Minder in R&P zittenquote:Op zondag 21 juni 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord
Wat een matige smoes
OBLITERATEDquote:Op zondag 21 juni 2026 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Vooralsnog houdt Iran de boel potdicht. Er komt niks doorheen.
quote:Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.
Benieuwd naar de reacties
Ik zet m'n geld op 'praat gewoon normaal debiel'quote:Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.
Benieuwd naar de reacties
De nummer 1 heeft een lollerroute.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef DobbyDobby het volgende:
Tegen wie moeten de nummer 1 en 2 uit deze poule? Zie ze alle 4 er zo uitvliegen.
Hou ons op de hoogtequote:Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.
Benieuwd naar de reacties
Hou ons op de hoogtequote:Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.
Benieuwd naar de reacties
Het is ook pas de 2e poulematch.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:50 schreef Zorro het volgende:
Ik zie Belgie nog geen wereldkampioen worden.
Het is ook niet de finalequote:Op zondag 21 juni 2026 21:50 schreef Zorro het volgende:
Ik zie Belgie nog geen wereldkampioen worden.
Deed jij dat maar wat vakerquote:
quote:
Ik verwacht dat je collegae dat recalcitrant gaan vinden.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.
Benieuwd naar de reacties
Nondeju zeg koekoekquote:Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed jij dat maar wat vaker
Dan zei je tenminste nog iets verstandigs
Hallo zeg.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed jij dat maar wat vaker
Dan zei je tenminste nog iets verstandigs
Ambetant eerderquote:Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je collegae dat recalcitrant gaan vinden.
Matsjquote:Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wil je dat we dit uitspreken als metsh of matsj?
Matsjquote:Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wil je dat we dit uitspreken als metsh of matsj?
Hengelen naar like van Domboquote:Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed jij dat maar wat vaker
Dan zei je tenminste nog iets verstandigs
Ik wist niet dat die dementerend was.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef TLC het volgende:
Zit jij in zo'n makkelijke poule en dan nog bak je er niks van.. Jan Mulder ook met zijn achterlijke "Belgie wordt wereldkampioen"
Link?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga in de rust het stukje van Pieter Blackedgod lezen over gisteravond, met een (klein) bakje chips. Ter info.
Vies varken.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga in de rust het stukje van Pieter Blackedgod lezen over gisteravond, met een (klein) bakje chips. Ter info.
Welke smaak?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga in de rust het stukje van Pieter Blackedgod lezen over gisteravond, met een (klein) bakje chips. Ter info.
Iran heeft ook matige voorbereiding elke keer.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef Lothiriel het volgende:
België niet scherp
Iran kan er ook wel geen kloten van
Doe niet zo raar met je bakje. Je eet geen chips of een hele zakquote:Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga in de rust het stukje van Pieter Blackedgod lezen over gisteravond, met een (klein) bakje chips. Ter info.
kan nog bestquote:Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten
Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
Kun je nog prima eten joh gekquote:Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten
Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
Ah dat kan geen kwaad tochquote:Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten
Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
kijk-ruik-proefquote:Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten
Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
Perenijs zou verboden moeten wordenquote:Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten
Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
wtfquote:
Ahjoh, dat kan prima.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten
Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
Is wel eens gebeurdquote:
Wie eet dat zelfsquote:Op zondag 21 juni 2026 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sow
Lenny zoekt ruzie op een warme zomerdag
Kan gewoon een FA.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De almachtige Danny kan dat ongetwijfeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |