Hang jij je slang ook weleens naar buiten?quote:Op zondag 21 juni 2026 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij heeft er al een zei hij, zo een waarbij je een slang naar buiten moet hangen
Ja maar ik wil er ook eentje.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij heeft er al een zei hij, zo een waarbij je een slang naar buiten moet hangen
ja nee dus niet he...quote:Op zondag 21 juni 2026 22:08 schreef GGMM het volgende:
Als wij ooit België willen overnemen hoeven we het alleen maar vriendelijk te vragen
Die Belgen hebben 0,0 wilskracht
Bij het plassen iedereen wel tochquote:Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hang jij je slang ook weleens naar buiten?
En geen ruggengraat.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:08 schreef GGMM het volgende:
Als wij ooit België willen overnemen hoeven we het alleen maar vriendelijk te vragen
Die Belgen hebben 0,0 wilskracht
no politic herequote:Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef DobbyDobby het volgende:
Die echte Iraanse vlag is trouwens prachtig
Belgie is al overgenomen.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:08 schreef GGMM het volgende:
Als wij ooit België willen overnemen hoeven we het alleen maar vriendelijk te vragen
Die Belgen hebben 0,0 wilskracht
Lelijk.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mag je geen gat boren voor een split unit
@Coco sociale woningbouw huurder gespotquote:Op zondag 21 juni 2026 22:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mag je geen gat boren voor een split unit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |