quote:
Op donderdag 25 juni 2026 10:45 schreef greysbones het volgende:[..]
Als ik nu zou gaan hardlopen val
Ik denk ik dood neer
Mijn regulatie werkt niet zo best
Maar zolang ik daar rekening mee houdt gaat het helemaal prima
Vandaar ook dat ik geen stratenmaker ben geworden

Same. Ja ik niet vanwege de hitte, maar omdat ik niet zo graag een stratenmakers decolleté heb.
Ik ben wel begin vd week een rondje gaan fietsen op de racefiets. Was de enige kans om even savonds eruit te gaan. Maar waar ik normaal 5/6 vd 7 dagen per week wandel of hardloop. Daar doe ik dat nu al 1,5 week niet. Mijn lichaam gaat uit met dit weer.