abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2026 @ 21:49:06 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221112686
Ook België gaat voor de tweede keer laten zien wat ze kunnen in strijd om de winst in groep G. Het zou een makkelijke groep zijn met niet al te zware tegenstanders. Dat blijkt voorlopig allerminst waar. De vraag is natuurlijk of dat aan België ligt of aan de tegenstand. Vandaag misschien wel het definitieve oordeel.

De rode duivels brengen hun grote spits, Lukaku nog altijd rustig en tegen Egypte bleek meteen dat hij toch echt wel nodig is. De spits die hem verving, valse 9 De Ketelaere, heeft eigenlijk geen kans gehad. Toen kwam Lukaku en hop, meteen een goal. We dachten even dat hij hem zelf maakte, maar dat bleek niet het geval. Eigen goal. Het was overigens slechts de gelijkmaker in een bloedstollend duel. België speelt in ieder geval niet saai. En ach, Kevin de Bruyne mist een hoop kansen. Is het klaar met de ooit zo grote speler dan Man City? Of kan hij het tij nog keren. Doku was wel bedrijvig maar niet effectief. Nee, ik vermoed dat het wel beter moet.

Voor Iran goed nieuws. Het land was aanwezig bij de eerste wedstrijd zonder serieus gedoe. Ergens ook wel logisch, maar met de ontwikkelingen afgelopen maanden bij de oorlog was dat ook weer allerminst vanzelfsprekend. Had die zijn uitwerking? In ieder geval kon het land niet winnen van Nieuw-Zeeland in een vermakelijk duel. Iran was delen van de wedstrijd wel beter, maar een gelijkspel was eigenlijk wel terecht. Dat zet wel te denken, want in de voorbereiding won Haïti daar simpel met 4-0 van. Is Iran echt zo matig? Ze zullen in ieder geval of moeten verrassen tegen België, of tegen Egypte doen wa vooraf verwacht werd. Dat wordt allebei lastig zat. En anders is ronde 2 ver weg.

Ja, weer 2 landen die nog niet tegen elkaar speelden. Dat doen ze nu dus wel, in het SoFi Stadium nabij LA. Toch opvallend dat daar al om 9 uur onze tijd wordt afgetrapt, dan hebben ze daar net wat pancakes achter de kiezen. De tijden op dit WK zijn ook wonderlijk, ook dat ze iedere dag een andere begintijd en eindtijd hebben. Kun je wijten aan de speelsteden, maar dat de vroegste wedstrijden steeds in Atlanta zijn is ook opvallend. Leg maar uit.

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2026 @ 21:49:15 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221112687
Kanon bier
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221112688
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord
Wat een matige smoes
Minder in R&P zitten
pi_221112690
Wanneer hydration break?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:49:28 #5
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221112691
Het is maar goed dat Lukaku niet De Bruyne heet
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:49:32 #6
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112693
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.

Benieuwd naar de reacties :)
What can change the nature of a man?
pi_221112695
Tegen wie moeten de nummer 1 en 2 uit deze poule? Zie ze alle 4 er zo uitvliegen.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:49:41 #8
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221112696
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Vooralsnog houdt Iran de boel potdicht. Er komt niks doorheen.
OBLITERATED
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:49:48 #9
441859 crew  Lenny77
pi_221112697
Ik geraak niet gerecupereerd
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112699
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:48 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb mijn twijfels over België
Jij vind het geen land?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:49:53 #11
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112700
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer hydration break?
Gaat alles goed?
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:49:57 #12
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112701
Iran kan alleen maar wegrossen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:50:11 #13
441859 crew  Lenny77
pi_221112703
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.

Benieuwd naar de reacties :)
*O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112704
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.

Benieuwd naar de reacties :)
Ik zet m'n geld op 'praat gewoon normaal debiel'
  zondag 21 juni 2026 @ 21:50:16 #15
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221112705
Ik heb gehydrateerd met een Snickers Ice Cream.
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 21:50:19 #16
842 Zorro
Z
pi_221112706
Ik zie Belgie nog geen wereldkampioen worden.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 21 juni 2026 @ 21:50:19 #17
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112707
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef DobbyDobby het volgende:
Tegen wie moeten de nummer 1 en 2 uit deze poule? Zie ze alle 4 er zo uitvliegen.
De nummer 1 heeft een lollerroute.
pi_221112709
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.

Benieuwd naar de reacties :)
Hou ons op de hoogte
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:50:29 #19
35723 crew  GGMM
pi_221112710
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.

Benieuwd naar de reacties :)
Hou ons op de hoogte :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 21:50:39 #20
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112711
dat was geen offside. of het veld is scheef gemaaid
pi_221112713
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Jij vind het geen land?
Jawel, maar je kent dat liedje toch wel?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:50:44 #22
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_221112715
Dit zijn nou typisch twee landen die je het allebei niet gunt
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 21:50:48 #23
284411 crew  heywoodu
pi_221112717
Wie heeft er verzorging nodig? Kanani
  zondag 21 juni 2026 @ 21:50:50 #24
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221112718
Alle ballen gaan op Lukaku, en de Iraniers weten dat.
pi_221112719
quote:
89s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:50 schreef Zorro het volgende:
Ik zie Belgie nog geen wereldkampioen worden.
Het is ook pas de 2e poulematch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')