quote:
Ze heeft gevoetbald en komt goed uit haar woorden. Prima analist was mij betreft.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:59 schreef TLC het volgende:
Hoe is Imke ooit op de tv gekomen ? Ik bedoel wat doet ze in het dagelijks leven behalve wellicht de vrouw van zijn
Eens.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze heeft gevoetbald en komt goed uit haar woorden. Prima analist was mij betreft.
quote:Op zondag 21 juni 2026 21:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Mod @:Lenny77 maakt zich bijzonder impopulair.
Nee het is @coco98quote:
Zou je haar doen?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:59 schreef TLC het volgende:
Hoe is Imke ooit op de tv gekomen ? Ik bedoel wat doet ze in het dagelijks leven behalve wellicht de vrouw van zijn
Om water te besparen bij doorspoelen?quote:Op zondag 21 juni 2026 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even de plantjes in de tuin water gegeven.
Weer uit het raam gepist?quote:Op zondag 21 juni 2026 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even de plantjes in de tuin water gegeven.
Ik heb mod @Lenny77 dit WK leren kennen als een aanwinst.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Mod @:Lenny77 maakt zich bijzonder impopulair.
Aawwww das liefquote:Op zondag 21 juni 2026 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb mod @:lenny77 dit WK leren kennen als een aanwinst.
Ik was gecharmeerd tot die perenijs opmerking.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb mod @:lenny77 dit WK leren kennen als een aanwinst.
En door de plaatjes van @GGMMquote:Op zondag 21 juni 2026 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
De aarde is weer 1 graden opgewarmd door alle Room AI standbeeldcreaties
Je voelt haar neus tijdens het pijpenquote:Op zondag 21 juni 2026 22:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er een wokkel van draait, boh boh.
En is wel toevallig dat het sindsdien zo teringwarm isquote:
Tja.. dat zijn de ijsjes die zielig overblijven in de diepvriezer als alles al op is..quote:Op zondag 21 juni 2026 22:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik was gecharmeerd tot die perenijs opmerking.
Dat is de volgende wedstrijd tegen Egypte.quote:
Een mooie metafoor voor het leven van @GGMM .quote:Op zondag 21 juni 2026 22:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tja.. dat zijn de ijsjes die zielig overblijven in de diepvriezer als alles al op is..
En de rol van klimaatverandering is duidelijk: zonder de opwarming van de aarde zou het de komende week niet zo warm worden.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
De aarde is weer 1 graden opgewarmd door alle Room AI standbeeldcreaties
Hopelijk verslik je je in je chipsquote:Op zondag 21 juni 2026 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een mooie metafoor voor het leven van @:ggmm .
Man van kleur met handen langs het gezicht en mannen van kleur die wegrennen- gifquote:Op zondag 21 juni 2026 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een mooie metafoor voor het leven van @:ggmm .
Wij zijn een makkelijk volkjequote:Op zondag 21 juni 2026 22:06 schreef DobbyDobby het volgende:
Die Belgen zijn ook nooit kritisch he. 0 winnaarsmentaliteit. Ze vinden het allemaal prima gaan.
Ik moest twee keer lezen maar :quote:Op zondag 21 juni 2026 22:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Man van kleur met handen langs het gezicht en mannen van kleur die wegrennen- gif
Asielzoekersquote:Op zondag 21 juni 2026 22:06 schreef hhh38 het volgende:
Wie zijn die willekeurige mensen op een bank bij De Belg?
quote:Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moest twee keer lezen maar :
[ afbeelding ]
Hang jij je slang ook weleens naar buiten?quote:Op zondag 21 juni 2026 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij heeft er al een zei hij, zo een waarbij je een slang naar buiten moet hangen
Ja maar ik wil er ook eentje.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij heeft er al een zei hij, zo een waarbij je een slang naar buiten moet hangen
ja nee dus niet he...quote:Op zondag 21 juni 2026 22:08 schreef GGMM het volgende:
Als wij ooit België willen overnemen hoeven we het alleen maar vriendelijk te vragen
Die Belgen hebben 0,0 wilskracht
Bij het plassen iedereen wel tochquote:Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hang jij je slang ook weleens naar buiten?
En geen ruggengraat.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:08 schreef GGMM het volgende:
Als wij ooit België willen overnemen hoeven we het alleen maar vriendelijk te vragen
Die Belgen hebben 0,0 wilskracht
no politic herequote:Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef DobbyDobby het volgende:
Die echte Iraanse vlag is trouwens prachtig
Belgie is al overgenomen.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:08 schreef GGMM het volgende:
Als wij ooit België willen overnemen hoeven we het alleen maar vriendelijk te vragen
Die Belgen hebben 0,0 wilskracht
Lelijk.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mag je geen gat boren voor een split unit
@Coco sociale woningbouw huurder gespotquote:Op zondag 21 juni 2026 22:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mag je geen gat boren voor een split unit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |