Klimaatvluchtelingquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Stel je je huis open voor klimaatvluchtelingen zoals ik?
Je luchtvochtigheid is nog wel prima. Daar zit ik ruim boven.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zal morgen de 40 wel halen
Zou ik niet doen, die blaast droge warme lucht. Geen experiment voor bij 40c. Cooling is droog en koud (ontvochtigt dus ook). Het is gewoon vochtig weer.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:35 schreef StateOfMind het volgende:
Als het morgen idd die temperatuur wordt binnen, ga ik eens kijken op de ontvochtings stand.
*schrapt planquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:52 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, die blaast droge warme lucht. Geen experiment voor bij 40c. Cooling is droog en koud (ontvochtigt dus ook). Het is gewoon vochtig weer.
Maar doe je ding uiteraard
Je slaapt toch in de huiskamer? Dus in de nabijheid van het apparaat?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Twijfel alleen of ik de mobairco uit zet als ik naar bed ga, of aan laat staan de hele nacht.
Hou er niet van om appatuur 's nachts aan te laten staan als ik slaap.
Ik ben inmiddels zo ver heen dat het enige wat mij nog kan weerhouden om hem morgen de hele dag aan te laten terwijl ik op werk zit het simpele feit is dat ie voorbij een bepaalde delta T eerder averechts gaat werken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef StateOfMind het volgende:
Twijfel alleen of ik de mobairco uit zet als ik naar bed ga, of aan laat staan de hele nacht.
Hou er niet van om appatuur 's nachts aan te laten staan als ik slaap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |