| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:15 |
| Zowaar een topper op het programma vandaag, tussen een nummer 1 en nummer 2. Al moeten we niet overdrijven, Oostenrijk is geen topland. Ik vind ze zelfs geen subtop, eigenlijk, ze hebben nooit zoveel laten zien. Ja, knap de groep gewonnen op het EK met Nederland en Frankrijk 2 jaar geleden, maar dat was het wel. Dit WK hebben ze ook nog niet laten zien dat ze echt ver kunnen gaan komen. Best wat leuke Bundesliga spelers weer, maar echt bijzonder is het niet. Ze schijnen ook een '10' te missen. Kunnen ze ons mooi de hand schudden. Tegen Jordanië, maar een matig land, waren ze defensief kwetsbaar en aanvallend allesbehalve overtuigend. Nee, hier speelt niet een ploeg die de halve finale gaat halen zou ik zeggen. Maar misschien ligt de underdogrol ze meer? Argentinië was degelijk tegen Algerije, maar werd toch vooral geholpen door 3 grote namen. De eerste is Lionel Messi. Hij kan het nog, 3x gescoord en er zaten ook wel twee knappe schoten bij. De tweede is Zidane. Nee, niet Zinedine, maar zijn zoon. Die zag er een paar keer niet goed uit als doelman, waardoor Messi die goals maken kon. De derde naam is Szymon Marciniak. De Pool floot een CL-finale, een Supercup en de afgelopen WK-finale. Maar hij vergat Messi rood te geven voor een overtreding op de achillespees van Mandi. VAR ook niet op de lijn, jammer joh. Messi moest en zou 3 goals maken. Ach ach ach. Argentinië - Oostenrijk, op papier een aardig affiche. Kan Oostenrijk verrassen om de eerste plaats binnen te halen. In de tijd dat Oostenrijk ook redelijk was, de jaren 80 en 90, speelden ze 2 oefeninterlands. De eerste won Argentinië met 5-1, maar in 1990 bleef het bij 1-1 kort voor het WK. Knappe prestatie. Dat zou het nu ook zijn om Argentinië te verslaan, eerlijk is eerlijk. Of ook maar een puntje te pakken. In Dallas, waar we toch al wat aardige potjes hebben gehad. Nederland - Japan en ook Engeland - Kroatië. En nu dit weer. Niet slecht. | |
| Frozen-assassin | maandag 22 juni 2026 @ 20:15 |
| Niet meteen vlaggen voor drie meter buitenspel | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:15 |
| fipo | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:15 |
| fipo | |
| Regilio_ | maandag 22 juni 2026 @ 20:15 |
| Ja | |
| Pisces29 | maandag 22 juni 2026 @ 20:15 |
| Sepo | |
| capuchon_jongen | maandag 22 juni 2026 @ 20:15 |
| sepo | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:15 |
Hahahahaha | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:15 |
| |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:15 |
| |
| TweedeKlum | maandag 22 juni 2026 @ 20:15 |
Wel een Zuidpool. | |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:16 |
We zitten met een stel slome duikelaars als leiding. | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:16 |
| Er wordt hier MASSAAL GEFAALD! | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:16 |
| |
| Mortaxx | maandag 22 juni 2026 @ 20:16 |
HAHHAAHAHAHAH goede poging, volgende keer lukt het! | |
| Regilio_ | maandag 22 juni 2026 @ 20:16 |
| |
| onlogisch | maandag 22 juni 2026 @ 20:16 |
| Ik vind het jammer dat @Scrummie er niet bij is | |
| TLC | maandag 22 juni 2026 @ 20:16 |
| Shaqiri de Zwitserse voetballer op de tribune | |
| StephanL | maandag 22 juni 2026 @ 20:16 |
| Shakira, Shakira | |
| Zorro | maandag 22 juni 2026 @ 20:16 |
| Belgische commentator heeft een geloofwaardig complot ontdekt. | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:16 |
wtf | |
| WAvanBuren | maandag 22 juni 2026 @ 20:16 |
| Belg met een complottheorie. | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:16 |
| Ik pak de volgende wel boys papa laat wel zien hoe het moet. | |
| dvdfreak | maandag 22 juni 2026 @ 20:16 |
| Tijd voor de 2-0 | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:16 |
Eens die zien we maar weinig Zelfs niet tijdens de wedstrijden van de USA (die hij tegenwoordig support neem ik aan) | |
| capuchon_jongen | maandag 22 juni 2026 @ 20:16 |
| |
| DombohetOlifantje1 | maandag 22 juni 2026 @ 20:17 |
Hahahahaahahahahaha | |
| DombohetOlifantje1 | maandag 22 juni 2026 @ 20:17 |
Hahahahahahahahaa | |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:17 |
De machtige kuifarend van Gjilan Echt een toernooivoetballer ook. | |
| Regilio_ | maandag 22 juni 2026 @ 20:17 |
![]() | |
| RamboDirk | maandag 22 juni 2026 @ 20:17 |
In deze chat vergeven we Beginnen we opnieuw Hebben we lief Zeggen we sorry Bedanken we Hebben we plezier Maken we fouten Dromen we Geven we elkaar een tweede kans. | |
| Näsenbar | maandag 22 juni 2026 @ 20:17 |
| Zou die commentator fan zijn van Argentinië en in het bijzonder Messi? | |
| Caland | maandag 22 juni 2026 @ 20:17 |
| Ik heb een pittige mening over mensen die opeens tegen Argentinie zijn omdat ze ooit terecht van Nederland wonnen | |
| Poepz0r | maandag 22 juni 2026 @ 20:17 |
| Bekijk deze YouTube-video Handjesssss jaaaaaaaa @Coco | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:18 |
Dat ene plaatje van die commentator die klaarkomt van messi doet het helaas niet meer Daar was ik naar opzoek uit de oude doos | |
| DombohetOlifantje1 | maandag 22 juni 2026 @ 20:18 |
Bedankt vriend. Dit doet mij weer goed. | |
| Zipportal | maandag 22 juni 2026 @ 20:18 |
Helaas niet geklikt. | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 20:18 |
| Jordanie heeft wel mazzel als Argentinie met het B team komt de laatste pot. | |
| Pisces29 | maandag 22 juni 2026 @ 20:18 |
1 keer was genoeg vanavond | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:18 |
Volgens mij bestaan die mensen helemaal niet | |
| TweedeKlum | maandag 22 juni 2026 @ 20:18 |
Niet daarom, wel dat ze twee WK's gekocht hebben. | |
| Kleffe_Dop | maandag 22 juni 2026 @ 20:18 |
| Celebs in beeld nemen die elkaar aflebberen op de tribune. | |
| Cupfighter | maandag 22 juni 2026 @ 20:18 |
Wat een partijdige lul is dat zeg | |
| xzaz | maandag 22 juni 2026 @ 20:18 |
Dombo heeft als graadmeter voor goed voetbal Feyenoord - AZ | |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:18 |
| Weer ontsnapt een Argentijn. | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:18 |
| |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:18 |
Alleen in @Caland zijn hoofd. | |
| PzKpfw | maandag 22 juni 2026 @ 20:19 |
| Het is toch onvoorstelbaar waar die Argentijnen allemaal mee wegkomen.. | |
| Frozen-assassin | maandag 22 juni 2026 @ 20:19 |
| Dit is geel | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:19 |
In @Caland zijn hoofd is het de hele dag Sesamstraat | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 20:19 |
Gras is groen. | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:19 |
| OEH | |
| TweedeKlum | maandag 22 juni 2026 @ 20:19 |
Hij vindt Ueda heel goed. | |
| xzaz | maandag 22 juni 2026 @ 20:19 |
| Oeeeeee | |
| Regilio_ | maandag 22 juni 2026 @ 20:19 |
Excuus | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:19 |
Exuus | |
| Caland | maandag 22 juni 2026 @ 20:19 |
Dagjesvolked | |
| GertKuyt | maandag 22 juni 2026 @ 20:19 |
![]() | |
| Mortaxx | maandag 22 juni 2026 @ 20:20 |
| OE | |
| Pisces29 | maandag 22 juni 2026 @ 20:20 |
| Ah | |
| DombohetOlifantje1 | maandag 22 juni 2026 @ 20:20 |
Dat was niet zo'n hele goede wedstrijd dit jaar! | |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:20 |
