FOK!forum / WK 2026 / [Maandag 22 juni 19:00] Argentinië - Oostenrijk #4
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:15
Zowaar een topper op het programma vandaag, tussen een nummer 1 en nummer 2. Al moeten we niet overdrijven, Oostenrijk is geen topland. Ik vind ze zelfs geen subtop, eigenlijk, ze hebben nooit zoveel laten zien. Ja, knap de groep gewonnen op het EK met Nederland en Frankrijk 2 jaar geleden, maar dat was het wel.

Dit WK hebben ze ook nog niet laten zien dat ze echt ver kunnen gaan komen. Best wat leuke Bundesliga spelers weer, maar echt bijzonder is het niet. Ze schijnen ook een '10' te missen. Kunnen ze ons mooi de hand schudden. Tegen Jordanië, maar een matig land, waren ze defensief kwetsbaar en aanvallend allesbehalve overtuigend. Nee, hier speelt niet een ploeg die de halve finale gaat halen zou ik zeggen. Maar misschien ligt de underdogrol ze meer?

Argentinië was degelijk tegen Algerije, maar werd toch vooral geholpen door 3 grote namen. De eerste is Lionel Messi. Hij kan het nog, 3x gescoord en er zaten ook wel twee knappe schoten bij. De tweede is Zidane. Nee, niet Zinedine, maar zijn zoon. Die zag er een paar keer niet goed uit als doelman, waardoor Messi die goals maken kon. De derde naam is Szymon Marciniak. De Pool floot een CL-finale, een Supercup en de afgelopen WK-finale. Maar hij vergat Messi rood te geven voor een overtreding op de achillespees van Mandi. VAR ook niet op de lijn, jammer joh. Messi moest en zou 3 goals maken. Ach ach ach.

Argentinië - Oostenrijk, op papier een aardig affiche. Kan Oostenrijk verrassen om de eerste plaats binnen te halen. In de tijd dat Oostenrijk ook redelijk was, de jaren 80 en 90, speelden ze 2 oefeninterlands. De eerste won Argentinië met 5-1, maar in 1990 bleef het bij 1-1 kort voor het WK. Knappe prestatie. Dat zou het nu ook zijn om Argentinië te verslaan, eerlijk is eerlijk. Of ook maar een puntje te pakken. In Dallas, waar we toch al wat aardige potjes hebben gehad. Nederland - Japan en ook Engeland - Kroatië. En nu dit weer. Niet slecht.

1990+Austria-argentina-photo+9.JPG
Frozen-assassinmaandag 22 juni 2026 @ 20:15
Niet meteen vlaggen voor drie meter buitenspel :')
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:15
fipo
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:15
fipo
Regilio_maandag 22 juni 2026 @ 20:15
Ja
Pisces29maandag 22 juni 2026 @ 20:15
Sepo
capuchon_jongenmaandag 22 juni 2026 @ 20:15
sepo
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:15
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
fipo
Hahahahaha _O-
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:15
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
fipo
_O-
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:15
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Sepo
_O-
TweedeKlummaandag 22 juni 2026 @ 20:15
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
Huh doet er ook een Pool mee?
Wel een Zuidpool.
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:16
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
fipo
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
fipo
We zitten met een stel slome duikelaars als leiding.
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:16
Er wordt hier MASSAAL GEFAALD!
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:16
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
sepo
_O-
Mortaxxmaandag 22 juni 2026 @ 20:16
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
fipo
HAHHAAHAHAHAH
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
fipo
goede poging, volgende keer lukt het!
Regilio_maandag 22 juni 2026 @ 20:16
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
fipo
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
fipo
_O-
onlogischmaandag 22 juni 2026 @ 20:16
Ik vind het jammer dat @Scrummie er niet bij is
TLCmaandag 22 juni 2026 @ 20:16
Shaqiri de Zwitserse voetballer op de tribune
StephanLmaandag 22 juni 2026 @ 20:16
Shakira, Shakira *O*
Zorromaandag 22 juni 2026 @ 20:16
Belgische commentator heeft een geloofwaardig complot ontdekt.
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:16
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
HAHHAAHAHAHAH
[..]
goede poging, volgende keer lukt het!
wtf
WAvanBurenmaandag 22 juni 2026 @ 20:16
Belg met een complottheorie.
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:16
Ik pak de volgende wel boys papa laat wel zien hoe het moet.
dvdfreakmaandag 22 juni 2026 @ 20:16
Tijd voor de 2-0
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:16
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het jammer dat @:scrummie er niet bij is
Eens die zien we maar weinig
Zelfs niet tijdens de wedstrijden van de USA (die hij tegenwoordig support neem ik aan)
capuchon_jongenmaandag 22 juni 2026 @ 20:16
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
fipo
_O-
DombohetOlifantje1maandag 22 juni 2026 @ 20:17
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
fipo
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
fipo
Hahahahaahahahahaha
DombohetOlifantje1maandag 22 juni 2026 @ 20:17
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Sepo
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
sepo
Hahahahahahahahaa
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:17
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef TLC het volgende:
Shaqiri de Zwitserse voetballer op de tribune
De machtige kuifarend van Gjilan

Echt een toernooivoetballer ook.
Regilio_maandag 22 juni 2026 @ 20:17
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:16 schreef StephanL het volgende:
Shakira, Shakira *O*
twerk-chicken.gif
RamboDirkmaandag 22 juni 2026 @ 20:17
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: [..] Ik ben 2x stevig uitgegleden in dit topic.
In deze chat vergeven we
Beginnen we opnieuw
Hebben we lief
Zeggen we sorry
Bedanken we
Hebben we plezier
Maken we fouten
Dromen we
Geven we elkaar een tweede kans.
Näsenbarmaandag 22 juni 2026 @ 20:17
Zou die commentator fan zijn van Argentinië en in het bijzonder Messi?
Calandmaandag 22 juni 2026 @ 20:17
Ik heb een pittige mening over mensen die opeens tegen Argentinie zijn omdat ze ooit terecht van Nederland wonnen
Poepz0rmaandag 22 juni 2026 @ 20:17
Bekijk deze YouTube-video

Handjesssss jaaaaaaaa @Coco
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:18
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Näsenbar het volgende:
Zou die commentator fan zijn van Argentinië en in het bijzonder Messi?
Dat ene plaatje van die commentator die klaarkomt van messi doet het helaas niet meer
Daar was ik naar opzoek uit de oude doos
DombohetOlifantje1maandag 22 juni 2026 @ 20:18
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
In deze chat vergeven we
Beginnen we opnieuw
Hebben we lief
Zeggen we sorry
Bedanken we
Hebben we plezier
Maken we fouten
Dromen we
Geven we elkaar een tweede kans.
Bedankt vriend.

Dit doet mij weer goed.
Zipportalmaandag 22 juni 2026 @ 20:18
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Poepz0r het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Handjesssss jaaaaaaaa @:coco
Helaas niet geklikt.
DobbyDobbymaandag 22 juni 2026 @ 20:18
Jordanie heeft wel mazzel als Argentinie met het B team komt de laatste pot.
Pisces29maandag 22 juni 2026 @ 20:18
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
1 keer was genoeg vanavond ;(
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:18
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die opeens tegen Argentinie zijn omdat ze ooit terecht van Nederland wonnen
Volgens mij bestaan die mensen helemaal niet
TweedeKlummaandag 22 juni 2026 @ 20:18
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die opeens tegen Argentinie zijn omdat ze ooit terecht van Nederland wonnen
Niet daarom, wel dat ze twee WK's gekocht hebben.
Kleffe_Dopmaandag 22 juni 2026 @ 20:18
Celebs in beeld nemen die elkaar aflebberen op de tribune. :{
Cupfightermaandag 22 juni 2026 @ 20:18
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Näsenbar het volgende:
Zou die commentator fan zijn van Argentinië en in het bijzonder Messi?
Wat een partijdige lul is dat zeg
xzazmaandag 22 juni 2026 @ 20:18
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
In deze chat vergeven we
Beginnen we opnieuw
Hebben we lief
Zeggen we sorry
Bedanken we
Hebben we plezier
Maken we fouten
Dromen we
Geven we elkaar een tweede kans.
Dombo heeft als graadmeter voor goed voetbal Feyenoord - AZ
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:18
Weer ontsnapt een Argentijn.
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:18
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:

[..]
Volgens mij bestaan die mensen helemaal niet
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:18
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:

[..]
Volgens mij bestaan die mensen helemaal niet
Alleen in @Caland zijn hoofd.
PzKpfwmaandag 22 juni 2026 @ 20:19
Het is toch onvoorstelbaar waar die Argentijnen allemaal mee wegkomen..
Frozen-assassinmaandag 22 juni 2026 @ 20:19
Dit is geel
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:19
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Alleen in @:caland zijn hoofd.
In @Caland zijn hoofd is het de hele dag Sesamstraat
DobbyDobbymaandag 22 juni 2026 @ 20:19
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Alleen in @:caland zijn hoofd.
Gras is groen.
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:19
OEH
TweedeKlummaandag 22 juni 2026 @ 20:19
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef xzaz het volgende:

[..]
Dombo heeft als graadmeter voor goed voetbal Feyenoord - AZ
Hij vindt Ueda heel goed. _O- _O- _O-
xzazmaandag 22 juni 2026 @ 20:19
Oeeeeee
Regilio_maandag 22 juni 2026 @ 20:19
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
1 keer was genoeg vanavond ;(
Excuus :@
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:19
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:19 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Exuus :@
Exuus _O-
Calandmaandag 22 juni 2026 @ 20:19
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Alleen in @:caland zijn hoofd.
twitter

Dagjesvolked
GertKuytmaandag 22 juni 2026 @ 20:19
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat ene plaatje van die commentator die klaarkomt van messi doet het helaas niet meer
Daar was ik naar opzoek uit de oude doos
7ut8xOQ.png
Mortaxxmaandag 22 juni 2026 @ 20:20
OE
Pisces29maandag 22 juni 2026 @ 20:20
Ah
DombohetOlifantje1maandag 22 juni 2026 @ 20:20
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef xzaz het volgende:

[..]
Dombo heeft als graadmeter voor goed voetbal Feyenoord - AZ
Dat was niet zo'n hele goede wedstrijd dit jaar!
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:20
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:19 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Hij vindt Ueda heel goed. _O- _O- _O-
Topscorer van NL en twee goals al dit WK.

Ueda is nou niet het grote ongelijk van Dombo.
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:20
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:19 schreef GertKuyt het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Je bent een goed mens
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:20
saai
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:20
Ed
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:20
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat ene plaatje van die commentator die klaarkomt van messi doet het helaas niet meer
Daar was ik naar opzoek uit de oude doos
Die heb ik al een paar keer gepost.

In een spoiler.
StephanLmaandag 22 juni 2026 @ 20:20
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Poepz0r het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Handjesssss jaaaaaaaa @:coco
Talentje hoor. Had hem nog niet gehoord.
Felagundmaandag 22 juni 2026 @ 20:20
De

[ Bericht 100% gewijzigd door Felagund op 22-06-2026 20:20:37 ]
Dr_Flashmaandag 22 juni 2026 @ 20:20
Was dat Shakira? :D
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:20
Goeij.
Zorromaandag 22 juni 2026 @ 20:20
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:20 schreef Felagund het volgende:
De
Kroket
Poepz0rmaandag 22 juni 2026 @ 20:20
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:20 schreef StephanL het volgende:

[..]
Talentje hoor. Had hem nog niet gehoord.
Nummer 1 in de single top 100. Rutger god
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:21
77ea7d3265.png

Nee, deze telt niet.
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:21
Felagund verpest het.
Felagundmaandag 22 juni 2026 @ 20:21
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Nee, deze telt niet.
Sinds wanneer kun je niet meer ninja-editen? :(
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:21
Otamendi, nog zo'n klootzak.
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:21
POLL
StephanLmaandag 22 juni 2026 @ 20:21
Jaaa Shakira met twee zoons? :P
Felagundmaandag 22 juni 2026 @ 20:21
Altijd tegen mij. Bij het inposten viel alles.
WAvanBurenmaandag 22 juni 2026 @ 20:21
Lekkere Colombiaanse in beeld.
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:21
Leuk de Belg maakt een Pique grap.
Bugno3maandag 22 juni 2026 @ 20:21
Shakira behoorlijk PLASTISCHCHIRURGED
DombohetOlifantje1maandag 22 juni 2026 @ 20:21
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Topscorer van NL en twee goals al dit WK.

Ueda is nou niet het grote ongelijk van Dombo.
Twee uitstekende goals zelfs. En een geweldige assist (die hij nog nooit bij Feyenoord heeft gegeven trouwens)
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:22
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Lekkere Colombiaanse in beeld.
Stukje drugs in de flamoes.
Mortaxxmaandag 22 juni 2026 @ 20:22
wie was dat?
DobbyDobbymaandag 22 juni 2026 @ 20:22
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef Bugno3 het volgende:
Shakira behoorlijk PLASTISCHCHIRURGED
Zeg dat ja
Zipportalmaandag 22 juni 2026 @ 20:22
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
wie was dat?
NOOIT GEZIEN.
xzazmaandag 22 juni 2026 @ 20:22
Waarom geen 40 45 grappen met Oostenrijk?
WAvanBurenmaandag 22 juni 2026 @ 20:22
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef Bugno3 het volgende:
Shakira behoorlijk PLASTISCHCHIRURGED
Zou je haar wel doen?
dvdfreakmaandag 22 juni 2026 @ 20:22
Shakiragenot
Kleffe_Dopmaandag 22 juni 2026 @ 20:22
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef Coco het volgende:

[..]
Stukje drugs in de flamoes.
Dat is cultuur.
hhh38maandag 22 juni 2026 @ 20:22
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef Bugno3 het volgende:
Shakira behoorlijk PLASTISCHCHIRURGED
Onherkenbaar.
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:22
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
wie was dat?
Christina Aguilera
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:22
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef Bugno3 het volgende:
Shakira behoorlijk PLASTISCHCHIRURGED
Waarom doen vrouwen dat toch?
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:22
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef Bugno3 het volgende:
Shakira behoorlijk PLASTISCHCHIRURGED
Bekende vrouwen durven niet meer oud te worden > gwen stefani, madonna..
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:22
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef xzaz het volgende:
Waarom geen 40 45 grappen met Oostenrijk?
De mensen hier zijn volwassen

(lol)
Bugno3maandag 22 juni 2026 @ 20:22
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Zou je haar wel doen?
Ik heb haar knieën nog niet goed kunnen beoordelen.
Poepz0rmaandag 22 juni 2026 @ 20:22
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Onherkenbaar.
Stukje dubbelganger
Regilio_maandag 22 juni 2026 @ 20:22
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef Bugno3 het volgende:
Shakira behoorlijk PLASTISCHCHIRURGED
Nogal ja.
xzazmaandag 22 juni 2026 @ 20:22
Mijn hont heeft een scheet gelaten

Bah
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:23
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef xzaz het volgende:
Waarom geen 40 45 grappen met Oostenrijk?
Voor de wedstrijd al besproken.
Halconmaandag 22 juni 2026 @ 20:23
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
wie was dat?
Ellie Lust @Zipportal
xzazmaandag 22 juni 2026 @ 20:23
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Coco het volgende:

[..]
Voor de wedstrijd al besproken.
Wvttk
Bugno3maandag 22 juni 2026 @ 20:23
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef xzaz het volgende:
Waarom geen 40 45 grappen met Oostenrijk?
Anschluss was al in '39
Frozen-assassinmaandag 22 juni 2026 @ 20:23
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef Bugno3 het volgende:
Shakira behoorlijk PLASTISCHCHIRURGED
pdSJ0oK.jpeg
DombohetOlifantje1maandag 22 juni 2026 @ 20:24
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
[poll=10051]
Bedankt voor deze poll beste GGMM.
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:24
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit is niet echt
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:24
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nee.. alsjeblieft nee. dat is een grapje toch.
Bugno3maandag 22 juni 2026 @ 20:24
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
En zelfs Shakira met een IQ van 147 gaat dus voor de bijl.
xzazmaandag 22 juni 2026 @ 20:24
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nee.. alsjeblieft nee. dat is een grapje toch.
Is echt
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:24
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Is dit die songfestivalwinnaar?
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:24
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nee.. alsjeblieft nee. dat is een grapje toch.
:')
Kleffe_Dopmaandag 22 juni 2026 @ 20:24
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:22 schreef xzaz het volgende:
Waarom geen 40 45 grappen met Oostenrijk?
45+ wisten ze juist Argentinië op waarde te schatten.
Felagundmaandag 22 juni 2026 @ 20:24
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Is dit echt Shakira?
Frozen-assassinmaandag 22 juni 2026 @ 20:25
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Is dit die songfestivalwinnaar?
We vragen het aan @Greys
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:25
Sha-Wie-ra?
Man man man.. wat een bouwput.
Regilio_maandag 22 juni 2026 @ 20:25
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef Felagund het volgende:

[..]
Is dit echt Shakira?
Jup.
Momomaandag 22 juni 2026 @ 20:25
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit is een MAGA Trump bimbo.
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:26
Mijn hemel wat bezielt die mensen.
Frozen-assassinmaandag 22 juni 2026 @ 20:26
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:25 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit is een MAGA Trump bimbo.
Dat is correct en tevens juist
Zipportalmaandag 22 juni 2026 @ 20:26
Fluit maar af.
xzazmaandag 22 juni 2026 @ 20:26
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dat is correct en tevens juist
Laura Loomer
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:26
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef Zipportal het volgende:
Fluit maar af.
Ik vind er ook niet veel aan eerlijk gezegd
DobbyDobbymaandag 22 juni 2026 @ 20:27
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik vind er ook niet veel aan eerlijk gezegd
Ik ben ook wat afgehaakt.
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:27
saai, nogmaals.
xzazmaandag 22 juni 2026 @ 20:27
Oostenrijk mist een leider

Zoals.. hehehehe
Pisces29maandag 22 juni 2026 @ 20:27
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik vind er ook niet veel aan eerlijk gezegd
Het kakt een beetje in
Felagundmaandag 22 juni 2026 @ 20:27
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:26 schreef xzaz het volgende:

[..]
Laura Loomer
Ik heb even haar wiki bekeken en word niet heel enthousiast.
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:27
Tijd voor de 1-1
Näsenbarmaandag 22 juni 2026 @ 20:27
Kleine ruimte, dan kan je niemand beter aan de bal hebben dan _O_ Lionel Messi _O_
Frozen-assassinmaandag 22 juni 2026 @ 20:28
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik heb even haar wiki bekeken en wordt niet heel enthousiast.
ach ach Felagund
Pisces29maandag 22 juni 2026 @ 20:28
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef vul_maar_in het volgende:
Tijd voor de 1-1
Liever niet voor m’n punten
hhh38maandag 22 juni 2026 @ 20:28
Hoop voor Gregoritsch dat ie al kinderen heeft
xzazmaandag 22 juni 2026 @ 20:28
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik heb even haar wiki bekeken en wordt niet heel enthousiast.
Motherless is weer online
Pisces29maandag 22 juni 2026 @ 20:28
1.55m genot
Näsenbarmaandag 22 juni 2026 @ 20:28
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Liever niet voor m’n punten
Wel voor die van mij, de 1-1 gaat ook nog wel vallen.
Regilio_maandag 22 juni 2026 @ 20:28
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:28 schreef xzaz het volgende:

[..]
Motherless is weer online
Je hebt de servers in België aangesloten?
BillDauterivemaandag 22 juni 2026 @ 20:29
Ole Ole
Felagundmaandag 22 juni 2026 @ 20:29
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
ach ach Felagund
Mis ik iets?
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:29
oh keeper.
franklopmaandag 22 juni 2026 @ 20:29
Dat is een corner op zich
WAvanBurenmaandag 22 juni 2026 @ 20:29
Jeetje, scheids.
xzazmaandag 22 juni 2026 @ 20:29
Wat een kut scheids zeg. Is dit een Belg?
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:29
Die scheids kan er niks van.
Frozen-assassinmaandag 22 juni 2026 @ 20:29
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:29 schreef Felagund het volgende:

[..]
Mis ik iets?
wordt

;(
Slobeendmaandag 22 juni 2026 @ 20:29
Ach ach scheids
Felagundmaandag 22 juni 2026 @ 20:29
Scheids is niet in topvorm vandaag.
hhh38maandag 22 juni 2026 @ 20:29
Dit niet zien _O-
DobbyDobbymaandag 22 juni 2026 @ 20:29
Dit was een corner.

