abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221112950
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:06 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hij heeft er al een zei hij, zo een waarbij je een slang naar buiten moet hangen
Hang jij je slang ook weleens naar buiten?
pi_221112951
Die echte Iraanse vlag is trouwens prachtig
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:07:55 #178
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112952
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:06 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hij heeft er al een zei hij, zo een waarbij je een slang naar buiten moet hangen
Ja maar ik wil er ook eentje.
What can change the nature of a man?
pi_221112956
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Asielzoekers
Stukje spreidingswet
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:08:11 #180
35723 crew  GGMM
pi_221112957
Als wij ooit België willen overnemen hoeven we het alleen maar vriendelijk te vragen

Die Belgen hebben 0,0 wilskracht
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112961
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef Coco het volgende:

[..]
Ja maar ik wil er ook eentje.
Koop een normaal huis waar je airco aan de muur kunt hangen allen.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:08:39 #182
441859 crew  Lenny77
pi_221112965
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:08 schreef GGMM het volgende:
Als wij ooit België willen overnemen hoeven we het alleen maar vriendelijk te vragen

Die Belgen hebben 0,0 wilskracht
ja nee dus niet he...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112966
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Hang jij je slang ook weleens naar buiten?
Bij het plassen iedereen wel toch
  zondag 21 juni 2026 @ 22:08:41 #184
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221112968
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Asielzoekers
Er wordt één verblijfsvergunning uitgedeeld live in de uitzending?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:08:43 #185
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112969
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:08 schreef GGMM het volgende:
Als wij ooit België willen overnemen hoeven we het alleen maar vriendelijk te vragen

Die Belgen hebben 0,0 wilskracht
En geen ruggengraat.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:08:48 #186
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112971
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef DobbyDobby het volgende:
Die echte Iraanse vlag is trouwens prachtig
no politic here
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:09:15 #187
441859 crew  Lenny77
pi_221112975
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:08 schreef Coco het volgende:

[..]
En geen ruggengraat.
Ik voel mij een beetje ongewenst hier
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112976
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef Coco het volgende:

[..]
Ja maar ik wil er ook eentje.
Mag je geen gat boren voor een split unit
pi_221112977
Ik pak ook nog even een lekker ijsje

Een calippo trouwens
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221112978
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:08 schreef butz0rs het volgende:

[..]
no politic here
:')
  zondag 21 juni 2026 @ 22:09:24 #191
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221112979
2pac jwz broedersss
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221112980
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:08 schreef GGMM het volgende:
Als wij ooit België willen overnemen hoeven we het alleen maar vriendelijk te vragen

Die Belgen hebben 0,0 wilskracht
Belgie is al overgenomen.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:09:28 #193
35723 crew  GGMM
pi_221112981
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 22:09:29 #194
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221112982
5 miljard voor een betonnen kuip.
pi_221112986
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik voel mij een beetje ongewenst hier
Van mij mag je blijven
Gezellig
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:09:50 #196
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112988
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:09 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Mag je geen gat boren voor een split unit
Lelijk.
What can change the nature of a man?
pi_221112992
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:09 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Mag je geen gat boren voor een split unit
@Coco sociale woningbouw huurder gespot
pi_221112994
Hoe mad zal Kevin zijn?
pi_221112996
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:05 schreef Coco het volgende:
Apollonia
Lekkertje hoor O+

  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:10:06 #200
441859 crew  Lenny77
pi_221112998
quote:
9s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Belgie is al overgenomen.
Minder dan jullie

whaaaahahahahaahhaaaahaahhhaaaaaa
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')