Het is ook niet de finalequote:Op zondag 21 juni 2026 21:50 schreef Zorro het volgende:
Ik zie Belgie nog geen wereldkampioen worden.
Deed jij dat maar wat vakerquote:
quote:
Ik verwacht dat je collegae dat recalcitrant gaan vinden.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.
Benieuwd naar de reacties
Nondeju zeg koekoekquote:Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed jij dat maar wat vaker
Dan zei je tenminste nog iets verstandigs
Hallo zeg.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed jij dat maar wat vaker
Dan zei je tenminste nog iets verstandigs
Ambetant eerderquote:Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je collegae dat recalcitrant gaan vinden.
Matsjquote:Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wil je dat we dit uitspreken als metsh of matsj?
Matsjquote:Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wil je dat we dit uitspreken als metsh of matsj?
Hengelen naar like van Domboquote:Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed jij dat maar wat vaker
Dan zei je tenminste nog iets verstandigs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |