abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:03:46 #101
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147849
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:58 schreef livelink het volgende:

[..]
Stel je je huis open voor klimaatvluchtelingen zoals ik?
Klimaatvluchteling :D

Ik heb Zimmer frei :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:23:52 #102
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_221148096
26.2 °C nu, kantoor boven is nog het warmst met 28.0 °C.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:37:23 #103
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_221148213
30.5
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_221148388


;(
Zal morgen de 40 wel halen :T
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:01:49 #105
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221148482
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ afbeelding ]

;(
Zal morgen de 40 wel halen :T
Je luchtvochtigheid is nog wel prima. Daar zit ik ruim boven.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221148552
26.5 graden maar wel helaas 74% luchtvochtigheid.

Hele nacht raam open, rest van de dag dicht. In de nacht super hoge luchtvochtigheid.
pi_221148673
21c, Hier is het dankzij de split-airco net zo koel als in de supermarkt. Echt geen zin om op mijn leeftijd nog in die tyfushitte te zitten, morgen ook vrij genomen van werk.
greetings and salutations
pi_221148689
Airco houdt het netjes op 25 graden. Prima temperatuurtje met een koud drankje en een ijsje erbij :Y
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:35:27 #109
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221148740
Zojuist van 24,5 naar 25 gegaan en subtiele verschil was te merken.

Het voelde eerst lekker koel, en opeens leek het een ietsiepietse klammer te voelen, dus ik ging even kijken en idd.

Ben benieuwd wat de mobairco morgen gaat doen als het 39 wordt.

Gisteren en vandaag was het hier 36 en 35 buiten, en heb ik het op 24 en 24,5 weten te krijgen.

Ben bang dat dat morgen 25,5 wordt of misschien wel 26 (recht op het zuiden met een groot raam, dus het apparaat is constant aan het vechten met de zon).

Als het morgen idd die temperatuur wordt binnen, ga ik eens kijken op de ontvochtings stand.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221148744
25 graden en luchtvochtigheid van 85%
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221148885
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:35 schreef StateOfMind het volgende:


Als het morgen idd die temperatuur wordt binnen, ga ik eens kijken op de ontvochtings stand.
Zou ik niet doen, die blaast droge warme lucht. Geen experiment voor bij 40c. Cooling is droog en koud (ontvochtigt dus ook). Het is gewoon vochtig weer.

Maar doe je ding uiteraard ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door DutchBlend op 25-06-2026 21:58:57 ]
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:54:30 #112
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221149932
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:52 schreef DutchBlend het volgende:

[..]
Zou ik niet doen, die blaast droge warme lucht. Geen experiment voor bij 40c. Cooling is droog en koud (ontvochtigt dus ook). Het is gewoon vochtig weer.

Maar doe je ding uiteraard ;)
*schrapt plan :P

Net overigens weer gezakt naar 24,5 *O*

Buiten afgekoeld naar 27, dus het zolderraam open gezet en het raam van de achterkamer.

Voor beide ramen een ventilator gezet richting buiten.

Van de 4 bloedhete 35+ dagen zijn er er bijna 2 voorbij, bijna op de helft (positief blijven).

Twijfel alleen of ik de mobairco uit zet als ik naar bed ga, of aan laat staan de hele nacht.
Hou er niet van om appatuur 's nachts aan te laten staan als ik slaap.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221149968
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef StateOfMind het volgende:

[..]


Twijfel alleen of ik de mobairco uit zet als ik naar bed ga, of aan laat staan de hele nacht.
Hou er niet van om appatuur 's nachts aan te laten staan als ik slaap.
Je slaapt toch in de huiskamer? Dus in de nabijheid van het apparaat?

Hoe dan ook, je zit op een bovenverdieping toch? Als er geen gevaar voor inbraak is (omdat je raam open staat met raamkit) zou ik hem sowieso aan laten. De nacht is het moment om je huis maximaal te koelen. En te zorgen voor een lager startpunt voordat de hitte weer losbarst.

Ik zet hem uit in de huiskamer als ik ga slapen. Want begane grond en raam open. Maar wat zou het geweldig zijn om morgen met +/- 22c te kunnen beginnen! Count your blessings.

[ Bericht 9% gewijzigd door DutchBlend op 25-06-2026 23:22:45 ]
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 juni 2026 @ 22:58:19 #114
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221149969
28,5.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 23:00:56 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221149991
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef StateOfMind het volgende:
Twijfel alleen of ik de mobairco uit zet als ik naar bed ga, of aan laat staan de hele nacht.
Hou er niet van om appatuur 's nachts aan te laten staan als ik slaap.
Ik ben inmiddels zo ver heen dat het enige wat mij nog kan weerhouden om hem morgen de hele dag aan te laten terwijl ik op werk zit het simpele feit is dat ie voorbij een bepaalde delta T eerder averechts gaat werken.

In de nacht heb je er verreweg het meest aan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:23:11 #116
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221150238
Het begint gewoon fris te worden met 22,2 graden in de woonkamer :')

Terug naar 23 graden.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 04:44:01 #117
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_221152449
23.8 °C
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 06:44:50 #118
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221152652
Alles vannacht opengehouden en de huiskamer is nu 26,2 en onze slaapkamer 28,1
Maar toch wel goed geslapen weer. Nu even goed timen wanneer ik alles weer dicht ga doen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221152679
26.6 en dan heeft vannacht alles opengestaan
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 06:58:57 #120
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221152688
23,5 graad.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 07:20:30 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221152763
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 07:38:27 #122
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_221152819
Woonkamer is afgekoeld naar 22.8 °C.
Eens kijken wat de maximale temperatuur wordt vandaag.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_221152836
Niks afgekoeld, deuren al weer dicht, 27.

🫠🥵
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 09:09:00 #125
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221153220
28
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')