Messi mag je gewoon neerschuppen. Gewoonquote:Op zondag 21 juni 2026 22:13 schreef Zorro het volgende:
Bij Messi was dit ook niks. Nu ook niet zeuren dan.
Een hele leuke jongen die in het kampioensjaar zijn waarde heeft gehadquote:
Nou...quote:Op zondag 21 juni 2026 22:11 schreef TLC het volgende:
Die Perzen hebben wel altijd goede stijlvolle kapsels
Is deze van jou?quote:
Picsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |