ik heb wel gelachen vanavondquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik ben niet iedere dag een zuipschuit.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb wel gelachen vanavond
hadden bbq op het werk
en degene die aan het werk waren moesten natuurlijk even worden overgenomen
zat mijn collega (die het even overnam) met een biertje op de afdeling![]()
zag er ook heel gek uitquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:43 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Dat zal toch gek voelen als je met een biertje aan het werk bent.
Ik had evaluatiegesprek terwijl leidinggevende eerst een lading wijn had gedronken. We gingen een verdiepinkje verhuizen en wijn in onze kasten moesten opquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb wel gelachen vanavond
hadden bbq op het werk
en degene die aan het werk waren moesten natuurlijk even worden overgenomen
zat mijn collega (die het even overnam) met een biertje op de afdeling![]()
AI impressiequote:Op woensdag 15 juli 2026 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
zag er ook heel gek uit
tis dat ik geen foto's mag maken daar
anders had ik het gedaan![]()
Ja beter daar opdrinken dan mee naar huis nemen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had evaluatiegesprek terwijl leidinggevende eerst een lading wijn had gedronken. We gingen een verdiepinkje verhuizen en wijn in onze kasten moesten op
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]Werk je in het hoofdkwartier van HuntedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
zoietsquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Werk je in het hoofdkwartier van Hunted
quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]Geen FOK! tab open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee kan niet geopend worden op mijn werkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |