abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker zaterdag 20 juni 2026 @ 20:31:27 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221101975


Voor uwe dagelijkse portie bagger, ongein, onderbroekenlol en geginnegap.
En neem jezelf vooral niet te serieus, daar heb je andere dingen voor

  Spellchecker zaterdag 20 juni 2026 @ 20:31:56 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221101987
TT over voebal ......

voor de niet-kijkers :+
pi_221102044
Smile, it's free therapy.
  Spellchecker zaterdag 20 juni 2026 @ 20:37:35 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker zaterdag 20 juni 2026 @ 20:38:15 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221102242
Smile, it's free therapy.
pi_221102253
oh neeee overtreding -O-
Smile, it's free therapy.
pi_221102257
Zwaar bestraffen :Y
Smile, it's free therapy.
pi_221102472
Smile, it's free therapy.
pi_221102487
Smile, it's free therapy.
pi_221102530
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:51 schreef Shii het volgende:
Lijkt me stug dat iemand deze uitslag in de poule heeft ingevuld.
Nee, zag wel dat gedacht werd dat Nederland zou winnen maar 5-1 is wel een flinke overwinning.
Smile, it's free therapy.
pi_221102544
Nog 5 minuutjes
Kijken of we nog een goal erbij kunnen krijgen
Smile, it's free therapy.
pi_221102591
Smile, it's free therapy.
  Spellchecker zaterdag 20 juni 2026 @ 20:56:13 #16
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221102635
jaaaa klaar *O* *O* *O* *O* *O*
Smile, it's free therapy.
pi_221102665
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:51 schreef Shii het volgende:
Lijkt me stug dat iemand deze uitslag in de poule heeft ingevuld.
Ik had 3-1 ingevuld bij espn wk poule :D
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_221102831
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:59 schreef Shii het volgende:

[..]
Wow zat je dichtbij.
Ja ik doe het wel redelijk goed
Speelronde 1:62 punten
Speelronde 2:27 punten tot nu toe *O*
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_221103004
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:56 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wordt er voor z'n kloten geschopt? :?
  Spellchecker zaterdag 20 juni 2026 @ 21:24:06 #22
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221103009
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:23 schreef ToT het volgende:

[..]
Wie wordt er voor z'n kloten geschopt? :?
dat laten ze niet zien :P
pi_221103108
Afrika wil herstelbetalingen omdat we ooit slaven van hen hebben gekocht, Iran gooit dat slootje weer op slot omdat Israël weer eens stout is geweest.

Ik krijg kramp in me giechel van het emo.giffen bij het nieuws van vandaag. :')
pi_221103122
Ik volg het nieuws niet meer zo. Soms wel jammer als je niet mee kan praten, maar ook beter voor m'n gemoedsrust.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:36:20 #25
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221103136
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:33 schreef ToT het volgende:
Afrika wil herstelbetalingen omdat we ooit slaven van hen hebben gekocht, Iran gooit dat slootje weer op slot omdat Israël weer eens stout is geweest.

Ik krijg kramp in me giechel van het emo.giffen bij het nieuws van vandaag. :')
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:44:26 #27
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221103226
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221103617
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:34 schreef Shii het volgende:
Ik volg het nieuws niet meer zo. Soms wel jammer als je niet mee kan praten, maar ook beter voor m'n gemoedsrust.
Fucking DIT dus!

Ik lees de Frontpage wel, maar verder niets. Je hebt er toch allemaal geen invloed op, veel dingen hebben niet direct invloed op je leven en verder is het allemaal gewoon zwaar kut.
pi_221103633
quote:
Dan heeft die ouwe wortelhoofd wel een verdomd jonge deerne aan z'n puddingbuks hangen!
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:17:34 #31
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221103646
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:16 schreef ToT het volgende:

[..]
Dan heeft die ouwe wortelhoofd wel een verdomd jonge deerne aan z'n puddingbuks hangen!
Volgens mij is dat meer een zakelijke relatie.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221103801
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:17 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Volgens mij is dat meer een zakelijke relatie.
Hoe lang geleden zal hij 'em voor het laatst by the pussy gegrabbed hebben? :T
  Spellchecker zaterdag 20 juni 2026 @ 22:29:26 #33
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221103816
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:28 schreef ToT het volgende:

[..]
Hoe lang geleden zal hij 'em voor het laatst by the pussy gegrabbed hebben? :T
pi_221103831
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:15 schreef ToT het volgende:

[..]
Fucking DIT dus!

