Nee, zag wel dat gedacht werd dat Nederland zou winnen maar 5-1 is wel een flinke overwinning.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:51 schreef Shii het volgende:
Lijkt me stug dat iemand deze uitslag in de poule heeft ingevuld.
Ik had 3-1 ingevuld bij espn wk poulequote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:51 schreef Shii het volgende:
Lijkt me stug dat iemand deze uitslag in de poule heeft ingevuld.
Wow zat je dichtbij.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had 3-1 ingevuld bij espn wk poule
Ja ik doe het wel redelijk goedquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:33 schreef ToT het volgende:
Afrika wil herstelbetalingen omdat we ooit slaven van hen hebben gekocht, Iran gooit dat slootje weer op slot omdat Israël weer eens stout is geweest.
Ik krijg kramp in me giechel van het emo.giffen bij het nieuws van vandaag.
Fucking DIT dus!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:34 schreef Shii het volgende:
Ik volg het nieuws niet meer zo. Soms wel jammer als je niet mee kan praten, maar ook beter voor m'n gemoedsrust.
Volgens mij is dat meer een zakelijke relatie.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heeft die ouwe wortelhoofd wel een verdomd jonge deerne aan z'n puddingbuks hangen!
Hoe lang geleden zal hij 'em voor het laatst by the pussy gegrabbed hebben?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer een zakelijke relatie.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe lang geleden zal hij 'em voor het laatst by the pussy gegrabbed hebben?
Frontpage is toch gewoon herschreven nieuws van andere sites?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Fucking DIT dus!
Ik lees de Frontpage wel, maar verder niets. Je hebt er toch allemaal geen invloed op, veel dingen hebben niet direct invloed op je leven en verder is het allemaal gewoon zwaar kut.
True, maar het is tenminste lekker beperkt wat je hier leest!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Frontpage is toch gewoon herschreven nieuws van andere sites?
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
(Ik zocht eigenlijk gifjes van dat hij op die ouwe opoe zat te geilen.)
Mijn IPA is bijna opquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:15 schreef ToT het volgende:
Oh ja, het is zaterdagavond he?
[ afbeelding ]
Hang ff op de bankquote:
quote:Op zondag 21 juni 2026 20:57 schreef maily het volgende:
@:KissingBird ik heb er weer eentje
[ afbeelding ]
Ik stuur mijn zeer lieflijke muis wel langs komend weekend. Dan heb je het hele weekend een constant briesje met heerlijke aroma's om je leiden te verlichtenquote:
Stuur lieflijk muisje maar langsquote:Op zondag 21 juni 2026 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik stuur mijn zeer lieflijke muis wel langs komend weekend. Dan heb je het hele weekend een constant briesje met heerlijke aroma's om je leiden te verlichten
Jij fijn weekend gehad. Beetje gefietst en verder rustig aan gedaan.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Laat gegeten en veel in het zwembad gelegen![]()
Fijn weekend gehad?
Fijn, te warm ook om veel te doen nu buiten.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij fijn weekend gehad. Beetje gefietst en verder rustig aan gedaan.
quote:Op maandag 22 juni 2026 09:01 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.gelderlander.(...)n-fietsen~adec330bc/
Maxime lekker aan de waterfiets. Of waterbike hoe ze het hier chique zeggen
Is dat sjiek?quote:Op maandag 22 juni 2026 09:01 schreef StevenHyde het volgende:
Als je echt sjiek wil noemen, dan noem je het aquavelocipede of pedaal-aangedreven amfibievoertuigquote:Op maandag 22 juni 2026 09:01 schreef StevenHyde het volgende:
oui, c'est vraiment chic!!!quote:Op maandag 22 juni 2026 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je echt sjiek wil noemen, dan noem je het aquavelocipede of pedaal-aangedreven amfibievoertuig
Kijk, je begint het te snappenquote:Op zondag 21 juni 2026 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stuur lieflijk muisje maar langsheeft ze ook even rust
![]()
Vooraf stuur ik een open tikkie kijken wat het je waard is.
Dat is een hele mond volquote:Op maandag 22 juni 2026 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je echt sjiek wil noemen, dan noem je het aquavelocipede of pedaal-aangedreven amfibievoertuig
quote:Op maandag 22 juni 2026 21:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is een hele mond vol
Thats what she said
@:greysbones @:Kissingbird @:maily
Nu niet meerquote:
Tis heerlijk buitenquote:
Heb al twee uur buiten gezeten vanmorgen. Mooi ook met al die vogeltjes die schetteren buitenquote:
quote:Wat begon als een poging om een gevallen * zonnebril terug te pakken, eindigde voor een man in de VS in de tank onder een campingtoilet. Hulpdiensten moesten hem bevrijden.
Lekker he, kippenvelquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:00 schreef _UserName_ het volgende:
Ik vond het gewoon koud vanochtend. Maar ik stond dan ook met de zwemboxer buiten om half 4 vannacht
Heerlijk als je een klamme broeierige slaapkamer uit komt jaquote:
Zo zo, tijger! Hete nacht achter de rug?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heerlijk als je een klamme broeierige slaapkamer uit komt ja
Ja man, 28 graden op de slaapkamerquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:39 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zo zo, tijger! Hete nacht achter de rug?
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:59 schreef maily het volgende:
@:Kissingbird zonnebril nieuws!
Man in de VS gered nadat hij in tank onder campingtoilet viel
[..]
Fanfare Monte Coronaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
@:Kissingbird![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
het is te zien dat de t(hee) niet gratis is @mailyquote:
Volgens mij kan je zo bbqen op de motorkap van je auto vanmiddagquote:Op woensdag 24 juni 2026 05:52 schreef _UserName_ het volgende:
ja, dat. maar gelukkig vandaag vrij in tegenstelling tot andere woensdagen, dus zo even naar duitsland vleesch halen en vanmiddag de fik in de BBQ
Wil je een plonsje doen ?quote:Op woensdag 24 juni 2026 05:34 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Fokking warm vriend!
Maar verder wel prima, met jou?
Succes, doe het rustig aan shiiquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Shii het volgende:
Boodschappenlijstje klaar. Maar eerst even naar de winkel voordat het te warm wordt. Tot later.
Te warm? Wat zeg jij nou?quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Shii het volgende:
Boodschappenlijstje klaar. Maar eerst even naar de winkel voordat het te warm wordt. Tot later.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
![]()
Ken ik ook niet maar spreekt me wel aanquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je van grove humor houdt. De twee acteurs speelden ook in The Young Ones.
Verschrikkelijk die Van Koningsbruggequote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
![]()
Heb je nu wel al een ijsje of drankje aangeboden gekregen??? of nog steeds nietquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Verschrikkelijk die Van Koningsbrugge
Nee, maar vind ik niet zo erg hoor. Ik heb gewoon ook zelf genoeg verkoeling bij...quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb je nu wel al een ijsje of drankje aangeboden gekregen??? of nog steeds niet
Gelukkig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, maar vind ik niet zo erg hoor. Ik heb gewoon ook zelf genoeg verkoeling bij...
Dat is wel netjes van hem. Ik heb ook wel eens soms brieven of pakketjes die niet door de brievenbus passen, soms fiets ik wel terug.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gelukkig.
Pakketbezorger hier is wel altijd blij met waterijsjes. Hij kwam deze week aan het eind van zijn dienst nog eens terug toen ik eerder op de dag niet thuis was.
Erg lief, hoefde daardoor niet naar een postnl punt voor 3 grotere dozen.
Ga je ook geen vaste wijk krijgen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is wel netjes van hem. Ik heb ook wel eens soms brieven of pakketjes die niet door de brievenbus passen, soms fiets ik wel terug.
Als ik naar een bepaalde wijk moet (ik heb geen vaste en geen postnl) zit er wel eens een adres tussen waarvan het rolluik voor de deur rond 10 uur nog dicht is en geen brievenbus naast de deur. Daar is het meestal erg rustig dus fiets ik vaak nog even terug en dan is het rolluik vaak weer omhoog ....
Wil ik eigenlijk ook niet. vind het wel fijn zo die afwisseling houdt me ook wat scherper, iedere dag dezelfde wijk lijkt me zo eentonig worden..quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ga je ook geen vaste wijk krijgen?
Okee,quote:Ja heel netjes van hem!! En van jou ook dat je dat doet.
Ik kon in de app nu niet aangeven dat het gewoon bij de deur neergezet mag worden.
ik zei hem : dat mag van mij altijd.. maar hij zei dat ik dan een briefje moet ophangen.
Ik vind hem in Draadstaal altijd wel grappig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Verschrikkelijk die Van Koningsbrugge
Knap hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:03 schreef Shii het volgende:
Op zich vind ik het nog wel te doen vandaag. Heb zelfs nog huishoudelijke klussen gedaan.![]()
[ afbeelding ]
Die heten gewoon Ed en Anniequote:Op woensdag 24 juni 2026 22:34 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Henk en Ingrid ' we gaan naar parenclubs'
Toch een huisdier erbijquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef greysbones het volgende:
Potver
Red je een vogel
Komt de dierenambulance pas morgen
Spechten lusten aardbeien
Weten we nu ook weer
Denk je dat bij alle personen / acteurs in een persiflage stuk?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die heten gewoon Ed en Annie
Een jonge specht?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef greysbones het volgende:
Potver
Red je een vogel
Weten we nu ook weer
Nee, maar ik geloof niet dat ze echt Eduard en Annika heten, dus kort ik het af...quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk je dat bij alle personen / acteurs in een persiflage stuk?
Noemen jullie hem Woody??quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef greysbones het volgende:
Potver
Red je een vogel
Weten we nu ook weer
Kunnen ze ook aambeien hebben?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef greysbones het volgende:
Potver
Red je een vogel
Weten we nu ook weer
Jaquote:
Goeiequote:Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Noemen jullie hem Woody??
Agossie. Maar als ie eet dan redt ie het hopelijk. Geen idee wat ze nog meer eten. O.a. insecten, zaden en noten zegt google me.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Geen idee wat er precies is gebeurt
Maar de hond liep er mee weg![]()
Kunnen redden
Dieren ambulance gebeld
Die belden 3 uur later dat de auto kapot was of ze hem morgen mochten halen
Binnenkant van een boom lusten ze ookquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Agossie. Maar als ie eet dan redt ie het hopelijk. Geen idee wat ze nog meer eten. O.a. insecten, zaden en noten zegt google me.
Ja hadden ook al een wormpje geprobeerdquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Agossie. Maar als ie eet dan redt ie het hopelijk. Geen idee wat ze nog meer eten. O.a. insecten, zaden en noten zegt google me.
Goede daad iig. Hier zat vorig jaar dagen lang een verzwakte postduif voor onze deur. Water en rijst gegeven en na wat dagen ging hij verderquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Geen idee wat er precies is gebeurt
Maar de hond liep er mee weg![]()
Kunnen redden
Dieren ambulance gebeld
Die belden 3 uur later dat de auto kapot was of ze hem morgen mochten halen
quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goede daad iig. Hier zat vorig jaar dagen lang een verzwakte postduif voor onze deur. Water en rijst gegeven en na wat dagen ging hij verder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |