abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2026 @ 21:49:06 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221112686
Ook België gaat voor de tweede keer laten zien wat ze kunnen in strijd om de winst in groep G. Het zou een makkelijke groep zijn met niet al te zware tegenstanders. Dat blijkt voorlopig allerminst waar. De vraag is natuurlijk of dat aan België ligt of aan de tegenstand. Vandaag misschien wel het definitieve oordeel.

De rode duivels brengen hun grote spits, Lukaku nog altijd rustig en tegen Egypte bleek meteen dat hij toch echt wel nodig is. De spits die hem verving, valse 9 De Ketelaere, heeft eigenlijk geen kans gehad. Toen kwam Lukaku en hop, meteen een goal. We dachten even dat hij hem zelf maakte, maar dat bleek niet het geval. Eigen goal. Het was overigens slechts de gelijkmaker in een bloedstollend duel. België speelt in ieder geval niet saai. En ach, Kevin de Bruyne mist een hoop kansen. Is het klaar met de ooit zo grote speler dan Man City? Of kan hij het tij nog keren. Doku was wel bedrijvig maar niet effectief. Nee, ik vermoed dat het wel beter moet.

Voor Iran goed nieuws. Het land was aanwezig bij de eerste wedstrijd zonder serieus gedoe. Ergens ook wel logisch, maar met de ontwikkelingen afgelopen maanden bij de oorlog was dat ook weer allerminst vanzelfsprekend. Had die zijn uitwerking? In ieder geval kon het land niet winnen van Nieuw-Zeeland in een vermakelijk duel. Iran was delen van de wedstrijd wel beter, maar een gelijkspel was eigenlijk wel terecht. Dat zet wel te denken, want in de voorbereiding won Haïti daar simpel met 4-0 van. Is Iran echt zo matig? Ze zullen in ieder geval of moeten verrassen tegen België, of tegen Egypte doen wa vooraf verwacht werd. Dat wordt allebei lastig zat. En anders is ronde 2 ver weg.

Ja, weer 2 landen die nog niet tegen elkaar speelden. Dat doen ze nu dus wel, in het SoFi Stadium nabij LA. Toch opvallend dat daar al om 9 uur onze tijd wordt afgetrapt, dan hebben ze daar net wat pancakes achter de kiezen. De tijden op dit WK zijn ook wonderlijk, ook dat ze iedere dag een andere begintijd en eindtijd hebben. Kun je wijten aan de speelsteden, maar dat de vroegste wedstrijden steeds in Atlanta zijn is ook opvallend. Leg maar uit.

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2026 @ 21:49:15 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221112687
Kanon bier
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221112688
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord
Wat een matige smoes
Minder in R&P zitten
pi_221112690
Wanneer hydration break?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:49:28 #5
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221112691
Het is maar goed dat Lukaku niet De Bruyne heet
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:49:32 #6
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112693
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.

Benieuwd naar de reacties :)
What can change the nature of a man?
pi_221112695
Tegen wie moeten de nummer 1 en 2 uit deze poule? Zie ze alle 4 er zo uitvliegen.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:49:41 #8
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221112696
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Vooralsnog houdt Iran de boel potdicht. Er komt niks doorheen.
OBLITERATED
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:49:48 #9
441859 crew  Lenny77
pi_221112697
Ik geraak niet gerecupereerd
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112699
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:48 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb mijn twijfels over België
Jij vind het geen land?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:49:53 #11
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112700
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer hydration break?
Gaat alles goed?
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:49:57 #12
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112701
Iran kan alleen maar wegrossen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:50:11 #13
441859 crew  Lenny77
pi_221112703
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.

Benieuwd naar de reacties :)
*O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112704
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.

Benieuwd naar de reacties :)
Ik zet m'n geld op 'praat gewoon normaal debiel'
  zondag 21 juni 2026 @ 21:50:16 #15
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221112705
Ik heb gehydrateerd met een Snickers Ice Cream.
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 21:50:19 #16
842 Zorro
Z
pi_221112706
Ik zie Belgie nog geen wereldkampioen worden.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 21 juni 2026 @ 21:50:19 #17
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112707
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef DobbyDobby het volgende:
Tegen wie moeten de nummer 1 en 2 uit deze poule? Zie ze alle 4 er zo uitvliegen.
De nummer 1 heeft een lollerroute.
pi_221112709
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.

Benieuwd naar de reacties :)
Hou ons op de hoogte
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:50:29 #19
35723 crew  GGMM
pi_221112710
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.

Benieuwd naar de reacties :)
Hou ons op de hoogte :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 21:50:39 #20
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112711
dat was geen offside. of het veld is scheef gemaaid
pi_221112713
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Jij vind het geen land?
Jawel, maar je kent dat liedje toch wel?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:50:44 #22
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_221112715
Dit zijn nou typisch twee landen die je het allebei niet gunt
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 21:50:48 #23
284411 crew  heywoodu
pi_221112717
Wie heeft er verzorging nodig? Kanani
  zondag 21 juni 2026 @ 21:50:50 #24
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221112718
Alle ballen gaan op Lukaku, en de Iraniers weten dat.
pi_221112719
quote:
89s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:50 schreef Zorro het volgende:
Ik zie Belgie nog geen wereldkampioen worden.
Het is ook pas de 2e poulematch.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:51:01 #26
9859 crew  Karina
Woman
pi_221112721
België kan er ook geen bal van he
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_221112722
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:50 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
De nummer 1 heeft een lollerroute.
Matige kwartfinalist incoming dus?
pi_221112724
quote:
89s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:50 schreef Zorro het volgende:
Ik zie Belgie nog geen wereldkampioen worden.
Het is ook niet de finale
  zondag 21 juni 2026 @ 21:51:12 #29
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112727
3rd Groep A/E/H/I/J
  zondag 21 juni 2026 @ 21:51:19 #30
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112729
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Matige kwartfinalist incoming dus?
Opzeker.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:51:19 #31
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112730
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef Karina het volgende:
België kan er ook geen bal van he
Nederland is zo slecht nog niet.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:51:27 #32
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112731
ik zie dit nog wel uit de hand escaleren, veel opstootjes
pi_221112732
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:

[..]
Hou ons op de hoogte :)
Waarom praat je Dombo na?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:51:36 #34
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221112733
Wat een relnichten die Perzen.
pi_221112734
België is gewoon volstrekt onmachtig.
pi_221112735
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef Karina het volgende:
België kan er ook geen bal van he
ben jij wel objectief!?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:51:58 #37
35723 crew  GGMM
pi_221112737
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Waarom praat je Dombo na?
Deed jij dat maar wat vaker
Dan zei je tenminste nog iets verstandigs
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112738
Bassie genoemd.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:52:02 #39
441859 crew  Lenny77
pi_221112740
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef butz0rs het volgende:
uit de hand escaleren
:D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112742
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
3rd Groep A/E/H/I/J
:')
Dat is wel erg lucky ja. Vreselijk. Had deze route even aan de poule van NL/Brazilie gegeven.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:52:23 #41
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221112744
Die ene bal vanuit de lucht had die in de korte hoek moeten schoppen dan had die gezeten
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221112745
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.

Benieuwd naar de reacties :)
Ik verwacht dat je collegae dat recalcitrant gaan vinden.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221112746
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:50 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Het is ook pas de 2e poulematch.
Wil je dat we dit uitspreken als metsh of matsj?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:52:35 #44
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112747
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
Deed jij dat maar wat vaker
Dan zei je tenminste nog iets verstandigs
Nondeju zeg koekoek
What can change the nature of a man?
pi_221112749
Zit jij in zo'n makkelijke poule en dan nog bak je er niks van.. Jan Mulder ook met zijn achterlijke "Belgie wordt wereldkampioen"

:')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 21 juni 2026 @ 21:52:50 #46
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112750
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
Deed jij dat maar wat vaker
Dan zei je tenminste nog iets verstandigs
Hallo zeg.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:52:51 #47
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112751
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Ik verwacht dat je collegae dat recalcitrant gaan vinden.
Ambetant eerder
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:53:08 #48
441859 crew  Lenny77
pi_221112754
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wil je dat we dit uitspreken als metsh of matsj?
Matsj
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112756
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wil je dat we dit uitspreken als metsh of matsj?
Matsj
pi_221112757
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
Deed jij dat maar wat vaker
Dan zei je tenminste nog iets verstandigs
Hengelen naar like van Dombo
  zondag 21 juni 2026 @ 21:53:13 #51
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112758
Ik ga in de rust het stukje van Pieter Blackedgod lezen over gisteravond, met een (klein) bakje chips. Ter info.
pi_221112761
Dit België :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221112762
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef TLC het volgende:
Zit jij in zo'n makkelijke poule en dan nog bak je er niks van.. Jan Mulder ook met zijn achterlijke "Belgie wordt wereldkampioen"

:')
Ik wist niet dat die dementerend was.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:53:33 #54
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112765
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga in de rust het stukje van Pieter Blackedgod lezen over gisteravond, met een (klein) bakje chips. Ter info.
Link?
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:53:39 #55
441859 crew  Lenny77
pi_221112766
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ambetant eerder
Wreed ambetant miljaarde
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:53:42 #56
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221112767
België niet scherp

Iran kan er ook wel geen kloten van
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_221112768
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga in de rust het stukje van Pieter Blackedgod lezen over gisteravond, met een (klein) bakje chips. Ter info.
Vies varken.
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 21:54:02 #58
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221112772
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga in de rust het stukje van Pieter Blackedgod lezen over gisteravond, met een (klein) bakje chips. Ter info.
Welke smaak?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 21 juni 2026 @ 21:54:03 #59
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112773
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef Coco het volgende:

[..]
Link?
Nee Pieter was zeer positief deze keer! :)
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:54:09 #60
441859 crew  Lenny77
pi_221112774
PEE BREAK
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:54:16 #61
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112775
En nou nog drie kwartier van dit brandhoutvoetbal.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 21 juni 2026 @ 21:54:19 #62
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_221112777
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_221112778
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wreed ambetant miljaarde
Goesting
Leuk Vlaams woord
pi_221112779
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef Lothiriel het volgende:
België niet scherp

Iran kan er ook wel geen kloten van
Iran heeft ook matige voorbereiding elke keer.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:54:31 #65
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112781
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Welke smaak?
Paprika Max van Lays.
pi_221112782
Jurgen ontzettend veel tanden Klopp
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221112783
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga in de rust het stukje van Pieter Blackedgod lezen over gisteravond, met een (klein) bakje chips. Ter info.
Doe niet zo raar met je bakje. Je eet geen chips of een hele zak
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:54:40 #68
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112784
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef Lenny77 het volgende:
PEE BREAK
En als ik nou moet poepen? (niet-vlaams)
What can change the nature of a man?
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:54:40 #69
35723 crew  GGMM
pi_221112785
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten

Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112788
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Welke smaak?
Zal het wat uitmaken, in Friesland smaakt alles naar koeienstront door de lucht die er hangt
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:55:08 #71
441859 crew  Lenny77
pi_221112789
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef Coco het volgende:

[..]
En als ik nou moet poepen? (niet-vlaams)
POO BREAK
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112790
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten

Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
kan nog best
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221112792
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten

Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
Kun je nog prima eten joh gek
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 21:55:19 #74
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112793
Pom-bär wordt je niet dik van
pi_221112794
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten

Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
Ah dat kan geen kwaad toch
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:55:26 #76
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112796
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten

Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
kijk-ruik-proef
What can change the nature of a man?
pi_221112797
Ik heb ook geen zin in nog meer Iran. Die schieten de ballen alleen maar weg.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:55:27 #78
441859 crew  Lenny77
pi_221112798
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten

Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
Perenijs zou verboden moeten worden
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:55:40 #79
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112799
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Perenijs zou verboden moeten worden
ban
What can change the nature of a man?
pi_221112800
België kan er geen kut van.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:55:57 #81
441859 crew  Lenny77
pi_221112801
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:55 schreef Coco het volgende:

[..]
ban
Alweer??

Gaat niet goed vanavond..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112803
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Perenijs zou verboden moeten worden
Dit kan echt niet :{ .
pi_221112805
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:55 schreef Coco het volgende:

[..]
kijk-ruik-proef
-diarree
pi_221112806
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ambetant eerder
Dat is Vlaams en wordt derhalve integraal afgekeurd.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:56:23 #85
35723 crew  GGMM
pi_221112808
Ik ga er één proberen op jullie advies
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112809
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:55 schreef Coco het volgende:

[..]
ban
Kan een mod geband worden?
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:56:37 #87
35723 crew  GGMM
pi_221112810
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Perenijs zou verboden moeten worden
wtf
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:56:42 #88
441859 crew  Lenny77
pi_221112813
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Kan een mod geband worden?
Ja natuurlijk
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112814
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:56 schreef GGMM het volgende:
Ik ga er één proberen op jullie advies
RIP aan de nabestaanden
pi_221112815
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten

Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
Ahjoh, dat kan prima.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:56:53 #91
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221112817
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Perenijs zou verboden moeten worden
Sow

Lenny zoekt ruzie op een warme zomerdag
pi_221112819
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Kan een mod geband worden?
De almachtige Danny kan dat ongetwijfeld.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:57:30 #93
35723 crew  GGMM
pi_221112820
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja natuurlijk
Is wel eens gebeurd :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:57:38 #94
441859 crew  Lenny77
pi_221112822
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Sow

Lenny zoekt ruzie op een warme zomerdag
Wie eet dat zelfs
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:57:44 #95
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112823
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:57 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
De almachtige Danny kan dat ongetwijfeld.
Kan gewoon een FA.
What can change the nature of a man?
pi_221112826
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Kan gewoon een FA.
Jij zou een goede FA zijn
  zondag 21 juni 2026 @ 21:58:06 #97
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112827
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Kan gewoon een FA.
zijn er nog FA?
pi_221112828
Andrew Tate bij de belg?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221112829
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:57 schreef GGMM het volgende:

[..]
Is wel eens gebeurd :)
Kan het me niet herinneren
pi_221112831
Mod @Lenny77 maakt zich bijzonder impopulair.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')