abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2026 @ 21:47:08 #281
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221112655
Trainen die Belgen wel samen?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:47:17 #282
441859 crew  Lenny77
pi_221112657
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:46 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Was jij maar veel mooier
-O- -O- -O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:47:18 #283
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112659
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Recuperatie is veel mooier O+
ja maar niet efficient
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:47:38 #284
441859 crew  Lenny77
pi_221112662
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ontzettende last van mijn recuperatie
Nee zo gaat dat niet
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112665
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
-O- -O- -O-
Dit is een gebbetje in VBL
pi_221112666
Belgen :’)
U MAD?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:48:05 #287
441859 crew  Lenny77
pi_221112667
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:47 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dit is een gebbetje in VBL
;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:48:14 #288
35723 crew  GGMM
pi_221112668
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:47 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dit is een gebbetje in VBL
Ik heb er nog nooit van gehoord
Wat een matige smoes
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112669
Ik heb mijn twijfels over België
  zondag 21 juni 2026 @ 21:48:19 #290
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221112670
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:46 schreef Lothiriel het volgende:
Belgen spelen totaal niet fatsoenlijk samen, nul combinaties gewoon
Vlaanderen gewoon 13e provincie van Nederland maken. Als schadebetaling mag Wallonie al onze allochtonen hebben.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:48:23 #291
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112671
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee zo gaat dat niet
Hoe dan? " Ik heb ontzettende ambetantie aan mijn recuperatie"? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 21 juni 2026 @ 21:48:24 #292
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221112672
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:47 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
kijken wij naar dezelfde wedstrijd?
Ja na 2-3 passen loopt het steeds verkeerd? Niet zo best toch
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zondag 21 juni 2026 @ 21:48:24 #293
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221112673
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Er is ook niemand met snelheid of een actie.
Bal stuitert lekker op als Lukaku kaatst ook. Heb je helemaal niets aan.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:48:24 #294
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112674
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:46 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Was jij maar veel mooier
Nou ja zeg.
What can change the nature of a man?
pi_221112676
Ik heb even een mango ijsje gepakt.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:48:42 #296
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112678
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:47 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dit is een gebbetje in VBL
Maar we zitten in WK.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:48:46 #297
35723 crew  GGMM
pi_221112679
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb even een mango ijsje gepakt.
Geniet er lekker van :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 21:48:48 #298
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221112680
Vooralsnog houdt Iran de boel potdicht. Er komt niks doorheen.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:48:49 #299
441859 crew  Lenny77
pi_221112681
:o :o
:(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:48:49 #300
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221112682
Aan je scheenbeen voelen als je miniscule scheenbeschermers hebt zou ook bestraft moeten worden
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2026 @ 21:48:51 #301
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221112684
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb even een mango ijsje gepakt.
Ik een kanon bier
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')