Topscorer van NL en twee goals al dit WK. Ueda is nou niet het grote ongelijk van Dombo. | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:20 |
Je bent een goed mens | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:20 |
| saai | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:20 |
| Ed | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:20 |
Die heb ik al een paar keer gepost. In een spoiler. | |
| StephanL | maandag 22 juni 2026 @ 20:20 |
Talentje hoor. Had hem nog niet gehoord. | |
| Felagund | maandag 22 juni 2026 @ 20:20 |
| De [ Bericht 100% gewijzigd door Felagund op 22-06-2026 20:20:37 ] | |
| Dr_Flash | maandag 22 juni 2026 @ 20:20 |
| Was dat Shakira? | |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:20 |
| Goeij. | |
| Zorro | maandag 22 juni 2026 @ 20:20 |
Kroket | |
| Poepz0r | maandag 22 juni 2026 @ 20:20 |
Nummer 1 in de single top 100. Rutger god | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:21 |
![]() Nee, deze telt niet. | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:21 |
| Felagund verpest het. | |
| Felagund | maandag 22 juni 2026 @ 20:21 |
Sinds wanneer kun je niet meer ninja-editen? | |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:21 |
| Otamendi, nog zo'n klootzak. | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:21 |
| POLL | |
| StephanL | maandag 22 juni 2026 @ 20:21 |
| Jaaa Shakira met twee zoons? | |
| Felagund | maandag 22 juni 2026 @ 20:21 |
| Altijd tegen mij. Bij het inposten viel alles. | |
| WAvanBuren | maandag 22 juni 2026 @ 20:21 |
| Lekkere Colombiaanse in beeld. | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:21 |
| Leuk de Belg maakt een Pique grap. | |
| Bugno3 | maandag 22 juni 2026 @ 20:21 |
| Shakira behoorlijk PLASTISCHCHIRURGED | |
| DombohetOlifantje1 | maandag 22 juni 2026 @ 20:21 |
Twee uitstekende goals zelfs. En een geweldige assist (die hij nog nooit bij Feyenoord heeft gegeven trouwens) | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:22 |
Stukje drugs in de flamoes. | |
| Mortaxx | maandag 22 juni 2026 @ 20:22 |
| wie was dat? | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 20:22 |
Zeg dat ja | |
| Zipportal | maandag 22 juni 2026 @ 20:22 |
NOOIT GEZIEN. | |
| xzaz | maandag 22 juni 2026 @ 20:22 |
| Waarom geen 40 45 grappen met Oostenrijk? | |
| WAvanBuren | maandag 22 juni 2026 @ 20:22 |
Zou je haar wel doen? | |
| dvdfreak | maandag 22 juni 2026 @ 20:22 |
| Shakiragenot | |
| Kleffe_Dop | maandag 22 juni 2026 @ 20:22 |
Dat is cultuur. | |
| hhh38 | maandag 22 juni 2026 @ 20:22 |
Onherkenbaar. | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:22 |
Christina Aguilera | |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:22 |
Waarom doen vrouwen dat toch? | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:22 |
Bekende vrouwen durven niet meer oud te worden > gwen stefani, madonna.. | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:22 |
De mensen hier zijn volwassen (lol) | |
| Bugno3 | maandag 22 juni 2026 @ 20:22 |
Ik heb haar knieën nog niet goed kunnen beoordelen. | |
| Poepz0r | maandag 22 juni 2026 @ 20:22 |
Stukje dubbelganger | |
| Regilio_ | maandag 22 juni 2026 @ 20:22 |
Nogal ja. | |
| xzaz | maandag 22 juni 2026 @ 20:22 |
| Mijn hont heeft een scheet gelaten Bah | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:23 |
Voor de wedstrijd al besproken. | |
| Halcon | maandag 22 juni 2026 @ 20:23 |
Ellie Lust @Zipportal | |
| xzaz | maandag 22 juni 2026 @ 20:23 |
Wvttk | |
| Bugno3 | maandag 22 juni 2026 @ 20:23 |
Anschluss was al in '39 | |
| Frozen-assassin | maandag 22 juni 2026 @ 20:23 |
![]() | |
| DombohetOlifantje1 | maandag 22 juni 2026 @ 20:24 |
Bedankt voor deze poll beste GGMM. | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:24 |
Dit is niet echt | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:24 |
Nee.. alsjeblieft nee. dat is een grapje toch. | |
| Bugno3 | maandag 22 juni 2026 @ 20:24 |
En zelfs Shakira met een IQ van 147 gaat dus voor de bijl. | |
| xzaz | maandag 22 juni 2026 @ 20:24 |
Is echt | |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:24 |
Is dit die songfestivalwinnaar? | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:24 |
| |
| Kleffe_Dop | maandag 22 juni 2026 @ 20:24 |
45+ wisten ze juist Argentinië op waarde te schatten. | |
| Felagund | maandag 22 juni 2026 @ 20:24 |
Is dit echt Shakira? | |
| Frozen-assassin | maandag 22 juni 2026 @ 20:25 |
We vragen het aan @Greys | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:25 |
| Sha-Wie-ra? Man man man.. wat een bouwput. | |
| Regilio_ | maandag 22 juni 2026 @ 20:25 |
Jup. | |
| Momo | maandag 22 juni 2026 @ 20:25 |
Dit is een MAGA Trump bimbo. | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:26 |
| Mijn hemel wat bezielt die mensen. | |
| Frozen-assassin | maandag 22 juni 2026 @ 20:26 |
Dat is correct en tevens juist | |
| Zipportal | maandag 22 juni 2026 @ 20:26 |
| Fluit maar af. | |
| xzaz | maandag 22 juni 2026 @ 20:26 |
Laura Loomer | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:26 |
Ik vind er ook niet veel aan eerlijk gezegd | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 20:27 |
Ik ben ook wat afgehaakt. | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:27 |
| saai, nogmaals. | |
| xzaz | maandag 22 juni 2026 @ 20:27 |
| Oostenrijk mist een leider Zoals.. hehehehe | |
| Pisces29 | maandag 22 juni 2026 @ 20:27 |
Het kakt een beetje in | |
| Felagund | maandag 22 juni 2026 @ 20:27 |
Ik heb even haar wiki bekeken en word niet heel enthousiast. | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:27 |
| Tijd voor de 1-1 | |
| Näsenbar | maandag 22 juni 2026 @ 20:27 |
| Kleine ruimte, dan kan je niemand beter aan de bal hebben dan | |
| Frozen-assassin | maandag 22 juni 2026 @ 20:28 |
ach ach Felagund | |
| Pisces29 | maandag 22 juni 2026 @ 20:28 |
Liever niet voor m’n punten | |
| hhh38 | maandag 22 juni 2026 @ 20:28 |
| Hoop voor Gregoritsch dat ie al kinderen heeft | |
| xzaz | maandag 22 juni 2026 @ 20:28 |
Motherless is weer online | |
| Pisces29 | maandag 22 juni 2026 @ 20:28 |
| 1.55m genot | |
| Näsenbar | maandag 22 juni 2026 @ 20:28 |
Wel voor die van mij, de 1-1 gaat ook nog wel vallen. | |
| Regilio_ | maandag 22 juni 2026 @ 20:28 |
Je hebt de servers in België aangesloten? | |
| BillDauterive | maandag 22 juni 2026 @ 20:29 |
| Ole Ole | |
| Felagund | maandag 22 juni 2026 @ 20:29 |
Mis ik iets? | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:29 |
| oh keeper. | |
| franklop | maandag 22 juni 2026 @ 20:29 |
| Dat is een corner op zich | |
| WAvanBuren | maandag 22 juni 2026 @ 20:29 |
| Jeetje, scheids. | |
| xzaz | maandag 22 juni 2026 @ 20:29 |
| Wat een kut scheids zeg. Is dit een Belg? | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:29 |
| Die scheids kan er niks van. | |
| Frozen-assassin | maandag 22 juni 2026 @ 20:29 |
wordt | |
| Slobeend | maandag 22 juni 2026 @ 20:29 |
| Ach ach scheids | |
| Felagund | maandag 22 juni 2026 @ 20:29 |
| Scheids is niet in topvorm vandaag. | |
| hhh38 | maandag 22 juni 2026 @ 20:29 |
| Dit niet zien | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 20:29 |
| Dit was een corner. VAR weer weg? | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:29 |
Je zal wel weer iets stouts hebben gelezen op dat profiel... | |
| xzaz | maandag 22 juni 2026 @ 20:30 |
If I say anything I'm in trouble.gif | |
| Mortaxx | maandag 22 juni 2026 @ 20:30 |
wel iets maar laten we het gezellig houden | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:31 |
| oe | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:31 |
| kop goed dan | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:31 |
| Als de wedstrijd rond 21:00 is afgelopen kunnen we House of the Dragon kijken en dan zijn we om 22:00 weer terug voor de volgende wedstrijd | |
| OmniRocket | maandag 22 juni 2026 @ 20:31 |
| Messi levert wel weer | |
| Zorro | maandag 22 juni 2026 @ 20:31 |
| Arnautovic komt, de 1-1 komt eraan | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:31 |
| arnautovicgod | |
| Zorro | maandag 22 juni 2026 @ 20:31 |
*23:00 | |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:32 |
Oh helemaal vergeten dat het weer begonnen is. Genot. | |
| Mortaxx | maandag 22 juni 2026 @ 20:32 |
| We zijn in minuut 67 | |
| WAvanBuren | maandag 22 juni 2026 @ 20:32 |
| Arnautovic | |
| Momo | maandag 22 juni 2026 @ 20:32 |
| Arnautovic | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:32 |
wtf Dan sla ik die mooi over. (ik heb werk) | |
| Frozen-assassin | maandag 22 juni 2026 @ 20:32 |
| Alaba eruit jeetje | |
| Zorro | maandag 22 juni 2026 @ 20:32 |
Ik niet (Ik heb vakantie) | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:32 |
we gaan hydrateren | |
| WAvanBuren | maandag 22 juni 2026 @ 20:33 |
Matig excuus. | |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:33 |
Maak je wel even een mooi plaatje? | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:33 |
Vanzelfsprekend | |
| Perrin | maandag 22 juni 2026 @ 20:33 |
We gaan hydrateren.![]() | |
| Poepz0r | maandag 22 juni 2026 @ 20:33 |
Wij kijken enkel series met enig niveau | |
| xzaz | maandag 22 juni 2026 @ 20:33 |
Mod abuse tr gemacht. | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:34 |
Doorgezet naar @onlogisch | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:34 |
Was jij eerder deze week niet aan het vertellen dat je Platvoet en zijn vriendjes op DVD hebt | |
| Pisces29 | maandag 22 juni 2026 @ 20:34 |
Klein stukje toch wel? Ik 6 de wekker. | |
| Frozen-assassin | maandag 22 juni 2026 @ 20:34 |
Danny heeft het te druk met tietenplaatjes zoeken voor 20 cent per dag. | |
| Qarrad | maandag 22 juni 2026 @ 20:35 |
Ik ga zo kijken of ik zonder gevaar om in mijn eigen overkokende bloed te stikken buiten een luchtje kan scheppen. | |
| Regilio_ | maandag 22 juni 2026 @ 20:35 |
| Macarenagenot | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:35 |
Dat is een film. | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:35 |
| Morgen thuiswerken om 8:00. Dus om 7:55 op | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:35 |
Het zit diep | |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:35 |
| Morgen lekker vrij. (ik heb vakantie) | |
| Poepz0r | maandag 22 juni 2026 @ 20:35 |
Dat heb je verkeerd gelezen want die heb ik juist niet genot | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:35 |
dan heb ik niks gezegd | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:36 |
En iedereen hier zit op dat grapje te wachten. | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:36 |
Geniet er lekker van | |
| Qarrad | maandag 22 juni 2026 @ 20:36 |
Hoe lang kost het jou om die laptop op schoot te trekken in bed dan? | |
| Poepz0r | maandag 22 juni 2026 @ 20:36 |
Werken op uur en tijd en niet op output | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:36 |
Ja dit was humor op te lachen | |
| Solotovski | maandag 22 juni 2026 @ 20:36 |
Platvoet en z'n vriendjes | |
| Näsenbar | maandag 22 juni 2026 @ 20:36 |
Zou ook om 22:00 zijn maar nu de FIFA dynamic timing heeft ingevoerd hebben ze de wedstrijd verplaatst naar een moment dat er het meeste mensen naar kunnen kijken wereldwijd (dus meer reclame-inkomsten). | |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:36 |
Dankje. Eigenlijk zou ik pas vanaf 20 juli vakantie hebben maar ik had nog zoveel dagen staan en er was weinig drukte dus ik mocht die 4 weken ook wel opnemen. Dat laat ik me tijdens zo'n WK niet twee keer zeggen. | |
| PzKpfw | maandag 22 juni 2026 @ 20:36 |
Zijn bankrekening daarintegen wel. | |
| Solotovski | maandag 22 juni 2026 @ 20:37 |
Daarintegen | |
| OmniRocket | maandag 22 juni 2026 @ 20:37 |
![]() | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:37 |
Dan mag je echt veel weken achter elkaar verlof zeg. | |
| Zorro | maandag 22 juni 2026 @ 20:37 |
| Ik eet een appel | |
| Toby56 | maandag 22 juni 2026 @ 20:37 |
| Je zult voor zo'n ziekwedstrijd een kapitaal hebben betaald voor een kaartje. Man, man, man. | |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:38 |
Kwam een beetje zo uit, afgelopen 2 jaar ook wel heel weinig vakantie gehad. | |
| Mortaxx | maandag 22 juni 2026 @ 20:38 |
je bent nog langzamer dan de fipo van @Coco | |
| Qarrad | maandag 22 juni 2026 @ 20:38 |
Ik kwam er twee weken van tevoren achter dat bijna mijn hele vakantie overlapte met het WK. Oprecht niet zo gepland, maar toen dacht ik echt yo nachtwedstrijden | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:38 |
| Ik heb nog nooit langer dan 3 weken achter elkaar vakantie gehad Kan ook niet echt in finance helaas Ik wil ook een keer 6 weken | |
| Poepz0r | maandag 22 juni 2026 @ 20:38 |
Hier ook 4-6 indien gewenst maar ik krijg ze niet op. Heb iets van 40 vrije dagen met 32 uur p week genot. Stukje werken in België genot | |
| Solotovski | maandag 22 juni 2026 @ 20:38 |
| Iedereen al vrijgenomen op 30 juni? | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:38 |
Jij staat vanaf nu op mijn foe list. | |
| Poepz0r | maandag 22 juni 2026 @ 20:38 |
Voor jezelf beginnen | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:38 |
| |
| OmniRocket | maandag 22 juni 2026 @ 20:39 |
Lastige kinderen | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:39 |
Nee wat is er dan | |
| OmniRocket | maandag 22 juni 2026 @ 20:39 |
Forge of empires? | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:39 |
Ja | |
| Solotovski | maandag 22 juni 2026 @ 20:39 |
Gekkie, dan moeten we toch om 3:00 voetballen als we eerste worden | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:39 |
| die had er zo ingekund. | |
| onlogisch | maandag 22 juni 2026 @ 20:39 |
Gangbang bij je moeder | |
| Frozen-assassin | maandag 22 juni 2026 @ 20:39 |
| Bugno3 | maandag 22 juni 2026 @ 20:39 |
Stukje infantiel om fantasy te kijken. | |
| WAvanBuren | maandag 22 juni 2026 @ 20:39 |
| Regilio_ | maandag 22 juni 2026 @ 20:39 |
Wij hebben een sabbatical in de CAO | |
| Pisces29 | maandag 22 juni 2026 @ 20:40 |
Frans van Finance | |
| Halcon | maandag 22 juni 2026 @ 20:40 |
Dat zegt je vriendin ook weleens, of niet? | |
| Regilio_ | maandag 22 juni 2026 @ 20:40 |
Sow | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:40 |
Oh Ja ik zie nog wel even hoe ik dat doe. Ik kan niet zomaar vrij nemen dan helaas | |
| Poepz0r | maandag 22 juni 2026 @ 20:40 |
Pans Labyrinth genot. Wel film maar ok | |
| Bugno3 | maandag 22 juni 2026 @ 20:40 |
MOET OOK ALLEMAAL NOG GEBEUREN JAAA?!?! | |
| OmniRocket | maandag 22 juni 2026 @ 20:40 |
![]() | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:40 |
Waarom zou ik daar bij willen zijn Ik weet niet wat jij met jouw moeder doet, maar je bent een smeerlap. | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:40 |
Wij ook. Bekijk deze YouTube-video | |
| Halcon | maandag 22 juni 2026 @ 20:40 |
| Nektattoo tokkie | |
| Frozen-assassin | maandag 22 juni 2026 @ 20:41 |
| Laimer trapt in Argentijnse spelletjes met dank aan zwak fluitende scheids | |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:41 |
Dat is toch niet op 30 juni? | |
| Qarrad | maandag 22 juni 2026 @ 20:41 |
Ik ook, heel fijn idee die luxe. Wat dat betreft ben ik een tevreden loonslaaf vol arbeidsvreugde | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:41 |
| Ik kan lekker kijken, wordt naar een bruiloft gechauffeurd die om half 4 begint. hoef alleen om 10:00 buiten te staan. ideaal. | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:41 |
Oh wat hoop ik dat hij zich vergist heeft en de verkeerde dag vrij genomen heeft DAN GA IK LACHEN | |
| Zorro | maandag 22 juni 2026 @ 20:41 |
Grote Gele M M | |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:41 |
Het is heel lastig maar het is de nacht van dinsdag op woensdag. Dus de datum van woensdag. | |
| Perrin | maandag 22 juni 2026 @ 20:42 |
Ik hou ook van mijn werkgever. ![]() | |
| Durmada | maandag 22 juni 2026 @ 20:42 |
| Zou voor mijn pool heel interessant zijn mocht Oostenrijk nu nog een keer scoren | |
| Zorro | maandag 22 juni 2026 @ 20:42 |
Dit gaat hilarisch worden | |
| Solotovski | maandag 22 juni 2026 @ 20:42 |
De nacht van 29 op 30 juni om 3:00 | |
| Zorro | maandag 22 juni 2026 @ 20:43 |
Ssssst | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:43 |
Dus 30 juni. | |
| Frozen-assassin | maandag 22 juni 2026 @ 20:43 |
Het is toch 29 juni lokale tijd dus de nacht van maandag op dinsdag? | |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:43 |
| Oh nee niet ik zit zelf mis. (kutflex) | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:43 |
| Je telt de nieuwe dag vanaf 00:00 lieverd. | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:43 |
| @maxi-mus glijdt uit | |
| StephanL | maandag 22 juni 2026 @ 20:43 |
| Au hoofd. | |
| Bugno3 | maandag 22 juni 2026 @ 20:43 |
Eerder een morbide parabel genot. | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:43 |
Dat dus. | |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:43 |
Ja ik had de verkeerde datum in mijn hoofd en ga hier keihard nat. SORRY | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:44 |
Nu hoor je bij de club van capu en dombo. | |
| Zorro | maandag 22 juni 2026 @ 20:44 |
Technisch gezein 29 juni want het is in de Joe Es Of Eeee en daar is het dan 29 juni | |
| Näsenbar | maandag 22 juni 2026 @ 20:44 |
Je gaat naar een bruiloft in Oost-Duitsland? | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:44 |
| Ach maxi-mus Je bent ook wel toe aan vakantie | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:44 |
We leven in Nederland. | |
| PzKpfw | maandag 22 juni 2026 @ 20:44 |
| Wat een walgelijke ploeg is dat Argentinië toch ook. Zelf bij elk tikje enorm aanstellen maar zelf wel de meest smerige overtredingen begaan (en er ook nog mee wegkomen). | |
| Regilio_ | maandag 22 juni 2026 @ 20:44 |
Contant geld mee. | |
| Dr_Flash | maandag 22 juni 2026 @ 20:44 |
| en toen liep de stream vast | |
| Frozen-assassin | maandag 22 juni 2026 @ 20:44 |
| Hopelijk worden we tweede dan in de groep | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:45 |
Hoi, welkom bij de sport die voetbal heet. Veel plezier. | |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:45 |