VAR weer weg?
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:29
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:29 schreef Felagund het volgende:

[..]
Mis ik iets?
Je zal wel weer iets stouts hebben gelezen op dat profiel...
xzazmaandag 22 juni 2026 @ 20:30
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:28 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Je hebt de servers in België aangesloten?
If I say anything I'm in trouble.gif
Mortaxxmaandag 22 juni 2026 @ 20:30
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:29 schreef Felagund het volgende:

[..]
Mis ik iets?
wel iets maar laten we het gezellig houden
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:31
oe
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:31
kop goed dan :(
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:31
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd :)
OmniRocketmaandag 22 juni 2026 @ 20:31
Messi levert wel weer
Zorromaandag 22 juni 2026 @ 20:31
Arnautovic komt, de 1-1 komt eraan
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:31
arnautovicgod
Zorromaandag 22 juni 2026 @ 20:31
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd :)
*23:00
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:32
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd :)
Oh helemaal vergeten dat het weer begonnen is. Genot.
Mortaxxmaandag 22 juni 2026 @ 20:32
We zijn in minuut 67
WAvanBurenmaandag 22 juni 2026 @ 20:32
Arnautovic :D .
Momomaandag 22 juni 2026 @ 20:32
Arnautovic *O*
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:32
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef Zorro het volgende:

[..]
*23:00
wtf

Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Frozen-assassinmaandag 22 juni 2026 @ 20:32
Alaba eruit jeetje
Zorromaandag 22 juni 2026 @ 20:32
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
wtf

Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Ik niet (Ik heb vakantie)
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:32
we gaan hydrateren
WAvanBurenmaandag 22 juni 2026 @ 20:33
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
wtf

Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Matig excuus.
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:33
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
wtf

Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Maak je wel even een mooi plaatje?
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:33
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Maak je wel even een mooi plaatje?
Vanzelfsprekend :)
Perrinmaandag 22 juni 2026 @ 20:33
We gaan hydrateren.

200w.gif
Poepz0rmaandag 22 juni 2026 @ 20:33
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd :)
Wij kijken enkel series met enig niveau
xzazmaandag 22 juni 2026 @ 20:33
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
Mod abuse tr gemacht.
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:34
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef xzaz het volgende:

[..]
Mod abuse tr gemacht.
Doorgezet naar @onlogisch
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:34
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wij kijken enkel series met enig niveau
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebt
Pisces29maandag 22 juni 2026 @ 20:34
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
wtf

Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Klein stukje toch wel?

Ik 6 de wekker.
Frozen-assassinmaandag 22 juni 2026 @ 20:34
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef xzaz het volgende:

[..]
Mod abuse tr gemacht.
Danny heeft het te druk met tietenplaatjes zoeken voor 20 cent per dag.
Qarradmaandag 22 juni 2026 @ 20:35
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd :)
Ik ga zo kijken of ik zonder gevaar om in mijn eigen overkokende bloed te stikken buiten een luchtje kan scheppen.
Regilio_maandag 22 juni 2026 @ 20:35
Macarenagenot
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:35
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebt
Dat is een film.
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:35
Morgen thuiswerken om 8:00.

Dus om 7:55 op :)
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:35
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Danny heeft het te druk met tietenplaatjes zoeken voor 20 cent per dag.
Het zit diep
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:35
Morgen lekker vrij. (ik heb vakantie)
Poepz0rmaandag 22 juni 2026 @ 20:35
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebt
Dat heb je verkeerd gelezen want die heb ik juist niet genot
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:35
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:35 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Dat is een film.
dan heb ik niks gezegd
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:36
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
Het zit diep
En iedereen hier zit op dat grapje te wachten.
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:36
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
Morgen lekker vrij. (ik heb vakantie)
Geniet er lekker van :)
Qarradmaandag 22 juni 2026 @ 20:36
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:35 schreef Coco het volgende:
Morgen thuiswerken om 8:00.

Dus om 7:55 op :)
Hoe lang kost het jou om die laptop op schoot te trekken in bed dan?
Poepz0rmaandag 22 juni 2026 @ 20:36
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:35 schreef Coco het volgende:
Morgen thuiswerken om 8:00.

Dus om 7:55 op :)
Werken op uur en tijd en niet op output :')
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:36
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
En iedereen hier zit op dat grapje te wachten.
Ja dit was humor op te lachen
Solotovskimaandag 22 juni 2026 @ 20:36
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebt
Platvoet en z'n vriendjes _O_
Näsenbarmaandag 22 juni 2026 @ 20:36
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
wtf

Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk)
Zou ook om 22:00 zijn maar nu de FIFA dynamic timing heeft ingevoerd hebben ze de wedstrijd verplaatst naar een moment dat er het meeste mensen naar kunnen kijken wereldwijd (dus meer reclame-inkomsten).
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:36
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
Geniet er lekker van :)
Dankje. Eigenlijk zou ik pas vanaf 20 juli vakantie hebben maar ik had nog zoveel dagen staan en er was weinig drukte dus ik mocht die 4 weken ook wel opnemen. Dat laat ik me tijdens zo'n WK niet twee keer zeggen.
PzKpfwmaandag 22 juni 2026 @ 20:36
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:29 schreef Felagund het volgende:
Scheids is niet in topvorm vandaag.
Zijn bankrekening daarintegen wel.
Solotovskimaandag 22 juni 2026 @ 20:37
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Zijn bankrekening daarintegen wel.
Daarintegen :')
OmniRocketmaandag 22 juni 2026 @ 20:37
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:32 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
water-geven-in-de-tuin.jpg
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:37
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dankje. Eigenlijk zou ik pas vanaf 20 juli vakantie hebben maar ik had nog zoveel dagen staan en er was weinig drukte dus ik mocht die 4 weken ook wel opnemen. Dat laat ik me tijdens zo'n WK niet twee keer zeggen.
Dan mag je echt veel weken achter elkaar verlof zeg.
Zorromaandag 22 juni 2026 @ 20:37
Ik eet een appel
Toby56maandag 22 juni 2026 @ 20:37
Je zult voor zo'n ziekwedstrijd een kapitaal hebben betaald voor een kaartje.

Man, man, man.
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:38
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Dan mag je echt veel weken achter elkaar verlof zeg.
Kwam een beetje zo uit, afgelopen 2 jaar ook wel heel weinig vakantie gehad.
Mortaxxmaandag 22 juni 2026 @ 20:38
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:37 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
je bent nog langzamer dan de fipo van @Coco
Qarradmaandag 22 juni 2026 @ 20:38
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dankje. Eigenlijk zou ik pas vanaf 20 juli vakantie hebben maar ik had nog zoveel dagen staan en er was weinig drukte dus ik mocht die 4 weken ook wel opnemen. Dat laat ik me tijdens zo'n WK niet twee keer zeggen.
Ik kwam er twee weken van tevoren achter dat bijna mijn hele vakantie overlapte met het WK.

Oprecht niet zo gepland, maar toen dacht ik echt yo nachtwedstrijden *O*
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:38
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad

Kan ook niet echt in finance helaas :{
Ik wil ook een keer 6 weken
Poepz0rmaandag 22 juni 2026 @ 20:38
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Dan mag je echt veel weken achter elkaar verlof zeg.
Hier ook 4-6 indien gewenst maar ik krijg ze niet op. Heb iets van 40 vrije dagen met 32 uur p week genot.

Stukje werken in België genot
Solotovskimaandag 22 juni 2026 @ 20:38
Iedereen al vrijgenomen op 30 juni? _O_
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:38
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
je bent nog langzamer dan de fipo van @:coco
Jij staat vanaf nu op mijn foe list.
Poepz0rmaandag 22 juni 2026 @ 20:38
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad

Kan ook niet echt in finance helaas :{
Ik wil ook een keer 6 weken
Voor jezelf beginnen
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:38
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik kwam er twee weken van tevoren achter dat bijna mijn hele vakantie overlapte met het WK.

Oprecht niet zo gepland, maar toen dacht ik echt yo nachtwedstrijden *O*
;)
OmniRocketmaandag 22 juni 2026 @ 20:39
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
je bent nog langzamer dan de fipo van @:coco
Lastige kinderen
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:39
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Solotovski het volgende:
Iedereen al vrijgenomen op 30 juni? _O_
Nee wat is er dan
OmniRocketmaandag 22 juni 2026 @ 20:39
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef Coco het volgende:

[..]
Jij staat vanaf nu op mijn foe list.
Forge of empires?
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:39
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Forge of empires?
Ja
Solotovskimaandag 22 juni 2026 @ 20:39
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee wat is er dan
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste worden
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:39
die had er zo ingekund.
onlogischmaandag 22 juni 2026 @ 20:39
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee wat is er dan
Gangbang bij je moeder
Frozen-assassinmaandag 22 juni 2026 @ 20:39
:')
Bugno3maandag 22 juni 2026 @ 20:39
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wij kijken enkel series met enig niveau
Stukje infantiel om fantasy te kijken.
WAvanBurenmaandag 22 juni 2026 @ 20:39
:G .
Regilio_maandag 22 juni 2026 @ 20:39
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad

Kan ook niet echt in finance helaas :{
Ik wil ook een keer 6 weken
Wij hebben een sabbatical in de CAO _O_
Pisces29maandag 22 juni 2026 @ 20:40
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad

Kan ook niet echt in finance helaas :{
Ik wil ook een keer 6 weken
Frans van Finance
Halconmaandag 22 juni 2026 @ 20:40
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef vul_maar_in het volgende:
die had er zo ingekund.
Dat zegt je vriendin ook weleens, of niet?
Regilio_maandag 22 juni 2026 @ 20:40
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Gangbang bij je moeder
Sow
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:40
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste worden
Oh
Ja ik zie nog wel even hoe ik dat doe. Ik kan niet zomaar vrij nemen dan helaas
Poepz0rmaandag 22 juni 2026 @ 20:40
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Stukje infantiel om fantasy te kijken.
Pans Labyrinth genot. Wel film maar ok
Bugno3maandag 22 juni 2026 @ 20:40
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Danny heeft het te druk met tietenplaatjes zoeken voor 20 cent per dag.
MOET OOK ALLEMAAL NOG GEBEUREN JAAA?!?!
OmniRocketmaandag 22 juni 2026 @ 20:40
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Gangbang bij je moeder
feestbazaar-mm-kostuum-volwassenen-geel.179995511.jpg?v=1775042530
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:40
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Gangbang bij je moeder
Waarom zou ik daar bij willen zijn
Ik weet niet wat jij met jouw moeder doet, maar je bent een smeerlap.
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:40
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wij hebben een sabbatical in de CAO _O_
Wij ook.

