Ik ken ze niet, maar die zijn er ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:07 schreef xminator het volgende:
Boven 21 graden, beneden 24 graden. Grootste voordeel is ook dat de luchtvochtigheid lekker laag is.
Mensen hebben geld voor drie auto’s en elke dag onzinnig buiten rijden… maar geld stoppen in een airco a 1.500 euro ho maar.
Is relatief natuurlijk. Als het binnen 35 graden was dan is het zeker afgekoeldquote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:24 schreef Lavenderlily het volgende:
Mijn huis is "afgekoeld" naar zo'n 28.5 graden.
Begin maar alvast met je mentale voorbereiding, aankomende nacht gaat sowieso weer een tropenmacht worden en morgen nog steeds warm. Alleen niet meer zo warm als vandaag gelukkig.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:56 schreef Discombobulate het volgende:
25,5
Eigenlijk niet echt iets afgekoeld vannacht. Werd voorspeld dat het 22 minimaal zou worden vannacht, maar volgens mij zat het daar gewoon boven.
Gadver zeg. Ik ben er nu, ondanks meer gewenning, wel echt klaar mee. Als hier geen onweer des doods komt vanmiddag/vanavond hebben we gewoon weer zo'n dag. Dan wordt het pas zondagnacht dat het spul open kan en er significant een beetje van af kan.
Dat hangt dus van de onweer af. Vorige keer toen het zo warm was en flink ging onweren heb ik er een paar graden van af gekregen binnen een uur ofzo, zo lang alles maar tegen elkaar open staat en het doorwaait.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begin maar alvast met je mentale voorbereiding, aankomende nacht gaat sowieso weer een tropenmacht worden en morgen nog steeds warm. Alleen niet meer zo warm als vandaag gelukkig.
Onweer of niet, het blijft gewoon warm. Je zal hooguit direct na de bui even wat verkoeling hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat hangt dus van de onweer af. Vorige keer toen het zo warm was en flink ging onweren heb ik er een paar graden van af gekregen binnen een uur ofzo, zo lang alles maar tegen elkaar open staat en het doorwaait.
Weer zo’n Fokkernaaier.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:31 schreef UitStraling het volgende:
21 graden, hard en veel werken en je huis gewoon luxueus met premium split units koelen van de nok tot aan de kelder
Fans, maar ik zal blij zijn als de temps weer wat omlaag gaan. Ik ben zo'n figuur die als het sneeuwt nog in een t-shirt buiten loopt.quote:
Niet iedereen heeft er het budget voor, en in het geval van huurwoningen mag er vaak niks aan de gevel gemonteerd worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:31 schreef spickel het volgende:
Heb even wat koeler gezet, nu 20.5 overal. Mitsubishi Heavy doet zijn werk goed, heb ze al jaren en jaren, en qua kosten heb ik ze meerdere malen er uit.
Ik snap mensen zonder airco echt niet. In de winter lekker mee verwarmen voor een fractie van de gaskosten. Even een investering, maar wel de beste van je leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |