abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2026 @ 21:49:06 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221112686
Ook België gaat voor de tweede keer laten zien wat ze kunnen in strijd om de winst in groep G. Het zou een makkelijke groep zijn met niet al te zware tegenstanders. Dat blijkt voorlopig allerminst waar. De vraag is natuurlijk of dat aan België ligt of aan de tegenstand. Vandaag misschien wel het definitieve oordeel.

De rode duivels brengen hun grote spits, Lukaku nog altijd rustig en tegen Egypte bleek meteen dat hij toch echt wel nodig is. De spits die hem verving, valse 9 De Ketelaere, heeft eigenlijk geen kans gehad. Toen kwam Lukaku en hop, meteen een goal. We dachten even dat hij hem zelf maakte, maar dat bleek niet het geval. Eigen goal. Het was overigens slechts de gelijkmaker in een bloedstollend duel. België speelt in ieder geval niet saai. En ach, Kevin de Bruyne mist een hoop kansen. Is het klaar met de ooit zo grote speler dan Man City? Of kan hij het tij nog keren. Doku was wel bedrijvig maar niet effectief. Nee, ik vermoed dat het wel beter moet.

Voor Iran goed nieuws. Het land was aanwezig bij de eerste wedstrijd zonder serieus gedoe. Ergens ook wel logisch, maar met de ontwikkelingen afgelopen maanden bij de oorlog was dat ook weer allerminst vanzelfsprekend. Had die zijn uitwerking? In ieder geval kon het land niet winnen van Nieuw-Zeeland in een vermakelijk duel. Iran was delen van de wedstrijd wel beter, maar een gelijkspel was eigenlijk wel terecht. Dat zet wel te denken, want in de voorbereiding won Haïti daar simpel met 4-0 van. Is Iran echt zo matig? Ze zullen in ieder geval of moeten verrassen tegen België, of tegen Egypte doen wa vooraf verwacht werd. Dat wordt allebei lastig zat. En anders is ronde 2 ver weg.

Ja, weer 2 landen die nog niet tegen elkaar speelden. Dat doen ze nu dus wel, in het SoFi Stadium nabij LA. Toch opvallend dat daar al om 9 uur onze tijd wordt afgetrapt, dan hebben ze daar net wat pancakes achter de kiezen. De tijden op dit WK zijn ook wonderlijk, ook dat ze iedere dag een andere begintijd en eindtijd hebben. Kun je wijten aan de speelsteden, maar dat de vroegste wedstrijden steeds in Atlanta zijn is ook opvallend. Leg maar uit.

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2026 @ 21:49:15 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221112687
Kanon bier
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221112688
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord
Wat een matige smoes
Minder in R&P zitten
pi_221112690
Wanneer hydration break?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:49:28 #5
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221112691
Het is maar goed dat Lukaku niet De Bruyne heet
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:49:32 #6
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112693
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.

Benieuwd naar de reacties :)
What can change the nature of a man?
pi_221112695
Tegen wie moeten de nummer 1 en 2 uit deze poule? Zie ze alle 4 er zo uitvliegen.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:49:41 #8
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221112696
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Vooralsnog houdt Iran de boel potdicht. Er komt niks doorheen.
OBLITERATED
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:49:48 #9
441859 crew  Lenny77
pi_221112697
Ik geraak niet gerecupereerd
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112699
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:48 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb mijn twijfels over België
Jij vind het geen land?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:49:53 #11
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112700
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer hydration break?
Gaat alles goed?
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:49:57 #12
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112701
Iran kan alleen maar wegrossen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:50:11 #13
441859 crew  Lenny77
pi_221112703
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.

Benieuwd naar de reacties :)
*O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112704
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.

Benieuwd naar de reacties :)
Ik zet m'n geld op 'praat gewoon normaal debiel'
  zondag 21 juni 2026 @ 21:50:16 #15
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221112705
Ik heb gehydrateerd met een Snickers Ice Cream.
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 21:50:19 #16
842 Zorro
Z
pi_221112706
Ik zie Belgie nog geen wereldkampioen worden.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 21 juni 2026 @ 21:50:19 #17
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112707
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef DobbyDobby het volgende:
Tegen wie moeten de nummer 1 en 2 uit deze poule? Zie ze alle 4 er zo uitvliegen.
De nummer 1 heeft een lollerroute.
pi_221112709
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.

Benieuwd naar de reacties :)
Hou ons op de hoogte
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:50:29 #19
35723 crew  GGMM
pi_221112710
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.

Benieuwd naar de reacties :)
Hou ons op de hoogte :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 21:50:39 #20
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112711
dat was geen offside. of het veld is scheef gemaaid
pi_221112713
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Jij vind het geen land?
Jawel, maar je kent dat liedje toch wel?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:50:44 #22
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_221112715
Dit zijn nou typisch twee landen die je het allebei niet gunt
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 21:50:48 #23
284411 crew  heywoodu
pi_221112717
Wie heeft er verzorging nodig? Kanani
  zondag 21 juni 2026 @ 21:50:50 #24
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221112718
Alle ballen gaan op Lukaku, en de Iraniers weten dat.
pi_221112719
quote:
89s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:50 schreef Zorro het volgende:
Ik zie Belgie nog geen wereldkampioen worden.
Het is ook pas de 2e poulematch.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:51:01 #26
9859 crew  Karina
Woman
pi_221112721
België kan er ook geen bal van he
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_221112722
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:50 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
De nummer 1 heeft een lollerroute.
Matige kwartfinalist incoming dus?
pi_221112724
quote:
89s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:50 schreef Zorro het volgende:
Ik zie Belgie nog geen wereldkampioen worden.
Het is ook niet de finale
  zondag 21 juni 2026 @ 21:51:12 #29
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112727
3rd Groep A/E/H/I/J
  zondag 21 juni 2026 @ 21:51:19 #30
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112729
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Matige kwartfinalist incoming dus?
Opzeker.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:51:19 #31
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112730
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef Karina het volgende:
België kan er ook geen bal van he
Nederland is zo slecht nog niet.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:51:27 #32
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112731
ik zie dit nog wel uit de hand escaleren, veel opstootjes
pi_221112732
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:

[..]
Hou ons op de hoogte :)
Waarom praat je Dombo na?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:51:36 #34
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221112733
Wat een relnichten die Perzen.
pi_221112734
België is gewoon volstrekt onmachtig.
pi_221112735
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef Karina het volgende:
België kan er ook geen bal van he
ben jij wel objectief!?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:51:58 #37
35723 crew  GGMM
pi_221112737
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Waarom praat je Dombo na?
Deed jij dat maar wat vaker
Dan zei je tenminste nog iets verstandigs
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112738
Bassie genoemd.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:52:02 #39
441859 crew  Lenny77
pi_221112740
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef butz0rs het volgende:
uit de hand escaleren
:D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112742
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
3rd Groep A/E/H/I/J
:')
Dat is wel erg lucky ja. Vreselijk. Had deze route even aan de poule van NL/Brazilie gegeven.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:52:23 #41
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221112744
Die ene bal vanuit de lucht had die in de korte hoek moeten schoppen dan had die gezeten
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221112745
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.

Benieuwd naar de reacties :)
Ik verwacht dat je collegae dat recalcitrant gaan vinden.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221112746
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:50 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Het is ook pas de 2e poulematch.
Wil je dat we dit uitspreken als metsh of matsj?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:52:35 #44
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112747
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
Deed jij dat maar wat vaker
Dan zei je tenminste nog iets verstandigs
Nondeju zeg koekoek
What can change the nature of a man?
pi_221112749
Zit jij in zo'n makkelijke poule en dan nog bak je er niks van.. Jan Mulder ook met zijn achterlijke "Belgie wordt wereldkampioen"

:')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 21 juni 2026 @ 21:52:50 #46
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112750
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
Deed jij dat maar wat vaker
Dan zei je tenminste nog iets verstandigs
Hallo zeg.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:52:51 #47
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112751
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Ik verwacht dat je collegae dat recalcitrant gaan vinden.
Ambetant eerder
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:53:08 #48
441859 crew  Lenny77
pi_221112754
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wil je dat we dit uitspreken als metsh of matsj?
Matsj
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112756
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wil je dat we dit uitspreken als metsh of matsj?
Matsj
pi_221112757
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
Deed jij dat maar wat vaker
Dan zei je tenminste nog iets verstandigs
Hengelen naar like van Dombo
  zondag 21 juni 2026 @ 21:53:13 #51
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112758
Ik ga in de rust het stukje van Pieter Blackedgod lezen over gisteravond, met een (klein) bakje chips. Ter info.
pi_221112761
Dit België :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221112762
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef TLC het volgende:
Zit jij in zo'n makkelijke poule en dan nog bak je er niks van.. Jan Mulder ook met zijn achterlijke "Belgie wordt wereldkampioen"

:')
Ik wist niet dat die dementerend was.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:53:33 #54
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112765
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga in de rust het stukje van Pieter Blackedgod lezen over gisteravond, met een (klein) bakje chips. Ter info.
Link?
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:53:39 #55
441859 crew  Lenny77
pi_221112766
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ambetant eerder
Wreed ambetant miljaarde
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:53:42 #56
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221112767
België niet scherp

Iran kan er ook wel geen kloten van
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_221112768
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga in de rust het stukje van Pieter Blackedgod lezen over gisteravond, met een (klein) bakje chips. Ter info.
Vies varken.
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 21:54:02 #58
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221112772
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga in de rust het stukje van Pieter Blackedgod lezen over gisteravond, met een (klein) bakje chips. Ter info.
Welke smaak?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 21 juni 2026 @ 21:54:03 #59
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112773
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef Coco het volgende:

[..]
Link?
Nee Pieter was zeer positief deze keer! :)
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:54:09 #60
441859 crew  Lenny77
pi_221112774
PEE BREAK
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:54:16 #61
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112775
En nou nog drie kwartier van dit brandhoutvoetbal.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 21 juni 2026 @ 21:54:19 #62
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_221112777
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_221112778
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wreed ambetant miljaarde
Goesting
Leuk Vlaams woord
pi_221112779
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef Lothiriel het volgende:
België niet scherp

Iran kan er ook wel geen kloten van
Iran heeft ook matige voorbereiding elke keer.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:54:31 #65
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112781
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Welke smaak?
Paprika Max van Lays.
pi_221112782
Jurgen ontzettend veel tanden Klopp
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221112783
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga in de rust het stukje van Pieter Blackedgod lezen over gisteravond, met een (klein) bakje chips. Ter info.
Doe niet zo raar met je bakje. Je eet geen chips of een hele zak
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:54:40 #68
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112784
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef Lenny77 het volgende:
PEE BREAK
En als ik nou moet poepen? (niet-vlaams)
What can change the nature of a man?
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:54:40 #69
35723 crew  GGMM
pi_221112785
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten

Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112788
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Welke smaak?
Zal het wat uitmaken, in Friesland smaakt alles naar koeienstront door de lucht die er hangt
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:55:08 #71
441859 crew  Lenny77
pi_221112789
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef Coco het volgende:

[..]
En als ik nou moet poepen? (niet-vlaams)
POO BREAK
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112790
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten

Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
kan nog best
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221112792
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten

Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
Kun je nog prima eten joh gek
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 21:55:19 #74
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112793
Pom-bär wordt je niet dik van
pi_221112794
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten

Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
Ah dat kan geen kwaad toch
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:55:26 #76
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112796
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten

Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
kijk-ruik-proef
What can change the nature of a man?
pi_221112797
Ik heb ook geen zin in nog meer Iran. Die schieten de ballen alleen maar weg.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:55:27 #78
441859 crew  Lenny77
pi_221112798
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten

Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
Perenijs zou verboden moeten worden
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:55:40 #79
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112799
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Perenijs zou verboden moeten worden
ban
What can change the nature of a man?
pi_221112800
België kan er geen kut van.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:55:57 #81
441859 crew  Lenny77
pi_221112801
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:55 schreef Coco het volgende:

[..]
ban
Alweer??

Gaat niet goed vanavond..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112803
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Perenijs zou verboden moeten worden
Dit kan echt niet :{ .
pi_221112805
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:55 schreef Coco het volgende:

[..]
kijk-ruik-proef
-diarree
pi_221112806
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ambetant eerder
Dat is Vlaams en wordt derhalve integraal afgekeurd.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:56:23 #85
35723 crew  GGMM
pi_221112808
Ik ga er één proberen op jullie advies
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112809
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:55 schreef Coco het volgende:

[..]
ban
Kan een mod geband worden?
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:56:37 #87
35723 crew  GGMM
pi_221112810
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Perenijs zou verboden moeten worden
wtf
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:56:42 #88
441859 crew  Lenny77
pi_221112813
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Kan een mod geband worden?
Ja natuurlijk
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112814
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:56 schreef GGMM het volgende:
Ik ga er één proberen op jullie advies
RIP aan de nabestaanden
pi_221112815
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten

Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
Ahjoh, dat kan prima.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:56:53 #91
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221112817
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Perenijs zou verboden moeten worden
Sow

Lenny zoekt ruzie op een warme zomerdag
pi_221112819
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Kan een mod geband worden?
De almachtige Danny kan dat ongetwijfeld.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:57:30 #93
35723 crew  GGMM
pi_221112820
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja natuurlijk
Is wel eens gebeurd :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:57:38 #94
441859 crew  Lenny77
pi_221112822
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Sow

Lenny zoekt ruzie op een warme zomerdag
Wie eet dat zelfs
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:57:44 #95
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112823
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:57 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
De almachtige Danny kan dat ongetwijfeld.
Kan gewoon een FA.
What can change the nature of a man?
pi_221112826
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Kan gewoon een FA.
Jij zou een goede FA zijn
  zondag 21 juni 2026 @ 21:58:06 #97
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112827
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Kan gewoon een FA.
zijn er nog FA?
pi_221112828
Andrew Tate bij de belg?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221112829
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:57 schreef GGMM het volgende:

[..]
Is wel eens gebeurd :)
Kan het me niet herinneren
pi_221112831
Mod @Lenny77 maakt zich bijzonder impopulair.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:58:41 #101
35723 crew  GGMM
pi_221112832
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:58 schreef butz0rs het volgende:

[..]
zijn er nog FA?
:W
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:58:41 #102
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112833
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Jij zou een goede FA zijn
Dan moet ik regelmatig in NWS kijken.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:58:59 #103
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112838
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:58 schreef GGMM het volgende:

[..]
:W
:o :W
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:59:01 #104
35723 crew  GGMM
pi_221112839
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112841
Hoe is Imke ooit op de tv gekomen ? Ik bedoel wat doet ze in het dagelijks leven behalve wellicht de vrouw van zijn :?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 21 juni 2026 @ 21:59:19 #106
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112842
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wtf :'(
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:59:19 #107
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112843
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon afknippen.
What can change the nature of a man?
pi_221112846
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel vreemd uit
pi_221112848
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef Coco het volgende:

[..]
En als ik nou moet poepen? (niet-vlaams)
Ook Vlaams poepen moet in een paar minuten te doen zijn.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:59:59 #110
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112850
Geen Festini :N
What can change the nature of a man?
pi_221112851
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Die kan je nog prima eten.
pi_221112852
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Ola :') @Coco
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:00:04 #113
35723 crew  GGMM
pi_221112853
haha gefopt dat was AI
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:00:16 #114
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112854
Wout genoemd bij de Belg.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:00:17 #115
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221112855
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:59 schreef TLC het volgende:
Hoe is Imke ooit op de tv gekomen ? Ik bedoel wat doet ze in het dagelijks leven behalve wellicht de vrouw van zijn :?
Ze heeft gevoetbald en komt goed uit haar woorden. Prima analist was mij betreft.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:00:25 #116
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221112857
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel sperma
  zondag 21 juni 2026 @ 22:00:34 #117
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112858
Zo, even de plantjes in de tuin water gegeven.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:00:40 #118
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112859
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:00 schreef GGMM het volgende:
haha gefopt dat was AI
Het Peer IJsje deed het de das om!
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:00:49 #119
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112861
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
It kin net.
pi_221112862
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:00 schreef Coco het volgende:
Wout genoemd bij de Belg.
Hij was een veel betere voetballer dan Wout.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:01:07 #121
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112863
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Ze heeft gevoetbald en komt goed uit haar woorden. Prima analist was mij betreft.
Eens.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:01:17 #122
441859 crew  Lenny77
pi_221112865
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Mod @:Lenny77 maakt zich bijzonder impopulair.
;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112867
@Coco 67
  zondag 21 juni 2026 @ 22:01:34 #124
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221112868
Het valt mij altijd op dat Belgen veel beter op de hoogte zijn van het Nederlandse voetbal dan andersom.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:01:37 #125
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112869
Ik ben tegen seksisme.
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:01:39 #126
441859 crew  Lenny77
pi_221112870
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
:{w
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:01:45 #127
35723 crew  GGMM
pi_221112871
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
@:coco 67
Nee het is @coco98
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112872
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:59 schreef TLC het volgende:
Hoe is Imke ooit op de tv gekomen ? Ik bedoel wat doet ze in het dagelijks leven behalve wellicht de vrouw van zijn :?
Zou je haar doen?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:01:46 #129
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112873
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
@:coco 67
Stop hiermee.
What can change the nature of a man?
pi_221112874
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even de plantjes in de tuin water gegeven.
Om water te besparen bij doorspoelen?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:01:54 #131
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221112876
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even de plantjes in de tuin water gegeven.
Weer uit het raam gepist?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:02:05 #132
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221112877
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:00 schreef Coco het volgende:
Wout genoemd bij de Belg.
Weghorst of van Aert
  zondag 21 juni 2026 @ 22:02:06 #133
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112878
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Mod @:Lenny77 maakt zich bijzonder impopulair.
Ik heb mod @Lenny77 dit WK leren kennen als een aanwinst.
pi_221112880
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Zou je haar doen?
Nah niet mijn type :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221112882
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ieuw :(
pi_221112883
Duizend keer liever Imke dan de nietszeggende Leonne.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:02:30 #137
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112885
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Weghorst of van Aert
Ja
What can change the nature of a man?
pi_221112886
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Weghorst of van Aert
Ja
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:02:52 #139
441859 crew  Lenny77
pi_221112888
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:02 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik heb mod @:lenny77 dit WK leren kennen als een aanwinst.
Aawwww das lief O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:02:54 #140
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112889
Onze mailbox is ontploft ja hoor :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221112892
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:00 schreef Coco het volgende:
Wout genoemd bij de Belg.
De Mol?
pi_221112893
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:02 schreef TLC het volgende:

[..]
Nah niet mijn type :)
Ik denk dat ze er een wokkel van draait, boh boh.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:03:33 #143
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112897
advocaat met room. waar gaat dit over :{
pi_221112902
De aarde is weer 1 graden opgewarmd door alle Room AI standbeeldcreaties
pi_221112903
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:02 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik heb mod @:lenny77 dit WK leren kennen als een aanwinst.
Ik was gecharmeerd tot die perenijs opmerking.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:04:14 #146
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112905
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
De aarde is weer 1 graden opgewarmd door alle Room AI standbeeldcreaties
En door de plaatjes van @GGMM
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:04:14 #147
441859 crew  Lenny77
pi_221112906
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:03 schreef butz0rs het volgende:
advocaat met room. waar gaat dit over :{
Drankje
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112908
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:03 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ik denk dat ze er een wokkel van draait, boh boh.
Je voelt haar neus tijdens het pijpen
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:04:31 #149
35723 crew  GGMM
pi_221112909
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:04 schreef Coco het volgende:

[..]
En door de plaatjes van @:GGMM
En is wel toevallig dat het sindsdien zo teringwarm is
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:05:02 #150
441859 crew  Lenny77
pi_221112912
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:03 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ik was gecharmeerd tot die perenijs opmerking.
Tja.. dat zijn de ijsjes die zielig overblijven in de diepvriezer als alles al op is..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112913
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef Perox het volgende:
Wat een relnichten die Perzen.
Dat is de volgende wedstrijd tegen Egypte.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:05:11 #152
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112914
Apollonia
What can change the nature of a man?
pi_221112915
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:04 schreef Coco het volgende:

[..]
En door de plaatjes van @:GGMM
Z'n eigen aircoaanschaf geforceerd
  zondag 21 juni 2026 @ 22:05:37 #154
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112919
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Tja.. dat zijn de ijsjes die zielig overblijven in de diepvriezer als alles al op is..
Een mooie metafoor voor het leven van @GGMM .
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:05:37 #155
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112920
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:05 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Z'n eigen aircoaanschaf geforceerd
Niet meer op voorraad.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:05:39 #156
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221112921
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
De aarde is weer 1 graden opgewarmd door alle Room AI standbeeldcreaties
En de rol van klimaatverandering is duidelijk: zonder de opwarming van de aarde zou het de komende week niet zo warm worden.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:05:46 #157
441859 crew  Lenny77
pi_221112923
Te hard willen scoren.. :')
Seut :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112926
Even wat analyses die je op NOS niet hoort.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:05:58 #159
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221112927
Apollonia is een lekker wijf
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_221112929
Die Belgen zijn ook nooit kritisch he. 0 winnaarsmentaliteit. Ze vinden het allemaal prima gaan.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:06:06 #161
35723 crew  GGMM
pi_221112931
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Een mooie metafoor voor het leven van @:ggmm .
Hopelijk verslik je je in je chips
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 22:06:09 #162
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112932
Zou deze jongen homo hebben?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:06:14 #163
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112933
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:05 schreef Lothiriel het volgende:
Apollonia is een lekker wijf
Schattig Vlaams accent.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:06:17 #164
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221112934
Lekker blondje bij de Belg.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 21 juni 2026 @ 22:06:18 #165
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221112935
Wie zijn die willekeurige mensen op een bank bij De Belg?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:06:26 #166
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112936
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:06 schreef GGMM het volgende:

[..]
Hopelijk verslik je je in je chips
wow
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:06:28 #167
441859 crew  Lenny77
pi_221112937
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Een mooie metafoor voor het leven van @:ggmm .
Man van kleur met handen langs het gezicht en mannen van kleur die wegrennen- gif
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112940
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:05 schreef Coco het volgende:

[..]
Niet meer op voorraad.
Hij heeft er al een zei hij, zo een waarbij je een slang naar buiten moet hangen
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:07:00 #169
441859 crew  Lenny77
pi_221112941
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:06 schreef DobbyDobby het volgende:
Die Belgen zijn ook nooit kritisch he. 0 winnaarsmentaliteit. Ze vinden het allemaal prima gaan.
Wij zijn een makkelijk volkje O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:07:13 #170
441859 crew  Lenny77
pi_221112942
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:06 schreef GGMM het volgende:

[..]
Hopelijk verslik je je in je chips
Doodsverwensing :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112943
Politiek bij de Belg.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:07:21 #172
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112946
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Man van kleur met handen langs het gezicht en mannen van kleur die wegrennen- gif
Ik moest twee keer lezen maar :

What can change the nature of a man?
pi_221112947
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
Zou deze jongen homo hebben?
In zijn kast?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221112948
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:06 schreef hhh38 het volgende:
Wie zijn die willekeurige mensen op een bank bij De Belg?
Asielzoekers
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:07:50 #175
441859 crew  Lenny77
pi_221112949
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik moest twee keer lezen maar :

[ afbeelding ]
*O* *O* *O* *O* *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112950
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:06 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hij heeft er al een zei hij, zo een waarbij je een slang naar buiten moet hangen
Hang jij je slang ook weleens naar buiten?
pi_221112951
Die echte Iraanse vlag is trouwens prachtig
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:07:55 #178
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112952
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:06 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hij heeft er al een zei hij, zo een waarbij je een slang naar buiten moet hangen
Ja maar ik wil er ook eentje.
What can change the nature of a man?
pi_221112956
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Asielzoekers
Stukje spreidingswet
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:08:11 #180
35723 crew  GGMM
pi_221112957
Als wij ooit België willen overnemen hoeven we het alleen maar vriendelijk te vragen

Die Belgen hebben 0,0 wilskracht
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112961
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef Coco het volgende:

[..]
Ja maar ik wil er ook eentje.
Koop een normaal huis waar je airco aan de muur kunt hangen allen.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:08:39 #182
441859 crew  Lenny77
pi_221112965
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:08 schreef GGMM het volgende:
Als wij ooit België willen overnemen hoeven we het alleen maar vriendelijk te vragen

Die Belgen hebben 0,0 wilskracht
ja nee dus niet he...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112966
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Hang jij je slang ook weleens naar buiten?
Bij het plassen iedereen wel toch
  zondag 21 juni 2026 @ 22:08:41 #184
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221112968
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Asielzoekers
Er wordt één verblijfsvergunning uitgedeeld live in de uitzending?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:08:43 #185
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112969
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:08 schreef GGMM het volgende:
Als wij ooit België willen overnemen hoeven we het alleen maar vriendelijk te vragen

Die Belgen hebben 0,0 wilskracht
En geen ruggengraat.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:08:48 #186
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112971
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef DobbyDobby het volgende:
Die echte Iraanse vlag is trouwens prachtig
no politic here
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:09:15 #187
441859 crew  Lenny77
pi_221112975
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:08 schreef Coco het volgende:

[..]
En geen ruggengraat.
Ik voel mij een beetje ongewenst hier
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112976
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef Coco het volgende:

[..]
Ja maar ik wil er ook eentje.
Mag je geen gat boren voor een split unit
pi_221112977
Ik pak ook nog even een lekker ijsje

Een calippo trouwens
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221112978
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:08 schreef butz0rs het volgende:

[..]
no politic here
:')
  zondag 21 juni 2026 @ 22:09:24 #191
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221112979
2pac jwz broedersss
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221112980
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:08 schreef GGMM het volgende:
Als wij ooit België willen overnemen hoeven we het alleen maar vriendelijk te vragen

Die Belgen hebben 0,0 wilskracht
Belgie is al overgenomen.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:09:28 #193
35723 crew  GGMM
pi_221112981
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 22:09:29 #194
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221112982
5 miljard voor een betonnen kuip.
pi_221112986
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik voel mij een beetje ongewenst hier
Van mij mag je blijven
Gezellig
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:09:50 #196
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112988
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:09 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Mag je geen gat boren voor een split unit
Lelijk.
What can change the nature of a man?
pi_221112992
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:09 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Mag je geen gat boren voor een split unit
@Coco sociale woningbouw huurder gespot
pi_221112994
Hoe mad zal Kevin zijn?
pi_221112996
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:05 schreef Coco het volgende:
Apollonia
Lekkertje hoor O+

  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:10:06 #200
441859 crew  Lenny77
pi_221112998
quote:
9s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Belgie is al overgenomen.
Minder dan jullie

whaaaahahahahaahhaaaahaahhhaaaaaa
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:10:08 #201
35723 crew  GGMM
pi_221113001
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:08 schreef Coco het volgende:

[..]
En geen ruggengraat.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:10:35 #202
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113006
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:10 schreef GGMM het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit is 1 ruggengraat gezien vanuit 3 verschillende perspectieven.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:10:38 #203
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113008
Jankebas komt er in. Hopelijk sluit @Caland ook gezellig aan.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:10:38 #204
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221113011
Alirea wordt ook nooit ouder he.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:10:54 #206
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221113013
quote:
9s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Belgie is al overgenomen.
pi_221113014
quote:
Er staat uitverkocht
pi_221113017
Die Perzen hebben wel altijd goede stijlvolle kapsels
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:11:12 #209
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113018
Ik ken alleen Alizée
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:11:47 #210
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113022
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Er staat uitverkocht
Verdomme!
What can change the nature of a man?
pi_221113023
Alireza _O_

Lieve jongen
pi_221113024
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:11 schreef Coco het volgende:
Ik ken alleen Alizée
Die zou ik opstellen
  zondag 21 juni 2026 @ 22:11:59 #213
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221113026
Jahanbakhsh voetbalt nog?
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zondag 21 juni 2026 @ 22:12:00 #214
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221113028
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:11 schreef Coco het volgende:
Ik ken alleen Alizée
:9
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221113029
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:11 schreef Coco het volgende:
Ik ken alleen Alizée
pi_221113030
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:11 schreef TLC het volgende:
Die Perzen hebben wel altijd goede stijlvolle kapsels
Anna Nooshin komt daar toch ook vandaan? Zwarte haren in je bed genot
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:12:10 #217
35723 crew  GGMM
pi_221113031
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Er staat uitverkocht
Ach nu je het zegt

Ik had echt net de laatste te pakken :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:12:29 #218
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113034
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jahanbakhsh
Hoe vond je hem bij Feyenoord?
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:12:29 #219
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221113035
Die is klaar
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:12:30 #220
842 Zorro
Z
pi_221113036
Jankbakkes gaat Belgie slopen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221113037
Dit was niet zo slim
  zondag 21 juni 2026 @ 22:12:46 #222
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221113038
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:11 schreef Coco het volgende:
Ik ken alleen Alizée
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221113039
Niks aan de hand.
pi_221113042
Belg maakt korte metten met Messi.
pi_221113043
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alireza _O_

Lieve jongen
Ja, zeker!
pi_221113046
Ohjee Ali
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:13:00 #227
842 Zorro
Z
pi_221113048
Bij Messi was dit ook niks. Nu ook niet zeuren dan.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:13:07 #228
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113049
'Jahanbakhsh is geen Messi' (qua bestraffing)
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:13:14 #229
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221113051
Afvoeren en weer door
  zondag 21 juni 2026 @ 22:13:24 #230
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113052
Trossard is een Waal en die moeten van ver komen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 21 juni 2026 @ 22:13:31 #231
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113055
Ali kijk eens dom?
pi_221113056
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:13 schreef Zorro het volgende:
Bij Messi was dit ook niks. Nu ook niet zeuren dan.
Messi mag je gewoon neerschuppen. Gewoon
  zondag 21 juni 2026 @ 22:13:40 #233
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221113058
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:12 schreef Coco het volgende:

[..]
Hoe vond je hem bij Feyenoord?
Een hele leuke jongen die in het kampioensjaar zijn waarde heeft gehad

Maar voetballend is hij mij eigenlijk enorm tegengevallen.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:13:41 #234
441859 crew  Lenny77
pi_221113059
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:11 schreef TLC het volgende:
Die Perzen hebben wel altijd goede stijlvolle kapsels
Nou...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113060
Voetbal is een contactsport

Niks aan de hand
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221113061
Niks aan het handje..
  zondag 21 juni 2026 @ 22:13:51 #237
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113062
nog ff wachten. misschien staat hij zo wel op
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:13:55 #238
35723 crew  GGMM
pi_221113065
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nou...
[ link | afbeelding ]
Is deze van jou?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113066
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221113068
Belgische commentator lichtjes boos.
pi_221113071
Hoe is dit geen rood dan?
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:14:07 #242
842 Zorro
Z
pi_221113072
Dit was zelfs minder erg dan wat Messi deed.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221113073
Was uwen lul schoon.
pi_221113074
Hopelijk scoort hij nu de winnende.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:14:23 #245
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113075
Schuld en boete?
What can change the nature of a man?
pi_221113077
Wat hangt Trossard weer de janet uit
pi_221113078
Flinke rode strepen
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:14:32 #248
441859 crew  Lenny77
pi_221113079
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:13 schreef GGMM het volgende:

[..]
Is deze van jou?
Nee ik heb een Maine Coon
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113080
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nou...
[ link | afbeelding ]
Prachtige katten, helaas kapot gefokt.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:14:38 #250
35723 crew  GGMM
pi_221113081
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee ik heb een Maine Coon
Pics
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113084
België gaat niet scoren deze wedstijd
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:14:52 #252
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113086
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee ik heb een Maine Coon
pics
What can change the nature of a man?
pi_221113087
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:14 schreef DobbyDobby het volgende:
Hoe is dit geen rood dan?
Dat heeft Messi geregeld
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:15:03 #254
441859 crew  Lenny77
pi_221113088
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:14 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Prachtige katten, helaas kapot gefokt.
Klopt :'(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:15:20 #255
35723 crew  GGMM
pi_221113090
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:14 schreef Solotovski het volgende:
België gaat niet scoren deze wedstijd
Dat begin ik ook te vermoeden (wedstijd _O-)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 22:15:25 #256
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113091
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:14 schreef DobbyDobby het volgende:
Hoe is dit geen rood dan?
MESSIED
  zondag 21 juni 2026 @ 22:15:25 #257
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113092
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee ik heb een Maine Coon
Graag pics van je poes.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:15:26 #258
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113094
Zijnetjuuuhhhh
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221113098
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee ik heb een Maine Coon
Wat leuk. Ik ook.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:15:44 #260
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113099
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:14 schreef Solotovski het volgende:
België gaat niet scoren deze wedstijd
Heeft België dan een groot probleem?
What can change the nature of a man?
pi_221113100
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:15 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat begin ik ook te vermoeden (wedstijd _O-)
Het is al laat, laat me ;(
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221113101
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Graag pics van je poes.
Dit is geil @de_boswachter
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:16:04 #263
35723 crew  GGMM
pi_221113102
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Graag pics van je poes.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 22:16:14 #264
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221113103
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:14 schreef DobbyDobby het volgende:
Hoe is dit geen rood dan?
Geen volle impact.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221113104
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:15 schreef Coco het volgende:

[..]
Heeft België dan een groot probleem?
Dan moeten ze alles op alles zetten om de volgende wedstrijd te winnen
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 22:16:28 #266
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113106
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:15 schreef Coco het volgende:

[..]
Heeft België dan een groot probleem?
Die moeten nog tegen NZ dus nee. Maar 1e worden is wel belangrijk.
pi_221113107
Ach ach.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:16:48 #268
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113110
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:16 schreef GGMM het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ryan Reynolds _O_
What can change the nature of a man?
pi_221113114
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:16 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Die moeten nog tegen NZ dus nee. Maar 1e worden is wel belangrijk.
Wie treffen de nr’s 1 en 2 van deze poule?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:17:13 #270
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zondag 21 juni 2026 @ 22:17:31 #271
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113120
bal op zijn pener?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:17:32 #272
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221113121
Straat van Hormuz bleef toch dicht
pi_221113122
Slechte voorzetten telkens. Speel eens zoals Nederland deed met opkomende backs die eroverheen komen.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:17:40 #274
35723 crew  GGMM
pi_221113123
Nou scoor eens even flopbelgen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113125
quote:
7s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Kloteschot…
Huh? Schotland komt later pas…
pi_221113126
Belgie heeft duidelijk geen B-2 bomber
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:17:49 #277
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113128
OEH
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:17:50 #278
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221113129
AH
pi_221113132
Ohja.

Ali kon ver gooien
pi_221113134
Zo koekkoek
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:17:58 #281
35723 crew  GGMM
pi_221113135
ED
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 22:18:08 #282
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221113137
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
Belgie heeft duidelijk geen B-2 bomber
Wat zeggie?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221113141
de
  zondag 21 juni 2026 @ 22:18:24 #284
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221113142
Dit had hem moeten zijn.

Alireza speelt goed.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zondag 21 juni 2026 @ 22:18:26 #285
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221113143
GOEIJ
pi_221113144
Grootste kansen voor Iran genot
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:18:42 #287
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113145
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
GOEIJ
*O*
What can change the nature of a man?
pi_221113146
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:18:49 #289
35723 crew  GGMM
pi_221113147
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
GOEIJ
JAAAAAAA EINDELIJK *O*

Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:19:03 #290
842 Zorro
Z
pi_221113151
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
Belgie heeft duidelijk geen B-2 bomber
Belgie heeft Vanaken.

Volgens @capuchon_jongen kan die alle problemen oplossen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221113153
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:18 schreef GGMM het volgende:

[..]
JAAAAAAA EINDELIJK *O*

[ afbeelding ]
Dixonsed
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:19:16 #292
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113155
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:18 schreef GGMM het volgende:

[..]
JAAAAAAA EINDELIJK *O*

[ afbeelding ]
Voor het eerst dit WK :)
What can change the nature of a man?
pi_221113156
Ik heb het niet verpest :)
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:19:37 #294
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113161
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb het niet verpest :)
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:19 schreef Coco het volgende:

[..]
Voor het eerst dit WK :)
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:19:41 #295
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113163
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:18 schreef GGMM het volgende:

[..]
JAAAAAAA EINDELIJK *O*

[ afbeelding ]
vd Gijp met haar ziet er altijd zo raar uit
  zondag 21 juni 2026 @ 22:19:53 #296
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221113164
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit had hem moeten zijn.

Alireza speelt goed.
De commentator van Sporza zei dat ze die niet hoeven te vrezen, want had niet veel gescoord het afgelopen seizoen.

Ik hoop zo dat hij zo de winnende maakt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221113165
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:18 schreef GGMM het volgende:

[..]
JAAAAAAA EINDELIJK *O*

[ afbeelding ]
Dixons :D. Daar kocht ik ooit mijn eerste iPod.
pi_221113166
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:19 schreef Zorro het volgende:

[..]
Belgie heeft Vanaken.

Volgens @:capuchon_jongen kan die alle problemen oplossen.
Met zoutzuur misschien
  zondag 21 juni 2026 @ 22:20:19 #299
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113168
Lakoeke is niet wat meer he
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:20:24 #300
842 Zorro
Z
pi_221113169
Lukaku is ook wel over zijn uiterste houdbaarheidsdatum heen he
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221113170
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:19 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
[..]
Dixonsed
Kutverkopers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')