abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221113071
Hoe is dit geen rood dan?
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:14:07 #242
842 Zorro
Z
pi_221113072
Dit was zelfs minder erg dan wat Messi deed.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221113073
Was uwen lul schoon.
pi_221113074
Hopelijk scoort hij nu de winnende.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:14:23 #245
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113075
Schuld en boete?
What can change the nature of a man?
pi_221113077
Wat hangt Trossard weer de janet uit
pi_221113078
Flinke rode strepen
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:14:32 #248
441859 crew  Lenny77
pi_221113079
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:13 schreef GGMM het volgende:

[..]
Is deze van jou?
Nee ik heb een Maine Coon
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113080
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nou...
[ link | afbeelding ]
Prachtige katten, helaas kapot gefokt.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:14:38 #250
35723 crew  GGMM
pi_221113081
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee ik heb een Maine Coon
Pics
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113084
België gaat niet scoren deze wedstijd
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:14:52 #252
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113086
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee ik heb een Maine Coon
pics
What can change the nature of a man?
pi_221113087
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:14 schreef DobbyDobby het volgende:
Hoe is dit geen rood dan?
Dat heeft Messi geregeld
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:15:03 #254
441859 crew  Lenny77
pi_221113088
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:14 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Prachtige katten, helaas kapot gefokt.
Klopt :'(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:15:20 #255
35723 crew  GGMM
pi_221113090
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:14 schreef Solotovski het volgende:
België gaat niet scoren deze wedstijd
Dat begin ik ook te vermoeden (wedstijd _O-)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 22:15:25 #256
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113091
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:14 schreef DobbyDobby het volgende:
Hoe is dit geen rood dan?
MESSIED
  zondag 21 juni 2026 @ 22:15:25 #257
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113092
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee ik heb een Maine Coon
Graag pics van je poes.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:15:26 #258
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113094
Zijnetjuuuhhhh
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221113098
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee ik heb een Maine Coon
Wat leuk. Ik ook.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:15:44 #260
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113099
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:14 schreef Solotovski het volgende:
België gaat niet scoren deze wedstijd
Heeft België dan een groot probleem?
What can change the nature of a man?
pi_221113100
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:15 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat begin ik ook te vermoeden (wedstijd _O-)
Het is al laat, laat me ;(
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221113101
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Graag pics van je poes.
Dit is geil @de_boswachter
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:16:04 #263
35723 crew  GGMM
pi_221113102
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Graag pics van je poes.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 22:16:14 #264
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221113103
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:14 schreef DobbyDobby het volgende:
Hoe is dit geen rood dan?
Geen volle impact.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221113104
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:15 schreef Coco het volgende:

[..]
Heeft België dan een groot probleem?
Dan moeten ze alles op alles zetten om de volgende wedstrijd te winnen
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 22:16:28 #266
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113106
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:15 schreef Coco het volgende:

[..]
Heeft België dan een groot probleem?
Die moeten nog tegen NZ dus nee. Maar 1e worden is wel belangrijk.
pi_221113107
Ach ach.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:16:48 #268
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113110
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:16 schreef GGMM het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ryan Reynolds _O_
What can change the nature of a man?
pi_221113114
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:16 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Die moeten nog tegen NZ dus nee. Maar 1e worden is wel belangrijk.
Wie treffen de nr’s 1 en 2 van deze poule?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:17:13 #270
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zondag 21 juni 2026 @ 22:17:31 #271
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113120
bal op zijn pener?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:17:32 #272
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221113121
Straat van Hormuz bleef toch dicht
pi_221113122
Slechte voorzetten telkens. Speel eens zoals Nederland deed met opkomende backs die eroverheen komen.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:17:40 #274
35723 crew  GGMM
pi_221113123
Nou scoor eens even flopbelgen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113125
quote:
7s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Kloteschot…
Huh? Schotland komt later pas…
pi_221113126
Belgie heeft duidelijk geen B-2 bomber
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:17:49 #277
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113128
OEH
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:17:50 #278
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221113129
AH
pi_221113132
Ohja.

Ali kon ver gooien
pi_221113134
Zo koekkoek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')