abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221143533
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:15 schreef maily het volgende:

[..]
*O* O+
Hoi maily :W
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  Spellchecker donderdag 25 juni 2026 @ 10:20:21 #227
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221143536
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:19 schreef laforest het volgende:

[..]
Hoi maily :W
ik zie jou al lopen :D

pi_221143540
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:13 schreef StevenHyde het volgende:
Kuthitte
En dan bedoel ik niet dat plaatje gaatje van kissingbird
FTFY
...hier om je mars te breken.
pi_221143634
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:41 schreef laforest het volgende:

[..]
Uitsteekbaar :Y

En met u?
Aan het genieten
Vrij en het is prachtig weer
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221143639
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:45 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Hier ook, maar ik ben er nog veel minder voor gemaakt. Altijd al erg veel last gehad van hitte. Daarentegen kan ik dan weer wel goed tegen kou :)
Als ik nu zou gaan hardlopen val
Ik denk ik dood neer
Mijn regulatie werkt niet zo best
Maar zolang ik daar rekening mee houdt gaat het helemaal prima
Vandaar ook dat ik geen stratenmaker ben geworden 8-)
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221143640
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:15 schreef maily het volgende:

[..]
*O* O+
Mailssss O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:08:28 #232
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221143912
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
Als ik nu zou gaan hardlopen val
Ik denk ik dood neer
Mijn regulatie werkt niet zo best
Maar zolang ik daar rekening mee houdt gaat het helemaal prima
Vandaar ook dat ik geen stratenmaker ben geworden 8-)
Same. Ja ik niet vanwege de hitte, maar omdat ik niet zo graag een stratenmakers decolleté heb.
Ik ben wel begin vd week een rondje gaan fietsen op de racefiets. Was de enige kans om even savonds eruit te gaan. Maar waar ik normaal 5/6 vd 7 dagen per week wandel of hardloop. Daar doe ik dat nu al 1,5 week niet. Mijn lichaam gaat uit met dit weer.
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:08:42 #233
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221143922
Mailydepaily in da house *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')