Bekijk deze YouTube-video
Halconmaandag 22 juni 2026 @ 20:40
Nektattoo tokkie
Frozen-assassinmaandag 22 juni 2026 @ 20:41
Laimer trapt in Argentijnse spelletjes met dank aan zwak fluitende scheids
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:41
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste worden
Dat is toch niet op 30 juni?
Qarradmaandag 22 juni 2026 @ 20:41
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:39 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wij hebben een sabbatical in de CAO _O_
Ik ook, heel fijn idee die luxe. Wat dat betreft ben ik een tevreden loonslaaf vol arbeidsvreugde :)
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:41
Ik kan lekker kijken, wordt naar een bruiloft gechauffeurd die om half 4 begint. hoef alleen om 10:00 buiten te staan. ideaal.
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:41
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat is toch niet op 30 juni?
Oh wat hoop ik dat hij zich vergist heeft en de verkeerde dag vrij genomen heeft

DAN GA IK LACHEN
Zorromaandag 22 juni 2026 @ 20:41
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:40 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Grote Gele M M
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:41
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh wat hoop ik dat hij zich vergist heeft en de verkeerde dag vrij genomen heeft

DAN GA IK LACHEN
Het is heel lastig maar het is de nacht van dinsdag op woensdag. Dus de datum van woensdag.
Perrinmaandag 22 juni 2026 @ 20:42
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ook, heel fijn idee die luxe. Wat dat betreft ben ik een tevreden loonslaaf vol arbeidsvreugde :)
Ik hou ook van mijn werkgever.

winter-olympics-clap.gif
Durmadamaandag 22 juni 2026 @ 20:42
Zou voor mijn pool heel interessant zijn mocht Oostenrijk nu nog een keer scoren
Zorromaandag 22 juni 2026 @ 20:42
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Het is heel lastig maar het is de nacht van dinsdag op woensdag. Dus de datum van woensdag.
Dit gaat hilarisch worden
Solotovskimaandag 22 juni 2026 @ 20:42
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat is toch niet op 30 juni?
De nacht van 29 op 30 juni om 3:00 :)
Zorromaandag 22 juni 2026 @ 20:43
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:42 schreef Solotovski het volgende:

[..]
De nacht van 29 op 30 juni om 3:00 :)
Ssssst
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:43
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:42 schreef Solotovski het volgende:

[..]
De nacht van 29 op 30 juni om 3:00 :)
Dus 30 juni.
Frozen-assassinmaandag 22 juni 2026 @ 20:43
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Het is heel lastig maar het is de nacht van dinsdag op woensdag. Dus de datum van woensdag.
Het is toch 29 juni lokale tijd dus de nacht van maandag op dinsdag?
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:43
Oh nee niet ik zit zelf mis. (kutflex)
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:43
Je telt de nieuwe dag vanaf 00:00 lieverd.
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:43
@maxi-mus glijdt uit
StephanLmaandag 22 juni 2026 @ 20:43
Au hoofd.
Bugno3maandag 22 juni 2026 @ 20:43
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Pans Labyrinth genot. Wel film maar ok
Eerder een morbide parabel genot.
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:43
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:43 schreef Coco het volgende:

[..]
Dus 30 juni.
Dat dus.
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:43
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Het is toch 29 juni lokale tijd dus de nacht van maandag op dinsdag?
Ja ik had de verkeerde datum in mijn hoofd en ga hier keihard nat. SORRY
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:44
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:43 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ja ik had de verkeerde datum in mijn hoofd en ga hier keihard nat. SORRY
Nu hoor je bij de club van capu en dombo.
Zorromaandag 22 juni 2026 @ 20:44
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:43 schreef Coco het volgende:

[..]
Dus 30 juni.
Technisch gezein 29 juni want het is in de Joe Es Of Eeee en daar is het dan 29 juni
Näsenbarmaandag 22 juni 2026 @ 20:44
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik kan lekker kijken, wordt naar een bruiloft gechauffeurd die om half 4 begint. hoef alleen om 10:00 buiten te staan. ideaal.
Je gaat naar een bruiloft in Oost-Duitsland?
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:44
Ach maxi-mus

Je bent ook wel toe aan vakantie
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:44
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef Zorro het volgende:

[..]
Technisch gezein 29 juni want het is in de Joe Es Of Eeee en daar is het dan 29 juni
We leven in Nederland.
PzKpfwmaandag 22 juni 2026 @ 20:44
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
Regilio_maandag 22 juni 2026 @ 20:44
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Je gaat naar een bruiloft in Oost-Duitsland?
Contant geld mee.
Dr_Flashmaandag 22 juni 2026 @ 20:44
en toen liep de stream vast
Frozen-assassinmaandag 22 juni 2026 @ 20:44
Hopelijk worden we tweede dan in de groep :) Dat is een stuk betere tijd
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:45
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
Hoi, welkom bij de sport die voetbal heet. Veel plezier.
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:45
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef GGMM het volgende:
Ach maxi-mus

Je bent ook wel toe aan vakantie
Nu heb ik zelf iets verkeerds gepland. (lol)
Näsenbarmaandag 22 juni 2026 @ 20:45
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
Dat is omdat de tegenstander geen vat kan krijgen op Lionel Messi.
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:45
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nu heb ik zelf iets verkeerds gepland. (lol)
_O-
Halconmaandag 22 juni 2026 @ 20:45
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
Gaan wel weer ver komen :Y
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:45
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef Halcon het volgende:

[..]
Gaan wel weer ver komen :Y
Hopelijk tegen Nederland.