Nu heb ik zelf iets verkeerds gepland. (lol) | |
| Näsenbar | maandag 22 juni 2026 @ 20:45 |
Dat is omdat de tegenstander geen vat kan krijgen op Lionel Messi. | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:45 |
| |
| Halcon | maandag 22 juni 2026 @ 20:45 |
Gaan wel weer ver komen | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:45 |
Hopelijk tegen Nederland. Wout erin. | |
| Dr_Flash | maandag 22 juni 2026 @ 20:45 |
Ja met zo'n Fifa kan FC Bal op het Dak ook wereldkampioen worden | |
| PzKpfw | maandag 22 juni 2026 @ 20:46 |
Vind ze deze wedstrijd anders nog niet erg overtuigend. Maar als je de scheids altijd mee hebt kun je inderdaad best ver komen. | |
| Dr_Flash | maandag 22 juni 2026 @ 20:46 |
| Waarom kijken we hier nog naar | |
| Slobeend | maandag 22 juni 2026 @ 20:46 |
| De eerste wedstrijd waar er weer veel spelers op de grond liggen. | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:46 |
Wie van de grote landen heeft overtuigd? | |
| Bugno3 | maandag 22 juni 2026 @ 20:46 |
Wij gaan allemaal hard juichen bij de late 1-1. | |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:46 |
Gelukkig valt dat te verzetten. 3 uur is sowieso een kuttijd. | |
| DombohetOlifantje1 | maandag 22 juni 2026 @ 20:46 |
| Ik ben terug van het boodschapjes doen. | |
| Dr_Flash | maandag 22 juni 2026 @ 20:47 |
oh ja dat wel | |
| 3rr0r | maandag 22 juni 2026 @ 20:47 |
| Geen zorgen jongens ik ben er. Oostenrijk mag dus scoren. | |
| Regilio_ | maandag 22 juni 2026 @ 20:47 |
Welkom terug. | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:47 |
Wat heb je gehaald? | |
| Durmada | maandag 22 juni 2026 @ 20:47 |
Ik ben stiekem wel fan van dat Zuid-Amerikaanse voetbal. | |
| Toby56 | maandag 22 juni 2026 @ 20:47 |
Speelt Meffi daar ook? | |
| DombohetOlifantje1 | maandag 22 juni 2026 @ 20:47 |
| We gaan om 3u dan wel zien wie de echte voetbalfans zijn. | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:47 |
| 6 minuten erbij, in de 94e scoort Oostenrijk uit een corner. | |
| DombohetOlifantje1 | maandag 22 juni 2026 @ 20:47 |
Voornamelijk veel vocht. (en ook ijsjes) | |
| OmniRocket | maandag 22 juni 2026 @ 20:47 |
Wij zijn Nederland, wij zijn Nederland! | |
| 3rr0r | maandag 22 juni 2026 @ 20:47 |
| Was de goal van Argentinie weer een cadeautje? | |
| Pisces29 | maandag 22 juni 2026 @ 20:47 |
Wekker om 6 | |
| Bugno3 | maandag 22 juni 2026 @ 20:47 |
Wajonggoden. | |
| Regilio_ | maandag 22 juni 2026 @ 20:47 |
EIGUH VOLLUK EERST!!!!!1!1@!! | |
| vul_maar_in | maandag 22 juni 2026 @ 20:47 |
Nee was een mooie. | |
| DombohetOlifantje1 | maandag 22 juni 2026 @ 20:48 |
Dat wordt dus de wekker om 3u zetten, kun je in een keer doen. | |
| maxi-mus | maandag 22 juni 2026 @ 20:48 |
| één van de saaiste 2e helften die ik dit WK heb gezien. | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:48 |
Missi penalty. | |
| Bugno3 | maandag 22 juni 2026 @ 20:48 |
Is dat voor vast of heb je meetings? | |
| 3rr0r | maandag 22 juni 2026 @ 20:49 |
Ronaldo dus toch de GOAT | |
| OmniRocket | maandag 22 juni 2026 @ 20:49 |
Om 5u dat zijn pas de ekte. | |
| Pisces29 | maandag 22 juni 2026 @ 20:49 |
Om 7 uur de deur uit. Voor werk of sport. | |
| Kleffe_Dop | maandag 22 juni 2026 @ 20:49 |
Ik sta dit toe. | |
| leolinedance | maandag 22 juni 2026 @ 20:49 |
| Ik kijk nu ook | |
| OmniRocket | maandag 22 juni 2026 @ 20:49 |
Penaldo | |
| Mexicanobakker | maandag 22 juni 2026 @ 20:49 |
| Zaadpot | |
| Coco | maandag 22 juni 2026 @ 20:50 |
| Gaat Frankrijk - Irak leuker worden? | |
| 3rr0r | maandag 22 juni 2026 @ 20:50 |
Dan zal Argentinie zo wel de 2-0 maken | |
| GGMM | maandag 22 juni 2026 @ 20:51 |
|