

Buitentemperatuur 33,0 volgens app NIBE.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_221166710
Huis lekker, maar inmiddels is de garage 34 graden (plat dak…) en helemaal bizar: het zwembad is 40 graden. Dat kan ik mij toch niet heugen in Nederland.
pi_221166722
29.5
Voor het slapen gaan er aan denken alle gordijnen dicht te doen, dan wordt het minder warm :Y
pi_221166909
Als die weer leverbaar is de Midea Porta split kopen bij HORNBACH a ¤799

Split mobiele unit met een echte 3,5kW koelvermogen.
Ideaal voor huurhuizen en dergelijke
Buitendeel hang je met een beugel aan je kozijn.
Vakman pur sang
pi_221166932
25.5. Heerlijk. Eindelijk eens zomer. Helaas volgedne week weer onder de 25 graden buiten :O
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 20:42:03 #280
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221167022
Was 27 graden en nu 26,5.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')