Ik lees de Frontpage wel, maar verder niets. Je hebt er toch allemaal geen invloed op, veel dingen hebben niet direct invloed op je leven en verder is het allemaal gewoon zwaar kut.
Frontpage is toch gewoon herschreven nieuws van andere sites? :7
Smile, it's free therapy.
pi_221103954
Vuurwerk hier omdat wat mensen een balletje in een netje hebben getrapt.
pi_221103964
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:29 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Frontpage is toch gewoon herschreven nieuws van andere sites? :7
True, maar het is tenminste lekker beperkt wat je hier leest! _O-
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:44:22 #38
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221104092
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:38 schreef ToT het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 23:00:10 #40
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221104281
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:58 schreef ToT het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221104312

(Ik zocht eigenlijk gifjes van dat hij op die ouwe opoe zat te geilen.)
  zaterdag 20 juni 2026 @ 23:08:12 #42
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221104376
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
(Ik zocht eigenlijk gifjes van dat hij op die ouwe opoe zat te geilen.)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221104413
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:08 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Uiteraard, want:

  zaterdag 20 juni 2026 @ 23:11:50 #44
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221104434
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:10 schreef ToT het volgende:

[..]
Uiteraard, want:

[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221104468
Weet je wat jij bent?

pi_221104491
Oh ja, het is zaterdagavond he?

  zaterdag 20 juni 2026 @ 23:18:20 #48
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221104529
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221104971
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:15 schreef ToT het volgende:
Oh ja, het is zaterdagavond he?

[ afbeelding ]
Mijn IPA is bijna op
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 21 juni 2026 @ 01:03:56 #50
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221105337
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221109962
:O :O :O
Mensjens O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221109999
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:29 schreef greysbones het volgende:
:O :O :O
Mensjens O+
Lig je te dobberen in je zwembad?
...hier om je mars te breken.
pi_221110008
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:36 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Lig je te dobberen in je zwembad?
Hang ff op de bank
Moe :@
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221110119
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:29 schreef greysbones het volgende:
:O :O :O
Mensjens O+
Jij 😘
Smile, it's free therapy.
  Spellchecker zondag 21 juni 2026 @ 17:28:05 #55
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221110254
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:29 schreef greysbones het volgende:
:O :O :O
Mensjens O+
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:36 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Lig je te dobberen in je zwembad?
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:01 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Jij 😘
Zelluffff O+ *O* ^O^
pi_221110281
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:28 schreef maily het volgende:

[..]
[..]
[..]
Zelluffff O+ *O* ^O^
Maaaa 🥰😘
Smile, it's free therapy.
  Spellchecker zondag 21 juni 2026 @ 17:40:06 #57
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221111744
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:07 schreef Shii het volgende:
[ afbeelding ]
w/
Laat gegeten en veel in het zwembad gelegen :D
Fijn weekend gehad?
Smile, it's free therapy.
pi_221111791
Smile, it's free therapy.
  Spellchecker zondag 21 juni 2026 @ 20:57:44 #66
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221111823
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:57 schreef maily het volgende:
@:KissingBird ik heb er weer eentje :D

[ afbeelding ]
_O-
Weet niet of je dat altijd wil weten :P
Smile, it's free therapy.
pi_221111834
vrijdag ga ik deud 38 graden :7
Smile, it's free therapy.
  Spellchecker zondag 21 juni 2026 @ 21:01:49 #69
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221111862
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:59 schreef Kissingbird het volgende:
vrijdag ga ik deud 38 graden :7
rip
  zondag 21 juni 2026 @ 21:05:54 #70
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_221111937
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:59 schreef Kissingbird het volgende:
vrijdag ga ik deud 38 graden :7
Ik stuur mijn zeer lieflijke muis wel langs komend weekend. Dan heb je het hele weekend een constant briesje met heerlijke aroma's om je leiden te verlichten O+
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_221111957
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:05 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Ik stuur mijn zeer lieflijke muis wel langs komend weekend. Dan heb je het hele weekend een constant briesje met heerlijke aroma's om je leiden te verlichten O+
Stuur lieflijk muisje maar langs O+ heeft ze ook even rust :P
Vooraf stuur ik een open tikkie kijken wat het je waard is.
Smile, it's free therapy.
pi_221112945
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:52 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
w/
Laat gegeten en veel in het zwembad gelegen :D
Fijn weekend gehad?
Jij fijn weekend gehad. Beetje gefietst en verder rustig aan gedaan.
pi_221113545
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:07 schreef Shii het volgende:

[..]
Jij fijn weekend gehad. Beetje gefietst en verder rustig aan gedaan.
Fijn, te warm ook om veel te doen nu buiten.
Smile, it's free therapy.
pi_221115269
Smile, it's free therapy.
pi_221115271
Smile, it's free therapy.
pi_221115274
Smile, it's free therapy.
  maandag 22 juni 2026 @ 09:01:54 #77
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221115293
https://www.gelderlander.(...)n-fietsen~adec330bc/

Maxime lekker aan de waterfiets. Of waterbike hoe ze het hier chique zeggen
pi_221115305
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:01 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.gelderlander.(...)n-fietsen~adec330bc/

Maxime lekker aan de waterfiets. Of waterbike hoe ze het hier chique zeggen
_O_ _O- _O-
Smile, it's free therapy.
  maandag 22 juni 2026 @ 14:25:29 #79
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221117990
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221119762
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:01 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.gelderlander.(...)n-fietsen~adec330bc/

Maxime lekker aan de waterfiets. Of waterbike hoe ze het hier chique zeggen
Is dat sjiek?
Patat is patat
:P
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 22 juni 2026 @ 19:27:06 #81
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221120477
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:59:38 #82
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_221121848
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:01 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.gelderlander.(...)n-fietsen~adec330bc/

Maxime lekker aan de waterfiets. Of waterbike hoe ze het hier chique zeggen
Als je echt sjiek wil noemen, dan noem je het aquavelocipede of pedaal-aangedreven amfibievoertuig
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage maandag 22 juni 2026 @ 21:09:23 #83
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_221121963
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Freon! _O_
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Spellchecker maandag 22 juni 2026 @ 21:18:50 #84
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221122034
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:59 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Als je echt sjiek wil noemen, dan noem je het aquavelocipede of pedaal-aangedreven amfibievoertuig
oui, c'est vraiment chic!!! :Y
  Spellchecker maandag 22 juni 2026 @ 21:19:06 #85
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221122036
quote:
88s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:09 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Freon! _O_
UN _O_
  Spellchecker maandag 22 juni 2026 @ 21:41:36 #86
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker maandag 22 juni 2026 @ 21:41:59 #87
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker maandag 22 juni 2026 @ 21:42:37 #88
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker maandag 22 juni 2026 @ 21:43:12 #89
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker maandag 22 juni 2026 @ 21:45:17 #90
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  maandag 22 juni 2026 @ 21:52:40 #91
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_221122417
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:07 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Stuur lieflijk muisje maar langs O+ heeft ze ook even rust :P
Vooraf stuur ik een open tikkie kijken wat het je waard is.
Kijk, je begint het te snappen _O_

Ik heb je tikkie net terug gestuurd met een aanmaning van 800k aan gas verkoop, en dat is aan de minimum prijs die ze je gaat opleveren binnen de eerste 2,8 seconden dat ze bij je in huis is.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:53:37 #92
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221122419
quote:
99s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
Is dat sjiek?
Patat is patat
:P
Sjiekdepiekkk
  maandag 22 juni 2026 @ 21:54:51 #93
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221122429
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:59 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Als je echt sjiek wil noemen, dan noem je het aquavelocipede of pedaal-aangedreven amfibievoertuig
Dat is een hele mond vol
Thats what she said
@greysbones @Kissingbird @maily
  Spellchecker maandag 22 juni 2026 @ 21:56:11 #94
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221122441
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:54 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Dat is een hele mond vol
Thats what she said
@:greysbones @:Kissingbird @:maily
  maandag 22 juni 2026 @ 21:57:36 #95
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221122446
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Spellchecker maandag 22 juni 2026 @ 22:06:26 #96
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker maandag 22 juni 2026 @ 22:07:08 #97
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker maandag 22 juni 2026 @ 22:11:18 #98
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221122632
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:11 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
B:)B
):O ):O k :P
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Spellchecker maandag 22 juni 2026 @ 22:36:41 #100
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221122678
quote:
99s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
B:)B
):O ):O k :P
  Spellchecker maandag 22 juni 2026 @ 22:39:03 #101
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker maandag 22 juni 2026 @ 22:41:03 #102
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker maandag 22 juni 2026 @ 23:18:11 #103
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221123323
...hier om je mars te breken.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 juni 2026 @ 03:38:03 #105
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_221123610
ik miste dit topic in mijn AT
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 05:54:52 #106
388664 crew  Dotteke
pi_221123729
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 03:38 schreef _UserName_ het volgende:
ik miste dit topic in mijn AT
Nu niet meer :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221124163
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:39 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Tis heerlijk buiten :Y
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 08:57:38 #108
388664 crew  Dotteke
pi_221124197
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 08:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
Tis heerlijk buiten :Y
Heb al twee uur buiten gezeten vanmorgen. Mooi ook met al die vogeltjes die schetteren buiten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Spellchecker dinsdag 23 juni 2026 @ 10:51:14 #109
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker dinsdag 23 juni 2026 @ 10:51:27 #110
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221125150
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 08:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
Tis heerlijk buiten :Y
Zeker weten :Y
  Spellchecker dinsdag 23 juni 2026 @ 10:59:54 #111
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221125222
@Kissingbird zonnebril nieuws!

Man in de VS gered nadat hij in tank onder campingtoilet viel
quote:
Wat begon als een poging om een gevallen * zonnebril terug te pakken, eindigde voor een man in de VS in de tank onder een campingtoilet. Hulpdiensten moesten hem bevrijden.


[ Bericht 4% gewijzigd door maily op 23-06-2026 11:24:21 ]
  Redactie Frontpage dinsdag 23 juni 2026 @ 11:00:55 #112
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_221125229
Ik vond het gewoon koud vanochtend. Maar ik stond dan ook met de zwemboxer buiten om half 4 vannacht
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_221125348
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:51 schreef maily het volgende:

[..]
Zo zoet O+
Net als ik. :@
...hier om je mars te breken.
  Spellchecker dinsdag 23 juni 2026 @ 11:13:24 #114
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221125350
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:00 schreef _UserName_ het volgende:
Ik vond het gewoon koud vanochtend. Maar ik stond dan ook met de zwemboxer buiten om half 4 vannacht
Lekker he, kippenvel O+
  Redactie Frontpage dinsdag 23 juni 2026 @ 11:17:41 #115
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_221125385
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:13 schreef maily het volgende:

[..]
Lekker he, kippenvel O+
Heerlijk als je een klamme broeierige slaapkamer uit komt ja
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_221125839
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:17 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Heerlijk als je een klamme broeierige slaapkamer uit komt ja
Zo zo, tijger! Hete nacht achter de rug? :o
...hier om je mars te breken.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 juni 2026 @ 11:45:29 #117
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_221125932
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:39 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Zo zo, tijger! Hete nacht achter de rug? :o
Ja man, 28 graden op de slaapkamer
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Spellchecker dinsdag 23 juni 2026 @ 12:15:16 #118
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221126475
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:59 schreef maily het volgende:
@:Kissingbird zonnebril nieuws!

Man in de VS gered nadat hij in tank onder campingtoilet viel
[..]

_O- _O-
Smile, it's free therapy.
pi_221126488
Smile, it's free therapy.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:40:49 #121
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221127348
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221128937
Smile, it's free therapy.
pi_221128963
Smile, it's free therapy.
pi_221128969
Smile, it's free therapy.
pi_221129341
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:27:55 #126
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221129469
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:54:09 #127
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221130782
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Spellchecker dinsdag 23 juni 2026 @ 20:56:15 #128
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221130810
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
@:Kissingbird *O* *O* *O*
Bekijk deze YouTube-video
Fanfare Monte Corona _O- _O-
En hedde gij da gezeed enzo .... :D
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:19 #129
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221132676
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221133075
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
o|O o|O o|O
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:25:02 #131
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_221133370
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
het is te zien dat de t(hee) niet gratis is @maily
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 04:37:02 #132
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_221133534
Hoi. :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_221133547


Arm kind. _O-
...hier om je mars te breken.
pi_221133548
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juni 2026 04:37 schreef _UserName_ het volgende:
Hoi. :W
Mogguh UN! :W
...hier om je mars te breken.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 05:02:54 #135
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_221133549
Hee Evil! :W

Hoe ist?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_221133565
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juni 2026 05:02 schreef _UserName_ het volgende:
Hee Evil! :W

Hoe ist?
Fokking warm vriend! :(

Maar verder wel prima, met jou? :)
...hier om je mars te breken.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 05:52:11 #137
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_221133590
ja, dat. maar gelukkig vandaag vrij in tegenstelling tot andere woensdagen, dus zo even naar duitsland vleesch halen en vanmiddag de fik in de BBQ
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 08:46:04 #138
388664 crew  Dotteke
pi_221133969
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juni 2026 05:52 schreef _UserName_ het volgende:
ja, dat. maar gelukkig vandaag vrij in tegenstelling tot andere woensdagen, dus zo even naar duitsland vleesch halen en vanmiddag de fik in de BBQ
Volgens mij kan je zo bbqen op de motorkap van je auto vanmiddag :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221134053
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 05:34 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Fokking warm vriend! :(

Maar verder wel prima, met jou? :)
Wil je een plonsje doen ?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221134551
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:03 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wil je een plonsje doen ?
Bommetje! |:)
...hier om je mars te breken.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:30:10 #144
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221134690
Ken ik niet :)
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:44:02 #149
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221134758
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Shii het volgende:
Boodschappenlijstje klaar. Maar eerst even naar de winkel voordat het te warm wordt. Tot later. :W
Succes, doe het rustig aan shii
pi_221135122
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Shii het volgende:
Boodschappenlijstje klaar. Maar eerst even naar de winkel voordat het te warm wordt. Tot later. :W
Te warm? Wat zeg jij nou? :D
...hier om je mars te breken.
  Spellchecker woensdag 24 juni 2026 @ 11:45:01 #151
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker woensdag 24 juni 2026 @ 11:46:18 #152
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221135168
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:30 schreef StevenHyde het volgende:
Ken ik niet :)
:o

Gebrek aan je opvoeding.
pi_221135768
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:15 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Bommetje! |:)
da mag :Y
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221136404
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
@:Kissingbird *O* *O* *O*
Bekijk deze YouTube-video
_O- Stukje doorheen gescrold
Smile, it's free therapy.
pi_221136412
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Shii het volgende:

[..]
Als je van grove humor houdt. De twee acteurs speelden ook in The Young Ones.
Ken ik ook niet maar spreekt me wel aan *O*
Smile, it's free therapy.
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:34:45 #157
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221136589
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
@:Kissingbird *O* *O* *O*
Bekijk deze YouTube-video
Verschrikkelijk die Van Koningsbrugge
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221136828
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Verschrikkelijk die Van Koningsbrugge
Heb je nu wel al een ijsje of drankje aangeboden gekregen??? of nog steeds niet -O-
Smile, it's free therapy.
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:44:51 #159
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221136837
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:43 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Heb je nu wel al een ijsje of drankje aangeboden gekregen??? of nog steeds niet -O-
Nee, maar vind ik niet zo erg hoor. Ik heb gewoon ook zelf genoeg verkoeling bij...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221136867
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:44 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Nee, maar vind ik niet zo erg hoor. Ik heb gewoon ook zelf genoeg verkoeling bij...
Gelukkig.
Pakketbezorger hier is wel altijd blij met waterijsjes. Hij kwam deze week aan het eind van zijn dienst nog eens terug toen ik eerder op de dag niet thuis was.
Erg lief, hoefde daardoor niet naar een postnl punt voor 3 grotere dozen.
Smile, it's free therapy.
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:55:41 #161
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221136893
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:50 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Gelukkig.
Pakketbezorger hier is wel altijd blij met waterijsjes. Hij kwam deze week aan het eind van zijn dienst nog eens terug toen ik eerder op de dag niet thuis was.
Erg lief, hoefde daardoor niet naar een postnl punt voor 3 grotere dozen.
Dat is wel netjes van hem. Ik heb ook wel eens soms brieven of pakketjes die niet door de brievenbus passen, soms fiets ik wel terug.

Als ik naar een bepaalde wijk moet (ik heb geen vaste en geen postnl) zit er wel eens een adres tussen waarvan het rolluik voor de deur rond 10 uur nog dicht is en geen brievenbus naast de deur. Daar is het meestal erg rustig dus fiets ik vaak nog even terug en dan is het rolluik vaak weer omhoog ....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221136919
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Dat is wel netjes van hem. Ik heb ook wel eens soms brieven of pakketjes die niet door de brievenbus passen, soms fiets ik wel terug.

Als ik naar een bepaalde wijk moet (ik heb geen vaste en geen postnl) zit er wel eens een adres tussen waarvan het rolluik voor de deur rond 10 uur nog dicht is en geen brievenbus naast de deur. Daar is het meestal erg rustig dus fiets ik vaak nog even terug en dan is het rolluik vaak weer omhoog ....
Ga je ook geen vaste wijk krijgen?

Ja heel netjes van hem!! En van jou ook dat je dat doet.

Ik kon in de app nu niet aangeven dat het gewoon bij de deur neergezet mag worden.
ik zei hem : dat mag van mij altijd.. maar hij zei dat ik dan een briefje moet ophangen.
Smile, it's free therapy.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:00:44 #163
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221136936
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:58 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Ga je ook geen vaste wijk krijgen?
Wil ik eigenlijk ook niet. vind het wel fijn zo die afwisseling houdt me ook wat scherper, iedere dag dezelfde wijk lijkt me zo eentonig worden..

quote:
Ja heel netjes van hem!! En van jou ook dat je dat doet.

Ik kon in de app nu niet aangeven dat het gewoon bij de deur neergezet mag worden.
ik zei hem : dat mag van mij altijd.. maar hij zei dat ik dan een briefje moet ophangen.
Okee, ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:20:32 #164
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221137097
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:21:17 #165
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221137105
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Verschrikkelijk die Van Koningsbrugge
Ik vind hem in Draadstaal altijd wel grappig.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:23:36 #166
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221137113
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:58:41 #168
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221137708
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:15:13 #170
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221137803
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:03 schreef Shii het volgende:
Op zich vind ik het nog wel te doen vandaag. Heb zelfs nog huishoudelijke klussen gedaan. :o

[ afbeelding ]
Knap hoor. _O_
Er komt mij werkelijk niks door mijn handen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:04:07 #171
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221138074
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Spellchecker woensdag 24 juni 2026 @ 22:19:34 #172
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker woensdag 24 juni 2026 @ 22:20:16 #173
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker woensdag 24 juni 2026 @ 22:21:12 #174
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker woensdag 24 juni 2026 @ 22:23:03 #175
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221140886
_O-

Henk en Ingrid ' we gaan naar parenclubs'
Bekijk deze YouTube-video
Smile, it's free therapy.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:40:44 #177
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221140982
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:34 schreef Kissingbird het volgende:
_O-

Henk en Ingrid ' we gaan naar parenclubs'
Bekijk deze YouTube-video
Die heten gewoon Ed en Annie
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221141072
Potver
Red je een vogel
Komt de dierenambulance pas morgen

Spechten lusten aardbeien
Weten we nu ook weer :P
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221141081
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef greysbones het volgende:
Potver
Red je een vogel
Komt de dierenambulance pas morgen

Spechten lusten aardbeien
Weten we nu ook weer :P
Toch een huisdier erbij :B :*
Smile, it's free therapy.
pi_221141102
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Die heten gewoon Ed en Annie
Denk je dat bij alle personen / acteurs in een persiflage stuk? :D
Smile, it's free therapy.
pi_221141144
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef greysbones het volgende:
Potver
Red je een vogel
Komt de dierenambulance pas morgen

Spechten lusten aardbeien
Weten we nu ook weer :P
Een jonge specht?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:53:32 #183
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221141153
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:49 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Denk je dat bij alle personen / acteurs in een persiflage stuk? :D
Nee, maar ik geloof niet dat ze echt Eduard en Annika heten, dus kort ik het af...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:53:58 #184
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221141165
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef greysbones het volgende:
Potver
Red je een vogel
Komt de dierenambulance pas morgen

Spechten lusten aardbeien
Weten we nu ook weer :P
Noemen jullie hem Woody??

Bekijk deze YouTube-video
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:54:06 #185
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221141167
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef greysbones het volgende:
Potver
Red je een vogel
Komt de dierenambulance pas morgen

Spechten lusten aardbeien
Weten we nu ook weer :P
Kunnen ze ook aambeien hebben?
pi_221141199
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:52 schreef Shii het volgende:

[..]
Een jonge specht?
Ja
Geen idee wat er precies is gebeurt
Maar de hond liep er mee weg :'(
Kunnen redden
Dieren ambulance gebeld
Die belden 3 uur later dat de auto kapot was of ze hem morgen mochten halen -O-
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221141204
quote:
88s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Noemen jullie hem Woody??

Bekijk deze YouTube-video
Goeie _O_
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221141223
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ja
Geen idee wat er precies is gebeurt
Maar de hond liep er mee weg :'(
Kunnen redden
Dieren ambulance gebeld
Die belden 3 uur later dat de auto kapot was of ze hem morgen mochten halen -O-
Agossie. Maar als ie eet dan redt ie het hopelijk. Geen idee wat ze nog meer eten. O.a. insecten, zaden en noten zegt google me.
pi_221141226
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:54 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Kunnen ze ook aambeien hebben?
je wil er even heen gaan? :o :P
Smile, it's free therapy.
  Spellchecker woensdag 24 juni 2026 @ 22:58:37 #190
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221141232
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:58 schreef Shii het volgende:

[..]
Agossie. Maar als ie eet dan redt ie het hopelijk. Geen idee wat ze nog meer eten. O.a. insecten, zaden en noten zegt google me.
Binnenkant van een boom lusten ze ook :Y

pi_221141236
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:58 schreef Shii het volgende:

[..]
Agossie. Maar als ie eet dan redt ie het hopelijk. Geen idee wat ze nog meer eten. O.a. insecten, zaden en noten zegt google me.
Ja hadden ook al een wormpje geprobeerd
Maar die at hij niet op
De aardbei wel :D
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:59:51 #192
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221141240
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ja
Geen idee wat er precies is gebeurt
Maar de hond liep er mee weg :'(
Kunnen redden
Dieren ambulance gebeld
Die belden 3 uur later dat de auto kapot was of ze hem morgen mochten halen -O-
Goede daad iig. Hier zat vorig jaar dagen lang een verzwakte postduif voor onze deur. Water en rijst gegeven en na wat dagen ging hij verder
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:01:00 #193
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221141249
Bedenk me nu of hij ipv verzwakt misschien niet gewoon kinderpostzegels kwam verkopen als postduif
pi_221141276
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:59 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Goede daad iig. Hier zat vorig jaar dagen lang een verzwakte postduif voor onze deur. Water en rijst gegeven en na wat dagen ging hij verder
O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')