abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:52:23 #41
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221112744
Die ene bal vanuit de lucht had die in de korte hoek moeten schoppen dan had die gezeten
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221112745
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik ga morgen het woord recuperatie gebruiken op kantoor.

Benieuwd naar de reacties :)
Ik verwacht dat je collegae dat recalcitrant gaan vinden.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221112746
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:50 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Het is ook pas de 2e poulematch.
Wil je dat we dit uitspreken als metsh of matsj?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:52:35 #44
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112747
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
Deed jij dat maar wat vaker
Dan zei je tenminste nog iets verstandigs
Nondeju zeg koekoek
What can change the nature of a man?
pi_221112749
Zit jij in zo'n makkelijke poule en dan nog bak je er niks van.. Jan Mulder ook met zijn achterlijke "Belgie wordt wereldkampioen"

:')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 21 juni 2026 @ 21:52:50 #46
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112750
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
Deed jij dat maar wat vaker
Dan zei je tenminste nog iets verstandigs
Hallo zeg.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:52:51 #47
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112751
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Ik verwacht dat je collegae dat recalcitrant gaan vinden.
Ambetant eerder
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:53:08 #48
441859 crew  Lenny77
pi_221112754
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wil je dat we dit uitspreken als metsh of matsj?
Matsj
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112756
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wil je dat we dit uitspreken als metsh of matsj?
Matsj
pi_221112757
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
Deed jij dat maar wat vaker
Dan zei je tenminste nog iets verstandigs
Hengelen naar like van Dombo
  zondag 21 juni 2026 @ 21:53:13 #51
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112758
Ik ga in de rust het stukje van Pieter Blackedgod lezen over gisteravond, met een (klein) bakje chips. Ter info.
pi_221112761
Dit België :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221112762
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef TLC het volgende:
Zit jij in zo'n makkelijke poule en dan nog bak je er niks van.. Jan Mulder ook met zijn achterlijke "Belgie wordt wereldkampioen"

:')
Ik wist niet dat die dementerend was.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:53:33 #54
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112765
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga in de rust het stukje van Pieter Blackedgod lezen over gisteravond, met een (klein) bakje chips. Ter info.
Link?
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:53:39 #55
441859 crew  Lenny77
pi_221112766
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ambetant eerder
Wreed ambetant miljaarde
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:53:42 #56
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221112767
België niet scherp

Iran kan er ook wel geen kloten van
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_221112768
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga in de rust het stukje van Pieter Blackedgod lezen over gisteravond, met een (klein) bakje chips. Ter info.
Vies varken.
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 21:54:02 #58
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221112772
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga in de rust het stukje van Pieter Blackedgod lezen over gisteravond, met een (klein) bakje chips. Ter info.
Welke smaak?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 21 juni 2026 @ 21:54:03 #59
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112773
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef Coco het volgende:

[..]
Link?
Nee Pieter was zeer positief deze keer! :)
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:54:09 #60
441859 crew  Lenny77
pi_221112774
PEE BREAK
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 21:54:16 #61
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221112775
En nou nog drie kwartier van dit brandhoutvoetbal.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 21 juni 2026 @ 21:54:19 #62
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_221112777
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_221112778
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wreed ambetant miljaarde
Goesting
Leuk Vlaams woord
pi_221112779
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef Lothiriel het volgende:
België niet scherp

Iran kan er ook wel geen kloten van
Iran heeft ook matige voorbereiding elke keer.
  zondag 21 juni 2026 @ 21:54:31 #65
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221112781
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Welke smaak?
Paprika Max van Lays.
pi_221112782
Jurgen ontzettend veel tanden Klopp
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221112783
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga in de rust het stukje van Pieter Blackedgod lezen over gisteravond, met een (klein) bakje chips. Ter info.
Doe niet zo raar met je bakje. Je eet geen chips of een hele zak
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:54:40 #68
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112784
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef Lenny77 het volgende:
PEE BREAK
En als ik nou moet poepen? (niet-vlaams)
What can change the nature of a man?
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 21:54:40 #69
35723 crew  GGMM
pi_221112785
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten

Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221112788
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Welke smaak?
Zal het wat uitmaken, in Friesland smaakt alles naar koeienstront door de lucht die er hangt
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:55:08 #71
441859 crew  Lenny77
pi_221112789
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef Coco het volgende:

[..]
En als ik nou moet poepen? (niet-vlaams)
POO BREAK
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221112790
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten

Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
kan nog best
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221112792
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten

Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
Kun je nog prima eten joh gek
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 21:55:19 #74
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221112793
Pom-bär wordt je niet dik van
pi_221112794
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten

Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
Ah dat kan geen kwaad toch
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:55:26 #76
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112796
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten

Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
kijk-ruik-proef
What can change the nature of a man?
pi_221112797
Ik heb ook geen zin in nog meer Iran. Die schieten de ballen alleen maar weg.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:55:27 #78
441859 crew  Lenny77
pi_221112798
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedacht me opeens dat ik ook nog perenijs heb ergens in 2024 gekocht maar al die tijd vergeten

Blijkt de houdbaarheidsdatum 02-2026 te zijn godverdomme
Perenijs zou verboden moeten worden
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 21:55:40 #79
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221112799
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Perenijs zou verboden moeten worden
ban
What can change the nature of a man?
pi_221112800
België kan er geen kut van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')