Wout erin.
Dr_Flashmaandag 22 juni 2026 @ 20:45
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef Halcon het volgende:

[..]
Gaan wel weer ver komen :Y
Ja met zo'n Fifa kan FC Bal op het Dak ook wereldkampioen worden
PzKpfwmaandag 22 juni 2026 @ 20:46
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef Halcon het volgende:

[..]
Gaan wel weer ver komen :Y
Vind ze deze wedstrijd anders nog niet erg overtuigend. Maar als je de scheids altijd mee hebt kun je inderdaad best ver komen.
Dr_Flashmaandag 22 juni 2026 @ 20:46
Waarom kijken we hier nog naar
Slobeendmaandag 22 juni 2026 @ 20:46
De eerste wedstrijd waar er weer veel spelers op de grond liggen.
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:46
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Vind ze deze wedstrijd anders nog niet erg overtuigend. Maar als je de scheids altijd mee hebt kun je inderdaad best ver komen.
Wie van de grote landen heeft overtuigd?
Bugno3maandag 22 juni 2026 @ 20:46
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom kijken we hier nog naar
Wij gaan allemaal hard juichen bij de late 1-1.
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:46
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef Coco het volgende:

[..]
_O-
Gelukkig valt dat te verzetten. 3 uur is sowieso een kuttijd.
DombohetOlifantje1maandag 22 juni 2026 @ 20:46
Ik ben terug van het boodschapjes doen.
Dr_Flashmaandag 22 juni 2026 @ 20:47
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Wij gaan allemaal hard juichen bij de late 1-1.
oh ja dat wel
3rr0rmaandag 22 juni 2026 @ 20:47
Geen zorgen jongens ik ben er. Oostenrijk mag dus scoren.
Regilio_maandag 22 juni 2026 @ 20:47
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben terug van het boodschapjes doen.
Welkom terug.
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:47
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben terug van het boodschapjes doen.
Wat heb je gehaald?
Durmadamaandag 22 juni 2026 @ 20:47
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen).
Ik ben stiekem wel fan van dat Zuid-Amerikaanse voetbal. :@
Toby56maandag 22 juni 2026 @ 20:47
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja met zo'n Fifa kan FC Bal op het Dak ook wereldkampioen worden
Speelt Meffi daar ook?
DombohetOlifantje1maandag 22 juni 2026 @ 20:47
We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn.
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:47
6 minuten erbij, in de 94e scoort Oostenrijk uit een corner.
DombohetOlifantje1maandag 22 juni 2026 @ 20:47
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat heb je gehaald?
Voornamelijk veel vocht. (en ook ijsjes)
OmniRocketmaandag 22 juni 2026 @ 20:47
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:44 schreef Coco het volgende:

[..]
We leven in Nederland.
Wij zijn Nederland, wij zijn Nederland!
3rr0rmaandag 22 juni 2026 @ 20:47
Was de goal van Argentinie weer een cadeautje?
Pisces29maandag 22 juni 2026 @ 20:47
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn.
Wekker om 6 _O-
Bugno3maandag 22 juni 2026 @ 20:47
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn.
Wajonggoden.
Regilio_maandag 22 juni 2026 @ 20:47
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Wij zijn Nederland, wij zijn Nederland!
EIGUH VOLLUK EERST!!!!!1!1@!!
vul_maar_inmaandag 22 juni 2026 @ 20:47
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
Was de goal van Argentinie weer een cadeautje?
Nee was een mooie.
DombohetOlifantje1maandag 22 juni 2026 @ 20:48
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wekker om 6 _O-
Dat wordt dus de wekker om 3u zetten, kun je in een keer doen.
maxi-musmaandag 22 juni 2026 @ 20:48
één van de saaiste 2e helften die ik dit WK heb gezien.
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:48
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
Was de goal van Argentinie weer een cadeautje?
Missi penalty.
Bugno3maandag 22 juni 2026 @ 20:48
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wekker om 6 _O-
Is dat voor vast of heb je meetings?
3rr0rmaandag 22 juni 2026 @ 20:49
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:48 schreef Coco het volgende:

[..]
Missi penalty.
Ronaldo dus toch de GOAT
OmniRocketmaandag 22 juni 2026 @ 20:49
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn.
Om 5u dat zijn pas de ekte.
Pisces29maandag 22 juni 2026 @ 20:49
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:48 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Is dat voor vast of heb je meetings?
Om 7 uur de deur uit. Voor werk of sport.
Kleffe_Dopmaandag 22 juni 2026 @ 20:49
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef vul_maar_in het volgende:
6 minuten erbij, in de 94e scoort Oostenrijk uit een corner.
Ik sta dit toe.
leolinedancemaandag 22 juni 2026 @ 20:49
Ik kijk nu ook :)
OmniRocketmaandag 22 juni 2026 @ 20:49
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:49 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ronaldo dus toch de GOAT
Penaldo
Mexicanobakkermaandag 22 juni 2026 @ 20:49
Zaadpot
Cocomaandag 22 juni 2026 @ 20:50
Gaat Frankrijk - Irak leuker worden?
3rr0rmaandag 22 juni 2026 @ 20:50
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:49 schreef leolinedance het volgende:
Ik kijk nu ook :)
Dan zal Argentinie zo wel de 2-0 maken
GGMMmaandag 22 juni 2026 @ 20:51
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Iemand quote me en ik ging kijken :(
:W